تعبیر خواب سلام دادن به این افراد را بدانید

همیشه سلام دادن یا سلام کردن در زندگی انسان ها حائز اهمیت بوده است و بارها در مورد فواید و ارزش های آن در کتاب ها و یا در محفل های مختلف صحبت شده است و کمتر کسی هست که از مهم بودن این مسئله با خبر نباشد و حتی کودکان نیز از همان دوران طفولیت از طرف پدر و مادر خود یا بزرگترهایشان نسبت به انجام این عمل نصیحت و یا تشویق می شوند ، اما اینبار در سایت توپ تاپ قصد داریم تا بررسی کنیم سلام کردن در رویاهای ما چه معنا یا چه تعبیر خاصی را به دنبال دارد ، در همین راستا موضوعات یا عناوین مختلفی وجود دارد که ترجیح میدهید بصورت جداگانه در مورد آن ها به گفتگو بپردازیم.

تعبیر خواب سلام دادن به معشوق چیست : استاد محمدابن سیرین نوشته اند چنان چه شخصی ببیند به فردی که در دنیای بیداری نسبت به او عشق می ورزد و یا به او علاقمند است در مکان های مختلفی مانند سلام میدهد ، قول آمدن ایامی را خواهد داد که هر دوی آن ها در آن شاد و راضی هستند ، و از همه مهمتر اینکه عاشق و معشوق از بعضی از بلاهای دردسر ساز مانند مشکلات خانوادگی و یا دردسرهای متنوع اجتماعی در امان خواهند بود و از این بابت هیچ زیانی به آن ها نخواهد رسید ، استاد طباطبایی نیز آورده اند اظهار ادب و احترام و همچنین سلام کردن به معشوق در خواب های ما میتواند باعث افزایش کمال ، احترام ، عزت نفس و حتی صبر شود و در موارد و یا در مراحل زیادی از زندگی خود را فردی خوش شانس و راضی خواهید دید.

تعبیر خواب دادن به مرده چیست : شخصی به نزد حضت امام صادق (ع) رسید و به ایشان فرمودند ، عموی پدر من سال های پیش فوت کرده اند ؛ او مردی بزرگوار ، صاحب نام و نشان ، و نیکوکار بودند و تمام اقوام ما از او به نیکی یاد میکنند ، دیشب کمی قبل تر از اذان صبح خواب دیدم او را حوالی خانه ی خودمان مشاهده میکند لبخندی زدند و من با صدای بلند به او سلام دادم ، او نیز مکثی کردند و پاسخ دادن سلام علیکم ، خداوند تو را حفظ کند ، آیا این مورد تعبیری دارد ؟ حضرت به این مرد پاسخ دادند ، تو و خانواده ات (عیال و فرزندان) به زودی از ماجرایی تازه که برای شما برکت و رونق به همراه خواهد آورد شادمان خواهید شد و از ادامه ی زندگی تان احساس لذت خواهید کرد.با توجه به این فرمایش امام بزرگوار می توان برداشت کرد که تعبیر خواب سلام دادن به مردگان ( چه آشنا باشند و چه غریبه) بدست آمدن لذت و خرسندی در دنیاست.

تعبیر خواب سلام و احوالپرسی کردن با دیگران : ممکن است دیده باشید با افرادی که حتی برای یکبار هم آن ها را در جایی ندیده اید و با اسم و آوازه شان آشنا نیستید ،  در عالم رویا رو به رو می شوید و سپس شروع به سلام و احوال پرسی کردن میکنید ، که معنای آن این است که در مهمترین اهداف یا برنامه ریزی های زندگی تان که اکثرا مرتبط با آینده هستند بخت با شما یار خواهد بود و حتی ممکن است در این زمینه غافلگیر و ذوق زده شوید ، و باید بدانید دیده شدن چنین موردی در رویاهای ما خبرهایی خوب و حتمی از شانس آوردن در امور مختلف میدهد.

سوال : ببخشید من خواب دیدم با یکی از دوستان قدیمی ام که در حال حاضر قهر هستیم و روابط خوبی نداریم ، در محیط دانشگاه و نزدیک سلف رو به رو می شوم و بدون محل دادن از کنارش عبور میکنم و یه سلام خشک و خالی هم بهش نکردم ( سن او بیشتر از منه) بعد خبردار شدم که از من گلگی کرده بوده و گفته بود چرا فلان شخص به من سلام نداد ، ایا تعبیری دارد؟

پاسخ: بله و اتفاقا لازم است بدانید که حتی سلام نکردن در عالم خواب نیز نمیتواند خوب باشد و بیشتر خبر دهنده از برخی از بدشانسی های بی موقع در امور کسب و کار یا موارد و موضوعات عاطفی است ، برای روشن تر شدن مسئله تصور کنید ؛ فردی خودش را از همه ی جهات آماده کرده است تا به خواستگاری دختر مورد علاقه اش برود و از قرار معلوم همه چیز خوب و آرام پیش میرود و برنامه ها طوری جلو میروند که دلخواه آن شخص است ؛ اما در شب خواستگاری او و خانواده اش با یک بدشانسی بزرگ که موضوع آن نیز میتواند هر چیزی باشد ، مواجه می شود و در یک چشم به هم زدن متوجه می شود که قادر نخواهد بود تا با دختر مورد علاقه اش وصلت کند.!

پس میتوان از برخی از توضیحات تکمیلی بالا نیز نتیجه گرفت  سلام کردن به افراد مختلف مخصوصا خانواده ، دوستان ، ائمه ، و یا آشنایان ، معانی بسیار خوشایندی به دنبال خواهد شد و به فرموده ی امامان معصوم نشان دهنده ی 4 مورد مجزا هستند ، اولی در امان بودن از حوادث ، دومی شور و شعف در زندگی ، سومی اقبال و بخت ، و چهارمی منفعت های متعدد مالی.

امیدواریم در این مقاله موفق بوده باشیم تا بهترین نکات را در مورد این موضوع به سمع و اطلاعتان رسانده باشیم.

گردآورنده: توپ تاپ

198 نظر

  1. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم ی حرم از دور میدیدم و میگفتم السلام علی الحسین و علی علی ابی نالحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به فرصت های جدیدی دارد که به شما کمک می کند تا تلاش مجددی برای رسیدن به هدف و خواسته ای انجام دهید که مدت ها پیش از آن دست کشیده اید.

  2. زهرازهراsays:

    سلام. خواب دیدم جای شلوغی بودم مهمونی و اقوام و،، بعد گوشی موبایلم زنگ خورد بار دوم که جواب دادم یهو ی صدای زیبا و لطیف شنیدم که سلام داد، فکر میکردم که صاحب صدا کیه، یهو متوجه شدم که صدای دوستمه، پسر، و همون صدایی بود که اولین بار ازش تو گوشم مونده، ولی من بدون جواب دادن چون توی جمع بودم یهو قط کردم،،!! ولی با خودم گفتم حیف شد شاید بعدا بهش زنگ بزنم،،،

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید غلبه ی احساس عدم اعتماد به نفس، مانع بیان احساسات و خواسته های شخصی تان شود.

  3. mmmmmmmmsays:

    خواب دیدم با کسی ک ازش متنفرم سلام کردمو و جواب سلامم داد و بعدش رفت دم پنجره و وایساد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید تنگناهای فعلی شما را وادار به گرفتن تصمیماتی کند که می توانند آرامش روانی شما را در زمینه های احساسی بیشتر برهم بزند.

  4. سعیدسعیدsays:

    سلام. من عاشق دختر همسایمون هستم که بخاطر دلایلی باهم فعلا قهریم...اما امروز خواب دیدم که در خونمون بازه و اون از جلوی خونمون رد شد و داشت داخل خونه رو نگاه میکرد که منو پیدا کنه و ازم عذر خواهی کنه،که چشم تو چشم شدیم که سریع بهم سلام کرد اما من به دلیل تعجب بهش سلام ندادم ولی از ته قلب خوشحال بودم. لطفا تعبیر خواب منو بگید خیلی واسم مهمه باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به اهدافی دارد که ممکن است مدت ها مایل به پیگیری آن ها باشید اما برای رسیدن به این خواسته ها لازم است پشتکار زیادی از خود نشان داده یا دست به ریسک های جدید بزنید.

  5. زهرازهراsays:

    سلام من خواب ديدم كه با دوست سابقم در محل كارم روبرو شدم و هردو سلام كرديم ولي به دو زبان مختلف. اين تعبيري داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما بی احترامی می‌شود.

  6. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم مادر دوستم از در خونشون بیرون میاد و من با اون سلام و احوال پرسی میکنم و با دست چپ بهش دست دادم اون هم با دو دستش دست منو میگیره و شروع میکنه به تعریف و تمجید از من ولی حس کردم چون با دست چپ سلام کردم تعریفش از روی تملقه و واقعی نیست ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای داشتن آینده نیکو تلاش و اراده قوی لازم است.

  7. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام خواب دیدم کت و شلوار پوشیده ام و کلی خوش تیپ کردم خودمو بعد وارد یه مجلسی شدم که تمام دوستان دوران زندگیم اعم از کودکی دبیرستان دوران دانشگاه اونجا هستن و من با همشون با تواضع و احترام دست دادم و سلام کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان‌دهنده‌ی شرکت در یک جشن یا مهمانی دوستانه است.

  8. مهدیمهدیsays:

    سلام خواب دیدم دریک محیط کاری سابقمکه از انجا جابجا شدم هستم افراد مختلفی درانجا بودند حواسم نبود می خواسم وارد دفترم بشم که ازجلوی دفتر همکار خانمی که دوستش دارم از اون خواستگاریکردم ردشدم حواسم نبود اول اون به من سلام کردبعد من به او سلام کردم بعدش باهم احوال پرسی کردیم اون از دیدن من خیلی خوشحال شد بعد من وارد دفتر کارم شدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در محیط بیرون از منزل ، اتفاقی رخ میدهد که ممکن است کمی باعث تعجب و یا هیجان شما شود.

  9. مهرسامهرساsays:

    سلام خواب دیدم تو دانشگاه هستیم و کسی که دوسش دارم با مامانش اومده بود دانشگاه ، من پایین پله ها واستاده بودم که یکی دو تا از دوستام داشتن میومدن پایین و به من میگفتن بیا برو بالا برای اینکه اون فردو ببینمو باهاش احوال پرسی کنم، همین طور که داشتیم با دوستام صحبت میکردیم اون فرد به همراه مادرش از پله ها اومد پایین، من دوباررر بهش سلام کردم بهم توجهی نکرد....!!! مادرش میخواست برگرده ببینه کی بود.. اما اون نذاشت....بعدش هم من و دوووستام همه با تعجب داشتیم نگاهش میکردیم و میگفتیم چرا چنین کاری کرد!!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میتواند اشاره ای به رو به رو شدن شما با بعضی از اتفاقات ناگهانی و یا هیجانی در آینده داشته باشد.

  10. ممsays:

    سلام خواب دیدم مادرزبزگم که تازه فوت شده را در پارکی اتفاقی دیدم وباخوشحالی بش سلام کردم انتظار داشتم خیلی خوشحال شه وبام حرف بزنه ولی فقط سلام کردم دوباره باش حرف زدم ودوباره گفتم سلام ولی باز مثل دفعه اول جواب سلاممو داد فقط کفت سلام صحبت دیگه ای نکرد تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دیدار و یا ملاقاتی جدید در آینده میتواند باعث رضایت ، خشنودی و یا هیجان در شما شود.

  11. سارا حیدریسارا حیدریsays:

    یا سلام دیشب خواب دیدم داشتبم با دختر عمه ام سنگ پرتاب میکردیم داخل رودخانه وقتی یه سنگ و ورداشتم که بندازم دیدم اون تیکه زیارت عاشورا که سلام بر امام حسین هک شده منم منصرف شدم و نگهش داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی چیزهای زیادی دارید که باید قدرشان را دانسته و به آن ها قانع باشید.

  12. aasays:

    سلام دیشب خواب دیدم در سالنی روی صندلی نشسته بودم. آقایی از در اومدن داخل. من فکر کردم اون کسیه که قبلا خیلی دوسش داشتم. کمی با سختی بهش سلام دادم. همینکه کمی نزدیکتر اومد دیدم کسیه که اونم دوسش دارم و خواستگارمه. انگار قدش بلندتر و چهرش زیباتر شده بود. جواب سلاممو داد و خبری هم از اومدنه یه گروه عربستانی به مکانی که کار میکنمو داد و گفت میخوان تشریف بیارن..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سلام دادن بر چهار وجه تعبیر میشود اول ایمنی و امنیت دوم شادی سوم اقبال و خوشبختی و منفعت مال

  13. شیرینشیرینsays:

    سلام من خواب دیدم به یک سری همکار قدیمی محل کارم سلام کردم که خانم بودند اما هیچ کدوم جواب منو ندادند..ضمنا من الان بیکارم.ی وقت هایی همکار بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است تغیراتی در وضعیت اقتصادی شما رخ بدهد.

  14. هانیههانیهsays:

    سلام خسته نباشید من خاب دیدم از کسی که خوشم میاد بهم سلام داد منم برگشتم جواب سلامشو دادم میخاستم تعبیرشو بدونم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط بیانگر رو به رو شدن با برخی از اتفاقات مطلوب و یا مورد انتظار در زندگی است.

  15. ساناز عبدلیساناز عبدلیsays:

    سلام یکی از فامیلای بابا ومامانم ازم خاستگاری کردن حالا نمیدونم رسمی یا غیر رسمی شایدم غیر مستقیم خواب دیدیم توی یه جمعی هستیم دور همی خونوادگی بودمن رتوی اون دور همی فامیلای اون پسر و زنداداشش بودن بعد من رفتم داخل اولین کسی رو که دیدم یه پسر بود که فک میکنم همون خاستگاره بود اما سلام نکردم به همه سلام کردم به جز اون اما بعد چند دقیقه اونم اومد من خیلی کامل و محترمانه سلام و احوال پرسی کردم گفتم سلام خوبید و... حالا موندم چرا اول سلام نکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سرحالی و سرخوشی تعبیرمیشود و الفت بینتان زیادخواهدشد

  16. امیر علیامیر علیsays:

    سلام خواب دیدم که کودک شده ام وعمویم انجا بود وموهایش بزرگ شده مثل دوران قدیم وجوانی وراه می فت من سلام کردم ولی اصلا متوجه من نشد ممنون می شوم اگر تعبیری دارد بگویید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خواسته‌های شما با شادمانی برآورده خواهد شد.

  17. محمود محمدیمحمود محمدیsays:

    سلام. روز بخیر خواب دیدم در جمعی هستم وفکر کنم مراسم ختم کس بود واسمش یادم نیست در این مراسم من چند نفر از دوستان را دیدم ومن کت وشلوار ابی روشن پوشیده بودم ودوتا از دوستام اومدن پیشم وبه من سلام دادن ودست دادن واحترامم کردند ولی یه نفر دیگه که دید خوبی ازش نداشتم پیشش نرفتم ولی با بقیه سلام واحوال پرسی کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که در زندگی آینده نیز به جستجوی لذت‌های حقیقی و قابل اطمینان خواهید رقت.

  18. سیماسیماsays:

    سلام من خواب دیدم که یه خانوم مسنی میاد جلو درمون با خودش پلیس اورده که خونمونو بگرده من سر صدا میکنم پلیسا میرن و با پیر زن دعوام میشه حس کردم پیر زنه زورش زیاد بودو انگار دستانداخت صورت من ولی چیزیم نشد بعد انگار من ازشون شکایت کرده بودمو اینا میخواستن کار پیرزنرو بندازن گردنه یه پسر بچه که من قبول نکردمو پسر بچرو بغل کردم بوسش کردم اومدم از پله ها بالا ولی راه پله خیلی تنگ بود به زور ازش اومدم بالا ک وسز پله ها دیدم یه زبون بزرگ از وسط دیوار زده بیرون هی تکون میخورد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از خویشاوندان ویا عضوی از فامیل تکدی خاطر پیدا خواهید کرد

  19. سیماسیماsays:

    سلام. دیشب قبل سحر خواب دیدم یه کاری انجام می‌دادم که توش گیری افتاده بود، یادم نیست چی بود دقیقا، ولی چندتا برگه دستم بود. بعد که خیلی بهم فشار اومد و سخت بود دست رو سینه گذاشتم و چشمام بستم گفتم السلام علی الحسین تا و علی اصحاب الحسین. بعدش انگار یه تصویر خوب دیذم که کارم درست شده. ولی بلافاصله بخاطر صدا کردن مامانم برای سحر بیدار شدم تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای کم حوصلگی و عجولانه انجام دادن کارهاست.

  20. setayeshsetayeshsays:

    سلام من چند بار خواب سلام دادن رو دیدم.و هر دفعه هم اون پسری که تو واقعیت ازش خوشم میاد به من سلام میده و من از اینکه بهش رو ندم جواب سلامش رو نمیدم..یبار هم با ناراحتی بهم سلام کرد و من جوابشو دادم برای اولین بار...و بعد توی محل کارش داشت سمت من نماز میخوند در حالیکه قبله یه سمت دیگه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده بهبود در روابط و اشنایی جدید است

  21. ساناز عبدلیساناز عبدلیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که حوصلم سررفت و رفتم بیرون خونه داخال پارک کنار خونه تا قدم بزنم یه دفعه یه پسره اومد گفت میخوام باهات حرف بزنم گفتم بفرمایید شروع کرد درباره خودش و اینکه چی دوس داره حرف زد و از من پرسید که چی برات مهمه من گفتم فرهنگ داشتن برای من خیلی مهمه اون گفت برا من هم اخلاق و اینا مهمه بعدش خداحافظی کردیم من اومدم خونه بابام گف چرا باهاش حرف زدی ولی بعدش مهربون شد خواهش میکنم تعبیرش کنید ممنون با تشکر از مدیر سایت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در عالم بیداری باآنهاروبرو شدید

  22. حسینحسینsays:

    سلام ..من با خاله ام که مشکل خانوادگی باهاش دارم ...دیشب خواب دیدم که بهش سلام کردم و اونم جوابمو داد‌...اصلا تو بیداری حتی همو محل هم نمیدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات جدید است

  23. مینامیناsays:

    خواب دیدم به کسی که دوسش دارم اما خودش نمی دونه سلام کردم ولی او جوابمو نداد و انگار از دستم نارحته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باافراددجدیدی اشناخواهیدشد

  24. مریممریمsays:

    سلام من در بیداری پسر خالم رو دوست دارم اما خودش نمی دونه خیلی درگیرشم بعد دیشب خواب دیدم تویه مهمونی هستیم من بهش سلام اما او باسردی جوابمو میده و ازدستم دلخوره و من نارحت میشم و میگم جوابمو نمی دیبعد از خواب پریدم .. تورو خدا زود جوابمو بدین خیلی نگرانم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با افراد جدیدی رو به رو خواهید شد

  25. ممsays:

    سلام من خواب دیدم که چند تا بلبل خوشکل زرد خریدم و در هر اتاقی از خونمون گذاشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام علامت پیروزی و سعادت است

  26. خخsays:

    باسلام عشق چیگرم خوبی؟ من دیشب خواب دیدم یک عالمه پول دارم و به همه میگم و انگار رفتیم دزدی و یواشکی این پولارو برداشتیم( انگار چند نفر بودیم) و من بهمامانم و بابام پول دادم ولی خودم بیشتر از همه دارم . و به دوستم میگم یادته گفتی فلان قدر پول داری بیا من یک ملیارد پول دارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن ناراحتی و اندوه برایتان است

  27. TehraniTaranehTehraniTaranehsays:

    سلام خواب دیدم شخصی که قبلا بهشون علاقه داشتم و الان ازدواج کرده اند اومدن به من و مادرم سلام کردند مادرم جوابشو داد ولی من جواب ندادم و گفتم تحت هیچ شرایطی نمی خوام باهاش صحبت کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  28. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم همسایه مون که چندسالی میشه فوت کرده داره میاد به سمت من ویه بچه بغلش هست منم داشتم باخواهرزاده ام که دوسالشه بازی میکردم نمیخواستم باهاش احوالپرسی کنم اما همینکه اومد گرم باهاش احوالپرسی کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  29. مریممریمsays:

    سلام من یه دختر ۱۵ساله ام و مجردم خواب دیدم که دو قلو حامله ام شوهر نمی دونم اصلا ندیدمش و یکی از قلو هامو برداشتم رفتم تو یه اتاقی به هش شیر می دم. همه مهمونی گرفته بودن و ما تو خونه یکی از فا میلای بابام بودیم البته اینو حس می کردم ولی کامل نمی شناختمشون. لطفا زود تر بگین . یه رفم خوندم نوشته بو امروز میمیری.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  30. ممsays:

    سلام خواب دیدم رفتم تو اسخر خونمون همه فامیلا مادریم که خیلی با هم رفت و امد داریم و الان خیلی وقت باهم سر سنگینیم از جمله پسر خالم که خیلی دوسش دارم هس و بعد باهم شنا کردیم با هم شوخی میکردیم . من یه دختر مجرد ۱۵ساله ام .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید و خوشایند است

  31. حسابداریحسابداریsays:

    سلام من خواب دیدم پسر داییم به دوستم گفته سلام من به مریم برسون مریم خودم هستم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است از کسی خبری دریافت کنید

  32. تنها بیردنهتنها بیردنهsays:

    سلام من خواب دیدم با خانواده رفتیم برا دیدن خونه و مغازه برا اجاره من جلو تر رفتم وارد خونه که شدم قبل از اومدن خانواده من با دختر جوان که دختر صاحب خونه بود احوال پرسی کردم و دست دادم و گفتم من بخاطر تو اینجا اومدم اصلا هم نمی شناختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در امور اقتصادی است

  33. مهنازمهنازsays:

    سلام علیکم. خواب دیدم در منزل دوران کودکیم مهمانِ خانم داریم ومن دونه دونه با همشون سلام احوالپرسی میکنم ودستم یک ساک بود و یه مرد غریبه که من نمیشناختمش ولی اون منو میشناخت اومدبه من سلام داد و رفت نشست تو مجلس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صدد بهبود روابط خود با دیگران هستید

  34. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم تو محل کارم هستم و به همکارام سلام دادم و اونا حواب سلامم رو ندادن و من خیلی ناراحت شدم و شروع کردم به گله کردن مخصوصا مدیرمون اصلا محل نداد بهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جای نگرانی نیست وبرشادی تعبیر میشود

  35. آینازآینازsays:

    سلام من متاهلم ،من و همسرم توی یه کوچه با خونواده همسرم زندگی می کنیم خواب دیدم سر کوچه مادر شوهرم داره میاد من رفتم و بهش سلام دادم ایشون چادرشونو جلوی دهنشون گرفته بودن و با بی محلی و اخم جواب ندادن و رفتن و کلا دیدم همسرمم بهم بی محلی می کنن من از دور خونشونو دیدم که رفتن و چراغ هارم خاموش کردن و من احساس می کنم هنوز توی خواب ازدواج رسمی نکرده بودیم (مطمعن نیستم)و یه شخصی که قبلن توی زندگیم بود چند تا کوچه پایین تر از خونمون مغازه زده بود و من اتفاقی دیدمشون و ایشون خیلی بهم ابراز علاقه کردن و منم باهاشون دوباره ارتباط برقرار کردم و همش توی خواب فکرم درگیر این بود که چرا خونواده همسرم باهام اینجوری برخورد می کنن و چی شده؟!در صورتی که رابطه ام با مادر همسرم در واقعیت خوبه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط شما رو به بهبودی خواهد رفت و جای نگرانی نیست

  36. فاطمه کریمیفاطمه کریمیsays:

    سلام من خواب دیدم پسری از فامیل که دوستش دارم اومدن خونمون شام نموندن گفتن برا یه شب شما بیاین خونه ما بعد برای ما یه سینی برنج و سه تا شامی کباب از بیرون سفارش دادن اوردن من و بابا و مامانم خوردیم و تموم شد بعد گفتیم برا اونا چیزی نمونده که یه دفعه فهمیدیم اونا خوردن بعدش پسره پزشکی میخونه ازمون پرسید برا جشنواره پایانی چی بپوشم منم بهش پیشنهاد دادم که چه جوری بپوشه لطفا زودتر تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به ایشان است

  37. الهام گردانیالهام گردانیsays:

    سلام همیشه خواب دخترعمم ک به رحمت خدا رفته میبینم.توخواب همیشه اگه چیزی لازم داشته ویا میخواد به خانواده ش حرفاشو برسونم بم میگه.خیلی چیزایی ک مربوط به آینده ی من بودن ازش میپرسیدم و برام اتفاق میفتاد.نمیدونم دلیل این خوابا چیه وچطور میتونستم تو خواب بایه مرده ارتباط برقرار کنم.اون شب خواب دیدم ک خونمونه رفتم روبروش ازش پرسیدم خوبی چیزی لازم نداری.بم گفت بچه هام هرکدوم به فکر زندگی خودشونه تو بیا پیشم.گفتم کجا بیام .بیام سرخاکت یا بمیرم گفت هردو.گفت۱۰یا۲۰روز دیگه میای پیشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر نیازمند خیرات و دعا هستند برای ارامش روحشان قران قرائت کنید

  38. پریساپریساsays:

    سلام و خسته نباشید. خواب دیدم به امام حسین سلام میدم ۳ بار و لبخند میزنم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حل شدن مشکلاتتان است

