تعبیر خواب باسلوق

بسیار اتفاق می افتد که در رویاهای خود، با خوراکی ها رو به رو شویم. بسیار اهمیت دارد که در خواب، چه احساسی نسبت به باسلوق دارید. آیا اشتهایی برای خوردن باسلوق، در خود احساس می کنید؟ باسلقی که در خواب مشاهده می کنید به چه رنگ است و دیدن آن چه احساسی را در شما زنده می کند؟

غذا در خواب، با غذای روح مرتبط است. خوراکی های شیرین، اشاره به داده ها و افکاری دارند که باعث می شوند احساس مثبتی نسبت به زندگی پیدا کنید و زندگی برای شما شیرین تر جلوه کند. باسلوق می تواند به تلاش شما برای کسب لذت های ساده و بی تکلف مرتبط باشد.

باسلوق نوعی شیرینی است که در تهیه ی آن از دوشاب با شیره ی انگور، نشاسته، مغز بادام یا مغز هسته ی شیرین زردآلو و ادویه استفاده می شود. محتویات باسلوقی که در خواب مشاهده می کنید می تواند تا حد زیادی در تعبیر خواب شما موثر واقع شود. به طور مثال انگور در تعبیر خواب روان شناسی، با مفهوم خرد گره خورده است. این خواب می تواند به علاقه ی شما برای شنیدن حرف های شیرین اشاره داشته باشد.

دیدن شیرینی و باسلوق در خواب می تواند توصیه ای از ناخودآگاه شما باشد. او از شما می خواهد تا اطراف خود را از انسان ها یا اصواتی پر کنید که برای شما خوشایند هستند. مثل موسیقی یا برنامه های رادیویی مطبوع. این کار می تواند برای شما ایده بخش نیز باشد و مهارت های ذهنی شما را گسترش دهد.

با دیدن سمبل باسلوق در خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، چگونه می توانید اتفاقات شیرینی که در طول روز برایتان می افتد را بیشتر درک کرده و توجه بیشتری به آن ها داشته باشید؟ توجه یعنی جذب و هضم اتفاقات مثبت. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که لازم است تا به اتفاقات کوچکی که ممکن است آن ها را بی اهمیت فرض کرده و ساده از کنارشان بگذرید، توجه بیشتری داشته باشید. اتفاقاتی که می توانند احساسی مثبت در شما ایجاد کنند را قدر دانسته و از آن ها برای افزایش قدرت روانی خود استفاده کنید.

تعبیر خواب خوردن باسلوق شور: زمانی که باسلوق با طعمی آزار دهنده و غیر معمول ظاهر می شود، نشان دهنده ی نوعی بدبینی در زندگی بیداری است. این خواب از شما می خواهد تا علت بدبینی خود را شناخته و اجازه ندهید که موجب کسالت و ناراحتی شما شود.

تعبیر خواب درست کردن باسلوق: شما هم اکنون و در زندگی بیداری، به دنبال ایده های جدید یا پیدا کردن جوابی خلاقانه برای یک نیاز یا چالش روانی هستید. ممکن است در بیداری توانایی و اطلاعی از نحوه ی درست کردن باسلوق نداشته باشید اما در خواب، به خوبی از پس درست کردن آن برآیید.

این خواب از شما می خواهد تا توانایی ها و استعداد های درونی خود را شناخته و از آن ها در جهت بهبود کیفیت زندگی خود استفاده کنید. حتی اگر این ایده ها در ظاهر کوچک و بی اهمیت باشند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم پسری که در بیداری خواستگارمه. اومد خونمون همدیگه رو بوسیدیم بعدش نشست که با مادرم حرف بزنه بعدش که رفت روی میز باسلوق بود من چند تا خوردم پسرعموم بادام آورده بود چند تا از اونم خوردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، از خوشگذرانی ، زیاد تر شدن تفریحات و یا سرگرمی صحبت میکند.

  2. الههالههsays:

    باسلام من در خواب دیدم که باسلق شیرین سبز فسفری رنگ میخورم و وقتی اونو خوردم تمام پوست بدنم شد به رنگ فسفری به طوریکه در تاریکی پوستم میدرخشید و شبرنگی بود،وقتی اومدم بیرون همه ترسیده و متعجب بودن مادرم وقتی منو دیدند گفتند چرا اینطوری شدی؟ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خبرهای خوشی به شما برسد

  3. MMsays:

    سلام. در خوابم دیدم که خواب دیدم دو تا از همکارام که عقد هستن و عروسی‌شون نزدیکه، خانمه شیرینی آورده و داره پخش می‌کنه که شیرینی عروسی شون بود، وقتی بهش گفتم دیشب خواب دیدم داره شیرینی می‌ده گفت اتفاقا منم خواب دیدم تو ازدواج کردی، فضا هم نیمکتهای یه کلاس بود. (در واقعیت محیط کار ما این نیست). تو یه قسمت دیگه از خوابم، دیدم ظاهرا با یه دختری در خوابگاه هم‌اتاقی هستم(در واقعیت وهره‌اش برایم ناشناس بود و همچین کسی نبوده). بعد میرم یه جایی که ظاهرا پادشاه یا خان داشت و میگن یکی از درباریان میخواد بیاد، وقتی که اومد من دیدم همون دختره هم‌اتاقیم عروس اون خان یا پادشاه هست. اونم منو می‌شناسه و ظاهرا دو تا بچه داشت یه دختربچه با چشمای رنگی که انگار تو یه برگه که مشخصاتش بود اسمش " فاطمه سلطان بانو"بود. بعد دیدم که پسر کوچیک‌تر هم داره که موهاش مشکی بود و یه کم بدقلق بود و تو برگه مشخصاتش فامیلی پسره فامیلی من بود. بعدش باهم خداحافظی کردیم و بهم گفت اگه کاری داشتی خبر بده من خیلی از این خوشحال بودم که یه آشنای اینجوری پیدا کردم و اگه کاری داشتم می‌تونه کار منو راه بندازه. تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دنبال ایده های جدید یا پیدا کردن جوابی خلاقانه برای یک نیاز یا چالش روانی هستید. ممکن است در بیداری توانایی و اطلاعی از نحوه ی درست کردن باسلوق نداشته باشید اما در خواب، به خوبی از پس درست کردن آن برآیید.

  4. هیفاهیفاsays:

    سلام خواب دیدم زن داداشم برامون باسلوق درست کرد اورد خونمون من ازشون خوردم ولی انگار یه کم سفت شده بودن ولی باز دوست داشتم بخورم شیرین هم بودن

  5. محسنمحسنsays:

    سلام تو خواب ی جعبه شیرینی دیدم که انگار خودم خریده بودم بازش کردم و انواع شیرینی و نون خامه ای و قطاب و باسلوق توش بود و من از هر کدوم یکی گذتشتم تو بشقاب و یخ شیرینی هم خوردم. ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید