مواردی که آقایان تصور می کنند همسرشان دوست دارد

آیا همیشه تلاش هایتان برای تاثیر گذاری بر روی همسرتان بی نتیجه می ماند ؟ آیا او عصبانی می شود و تمام تلاش های شما را زیر سوال می برد ؟ آقایان همیشه دوست دارند که نظر همسرشان را به خود جلب کنند ، اما متاسفانه معمولا راه غلط را انتخاب می کنند. به همین دلیل نمی توانند پیروز شوند و به نتیجه دلخواهشان دست پیدا کنند . در این بخش از توپ تاپ ، تصور غلط آقایان از کارهایی که فکر میکنند خانم ها دوست دارند ، آمده است . با مطالعه ی آن متوجه می شوید که کجای کارتان ایراد دارد.

1- سعی می کنید تمام وقت خود را با او بگذرانید.

او میل دارد بعضی مواقع در کنار شما باشد ، اما اگر همیشه بر روی با هم بودنتان پافشاری کرده و سماجت به خرج دهید ، خود را به صورت فردی نیازمند و وابسته جلوه می دهید و او به تدریج از شما اشباع می شود.

او احتمالا انتظار دارد که زمانی را در کنار هم به انجام کارهای مورد علاقه تان بپردازید و از وجود یکدیگر لذت ببرید ، اما نباید خود را به زور در کارهایی که به شما ارتباطی ندارد ، داخل کنید . مثل زمانی که با دوستانش به بیرون می رود. باید توجه داشته باشید که اگر به انجام کار خاصی علاقه ندارد ، نباید او را به جبر ، وادار به آن کنید.

2- میخواهید در نظافت کمک کنید ، اما همه چیز را به هم می ریزید 

گاهی اوقات لطف همسر چندان موثر واقع نمی شود . به عنوان مثال : اگر می خواهید در کارهای خانه ( و در هر کار دیگری) به او کمک کنید ، پیش از هر چیز باید اطمینان پیدا کنید که این کمک ، مفید واقع می شود ؟ البته واقع خواهید شد . اما بهتر است به جای اینکه هر شب غذا درست کنید و انبوهی از ظرف های کثیف را برایش بگذارید ، این کار را به درستی و با رعایت کمال نظافت انجام دهید.

3- تمام احساسات خود را می گویید

خانم ها مردهای احساساتی را دوست ندارند ، اما اگر مردی عواطف درونی اش را بیش از اندازه بروز دهد ، به مزاج خانم ها سازگار نیست . صحبت کردن در مورد روابط گذشته ، مسائل کاری ، مشکلات خانوادگی جز مواردی هستند که از شما یک فرد احساساتی و بی ثبات می سازند.

شما باید تعادل را نگه دارید ، احساسات درونی خود را بدون اینکه بیش از اندازه احساسی باشید بروز دهید. بهترین راه برقراری تعادل این است که بفهمید همسرتان تا چه حد احساسات درونی خودش را با شما در میان می گذارد. اگر او تمام داستان زندگی خود را با شما در میان نمی گذارد پس شما هم نباید همه ی زندگیتان را به همسر خود بگویید.

4- بیش از اندازه صادق هستید

صداقت بیش از اندازه هم گاهی دردسرساز می شود . به عنوان مثال اگر به او بگویید که آنقدرها ، دستپخت او را دوست ندارید ، او را ناراحت کرده اید . او در مورد شما احساس بدی پیدا می کند و کم کم علاقه خود را نسبت به شما از دست می دهد.

صداقت و درستی در مورادی نظیر خیانت ، مسائل مالی و خانوادگی معنا پیدا می کند ، و در مورد مطالب کوچک آنقدر هم که فکر می کنید مهم نیست. گاهی راست نگفتن های مصلحتی مفید تر از صداقت هستند.

5- لازم نیست تمام هزینه ها را پرداخت کنید

دست و دلبازی خیلی خوب است اما به اندازه . یک خانم به این دلیل که شاید روزی از شما دور شود و یا منتی بر روی دوشش نباشد ، نیاز دارد که گاهی روی پای خود بایستد . به این دلیل اصرار کردن برای حساب کردن و پرداخت تمام هزینه ها کار خوبی نیست و باعث می شود که او احساس راحتی نکند.

6- مردان همیشه شوخی میکنند !

اگر در زمان عصبانیت برای از بین بردن سکوت ، شروع کنید به تعریف کردن لطیفه های مسخره ، همسرتان واقعا ناراحت شده و احساساتش جریحه دار می شود. در واقع او با مشاهده چنین واکشنی از جانب شما تصور می کند که قصد فرار از واقعیت های زندگی را دارید و دلقک هستید.

اگر همیشه این رفتارهای ناراحت کننده که ذکر شد را انجام می دهید ناراحت نشوید زیرا شناخت خانم ها کار سختی است اگر در حال انجام رفتارهای آزاردهنده ذکر شده هستید ناراحت نباشید . تشخیص تمام نیازهای خانم ها بس دشوار است.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...