  39. هلنا کیانهلنا کیانsays:

    سلام،من قبلا در شرکتی کار میکردم که به دلایلی با دلخوری استعفا دادم و اومدم بیرون،خواب دیدم جلوی درب منزل خاله ام بودم و میخواستم داخل شوم که پدر مدیر عامل شرکت که از مهره های اصلی بود نزدیک شد،اول من سلام و احوالپرسی کردم ایشون هم با خوشرویی پاسخ دادن،تعارف کردم بفرمایید داخل،فقط اومدن تا لب در و داخل حیاط رو نگاه کردن و گفتن به به چه خونه زیبایی و خداحافظی کردند و رفتند،آیا این خواب دارای تعبیره؟متشکرم بابت سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت شماست

  40. سمانه قلی پورسمانه قلی پورsays:

    سلام ممنون بابت تعبیر من این روزها منتظر نتیجه یه امتحان مهم هستم و یه عمه داشتم که وقتی ۱۰ سالم بود فوت شده خواب دیدم که عمم اومده خونه ما و دستش یه کاغذه با مامانم حرف میزد میگفت خواب شمارو دیدم منم از در اتاقم میدیدم و با خودم میگفتم آخه این مگه نمرده بود چطوری اومده بعد رفتم جلو و سلام کردم اونم منو محکم بغل کرد و گفت خیلی دلم برات تنگ شده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی است برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید و نشان دهنده سود در زندگی است

  41. سسsays:

    سلام من دیدم به یه نفر که تو خواب احساس کردم عمومه سلام نکردم انگاری یا ابنکه سلامکردمو جواب نشنیدم... بعد یه جای دیگه از خوابم دیدم تو خونمو یه تعداد از افراد خونواده عموم بود زنه پسرش رو دیدم و پسرش نشیته بودن اما زنش برعکسه واقعیت چهرش الانکه بهش فک میکنم هیچ شباهتی به واقعیش نداره و همیطورم دیدم یهو فقط سلامی کردمو رد شدم بدون ایکه منتظر جوابشو بمونم یا جوابی شنیده باشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این خواب نشان می دهد که شما باید نگاه دیگری به افراد و زندگی داشته باشید

  42. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم به یکی ازهمکارهایم توبیمارستان که آقاهستندسلام کردم ولی جواب سلامم رانداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با دوستان است

  43. MahdiehMahdiehsays:

    سلام من در خواب دیدم که به تعدادی از اقوام سلام کردم و جواب سلامم رو ندادن این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از امتحان کردن تجربه‌های گوناگون لذت خواهید برد

  44. BaharehBaharehsays:

    سلام . من مدتیه که هر شب خواب معشوقی که مدتهاست باهاش رابطه ای ندارم رو می بینم . دیشب خواب دیدم که تو هیئت محلمون هستم و معشوقم بهم سلام کرد و من با بستن چشمانم و تکان دادن سرم بهش سلام کردم . واقعا خیلی خوشحال بودم که بهم سلام کردش . میشه خواهش کنم تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما میتواند نشانه شروع روابط و دوستی جدیدی در زندگیتان باشد

  45. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم که توی یه سالن مثلا بیمارستان بودم و هم ایکه دیدم مادر شوهرم هن توی اون مکان هست و لی وقتی بهش رسیدم دیدم که وقتی بهش دست دادم موفع سلام اون بهم دست نداد و بدون ایکه حرفی بزنه رفت آخه خودش روی پوسته تنش جای سوختگی بود مثله آب جوش برا همی توی بیمارستان بدیدمش... بعد دیدم بازوش نمیدونم مردونه بود یا آب جوش بخاطر اسوختگی ورم کرده بوده مطمعن نیستم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی شماست

  46. ................says:

    خواب دیدم کسی که از من متنفر است در خواب باهم خوب بود با هام خیلی خوب سلام احوالپرسی می کرد با شادی باهم صحبت می کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اطرافیانتان روابط دوستانه جدیدی برقرار کنید

  47. دنیادنیاsays:

    سلام..من و یه اقایی خیلی همدیگه رو دوست داشتیم اما یه چیزی پیش اومده ک فعلا اون اقا از دست من ناراحت و عصبانیه توی خواب دیدم ک اومد منزل پدربزرگم من نمیخواستم سلامش کنم اما خودش با خوشرویی سلام کرد و من هم جوابشو دادم تعبیرش چیه،،ممنونم از شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است كه روزهاى شادى را خواهید گذراند.

  48. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که نامحرمی که آشنا هست به من دست داد ولی من به او دست ندادم و فقط سلام کردم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما افراد جدیدی در زندگی خواهید دید.

  49. م.سلیمانیم.سلیمانیsays:

    با عرض سلام و احترام .لطفا تعبیر خوابم را بفرمایید .ممنونم خواب دیدم پسری ک قبلا خواستگارم بود ولی ب دلایلی بینمون ماههاجدایی افتاد تو خواب سه بار منا بوسید بار سوم صورتما محکم تر بوسید .قابل ذکره همیشه تو خوابمام همیشه فاصله بود بینمون ولی اینبار ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افرادی جدیدی در زندگیتان اشنا شوید

  50. ریحانهریحانهsays:

    سلام ،درود بر شما،خواب دیدم توی محله کارم منتظر اجرای برنامه ایی بودیم من یک تنبک دستم بود دوتا ضربه زدم روش ،قرار بود جلو دوربین تنبک بزنم درحالیکه من تنبک زدن بلد نیستم ،بعد آقایی که من دوستشون دارم و تو کار تصویرن و دیدم نشسته بودن پشت در من بهشون دوبار سلام کردم و ایشون خیلی با متانت بدون این که نگاه کنند جواب سلامم و دادن ،من احساس کردم با اکراه جواب دادند و بعد یه لحظه دیدم پا برهنه توی محل کارم بدون اینکه اذیت بشم راه میرفتم سپاس از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سلامتی است

  51. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام و خسته نباشید . من خواب دیدم که من در خانه مادربزرگم هستم و پسری را که دوست دارم هم در این جاست و من به آشپزخانه میروم و صورتم را در ظرفشویی می شویم و وقتی که برمی‌گردم می بینم که این پسری را که دوست دارم در پشت سر من ایستاده و به من لبخند زد و سپس به من سلام کرد و من هم به او لبخند زدم و سلام کردم و سپس دیدم که خانواده من و خانواده این پسر در بیرون از آشپزخانه بر سر سفره ای سفید نشسته اند و به من و این پسر نگاه می کنند و لبخند میزنند. من این خواب را چند بار دیدم ولی در همه دفعات در ابتدا این پسر به من سلام می کند و بعد من سلام می کنم .با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید

  52. نا شناسنا شناسsays:

    سلام من خواب دیدم که با عموم و دختر داییم که خیلی وقته اونا رو ندیدم و باهاشون قهریم سلام و احوال پرسی کردم.. تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اشنایی است

  53. یکتایکتاsays:

    با سلام من خواب دیدم با یه دوست قدیمی از حسینیه قدیمی که دوران بچگی اونجا میرفتیم روضه، میگذشتم به نظرم شب بود توی یکی از صحفه های حسینیه حدود چهار یا پنج تا زن نشستن که نمیشناسم با صدای بلند به اونا سلام کردم جواب ندادن چندین بار سلام کردم بازم جواب ندادن که به ذهنم اومد اونا مردن نمیتونن جواب بدن و بلند گفتم شماها مردین که جواب نمیدین وقتی رد شدم از اونجا انگار که پام توی لباس یا چادر یکیشون گیر کرد و دنبال من میومد من ترسیدم و داشتم میگفتم چرا دنبال من میای ولی جواب نمیداد فقط میومد و نگاه میکرد و از ترس از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید که باعث مسرتتان خواهد شد

  54. Sh shSh shsays:

    سلام من خواب ديدم وارد خانه يكي از اقوام شدم و تعدادي زيادي از اشنايان انجا بودند و من با لبي خندان به همه انها سلام و احوالپرسي كردم و دست دادم ممنون ميشم تعبيرش رو بگين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی اشنا شوید

  55. NarjesNarjessays:

    سلام من خواب دیدم وارد خونه ای شدم و مادر کسی که دوسش دارمو اونجا دیدم دوبار بهش سلام کردم ولی جواب نداد و به من توجهی نکرد میشه تعبیرشو بگید؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات درونیتان است

  56. تاراتاراsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم به کلاس در دانشگاه رفتیم و همه زمین نشستیم و من کسی(پسری) را که به او علاقه دارم را دیدم و به او با خوش رویی و ... سلام کردم ولی او به من بی اعتنایی کرد انگار منو ندید و پاشد رفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افرادی جدید در زندگیتان صمیمی شوید

  57. احمدرضا پوربافرانیاحمدرضا پوربافرانیsays:

    سلام. من خواب دیدم که به دختری که عاشقش بودم و البته هنوزم هستم سلام کردم. اونم ب گرمی جواب داد و درحین اینکه از کنارم رد میشد دستش به قسمتی از بدنم برخورد کرد.البته اون دختر الان شوهر کرده?. تعبیر این خواب من چیه؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زیاد شدن محبت و عشق و علاقه است

  58. دختر پاییزدختر پاییزsays:

    سلام خواب دیدم مادرم میگوید سلام من را به برادر مرده ام( در واقعیت برادر مرده دارد) برسانید که او قبل از مرگش گفت برادری از شما میمیرد که پیامبر است و شفیع شما خواهد بود خواهش میکنم تعبیر اصلی و دقیق را اعلام کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سلامتی و دوری از بیماری هاست

  59. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم میرم محل کار دوس پسرم و الان با هم کات کردیم میرم حموم از حموم میام بیرون اون رو صندلی نشسته و پیرهن سفید تنشه و من از کنارش رد میشم و بهم سلام میده و من جواب میدم و از کنارش رد میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی هایی جدید برایتان ایجادشود

  60. SaraSarasays:

    سلام من خواب دیدم به مجلسی وارد شدم که همه از اقوام دو و سه هستند و دختر برادر شوهرم گوشیشو در میاره و خونه نشونم میده و میگ اینا نمیخری ارزون شدن یا اینارو ک بهتون معرفی کردم ؟؟ و با همه ادمای اونجا سلام و احوال پرسی و خوش و بش میکردم تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی اشنا شوید

  61. YoonaYoonasays:

    با سلام و خسته نباشید من چندین بار در خواب دیدم پسری که دوستش داشتم میاد جلو و به من سلام میکنه و میخواد با بهم دست بده من هم تمایلی ندارم، و در بیداری ازش دلخورم چون منو پس زد و از چشمم افتاده،ممنون میشم دلیلشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن محبت و علاقه است

  62. zohre zarezohre zaresays:

    با سلام من در دوشب متوالی دونوع خواب دیدم اولیش اینکه دست پسرعمه ام را گرفتم و اودستم را رها کرد بعد از چند دقیقه خود مایل به گرفتن دستم شد. در شی دوم خواب دیدم اورا در نزدیکی جایی که داشتم خرید میکردم دیدم و به او سلام کردم ولی به من پاسخی نداد و بازم بعد از چند دقیقه خود مایل شد و به من سلام کرد من حس میکنم این دو خواب به هم ارتباط داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      محبت و صفا و صمیمیت بین شما و خانواده تان دوچندان میشود

  63. MjMjsays:

    سلام من خواب شب گذشته خواب دیدم که همه خیلیی شادیم ما و خونواده پدرم میخواستیم بریم جایی که یهوی عموم که چند ساله فوت کردن ، من تو خواب که داشتم میرفتم مهمونی همون موقع روحشونو دیدم که خیلی شاد بودن گفتن به عمو محمد سلام برسون (عمو دیگم ) میشه تعبیر این خوابو بفرمایید . در واقع تو خواب میدونستم که ایشون فوت شدن و انگار که من روحشون رو دیدم چون تو خواب همه میپرسیدن چی دیدی که یهو گریه کردی !؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      محبت و صفا و صمیمیت بین شما و خانواده تان زیاد میشود

  64. fatemehfatemehsays:

    سلام من خواب دیدم یکی ازهمسایه هایمان که زن هست توی کوچه نشسته ،من رفتم پیشش وسلام کردم چندبارسلام کردم ولی جوابم رونداد،منم ناراحت شدم،درضمن توی واقعیت برادرشوهرِخواهرزاده ی این خانم خواستگارمنه واین خانم وبرادرش میگن مخالفت کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و دوری از بیماری و رنج است

  65. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم یجاییم بعدش پسر عموم رو دیدم و موقع سلام بهم دست دادیم درصورتیکه تو بیداری دست نمیدادیم هرگز.. بعدشم دیدمش که لباسش تنش نیست و بدنش پرموی داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی هایی جدیدی در زندگیتان برایتان ایجاد شود

  66. لیلافرج پورلیلافرج پورsays:

    سلام من ودوست پسرم یک ماهی هست ازهم جداشدیم ومن خیلی دوسش دارم دیشب توخواب دیدم رد میشه ب من سلام میکنه من جواب ندادم دومرتبه سلام داد ومن جوابشو دادم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و تندرستی شماست

  67. محمد حسن پناهیمحمد حسن پناهیsays:

    سلام خواب دیدم توی حیاتم دم در خانه وایستادم دوتا دختر وارد حیات میشن راه روی حیات کلا‍‌ گل کاری هست تا چشم به اونا میفته بااجله میرم به همدیگه سلام میدهیم و احوال پرسی میکنیم دست میدم با آنها در خواب کدوم حس عجیبی ندارم.لطفا تعبیرشو برام بفرستید موفق و موئید باشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اشنایی های جدیدی در زندگیتان است

  68. زکییزکییsays:

    سلام خسته نباشید خداخیرتون بده انشالله،من دیشب خواب دیدم چندنفرزن و دوتا آقا کاملاغریبه اومدن خونمون درحاای که خونمون شیک ومرتب بود ومن شروع کردم به سلام واحوال پرسی بااونها بعدکه نشستن عجیب حرف میزدن من اکثرا لهجه شون رونفهمیدم درواقع اونا اومده بودن خونمون که داییم درسشون بده .مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و تندرستی است

  69. زهرازهراsays:

    سلام . من دیشب خواب دیدم کسی که عاشقانه دوسش دارم توی ماشین نشسته به همراه باباشون. من رفتم جلو و به پدرش سلام کردم . میخواستم به عشقم سلام نکنم ولی بلاخره سلام کردم . تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و تندرستی است

  70. ترنمترنمsays:

    سلام من خواب دیدم تو خیابون داشتم راه میرفتم بعدش پسری به بهش علاقه دارم رو دیدم و سلام کردم اون با دوستاش بود و یه تفنگ بزرگ دستش بود ولی جواب سلام منو نداد ولی دوستاش جواب سلام دادن بعدش فک کنم تفنگ رو داد بهم میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و تندرستی است

  71. یک پسریک پسرsays:

    سلام ، من الان حدود 4 سال است یک دختری رو دوستش دارم یعنی تا به امروز حتی یک روز هم نشده که به فکرش نباشم. خیلی خیلی دوستش دارم. الان هم خودش و هم خانواد ش میدونن دوسش دارم و 3 سال است که هم اون دختر و هم خانوادش با من حرف نمیزنن و حتی جواب سلام منو نمیدن. اونا همسایه و فامیل ما نیستن. اینم بگم که من هنوز دقیق نمیدونم اون دختر منو دوست داره یا نه ! من چندین بار اون دختر و خانوادشو در خواب دیدم اما نمیدونم تعبیر دارن یا نه ؛ اما این یکیو میگم ممنون میشم اگر بتونید تعبیر کنید. من دیشب در خواب دیدم اون دختری که سالهاست دوسش دارم از دور از کنار من رد شد چون میدونست میخوام باهاش صحبت کنم به خاطر همین از دور رد شد و چند لحظه بعد با یک خانومی که نشناختمش اومد از کنار من رد شد دوستام کنار من بودند و من به بهونه دوستام سلام و احوالپرسی بلندی کردم تا اون بفهمه منظورم اونه ؛ اما اون نگام نکرد و جواب نداد و رد شد رفت. این تعبیرش چی هست؟ و دوم اینکه چند روز پیش در خواب دیدم خانوادش به خونه ما اومدن اما اون دختر و باباش نیومدن. ممنون میشم بتونید تعبیر کنید ببینیم خواب ما معنی داره یا همینجوری یک خوابی دیدیم. سپاس از زحمات شما؛

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این گونه روی ها بیشتر حاصل تفکرات و فکر مشوش و مشغول بیننده رویا میباشد و تعبیر درست ندارد و جایی برای نگرانی نیز وجود ندارد در مشکلاتتان سعی کنید به خداوند توکل کنید

  72. لیلالیلاsays:

    سلام . خواب دیدم با مادرم قصد سفر به مشهد مقدس رو داریم ، بلیطها دست مادرم بود ولی خارجی بودند ، و احساس می کردم که قراره با کشتی بریم مشهد ، دیر شده بود و خیلی عجله داشتیم ، رفتیم آژانس بگیریم که مخصوص حرم بود ، یه خانم که مسوول هماهنگی تاکسی ها بود یه پلاک نقره ای رنگ گذاشت کف دستم که روش نوشته بود السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . با توجه به اینکه درگیریهای ذهنی زیادی دارم و مجرد هستم لطفا تعبیر خواب بنده رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر حاجت روایی و به دست اوردن خواسته هایی است که در تلاش برای به دست اوردن انها هستید

  73. بینامبینامsays:

    سلام. من چند سال پیش خواب دیده بودم چند نفر میخوان امام رضا(ع) رو بکشن و من و چند نفر از دوستام جلوی اون آدمارو گرفتیم که نتونن به امام رضا(ع) آسیب برسونن. همشونو کشتیم اما یکیشون زنده موند و من دیدم اون یکی که زنده مونده میخواد با تیرکمان امام رضا(ع) را بزنه در همین لحظه من زود خودمو جلوی امام رضا(ع) انداختم و اون تیرکمان به گلوی من خورد و در همین لحظه امام رضا منو بغل کرد اما متاسفانه خون زیادی از گلوی من به پیراهن کاملا سفید امام رضا(ع) ریخت و من به ایشون گفتم: ببخشید دست خودم نیست که نذارم پیراهن زیبای شما کثیف بشه. ایشون با صدای بسیار زیبا و مردانه اش به من گفت: نگران نباش. این کثیف شدنها مهم نیست و ظاهری هستن و پاک میشن. من ازت دلخور نیستم اما چرا خودتو فدای من کردی؟ منم در جواب گفتم: چون همه شما امامان و پیامبران که از طرف خدا آمدید و حق هستید به خاطر همین من طرف شما اومدم چون همتونو دوست دارم. این تعبیر داره یا نه؟ ممنون از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان دهنده نیت پاک در زندگی است. از طرفی می توان به ثروتی امیدوار بود که در آینده بدست می آورید.

  74. احسان ماندگاریاحسان ماندگاریsays:

    در خواب دیدم که در یک مکان مقدس که نمی شناختم فرش سفید رنگ زیبایی پهن کردم ناگهان به سمت یکی از حجره های آن رفتم ودیدم تعدادی آدم کهنمیشناختم دور اتاق نشسته اند که فکر میکنم چهارده معصوم بودند وتک تک به آنها سلام کردم آنها هم جواب سلام مرا میدادند بعد از آن از ذوق دیدن آنها خیلی گریه کردم .بعد که بر گشتم دیدم فرشم نیست .بعد برای پیدا کردن فرشم انجا را گشتم اما پیدا نکردم بعد از مسئول فرشها ی آن محل پرسیدم که گفت احتمالا آن فرش را با فرشهای دیگر برده اند من هم بیخیال فرش خودم شدم. با تشکر لطفا تعبیر خواب بنده را بگویید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بیانگر شانس و بختی خوب باشد که همراه شما خواهدبود

  75. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من توحالم خواب و بیداری داشتم سلام نماز را مخوندم خودم تو بیداری حس کردم که دارم زمزمه میکنم و بعد از خواب بیدار شدم این تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رسیدن به بزرگی در اینده است

  76. الساالساsays:

    با سلام من خواب دیدم که با پسری مجرد بادست چپ سلام دادم و اون شخص مارو برای مراسم عقد برادرشون دعوت کردن .لطفا تعبیر خواب من رو بگید.ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید

  77. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه عشقم امااون وخانوادش نبودن فقط فامیلاش بودن بودن منوببینن من اول مخفی شدم امابعداومدم بهشون سلام کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است باب صمیمت برای شما در زندگی فراهم شود

  78. مهدیسمهدیسsays:

    سلام و درود...من خواب دیدم ک تو ی جمع خونوادگی بودیم و همه در حال سلام و احوالپرسی بودیم..ک متوجه شدم عمه ام با من سلام نکرد و با بقیه کرد..منم خیلی ناراحت شدم رفتم جلو و یه سیلی زدم تو گوشش و گفتم چرا سلام من نکردی چه مشکلی با من داری ک با خواهرم و خونوادم گرم و صمیمی سلام کردی ولی با من نه...و پدرم هم خیلی شاکی شد ک زشته و چرا بهش سیلی زدم و از من بزرگتره....ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی های جدیدی در زندگی برای شما ایجادشود که باعث بهبود زندگیتان خواهدشد

  79. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم تو مسجد هستم و سرپا دارم به ائمه(اما حسین،اما رضا و امام زمان عج)سلام میدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خواسته های درونی شما در زندگی است

  80. سامیناسامیناsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم یه خونه حیاطش بزرگ بود همه خواهر برادرهای شوهرم اونجا بودن منو شوهرم به همه سلام کردیم الا یکی از خواهرشوهرام و شوهرش که در واقعیت باهاش قهریم(البته تو خوابم قبل اینکه وارد حیاط بشیم به شوهرم گفتم اگه فلان خواهرت اونجا بود بهش سلام نکنی)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دورهمی های خانوادگی برایتان ایجادشود

  81. رویارویاsays:

    سلام من ساعت ۸ صبح خواب دیدم که پشت در حیاط قدیمی پدربزرگم بودیم با چند تا خانم که درحال حاضر این حیاط مال یکی از عموهایم هست..من نصف یک خربزه بزرگ رو خوردم که شیرین و آبدار بود و پوستش رو کنار دیوار گذاشتم عمه ام به من گفت که چند تا خانم میخوان بیان تورو ببینن فک کنم واسه امر خیر..همین که میخواستن بیان من چادر سفید گل دار داشتم سرم کردم زود در را باز کردم رفتم داخل حیاط که دستامو بشورم که پدربزرگ مرحومم کنار شیر آب بود فک کنم آب برمیداشت من بهش سلام دادم و اونم معمولی جواب داد با آب دست و صورتم رو شستم..ممنونم از تعبیرتان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا ممکن است بر اشنایی های جدیدی در زندگیتان دلالت داشته باشد ولی خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

  82. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم صاحبخانه قبلی مان که که خانه راتخلیه کردیم ویه مقدارپول پهلوش داریم آمدومامانم بهم اشاره کردکه اومدش منم بهش سلام کردم وگفتم سلام حاج آقا.نگاهم کرد وجواب سلامم راندادورفت وخیلی عصبانی بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر بدهی دارین یا می بینین حق و نا حقی این وسط بوده جبران کنید

  83. مهرمریم سیاوشمهرمریم سیاوشsays:

    توپ تاپ سلام صبح بخیر خواب دیدم نزدیک سحر و اذان صبح بود که کنار ساحل دریا با دوستان و اقوام برای تفریح رفتیم همه شاد و خندان بودند بعد دخترعمه ام گفت ببینیم از مریم (خودم رو میگفت) چه خبر؟ رفتند و گوشی ام رو روشن کردند در قسمتی از گوشی ام پیامی آمده بود و پیام باز نشده بود گفتند صبر کنید تا پیام بشه همه میگفتند چه پیامی ه که باید صبر کنیم من داشتم از بالا بهشون نگاه می کردم عکس کسی رو میدیدم اول عکس یک مهماندار هواپیما بود بعد گفتم پیام از کیه ؟ بعد پیام باز شد پیام از کسی بود که من واقعا دوستش داشتم و دارم و بی خبر رفته بود نوشته بود(( سلام )) با بغض گفتم اومدی و از خودت خبر دادی بچه ها داشتند از این پیام و سلام کردن حرف می زدند و من خوشحال بودم و اشک میریختم مچکرم از تعبیرشما توپ تاپ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبری در آینده به شما خواهد رسید که انتظارش را ندارید و این خبر باعث فرح و شادیتون میش

  84. amirooooooooooooooooamiroooooooooooooooosays:

    سلام من یک پسر هستم و دیشب خواب دیدمم در یک جشن با دختر دایی و دختر خاله و دوتا از خاله هایم سلام و روبوسی میکنم و دختر دایی هایم مرا بیشتر روبوسی کردند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما فرد محبوبی هستین در میان دختر ها

  85. DaryaDaryasays:

    سلام من خواب ديدم که به کسي که دوسش دارم سلام ميدم و اون اهميت نميده و بعد از چند بار سلام دادن جوابمو با لبخند داد ميشه تعبيرشو بگيد خيلي ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما برای اینکه خودتون رو به محبوبتون ثابت کنید تلاش زیادی میکنین

  86. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم رفتم سرقبرمادربزرگم باخانواده یکدفه انکارمادربزرگ زنده شدوسلام کردوباره غیب شدومانشستیم سرقبروفاتحه خوندیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  87. DaryaDaryasays:

