طالع بینی بچه متولد دی ماه

اگر از آن دسته مادرها هستید که معتقدند بچه های نوزاد مثل پیر مردها و پیر زن ها هستند و به همین خاطر از آن ها تنفر دارند ، می توانید چنین توصیفی را در مورد کودک متولد دی به کار ببرید و مطعن باشید کسی با شما مخالفت نخواهد کرد و نوزادان متولد دی شبیه کهنسالان مینیاتوری هستند. آن ها در دوران جوانی خود پیر به نظر می رسند و در دوران پیری خود جوان به نظر می آیند . آن صورت کوچولوی چروکیده ای را که امروز در داخل کالسکه می بینید روزی که صورت دیگران کاملا چروکیده و شل شده است صاف و بدون چروک خواهد بود.

اگر کودک شما متولد دی باشد به زودی متوجه ناهماهنگی او با بقیه بچه ها خواهید شد . از همان دوران نوزادی با نگرانی متوجه بلوغ و پختگی عجیب او می شوید. وقتی که با او به زبان بچه ها حرف می زنید و قربان صدقه اش می روید خیلی زود قیافه ای جدی به خود می گیرد و حس می کنید که می خواهد بگوید این آدم با این سن و سالش چرا این جوری حرف می زند و رفتار می کند . و آن قدر به این نگاه های خود ادامه می دهد که مادرش را مجبور می کند رفتاش را عوض کند.

کودک متولد دی بسیار با اراده است و می داند که چی می خواهد . او برای بیان خواسته هایش داد و هورا نمی کند و مثلا دستش را توی کاسه سوپ نمی کوبد بلکه مخالفت خود را خیلی صبورانه به شما حالی می کند. مادر احتمالا در مقابل بچه متولد دی خود دچار اضطراب و رنجش می شود ولی نمی تواند دلیل این احساس خود را بفهمد ، او گاهی اوقات حس حماقت می کند و بچه متولد دی باعث می شود که او حس کند خودش بچه شده و فرزندی نقش مادر را دارد.

بچه متولد دی از آن گروه بچه ها نیست که خیلی زود تسلیم خواسته های شما شود . او چهار دست و پا به اطراف حرکت می کند و به هر چیزی که بخواهد می رسد. در همان موقع که داشتید پوشک او را عوض می کردید داشت نقشه می کشید و اکنون می خواهد نقشه خود را عملی کند . او اگر قاطع نباشد همه چیز خود را از دست می دهد و دیگر هیچ است . او از آشکار کردن خواسته های خود هیچ شرم و حیایی به خود راه نمی دهد. شما خیلی واضح پیام او را دریافت می کنید . البته منتظر می ماند جواب خود را دریافت کند . اگر پاسخ منفی بشنود و مسئله چندان برایش مهم نباشد بدون گریه و زاری آن را می پذیرد . ولی اگر موضوع برایش مهم باشد به هر ترتیب که شده به جنگیدن با شما فقط خود را به نشنیدن می زند و منتظر فرصت می شود تا بالاخره شما را خسته و تسلیم خود کند.

خصوصیات بچه های متولد دی ماه

بچه متولد دی همانطور که بزرگ می شود به زندگی خود سروسامان میدهد. اسباب بازی هایش را در جای خاصی می گذارد و اگر شما آن ها را جا به جا کنید یا نظم او را به هم بریزید عصبانی می شود . اگر یک بچه معمولی زحل باشد معمولا خود را با برنامه های کودکانه یا شوخی های نوجوانانه می پردازد . آن ها از همان دوران کودکی برای زندگی خانوادگی احترام خاصی قائلند . کوچولوی متولد دی به جای اینکه با بچه های هم سن و سال خود بازی کند دوست دارد با پدر و مادرش به پیک نیک برود و در جمع بزرگترها باشد. او دوستان زیادی نخواهد داشت و ممکن است با یک دوست صمیمی داشته باشد که رازهای خود را با او در میان بگذارد.

برای نوجوانان متولد دی رفتن به مدرسه مایه عذاب و ناراحتی نیست.مگر آن که تحت تاثیر طالع متناقض قرار گرفته باشد . او اوصلا در مورد تکالیف مدرسه خود خیلی جدیت دارد و وقتی از مدرسه می آید لباس هایش را به طور مرتب آویزان می کند و بلافاصله مشغول انجام تکالیف خود می شود . و اگر یک بز واقعی باشد تا موقعی که تکالیفش را انجام نداده است ، به بازی و تفریح مشغول نمی شود. کودک متولد دی در هنگام بازی معمولا نقش بزرگتر ها را به عهده می گیرد . دخترهای متولد دی نیز همیشه دوست دارند که در موقع بازی لباس های مادرشان را بپوشند و معمولا به همبازی خود می گویند : تو بچه باش ، من مامان . در این جور مواقع ممکن است با رفتار خود شما را کمی ناراحت کند چون کوچولوی دلبند شما خیلی خوب نقش شما را بازی می کند. وقتی که توی پارک بازی او نشسته اید و کودکانه حرف می زنید و او با عینک گنده ای که به چشم زده و کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و گردنبندی که به گردن انداخته است به شما تحکیم می کند ساکت باش و گرنه مجبورت می کنم بدون شام به رختخواب بروی. آنگاه احساس حماقت می کنید . دلتان می خواهد هر چه زودتر بازی را تمام کنید چون می ترسید واقعا گرسنه به رختخواب بروید.

پسربچه های متولد دی در موقع بازی معمولا علاقه دارند که نقش معلم ، دکتر ، رئیس آهن یا پدر خود را بازی کنند . وقتی که پسر کوچولوی متولد دی شما پالتوی پدرش را می پوشد و پیپ او را به لب می گذارد ناگهان وسوسه می شوید که او را به سوپر مارکت بفرستید تا مقداری تخم مرغ بخرد ولی بعد به یاد می آورید که او حتی نمی تواند چهارچرخه خود را به خوبی براند و اغلب زمین می خورد و زانوهایش را زخمی می کند.

بچه های متولد دی به طراحی و نقاشی و گوش کردن به موسیقی علاقه دارند و وقت خود را بیهوده تلف نمی کنند. اغلب اوقات چیزهایی را که به عنوان کاردستی می سازند مفید است، حتی اگر یک گلدان یا جامدادی مضحک باشد . آن ها معمولا به نور خورشید و هوای تازه تمایل چندانی نشان نمی دهند در صورتی که هر دوی آنها برایشان سودمند هستند و کسالت و اندوه را در آن ها از بین می برند. معلم های مدرسه معمولا از درس دادن به بچه های متولد دی لذت می برند ولی گاهی اوقات به خاطر لجبازی آن ها و کند بودن شان در یادگیری مطالب درسی عصبانی می شوند. ولی به ندرت پیش می آید که از حواس پرتی یا بی اعتنایی آن ها به درس و مشق شکایت کنند . بچه های متولد دی بعد از یادگیری مباحث اصلی دروس شروع به پیشرفت می کنند . ممکن است در یادیگری دروس چندان سریع نباشند و هوش چندانی نداشته باشند ولی شاگردانی بسیار دقیق و درسخوان هستند و از تمرکز فکری خوبی برخوردارند . به اتکا همین مهارت های خود اغلب برنده جایزه می شوند و نمرات بالایی کسب می کنند.

کودکان متولد دی ماه

زمانی که نوجوان متولد دی شما کارنامه آخر سال خود را به خانه می آورد که در آن نوشته شده است او شاگردی مطیع ، درس خوان ، قابل اعتماد است ولی در بحث های کلاسی شرکت نمی کند، از درس های حفظی خوشش نمی اید ، خجالتی است و اعتماد به نفسش ضعیف است ، با شاگردهای دیگر چندان دوست نمی شود . آن موقع ممکن است نگران شوید و فکر کنید که یک کرم کتاب درونگرا و غیراجتماعی پرورش داده اید . بعد از یک روز همین کوچولوی متولد دی به شما می گوید که باید زودتر به مدرسه برود چون باید شاگردها را حاضر غایب کند . شما می پرسید : چرا تو حاضر غایب کنی؟ و او با بی اعتنایی می گوید : آخه من مبصر کلاس هستم. و شما شگفت زده می شوید و می پرسید : پس چرا تا حالا به من نگفته بودی؟ و او در حالی که از خجالت کمی سرخ می شود پاسخ می دهد : چون موضوع مهمی نبود که بگویم . الگوی بزرگسالی او نیز دقیقا همین گونه است . همین شاگردی که ظاهرا غیراجتماعی و کندتر از دیگران بود و همه فکر می کردند که در آینده موجودی منزوی و بیکاره خواهد شد به تدریج خود را بالا کشیده و به مقام ریاست می رسد و همان برون گراهای پرمدعا بالاخره به این نتیجه می رسند که او تنها فرد مسئول و متعهد است و می توان به او اعتماد نمود. متولد دی در همان حال که دیگران مشغول خیالبافی هستند مامور نگهداری از اشیاء قیمتی ، اوراق و اسناد بهادار خواهد شد و اصلا حس نمی کند که این وظیفه به او تحمیل شده است زیرا او به دنبال احترام و اقتدار است.

شاید گاهی اوقات یک بچه متولد دی را پیدا کنید که با خونسردی و از روی لجبازی به دوستان ضعیفتر از خود یا خواهر و برادرهای کوچکش زور بگوید و آن ها را اذیت کند ؛ولی از لحاظ کلی این بچه ها معمولا تحت سلطه بچه های متولد برجهای دیگر می شوند. بنابراین اکثر اوقات با این مشکل رو به رو می شوید که برادر و خواهرهای بزرگترش به او زورگویی می کنند و این موضوع از نظر شما کاملا ظالمانه است.ولی لازم نیست نگران شوید چون او به خوبی می تواند از خودش مراقبت کند و حقش را بگیرد . یک دختر کوچولوی متولد دی می شناسم که همیشه مطیع خواهر و برادر بزرگترش است که متولد آذر و پرخاشگر هستند . این دختر کوچولو چون عنصر خاک در وجودش است از آن ها فرمان می برد و هیچ چیز نمی گوید ولی بلافاصله بعد از هر زورگویی ، خواهر بزرگتر می بیند که لنگه کفش ، برس مو، یا بلوز مورد علاقه اش گم شده است . این چیزها پیدا می شوند ولی هیچ کس نمی تواند بفهمد که چه جوری گم اند ، اما خواهر بزرگتر به تدریج یاد می گیرد که باید کمتر زور بگوید و رفتارش را نرمتر کند . خلاصه هرگز قدرت او را برای حفاظت از خودش دست کم نگیرید . او هر طور شده عدالت را برقرار می سازد.

با کودکان متولد دی ماه چگونه رفتار کنیم ؟

بزهای کوچولو در مقابل جنس مخالف خیلی خجالتی هستند و در عین حال اشتیاق زیادی به آن ها دارند. شما هم شاید شنیده باشید که می گویند پسرهای متولد دی یبس هستند . یا دختر های متولد دی ترسو و احمق اند. ولی آن ها در جشن هایی مثل جشن والنتین برای دیگران کارت می فرستند و در آن می نویسند : حدس بزن من کی هستم . دوران بلوغ از نظر روابط عشقی برای آن ها بسیار دردناک است. وقتی که موضوع روابط دوستانه پیش کشیده می شود باید آن ها را با تشویق و آرامش راهنمایی کرد.

به هر حال فرزند متولد دی یک نعمت و ارمغان ارزشمند است. اگر او را زیاد تحت فشار قرار ندهید به شیرینی همان کیک است که او از آن بدش می آید. هر گاه پول کرایه خانه را کم آوردید می توانید از او قرض بگیرید . او در مقابل بزرگترها رفتار مودبانه ای دارد و بدون تذکر و ارشاد و نصیحت به شایستگی عمل می کند . کارهای خود را با نظم و ترتیب انجام می دهد و با برنامه است ولی گاهی اوقات شاید مجبور شوید به او بگویید که پشت گوشش را تمیز کند . او به خانه و خانوده علاقه زیادی دارد و کمتر پیش می آید که ندانید کجا رفته است. اعلب اوقات در کنار شما خواهد بود و از بودن در کنار خانواده لذت می برد . رویاهای درخشانی در سر دارد و اگر به قصه های پریان زیاد علاقه نشان نمی دهد نگران نشوید . وقتی که پیر شوید و حس کنید از طرف نسل جوان کنار گذاشته شده اید فرزند متولد دی شما از صمیم قلب به شما احترام می گذارد و شما را به نزد خود فرا می خواند و از شما می خواهد که با او زندگی کنید. در آن لحظه انگار به همه دنیا خطاب می کند. خوب حالا من و مامان (بابا) می شوم تو بچه. ( و این بار دیگر همه چیز واقعی است) تو با عشق و علاقه از من مراقبت کردی و حالا نوبت من است. و این اصلا خواب و خیال نیست. حتی هانس کریستین آندرسون هم قادر نبود چنین پایان خوشی را برای داستان های خود بنویسد .

از مطلب خواندنی و جذاب پایین نیز دیدن نمایید

رابطه زنانشویی متولدین دی با سایر ماه ها

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...