    سلام من خواب ديدم که به کسي که دوسش دارم سلام ميدم و اون اهميت نميده داشت با کسي حرف ميزد و بعد از چند بار سلام دادن جوابمو با لبخند داد و دوبياره شروع کرد به حرف زدم ميشه تعبيرشو بگيد ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بعد از جلب توجه های زیاد ممکن اون شخص به شما توجه کنه

  88. سوماسوماsays:

    سلام خواب دیدم به خواهرم سلام کردم و فکر کنم خواهرم مانتو آبی و شال سفید پوشیده بود ولی خودش رو به اون راه زد و جواب سلام من رو نداد و خودش رو با بچش مشغول کرد و در ادامه خواب داشتم اداشو که خودشو به اون راه زده بود رو در میاوردم و بهش میگفتم سلام کردن بلد نیستی ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بین شما و خواهرتون سو تفاهم بوجود می آید اما خواهرتون شما رو دوست دارد و خیر خواه شماست

  89. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم با لبخند به زن که داشت رد میشد از جلوم با لبخند سلام کردم ولی جواب ندادند حتی تعجب کردند ولی من ناراحت نشدم زیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممک است خوبی شما برای کسی بی جواب بماند و از خوبی شما برداشت اشتباه شده باشه

  90. رامینارامیناsays:

    سلام خواب دیدم روی تختم ایستادم و پنجره اتاقم رو باز کردم و به همیسایه ای که پشت خونمون بود گفتم سلام خوبین ؟ حالتون چطوره ؟ نه فامیل رو آدم هر روز میبینه نه دوست رو ولی همسایه باید همیشه پشت همسایه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی های جدیدی در زندگی برایتان ایجادشود

  91. ffsays:

    با سلام. من پسرم ( همچنین مجرد ) و امروز 98/10/20 خواب دیدم که یک دختر غریبه که تا به حال اصلا اونو ندیده ام و اصلا نمیشناسم. من دیدم که او بسیار بسیار زیبا بود اصلا آرایش نکرده بود. همچنین خنده بر لبهایش پدیدار بود. او به طرف من اومد و محکم منو بغل میکرد و اصلا ول نمیکرد. ممنون میشم بفرمایید که آیا تعبیر دارد یا خیر ؛ باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      زندگی شما به مسیر خوشایندی منتهی میشه

  92. زینبزینبsays:

    سلام چند روز پیش مامانم خواب دیده که یه مرد غریبه اومده به مامانم بابام سلام کرده مامانمم گفته من تورونمیشناسم ولی به هرحال سلامش کرده بعدگفت دیدم یهو اومده تومن تواشپزخونه ظرف شستم پسره اومده پیش من دستش اورده سلامم کنه من اخم کردم روم کردم اونطرف بعدمامانمم گفته ببخشیددخترم به کسی دست نمیده بعدپسره نشسته یه مردریش سیبیل دارخوشکل بوده گفته دخترت مجرده مامانمم گفته اره تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی به شما علاقه دارد

  93. ترنمترنمsays:

    سلام منو دوتا خواهرام رفته بودیم بگردیم در خونه داییم‌که فوت شده به پیر مرد قد بلند چهار شونه ای ک نمیشناختمش برگشت گفت من دوست بابات بودم به باباتون سلام برسونبد دعوتش کردبم گفتیم بیا خودت سلام بده گفت اجاره ندارم بیام (این فرد رو نمیشناختم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی های جدیدی در زندگی برایتان به وجود بیاید

  94. سنبلسنبلsays:

    سلام خواب پسری که در واقعیت حدود چهار ماه پیش خواستگارم بود و قرار شد اگر خواستن خبر بدن ولی هنوز چیزی نگفتن نشسته بود رو صندلی تو کوچشون ( که در واقعیت کوچه پدربزرگمه) یه جایی شبیه غرفه بود و من چادر مشکی و روسری توسی رنگ سرم بود و با خودم گفتم اگر سلام کنم جواب میده ؟ و سلام کردم و جوابم رو داد و با خانواده ام هم سلام کرد و توی خواب ریش داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یکم در گیری داره و نسبت به شما احساس منفی نداره

  95. هانیههانیهsays:

    سلام. خواب دیدم تومسجدمحلمون نمازمیخوانیم ویه دفعه انگاری مثلا امام جماعت نماز 4رکعتی روتمام میکنه درحالی که همه ما خانوما دورکعت خواندیم وخانوما شروع میکنن به حرف زدن که نمازمان تمام نشده.اما من بدون امام جماعت نمازموادامه میدم.بعد میبینم پرده وسط که بین اقایون وخانوما هست روکنار میزنن وامام جماعت در وسط صحبتاش با من شروع به سلام واحوالپرسی میکنه ومنومیشناسه درحالی که اصلا ایشون منونمیشناسند وندیدند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در راه صلاح و درستی قرار دارین

  96. فاطمه زهرافاطمه زهراsays:

    باسلام و وقت بخیر قبلن برام خوابموتعبیر کردین خیلی خوب بود امیدوارم تعبیر این خوابمو بگید بهم خواب دیدم دو خانمی وارد خانه ماشدن و سلام نکردن منتظر بودیم سلام کنن متاسفانه سرشونو انداختن پایین داشتن یکاری انجام میدادن من پرسیدم پ سلامتون کو یکیشون جواب داد که باشما سلامی نداریم و من این دوخانم رو میشناسم و از محله ما هستن ممنون میشم تعبیرشو بگین با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بین شما و اطرافیانتان صمیمت و محبت ایجادشود و این رویا میتواند بر اشنایی های جدیدی در زندگیتان باشد

  97. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم عشقم که مدتیه ازش دورم رفتم درخونشون منودیدگفت سلام بربهترین دوست بعدماشینش اوردباهم رفتیم بیرون وخیلی خوب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمال اینکه دوباره باهم باشین هست

  98. رضاببرضاببsays:

    سلام. خواب دیدم با یک دوست یا آشنا که درحد سلام علیک بود احوال پرسی کردم و چند دقیقه ای تعریف کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اشنایی های جدیدی است که ممکن است درروزهای اخیر برایتان ایجاد شود

  99. مهدیمهدیsays:

    سلام خسته نباشین تو خواب یکی از دوستانم رو دیدم ( که دوسالی میشه ندیدمش) خوشحال شدم سلام کردم، دست دادم روبوسی کردم و تو بغل گرفتیم هم دیگه رو و دوستم (تو خواب) به من گفت که خواب دیده که من یه پرنده ای گرفتم، ولی نگفت چجور پرنده ای گرفتم. ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد دورو در زندگیتان باشید ممکن است در صدد ازار رساندن به شما باشند

  100. امينامينsays:

    سلام برگوار خراب ديدم درچندجاي مختلف به چندنفرسلام كردم يكي پدرم بوديكي دايي يكي ازدوستانم بودكه كارمندبانك هست وديگرى كه آب معدني ميفروخت ورفتم ازش بخرم ممنونم اگه تعبيركنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ار جانب این افراد احساسات خاصی دریافت می کنید

  101. مرتضیمرتضیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم با دو تا از پیشکسوت های معروف فوتبال کشور، سلام و احوالپرسی میکنم و رد میشم. ضمنا بگم من خواب این مدلی را تا حالا تو زمانهای مختلف به تکرار دیدم ممنون میشم تعبیر بفرمایید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به آرزو و رویا هایی که دارین اشاره داره

  102. سانازسانازsays:

    سلام خسته نباشید،من خواب دیدم که بافامیلمون که خانم هستش سلام دادم وازم پرسیدبرای صبحانه مدرسه هابچه هاچی میبرن بنظرتون منم گفتم پنیرمربابا کره یاغیره....یعنی چی من که مدرسه نمیرم ازم میپرسه من دانشجوهستم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس دوستی با یک شخص جدید

  103. Reza....Reza....says:

    سلام خواب دیدم یا آشنا که پسر بود در خانه ما رو زد منم رفتم در باز کرد یه چیز بهش مثل کلید یا چیز دیگه ای بهش داداشم بعد گفت تو چقدر مهربونی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  104. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام خواب دیدم تو کوچه قبل از اینکه برسم در خونه اونی ک دوسش دارم رفتم ی گوشه خودمو مرتب کنم ک در ی خونه دیگه بود دیدم اونی ک دوسش دارم از همون خونه زد بیرون سلام کرد منو جوابشو دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کمی با اطرافیان مهربانتر باشید

  105. سحرسحرsays:

    سلام روز خوش.... دم صبح خواب دیدم توی خونه نامزدم که الان باهم قهریم هستم انگار عضوی از خانوادشون هستم و عادیه بعد مادرش داره کارای خونه انجام میده من بهش سلام میکنم و احوالپرسی ولی جوابمو نمیده و بی محلی میکنه انکار چند بار سلام میکنم هی میاد جلوتر و نزدیکتر بعد باهام حرف میزنه من با خودم میگم حتما سلام منو نشنیده و جواب میدم بهش و باهاش حرف میزنم ولی تو خواب حس میکردم زیاد ازم خوشش نمیاد تا اینکه بیشتر که حرف میزنیم میفهمم صدامو. نمیشنیده و بعدشم دایم در حال کار کردن بود توی خونه بعد نامزدم اومد و باهم رغتیم دنبال دختر بچه فامیلشون که اشتباه سوار اتوبوس شده بود من با مهربونی پیداش کردم دستش رو گرفتم و برش گردونیم ولی اونم زیاد با من خوب نبود خودمم یه لباس خواب مشکی تنم بود لطفا بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به افکار و احساسات منفی بافانه ی شما اشاره داره سعی کنین محتوای فکری تون رو تغییر بدین

  106. حسينحسينsays:

    سلام خوبين خسته نباشيد اقا من خواب ديدم رفتم خونه عموم وقتي عمومو ديدم رفتم سمتش ك سلام دست رو بوسي احوال پرسي كنم. عموم گفت من سرما خوردم ممكنه توهم بگيري منم گفتم اشكالي نداري برا من فرقي نميكنه. رفتم سلام دست احوال پرسي كردم بعدش زن عموم در مورد درس از من سوال كرد ك گفتم درس ها خيلي سخت هست بعد از زن عموم جلو من از پسرش يه سوال مربوط به جواب من از پرسيد. اونم با بي ادبي جواب داد حتي سلام به منم نكرد ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روزهای اتی اشنایی های جدیدی را در زندگی با دیگران داشته باشید

  107. خاتونخاتونsays:

    سلام من خواب دیدم که میخام از یه کوچه گذر کنم و مادرشوهرمو سرراهم دیدم که روی سکو نشسته بود.دو دل بودم که سلام کنم یا نه،و چون خجالت میکشیدم بدون سلام برم زیرلب گفتم سلام مامان و او با لبخند آرومی جوابمو داد ولی صداشو نشنیدم‌ (من و خانواده شوهرم اختلاف داریم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این اختلافات حل شدنی است

  108. مینامیناsays:

    سلام. من خواب دیدم کسیکه بهش علاقه دارم توی دانشگاه توی حیاط توسطحی که چند پله ازمن پایینتره یه هو منو دید و اومد سمتم بالبخندسلام داد. انگارازدیدنم خوشحال شد. من ازروی بلندی بهش یه کم باتعجب سلام دادم. اومد سمتم گفت که امتحان دارم ودلم میخواد بیام خونه ی شمادرس بخونم. " دانشگاه توشهرمابود" اینجا خونه ی فامیلا شلوغه و من ارامشم توخونه شمابیشتره. من دانشجونیستم. اونم درسش تموم شده. ولی کارای علمی زیاد انجام میده. وبعددیدم کتابهای بزرگی جلومه که مال اونه ومن دارم ورق میزنم. و انگار نمیتونستم بهش ادرس خونه رو بدم که بیاد. زمان میگذشت ومن نمیتونستم.واون منتظربودکه بهش خبربدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی است

  109. النازالنازsays:

    سلام من خواب دیدم به‌ مدیر محل کارقبلیم که یه اقایی دکتر بودو فوق العاده هم مردی خوبی ومومنی بود ولی خوب چندبار منا دلخور‌کرد و الان یکساله اومدم بیرون سلام‌کردم ولی اون جوابما نداد وبی تفاوت رد شد و من ناراحت شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تاثیری که از برخودای اون شخص بر شما گذاشته شده اشاره داره

  110. مرصیهمرصیهsays:

    خواب دیدم با عشقم تو محله خودمون بودم بعد خاله حج خانوما دیدم بعد ازعشقم اومدم تو کوچه بعد خاله حج خانوم رسید بهم مثل اینکه خوشحال بود لپاش گل انداخت بود یه نگاهی بهم کرد یه نازیم اومد بعدبهش گفتم سلام محل نداد چند بار سلام کردم محل نداد از من جلو زد رفت هی عشقم تو خواب بهم میگفت کجارفتی پس بیا من برگشتم پیش عشقم عشقم می‌گفت من با مامانم عققیدامون یکی نیست همش باهم بحث میکنیم از روعقل نمیتونه تصمیم بگیره از رو دلش تصمیم میگیره گفتم باباتم همینجوره گفت ارع اونم تقریبا همینجوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به درگری های ذهنیتون اشاره داره و مسائلی که وجود داره

  111. معصومهمعصومهsays:

    سلام خواب دیدم به زن همسایه مون سلام میدم اون هم جواب سلاممو میده ولبخندمیزنه بعداخم میکنه انگارازمن بدش میاد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارتباطات جدید در زندگی است

  112. rrsays:

    سلام خواب دیدم در مجلسی هستم ووقتی از اون مکان میرم بیرون دم در شخصی که در بیداری بهش علاقه دارم با رو باز بهم سلام‌ میده

  113. مهدی آرمانیانمهدی آرمانیانsays:

    من با یک نفر مشکل دارم هم دیگرو با چاقو تیکه پاره کردیم یه سری هرجا همو میبینیم جرقه میزنیم بهم اصن خواب دیدم دیشب کتک خورده بود اومده بود تو مطب پزشک بعد همو دیدیم سلام علیک کردیم گفت زدنم هیچ خونی هم تو خواب نبود در ضمن

  114. سحر دلشادسحر دلشادsays:

    سلام من خواب ديدم كه يه شخص بهم ميگه سلام منو بخ امام رضا برسون ميشه تعبيرش رو بگيد ممنونم :)

  115. عاطفهعاطفهsays:

    باسلام.. من خواب دیدم که خونه پدربزرگ قدیمیم همه فامیل بودن همشون منم وارد شدم به همه سلام و روبوسی کردم..معنی خوابم چی میشه ممنون میشم جواب بدین

  116. محسن حاجي اخونديمحسن حاجي اخونديsays:

    سلام،پدر من يك سال ودوماهي ميشود كه مرحوم شدن،صبح ايشان را درخواب ديدم،من ودوبرادرم ودامادمان وايشان از مجلس به ظاهر روضه اي درحال بيرون امدن بوديم،به پدرم دم در دوتا غذا دادن..اما ماغذايي نه گرفتيم نه بهمون دادن..شلوغ بود دم درب اون محل روضه ومردم درحال خوش وبش معمولي بودن..بابام بايكي از دوستاش خوش وبش كردن واون دوستش گفت حاج حسين خوب مارو عروسي پسرت دعوت نكرديا..پدرمم خنديد واز (كلا شاد بود)يادمه رفتم جلو اول سمت چپش بودم بهش سلام كردم ديدم اصلا حواسش نيست يا جواب نميده..بعد اومدم سمت راستش گفتم سلام بابا..جواب نداد.دوباره سلام كردم جواب نداد روش سمت ديگه بود وانگار نه انگار كه من به ايشون سلام كردم..تااز خواب بلندشدم حس دروني ام گفت بابا ازت ناراحته جواب سلام تو نداد چندبار سلام كردي ولي جواب نداد..تعبير اين خواب چيه خيلي ناراحتم ممنون ميشم راهنمايي كنيد

  117. محسن حاجي اخونديمحسن حاجي اخونديsays:

    سلام،پدر من يك سال ودوماهي ميشود كه مرحوم شدن،صبح ايشان را درخواب ديدم،من ودوبرادرم ودامادمان وايشان از مجلس به ظاهر روضه اي درحال بيرون امدن بوديم،به پدرم دم در دوتا غذا دادن..اما ماغذايي نه گرفتيم نه بهمون دادن..شلوغ بود دم درب اون محل روضه ومردم درحال خوش وبش معمولي بودن..بابام بايكي از دوستاش خوش وبش كردن واون دوستش گفت حاج حسين خوب مارو عروسي پسرت دعوت نكرديا..پدرمم خنديد واز (كلا شاد بود)يادمه رفتم جلو اول سمت چپش بودم بهش سلام كردم ديدم اصلا حواسش نيست يا جواب نميده..بعد اومدم سمت راستش گفتم سلام بابا..جواب نداد.دوباره سلام كردم جواب نداد روش سمت ديگه بود وانگار نه انگار كه من به ايشون سلام كردم..تااز خواب بلندشدم حس دروني ام گفت بابا ازت ناراحته جواب سلام تو نداد چندبار سلام كردي ولي جواب نداد..تعبير اين خواب چيه خيلي ناراحتم ممنون ميشم راهنمايي كنيد

  118. علی دوامیعلی دوامیsays:

    سلام من در تحواب خود دیدم که خانواده واقعی ام خانواده دیگری است و در خواب سه نفر را کتک زدم. من از این اتفاق در واقعیت بسیار راصی هستم و میخواهم واقعا این اتفاق برا بیفته و خانوادم اون خانواده بشن په تعبیری دارد؟؟؟

  119. فاطمه بختیاریفاطمه بختیاریsays:

    سلام وقتتون بخیر دیشب خواب دیدم عموم که ۱۳ فوت شده اند وبا مااصلا رفت وامدنداشتند دریک منزل که فکرکنم مهمانی بود خوابیده بودومن قبلا نامزدیم بهم خورده رفتم داخل عموم رو دیدم وروبوسی کردیم خیلی جوان ومرتب شده بود گفت چرانامزدیت بهم خورده

  120. مرتضیمرتضیsays:

    سلام من خواب دیدم که منو پدرم تو ماشین نشستیم و با. همسایمون که مرده از دور سلام میکنیم و جلوتر وقتی همسر اون مرد رو دیدیم با هم دست دادیم و روبوسی کردیم

  121. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام من خواب دیدم که توی محرم بعد از مراسم به امام حسین و امام رضا سلام دادن ولی به امام زمان سلام ندادن توی خواب احساس ناراحتی میکردم

  122. ناشناسناشناسsays:

    سلام! من خواب دیدم که در آپارتمان قبل یمان فردی که دوستش دارم و الان از هم دور هستیم در حیاط با برادرش مشغول تعمیر چیزی بودند و من به سمت پنجره رفتم و به پایین نگاه کردم و فردی که دوست دارم به من نگاه کرد و من ترسیدم به من بی اعتنایی کند اما با گرمی لبخند زد و دست تکان داد و من خیلی خوشحال شدم و برایش دست تکان دادم و سرم را داخل آوردم و خوشحالی می کردم تعبیر این خواب چیست؟!

  123. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

    سلام خواب دیدم به بازیگرموردعلاقه ام وعاشقش هم که هستم ولی مرده .. سلام کردم واونم جواب سلامم راداد تعبیرش چیه؟؟

  124. سجادسجادsays:

    باسلام.من خواب دیدم که از کوچه معشوقه خود عبور میکنم و مادرش دم در حیاط ایستاده بودند و هنگام رسیدن من سلام و احوالپرسی گرم و خوبی داشتیم و رد شدم.

  125. هستی مراد۰۰هستی مراد۰۰says:

    سلام من مادربزرگم به تازگی فوت کرده است .. من خواب دیدم مادربزرگم با لباس مشکی از شیراز می اید

  126. سعیدسعیدsays:

    سلام من خواب دیدم به یکی که میشناسمش سلام کردم اون فهمید ولی جوابم رو نداد حتی بهم نگاه هم نکرد در واقعیت هم با هم قهریم

  127. ریحانریحانsays:

    من خواب دیدم که با مادر کسی ک دوسش دارم چند بار سلام کردم و اون جواب سلام مرا نداد و من کمی از او دلگیر شدم ایا تعبیر داره؟

  128. Razia yousefiRazia yousefisays:

    سلام من خواب دیدم که با یکی از دوستای دانشگاه هم میریم داخل کلاس به همه ای هم کلاسی هایم هم پسر و هم دختر سلام به شون میدم چی تعبیر داره ؟

  129. ناشناسناشناسsays:

    سلام و خسته نباشید، تعبیر این خواب می خواستم من مدتی پیش به شخصی که علاقمندم و البته از هم دوریم و بیخبر پیام دادم ولی در همین احوال که منتظر خبر بودم یه شب خواب دیدم که داره به سمت من میاد و تا نزدیک شد به من سلام داد ولی منم تو خواب استرس داشتم که زودتر رد بشم و یه جوری سرم انداختم پایین که یعنی نشنیدم سلام کرده و خلاصه جواب سلامش ندادم که از خواب بیدار شدم چی می تونه باشه تعبیرش؟! (البته من حال و هوای خودم می دونم ولی بیشتر می خوام بدونم از طرف اون و کلا چی تعبیر می شه) ممنون می شم

  130. ملیحه دهقانشعارملیحه دهقانشعارsays:

    سلام روز بخیر من تو خواب و بیداری بودم دیدم به امام حسین(ع) سلام کردم گفتم سلام حسین بن علی (ع).میخواستم ببینم تعبیر خوابم چیه.

  131. ترانه رحیمیترانه رحیمیsays:

    سلام راستش یکی هس پسرش منو دوس داره بعد وقتی به مامانش میرسیم بهش که سلام میکنم جواب نمیده نمیدونم عمدا این کارومیکنه یامتوجه نمیشه بعد خوابشو دیدم که داره باکسی صحبت میکنه بعد میرم سلام میکنم بهش جواب نمیده فقط نگام میکنه تعبیرش چی هس لطفا یه جوربگیدمتوجه بشم

  132. ASASsays:

    سلام خواب دیدم معلم علوم که. من را نمی شناسد با مدیر خرف میزند بعد مدیر من را هم میبیند و منو معرفی می کند ایشون هم در آن حالت من را می شناختند و سلام و احوال. پرسی کردن مثل یک دوست و بعد خداحافظی کردند.تعبیرش چیست؟

  133. ZhraZhrasays:

    سلام من ی پسرای فامیل دوسم داشت اما تورابطه نرفتیم و اخرین بار دعوامون شد حالا چندشبی هست که درخواب خانواده اش را میبینم یا حتی شبی دیدم داریم نامزد میشیم میشه تعبیرش کنید

  134. زهرازهراsays:

    سلام،من خواب دیدم کسی که عاشقشم رو توی یک مهمونب دیدم،البته سعی میکردم اون منو نبینه،یاازش فرار میکردم،یهو همو دیدیم و سلام کردیم و دست دادیم حتی در خواب گرمای دست رو هم احساس کردم.

  135. محیامحیاsays:

    سلام من خواب دیدمم که داخل یه امام زاده هستم وداشتم سلام میدادم به امام حسین وجمعیت خیلی زیادی هم پشت سر من هر چی من تکرار میکردم اونا هم تکرار میکردن و در اخر هم سوره ی توحید رو بلند خوندم لطفا اگه تعبیر خواب منو میدونید بگین با تشکر

  136. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من سه سال به صورت مداوم خواب میبینم که یک مرد به خوابم می آید که گاهی اوقات مرا اذیت (در صورت انجام کار هایی که او دوست ندارد) و گاهی اوقات با من مهربون است و وقتی که به او میگویم دست از سره من بردار میگوید تو ماله منی و از ابن جور حرفا لطفا جوابه منو بدید واقعا از این شرایط خسته شدم

  137. سایهسایهsays:

    سلام من خواب دیدم به خواهر شوهرم که در حال حاضر رابطه ی بدی باهم داریم سلام دادم ولبخند زدم اون هم همین طور که سرش پایین بود و با لباس هایش ور می رفت جواب داد

  138. سید حسین افضلی حسینیسید حسین افضلی حسینیsays:

    سلام من دیشب مامانم خواب دید حاج قاسم امده با مامانم سلام حاا احواپرسی کرده بعد پرسیده حسین من خوبه مامانم گفته بله بعد حاج قاسم گفتنذ سلام من را بهش برسون اگه میشه جواب بدین نمیدونم چرا فقط حال من را پرسید دارم دیوانه میشم اگه میشه جواب بدین

  139. حسینحسینsays:

    سلام...من خواب دیدم رفیق صمیمی ام رو از دور چندبار میبینم ولی به هم سلام نمیکنیم...تعبیرش چیه؟ با تشکر

  140. عسل حامیعسل حامیsays:

    با سلام خواب دیدم به عمم که چند ساله با هم قهریم سلام دادم ، اما اون فقط نگاه کرد و جواب سلام نداد.

  141. فاطمه نوروزیفاطمه نوروزیsays:

    سلام من خواب دیدم به رهبر سلام کردم چندبار باصدای بلند وخیلی خوشحال بودم اما انگار رهبر به خاطر اینکه من نامحرم بودم زود رد شد ویادم نمیاد جواب سلامم داد یادنه

  142. زینب غیبیزینب غیبیsays:

    سلام من خواب دیدم به رهبر سلام دادم و ایشان هم جواب سلام من رو دادند

  143. مهدی احمدیمهدی احمدیsays:

    سلام من پدرم دو ماهی میشه فوت کرده خواب میبینم که بهش سلام می‌کنم و جواب منو نمیده ولی جواب بقیه رو میده

  144. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم داشتیم از یه جای تاریک رد میشدیم و یه پیرمرد اون گوشه وایساده بود. ما چیزی نگفتیم و رد شدیم اما مادربزرگم تا از ما پرسید که اون اقا کیه یهویی طرف اومد جلو و گف من فلانی (پدربزرگِ پدربزرگم) هستم حاج خانم تو منو میشناسی سلام سلام. ما همینطوری بدون حرف پیش میرفتیم و اون هم هی سلام میکرد ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  145. علی فارسی جانیعلی فارسی جانیsays:

    سلام من خواب دیدم که دم در با فامیلامون نشسته بودم. و کسی که من عاشقش هستم اومدو به من سلام کرد و بهم دست داد. فقط به من دست داد.

  146. احمدرضااحمدرضاsays:

    سلام وقتتون بخیر باشه بزرگوار، با قبولی طاعات و عباداتتون... من خواب دیدم که یه دفعه با خانواده تصمیم گرفتیم بیام خونه عموم اینا و همه با هم اومدیم و بعد وقتی در زدیم، فکرکنم زن عموم در رو باز کرد و ما اومدیم تو، من به گسر عموم سلام و احوال پرسی گرم وصمیمی و برادرانه کردیم و بعد دوبار به دختر عموم سلام کردم و باهاش حسابی گرم گرفتم و اونم خیلی بهم گرم گرفت و لبخند می زد و تبسم می کرد؛ بعد از چند لحظه دیگه خانواده گفتن کار داریم و نمی مونیم و به خاطر همین می خواستن بیان که احساس کردم انگار ناراحت و معذبن و بعد تو همین حین من از خواب بیدار شدم.در ضمن امروز روز افزون 25 ماه این خواب رو دیدم؛ بی زحمت تعبیرشو می خوام.

  147. ناشناسناشناسsays:

    سلام مادرم چند وقتیه فوت کرده اون اوایل خوابشو زیاد میدیدم که پشت سرش راه میرم و یه بار به شوخی اروغ زدم که ناراحت شد برگشت نگام کردو گفتدیگه نمیام پیشت دیشب یکی از فامیلا خوابشو دید که تو خ نمون پیش خاله هام نشسته و من وارد خونه میشم عادی بهش سلام میکنم و اونم جواب میده اما وقتی خواهرام وارد میشن میزنن زیر گریه و اونم گریه میکنه میخواستم تعبیرشو بدونم

  148. فلانیفلانیsays:

    سلام من خواب دیدم که به یک فرد مشهور سلام میکنم و آن فرد داره میوه مبخره و جواب سلامم رو هم میده چه معنی داره و اون فرد بازیگر بود و من هم هدفم اینه که در آینده از بزرگترین بازیگران جهان بشم

  149. سارا هاشمیسارا هاشمیsays:

    سلام خواب دیدم از یک سرپایبنی با ماشین داریم میایم پایین، تو جاده بودیم مثل جاده چالوس که پیچ و خم داشت و درختان بسیلر زیبا و فضای خیلی هوشگل، به اون پبچ که رسیدیم ، یکی گفت اینجا باید به این اشخاص سلام بدی، و من دستم رو گذاشتم رو سینم، دست راستمو و به حالت احترام همون جور نشسته خم میشدم و میگعتم اسلام علیک، حالا یادم نیست اونایی که اونجا بودن مرده بودن یا زنده، جناب رهبر هم نشسته بود، عکس نبود، قشنگ دیدم و ی سری هم انگار عکس اقا و خانم بود و ی عکس شهید

  150. سارگلسارگلsays:

    سلام لطفا بهم جواب بدین . الان دوروزه که خواب جای سرسبز میبینم .اولی با عموم رفتیم خانوادگی به یه جایی که دوطرف جاده اش پر از درخته. دومی که الان این خواب و دیدم یه جای خیلی سرسبز بود که قبلش باید از رودخونه ای رد میشدی که یه هزاره سنگریزه دور و اطرافش بود ولی رودش خیلی اب نداشت بعد خانوادگی رفتیم یه جایی که انگار قبلا رفته بودم اونجا و قبلا هم مطمئنم که اونجا رو توی چند تا خوابم دیده بودم یه مکان خیلی سرسبزه که پایینش یه نهر اب داره که داخلش لجن و سبزه اس بعد اب از بالای کوه میاد رو کل کوه سرازیر میشه و اخرش به این نهره میرسه کنار این کوه به شدت هوا خوبه و سرسبزه با کلی درخت که اگه بگیری بری بالاش یه خونه درختی میبنی که یه پیرزن اونجاست و میگه سلام من و به بابات برسون

  151. مرتضی حیدرمرتضی حیدرsays:

    سلام وقتتون بخیر من ظهر خواب دیدم که که جویای حال یکی از اقوام که بعلت مریضی چند وقت پیش به رحمت خدا رفتن هستم و پیش خودم میگفتم حال فلان شخصم نپرسیدیم ببینیم بهتر شد یا نه؟؟تعبیرش چی میتونه باشه؟

  152. نیوشانیوشاsays:

    سلام ، خواب دیدم با پدرم رو به یک مسجدی به همه ی امامین و معصومین سلام دادیم . بابام بهم یاد داد چی ذکری بگم که بهشون سلام بدم بعد من بش گفتم میتونیم یک ذکر دیگه بگیم و ذکر را بهش گفتم . . تعبیرش چیه ؟

  153. زینبزینبsays:

    سلام من خواب دیدم یه ذکری شیبه صلوات خاصه امیرالمومنین علیه السلام رو بارها داشتم می‌خوندم و تکرار میکردم حالت ذکر گفتن، آیا تعبیر داره؟

  154. زینبزینبsays:

    سلام من خواب دیدم یه ذکری شیبه صلوات خاصه امیرالمومنین علیه السلام رو بارها داشتم می‌خوندم و تکرار میکردم حالت ذکر گفتن، آیا تعبیر داره؟

  155. عابدبنعابدبنsays:

    سلام مادرم خواب دید که مادر زنم به سمت مادرم دست تکان می دهد و با لخند زدن و سلام کردن به مادرم نزدیک می شود و درحالی که خانواده ما با خانواده همسرم رابطه اصلا خوبی نداریم تعبیرش چی می شه

  156. لیلیلیلیsays:

    من خواب دیدم خواستگارم تو خواب خیلی خوشحال و به سلام داد و حالم رو پرسید انگار می خواست باهام صحبت کن ولی من رد شدم از کنارش در صورتی که از من تو واقعیت بیزار و خودش باعث شد که جواب رد بشنوه انگار تو خواب خیلی خوشحال بود می شه بگین تعبیرش چیه

  157. محمد مومنیمحمد مومنیsays:

    سلام در عالم رویا در مجلس خواندن دعا در حالت گریه کردن از خانه خارج میشدم که صاحب خانه مرا صدا زد وگفت امام رضا هروقت میاد اینجا احوال تو رو هم میپرسه تعبیرش چی هست

  158. سیماسیماsays:

    سلام ودرود،خواب دیدم دخترم ک الان ۳۵ساله هست کوچیک شده حدودا ۷ساله بالباس وموهای خوشگل توبالکن یه خونه دوطبقه ای هستیم من دارم باتلفن صحبت میکنم دخترم داره راه میره همینطور ک راه میره من نگرانم که حواسش باشه ازبالکن نیوفته وتوکوچه رو میبینم که یه جوان قدبلند توکوچه ایستاده وتکیه اش ب دیواره وداره مارو نگاه میکنه اونجا سمت اون انگار شبه یا تاریکه ولی سمت ما راحت همو میبینیم مث اینکه تو خونه چراغ روشن باشه اما چراغی ندیدم،توهمون حال که نگران افتادن دخترم بودم وتلفن صحبت میکردم دخترم حالت راه رفتن رفت به سمت پایین که من فکردم افتاده، تند رفتم ازبالکن نگاه کنم که چه اتفاقی افتاد،دیدم دخترم نرده بالکن طبقه پایین رو گرفته وداره میاد بالا باتلاش، همون موقع سرش رو بالا که گرفته به من میگه طوری نیست ومشکلی پیش نیومده وراحت میاد رو بالکن طبقه پایینی،وسمت اون اقا که توکوچه ایستاده وتکیه ب دیوار تاریکتر شد وهمچنان داشت به مانگاه میکرد بعد سرش رو انداخت پایین حالت نادم یاافسوس. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید مرسی

  159. سیماسیماsays:

    سلام ودرود،خواب دیدم دخترم ک الان ۳۵ساله هست کوچیک شده حدودا ۷ساله بالباس وموهای خوشگل توبالکن یه خونه دوطبقه ای هستیم من دارم باتلفن صحبت میکنم دخترم داره راه میره همینطور ک راه میره من نگرانم که حواسش باشه ازبالکن نیوفته وتوکوچه رو میبینم که یه جوان قدبلند توکوچه ایستاده وتکیه اش ب دیواره وداره مارو نگاه میکنه اونجا سمت اون انگار شبه یا تاریکه ولی سمت ما راحت همو میبینیم مث اینکه تو خونه چراغ روشن باشه اما چراغی ندیدم،توهمون حال که نگران افتادن دخترم بودم وتلفن صحبت میکردم دخترم حالت راه رفتن رفت به سمت پایین که من فکردم افتاده، تند رفتم ازبالکن نگاه کنم که چه اتفاقی افتاد،دیدم دخترم نرده بالکن طبقه پایین رو گرفته وداره میاد بالا باتلاش، همون موقع سرش رو بالا که گرفته به من میگه طوری نیست ومشکلی پیش نیومده وراحت میاد رو بالکن طبقه پایینی،وسمت اون اقا که توکوچه ایستاده وتکیه ب دیوار تاریکتر شد وهمچنان داشت به مانگاه میکرد بعد سرش رو انداخت پایین حالت نادم یاافسوس. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید مرسی

  160. سیماسیماsays:

    با سلام ودرود ، نامزد دخترم که خیلی همدیگر دوست داشتن بنا به شرایطی ،ناچار شدن ازهم جدا شن .خواب دیدم دخترم درحالی که تو یه اتاق دراز کشیده تورختخواب،بیکباره همون نامزدش در روباز میکنه ومیاد تو دخترم همینطور که دستش به چونه اش هست به اون سلام میده، اونم درحالیکه یه نیم نگاهی بهش میندازه خیلی اروم‌ میگه سلام،ومیخوادطوری وانمود کنه که بخاطر تونیست که اومدم،همینطور پیش اومد که اومدم کاملا اتفاقی ولی درواقع تو دلش دقیقا بخاطر دخترم اومده بود ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید سپاس

  161. مریممریمsays:

    حسته نباشید .خداحافظی کردن در خواب هم معنای سلام است؟آخه در عربی موقع خداحافظی هم سلام میگویند.

  162. سنا محمدیسنا محمدیsays:

    سلام دوست نامزدم تازه بوت کرده نامزدم تو خواب دید که دوست نامزدم به نامزدم میگفت به خانوادت سلام برسون میشه اینو برام تعبیر کنید

  163. AdnanAdnansays:

    میشه تعبیر این خواب رو بگید یک دختر خاستگار داشته اما کارش جور نشده خوب ولی خواب دیده دختره که رفته دست پدر خواستگارش رو گفته و گفته سلام پدر

  164. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم دشمن به من سلام کرد و من جواب سلام او را ندادم به چه معناست؟

  165. محسنمحسنsays:

    سلام.من خواب دیدم به منزل دوستم که یکساله فوت کرده رفتم مادرش ودونفر اشنا که یکیشون دشمن منه اونجا بود ولی بامن احوال پرسی گرمی کرد دو نفر هم غریبه بودن

  166. SamaSamasays:

    سلام من خواب دیدم به خواهره رفیقم گفتم به مریم سلام برسون (مریم همون رفیقمه) لطفا تعبیرش رو بگید

  167. سناسناsays:

    سلام من در خواب میبینم که یکی از عزیزانم که به رحمت خدا رفته داره یکسال میشه . از قبرستون بیدار. میشه دوباره زندگی می‌کنه .

  168. aasays:

    سلام من خواب دیدم از کنار عشقم رد میشم بهش گفتم سلام تحویل نمیگیری گفت من تورو همیشه تحویل میگیرم بعد تعجب کردم که قیافش یکم تعقیر کرد و بیدار شدم

  169. علی بخردعلی بخردsays:

    مادرمن ده سال است که فوت کرده است صبح درخواب دیدم اومده خونم وازروبروبه اوسلام کردم وبه ایشلن تعظیم کردم لطفاتعببرش چیست

  170. علی بخردعلی بخردsays:

    مادرمن ده سال است که فوت کرده است صبح درخواب دیدم اومده خونم وازروبروبه اوسلام کردم وبه ایشلن تعظیم کردم لطفاتعببرش چیست

  171. علی بخردعلی بخردsays:

    باعرض سلام ادب واحترام من صبح خواب دیدم درسربالایی درحال راه رفتن هستم ارقضا خانمی به من برخوردمی کنه وبچه مریض داردومن ادرس داوخانه رابهش دادم وازته دل توی خواب براش دعا کردم

  172. پرستو معرفیپرستو معرفیsays:

    سلام وقت بخیر، صبح خواب دیدم با خاله ام جایی ایستاده بودیم و اقایی که بهش علاقه دارم اومد از کنارم رد بشه بهم سلام کرد من هم آرام جواب سلامش را دادم و در گوشم خیلی ارام گفت میای باهم بریم بیرون که از خواب بیدار شدم، ممکنه تعبیر خوابم را بفرمایید، مرسی

  173. ااsays:

    سلام من خواب دیدم که توی روستایی بودم که خیلی دوست دارم برم بعد یکی از اقوام نزدیک که منم باهاش خوب هستم رو دیدم و بهش سلام کردم اون خیلی بی اعتنا فقط یه دست دراز کرد و هیچ صحبتی نکرد و کندو عسل همراهش بود اول چند تا بیشتر نبودن بعد یهو زیاد شدن و اومدن توی خونه من توی خونه ی اقواممنون بودم بعد در حدی شدن که روی کل بدن ما جمع شدن ماهم هیچ ترسی نداشتیم و خنده و شوخی میکردیم بعد یکیشون زبون منو نیش زد و زن اون مرد دردش گرفت جوری که انگار اونو نیش زده بود و من هم هیچ دردی رو احساس نکردم میتونید بگید تعبیرش چیه؟

  174. فاطمهفاطمهsays:

    سلام و عرض احترام. بدون اینکه از قبل فکر کرده باشم خواب دیدم در یه جایی قدم میزنم و به امام حسین سلام میدم تعبیرش چیه؟

  175. حمیدرضا بیاتحمیدرضا بیاتsays:

    تعبیر خواب من چی میشه خواب دیدم که دختری را که در دنیای واقعی دوستش دارم که او مرا دوست ندارد در خواب به من سلام داد و خندید و من هم سلام دادم بهش و کسانی پیشم بودند که با تعجب نگاهم کردند

  176. MahdiMahdisays:

    در خواب دیدم که کسی بهش علاقه دارم ولی زیاد باهم ارتباط نداریم به من سلام کرد تعبیرش چی میشه

  177. مینا کرمیمینا کرمیsays:

    سلام سرصبح بود ک خواب دیدم عشق قدیمیم با خانواده ش اومدن خونمون همه نشستن اما اون با نگاهش داشت ب اطرافش نگاه میکرد انگار داشت دنبال من میگشت من ک متوجه این موضوع شدم با خوشحالی رفتم پیشش و بهش سلام کردم اونم بهم سلام کرد.آخه ما ۱۵ سال پیش عاشق هم بودیم ولی ب دلایلی بهم نرسیدیم.و حالا هردومون بافرد دیگه ای ازدواج کردیم

  178. مینا کرمیمینا کرمیsays:

    سلام سرصبح بود ک خواب دیدم عشق قدیمیم با خانواده ش اومدن خونمون همه نشستن اما اون با نگاهش داشت ب اطرافش نگاه میکرد انگار داشت دنبال من میگشت من ک متوجه این موضوع شدم با خوشحالی رفتم پیشش و بهش سلام کردم اونم بهم سلام کرد.آخه ما ۲۰ سال پیش عاشق هم بودیم ولی ب دلایلی بهم نرسیدیم.و حالا هردومون بافرد دیگه ای ازدواج کردیم

  179. زهرادهقانیزهرادهقانیsays:

    سلام من خواب دیدم که من وچندتاازدوستام توی مدرسمون هستیم ومن روی زمین نشسته بودم بعددونفرازکسانی که باهم دوست نیستیم وباهم مشکل داریم اومدند وداشتندمیخندیدندواومدندکنارمن نشستند و من هم به یکی ازآنهاسلام کردم وبه اونی که سلام کردم جواب سلامم ودادوگفت چرانیومدی پیشمون بشینی بعدچندثانیه اون دونفرازکنارم رفتندورفتند جای دیگه ای نشستند این تعبیرش چیه؟

  180. مهدی مطلبیمهدی مطلبیsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم مادرم از روبرو داره میاد(در ضمن در بیداری باهم دیگه قهر هستیم) وداشتم فکر میکردم باهاش سلام احوال پرسی بکنم یانه اون سلام کرد من جواب ندادم یه پیری مثل درویشا یا زاهدا یامثل حکیما انگار خیلی آدم پخته ودنیا دیده ای بود تا حرکت منو دید انگار یه ضرب المثل برام خوند وانگار نصیحتی پشت حرفش بود وبعد دنبال اون پیرمرد قد کوتاه رفتم انگار اون میتونست ذهن وآینده منو بخونه بهم یه دعا یا تعویذ یاهمچین چیزی داد تو خواب متوجه شدم این دعا انگار خیلی انرژی داره و قدرت داره تعبیرش چی میشه؟ ممنون

  181. مهر هدفیمهر هدفیsays:

    اگر در خواب ببینی که کودک که قادر به حرف زدن نیست به دایی فوت شده اش که در خواب، ظاهر بدی دارد و جای زخم کهنه روی صورتش است سلام دهد و مرده میخواد فقط با رفتار و حرکات ناراحتی خود را بیان کند چیست؟

  182. ایمان داراییایمان داراییsays:

    من ظهر بود خوابیدم بعد خواب دیدم عشقم که ازهم جداشدیم و ازدواج کرده .سرموتور بودم بعد اومد پیش من و باهام روبوسی کرد تعبیرش چی میشه؟

  183. ایمان داراییایمان داراییsays:

    من ظهر بود خوابیدم بعد خواب دیدم عشقم که ازهم جداشدیم و ازدواج کرده .سرموتور بودم بعد اومد پیش من و باهام روبوسی کرد تعبیرش چی میشه؟

  184. نرگس محمدینرگس محمدیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم در حیاطی هستم که در قسمت پارکینگ حمامی بود پدرم که فوت شدن در حال دوش گرفتن بودن من منتظر شدم که بیان و ببینمشون و در خواب احساس دلتنگی داشتم پدرم سرحال و خندان با کت و شلوار بیرون اومدن من گفتم سلام بابا و پدرم دستش رو بلند کرد و گفت سلام بابا جان تا خواستم ببوسمش خیلی سریع از در حیاط بیرون رفت ممنونم

  185. آرزو نجیبیآرزو نجیبیsays:

    سلام ، من خواب دیدم که در پیش خانه مان خواب بودم یک صدای شنیدم که گفت بلند شو و به آن شخص که پیامبر است سلام بدی منم از خواب بلند شدم و به آن شخص سلام دادم و گفتم سلام بر پیامبر خدا آن شخص بطرفم نگاه کرد و جوابی نداد آن شخص لباس سفید در تن اش بود و عصا در دستش اما صورتش نورانی نبود و رفت اما دوباره برگشت و به طرفم نگاه کرد و بعدا دوباره رفت و غایب شد آن لحظه که بر آن شخص سلام دادم احساس خیلی خوبی داشتم انگار که برای پیامبر خدا سلام میدم یک حس خیلی خوبی داشت

  186. آرزو نجیبیآرزو نجیبیsays:

    سلام ، من خواب دیدم که در پیش خانه مان خواب بودم یک صدای شنیدم که گفت بلند شو و به آن شخص که پیامبر است سلام بدی منم از خواب بلند شدم و به آن شخص سلام دادم و گفتم سلام بر پیامبر خدا آن شخص بطرفم نگاه کرد و جوابی نداد آن شخص لباس سفید در تن اش بود و عصا در دستش اما صورتش نورانی نبود و رفت اما دوباره برگشت و به طرفم نگاه کرد و بعدا دوباره رفت و غایب شد آن لحظه که بر آن شخص سلام دادم احساس خیلی خوبی داشتم انگار که برای پیامبر خدا سلام میدم یک حس خیلی خوبی داشتم

  187. معتمدمعتمدsays:

    سلام خواب دیدم توی جبهه ی جنگ بودم ، که یهو یه بمب طرفم پرت شد و منم با لبخند گفتم : یا فاطمه سلام و بعد همه چیز سفید شد ولی یهویی دیدم جنازه ام اون طرفی که افتاده بود چند نفر داشتن ، درحالی‌که خونریزی میکردم من رو نجات میدادن... و من نمیخواستم که نجاتم بدن

  188. مصطفی هستممصطفی هستمsays:

    خسته‌ نباشید من پدرم خواب دیدن ک با پدر دختر مورد علاقم روبوسی و حال و احوالپرسی کرده و باهم خوش و بش کردن، تعبیرش چی هست این خواب ؟؟

  189. الیاس قلندریالیاس قلندریsays:

    سلام علیکم به شما امیدوارم حال شما خوب باشد.در خواب دیدم که دوستانم به میله یا چکر می‌رفتیم در راه بودیم یکبار دوست عزیزم پنج سال پیش شهید شده بودن آمدم با من احوال پرسی کرد

  190. بیان نصریبیان نصریsays:

    سلام وقت بخیر، من خواب دیدم که به پیامبر سلام کردم وبعد بدون اینکه به پیغمبر پشت کنم عقب عقب از اتاق بیرون اومدم ،لطفا تعبیرش را بگویید

  191. لیلا مرعیلیلا مرعیsays:

    خواب دیدم به برادر شوهرم سلام کردم ولی او جواب نداد ودر خواب او سوار بر روی دوچرخه بود

  192. محمدمهدی بهمنیارمحمدمهدی بهمنیارsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستان همکلاسیم بهم سلام و دست میده و من هم دست میدم تعبیرش چیست

  193. فرشتهفرشتهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم منو خواهرم باهم نشسته بودیم پسر عموی بابام آمدم خواهرم بهش سلام داد بعد اون گفت من به شما سلام نمیدم بعد من گفتم من خودم دلم نمی خواد به تو سلام بدم بعد اون رفت

  194. علیعلیsays:

    سلام من دیدم با برادرم داشتم صحبت میکردم که برادرم گفت میرم حموم و گوشیش رو برداشت و رفت یکم بعدش دیدم گوشی داداشم زنگ خورد تا خواستم بردارم قطع شد و زنگ تلفن خونه که قدیمی بودش خورد تا برداشتم گفتم سلام بله؟ یه مرد با صدای خیلی ترسناک گفت سلام من کار هستم بعدشم من جیغ زدم و از خواب بیدار شدم حدودا ساعت ۳:۳۰ شب این خوابو دیدم تعبیرش چی میشه؟ ممنون

  195. سید عمران حسینیسید عمران حسینیsays:

    سلام خوبی من یه زمانی از یه دختری خوشم می‌آمد ولی نتونستم هیچ وقت بهش بگم ولی امشب خواب دیدم دختره امد از روبه روم رد شد و بهم سلام کرد! منم میخواستم جوابشو بدم ولی نتونستم آیا خوابم تعبیری داره؟

  196. مریم گودرزیمریم گودرزیsays:

    سلام من خواب دیدم که چهار تا زن غریبه نشسته بودن با یک زن اشنا من خاستم بهشون سلام کنم (روبوسی) سه تا زن از انها بلند شدن با زن اشنا قد انها به طور غیر طبیعی بلد بود نتونستم به انها سلام کنم

  197. کنعان علیجانیکنعان علیجانیsays:

    سلام؛خواب دیدم مادرم وبرادرم توی حزاط خونمون وایساده بودن من عمدا فقط به مادرم سلام دادم او هم جواب سلامم را داد.تعبیرش چیه؟

  198. سیدامیر میرزادسیدامیر میرزادsays:

    سلام من در خاب دیدم که سر نماز استم وقتی طرف کلیکن خانه میبینم مرد قد دراز و نورانی با ریش دراز سفید و کمی سیاه از قسمت کلکین تیر میشود و به من میبیند و برش سلام میتم او هم علیک میگیرد بعدا متوجه میشوم که قسمت زمین که ای شخص قرار دارد نورانی است گویا زمین حفر شده و همراهش با چشم پر اشک صحبت میکنم و برش میگم سلام مره به پیامبر گرامی ما برشان میگه چشم میگم سلام مره به صحابه برسان میگه چشم میگم به پیامبر ما بگو شفاعت ماره پیش پروردگار ما کو بعدا زمین دوباره پت میشود و قسمت حفر شده پس به حالت اولی زمین تغیر شکل میدهد تعبیر این خاب چیس