شوهرم دوست دختر داره

 

شوهرم دوست دختر داره چیکار کنم؟

یکی از مشکلات و سوالات رایج بسیاری از کاربران خانم مطرح کردن جمله (شوهرم دوست دختر داره) میباشد به واقع کمی بحث را باز تر کنیم علت اصلی شک بر انگیزی در این موضوع از طرف زنان چرا در این حد بالاست از حق نگذشته بسیار فراوان بوده اند مردانی که با داشتن عیال و فرزند هنوز با دوست دختر قبل از ازدواج خود رابطه تلفنی داشته اند در این مقاله از توپ تاپ در طبقه مشاوره خانواده قصد داریم که در این باره کمی صحبت کنیم و علت ها رفتار ها و راه های های بررسی این مشکل و به واقع معضل را بررسی کنیم ببینید مسعله را تحلیل میکنیم که اصلا ایا مردها فقط با دوست دختر قبل از ازدواج خود رابطه میگیرند و یا زن ها نیز همین گونه هستند گمان میکنم مقاله ی پایین کمک بسیار زیادی به شما در تشخیص این دو مقوله میکند پس تا انتها دنبال کنید (چندی پیش هم در انجمن های توپ تاپ خانمی بارها و بارها این سوالات را تکرار کرده بود :شوهرم دوست دختر داره چه کنم؟شوهرم دوست دختر داره چکار کنم|)

متاسفانه خانم ها بعد از اینکه متوجه میشوند شوهرشان با دختری رابطه دارد شروع به گریه زاری میکنند و اولین چیزی که به ذهنشان خطور میکند گرفتن طلاق و اینگونه موارد است با شنیدن این خبر خواب و خوراک را بر خود حرام میکنند و نگرانی و استرس وجودشان را فرا میگیرد در جایی که براحتی هر چه تمام تر میتوان این مشکل و یا بهتر است بگوییم معضل را حل کرد از تکرار این جملات در این مقاله تعجب نکنید باورشان برایتان سخت است که بدانید جمله ی شوهرم دوست دختر داره از طرف ایرانی ها میلیون ها بار در سال در موتور های جستجوی گوگل سرچ شده اند !!! 

 شوهرم دوست دختر دارد.شوهرم با دوست دختر قبلی خود رابطه دارد شوهرم نوز رابطه خود را با دختر مورد علاقه اش قطع نکرده خب این موارد همانگونه عرض کرده کردیم بارها و بارها در انجمن های مختلف توپ تاپ و در سایر صفحه ها آسیب های خانواده از طرف خانم ها مطرح شده بوده بنا بر یک تحقیق علمی گفته میشود  مردان 10 برابر بیشتر از زنان هورمون تستوسترون (هورمون جنسی که اعتماد به نفس را زیاد می‌کند و فرد را جاه‌طلب‌تر می‌کند) در بدن‌شان وجود دارد این خود یکی از دلایل عمده برای برقراری رابطه با دختری که قبل از ازدواج در زندگی مردها بوده است محسوب  میشود

کدام شخصیت ها از مردان با دختر قبلی که قبل از ازدواج در زندگیشان بوده رابطه برقرار میکنند


بطور حتم نمیشود بگوییم که همه مردها دقیقا شبیه به هم هستند و تمام مردانی که رابطه مجدد با دوست دختر سابق خود برقرار میکنند دارای شخصیت یکسان هستند اما بدون شک، انواع خیانت‌ها ریشه در ویژگی‌های شخصیتی هر فرد دارد. ولع جنسی جزء موارد است که در مردان ما بسیار مشکل‌ساز شده است. مشکلی که تعدادی از مردان حتی از بی‌رویه بودن آن در خود رنج می‌برند. مردانی که در کوچک‌ترین برخورد خود با جنس مخالف دچار آشوب می‌شوند، دچار بیماری فعالیت بیش از حد جنسی هستند که به‌راحتی با مراجعه به پزشک هورمون‌تراپی می‌توانند تعادل در روابط خود و حد و حدود آن را ایجاد کنند.

بی‌رنگی اعتقادات و بی‌دینی در بخش کوچکی از جامعه هم نکته بسیار مهم دیگری است که متاسفانه بین سنین پایین‌تر مد شده است که خود مشکلات فراوانی را به‌دنبال دارد. وصل و فصل‌های مکرر و زودهنگام و بی‌بند و باری‌های ناشی از آن در مردان به دلیل تنوع‌طلبی و کمرنگ شدن صداقت و ارزش‌های دینی و بی‌توجهی همسر پس از تولد اولین فرزند و حتی جداسازی بستر از سوی زن هم موجب می‌شود تا برخی از مردان به دنبال تامین نیازهای جنسی خارج از محیط خانواده باشند.

شوهرم دوست دختر داره

ریشه و علت اصلی این مشکل کجاست ؟چرا بعضی مردان بعد از ازدواج از دوست دختر سابق خود دل نمیکنند

ارتباط با دوستدختر سابق و رابطه مجدد با آن بعد از ازدواج و همچنین کشش‌های آن کاملا خلاف اخلاق به نظر می‌رسد اما مرزبندی اخلاق به ما نشان خواهد داد که این اتفاق تا کجای ماجرا تقصیر طرفین است.  رعایت حقوق جنسی طرف مقابل در روابط اجتماعی ما به شکلی که شخصیت در آن مخدوش نشود از هر چیزی مهم‌تر است. به هنگام قرار ازدواج زن و مرد متقابلا متعهد می‌شوند رفتار جنسی‌شان را طوری تنظیم کنند که  شخصیت طرف مقابل عرفا مخدوش نشود.

 اولین مورد کم‌توجهی همسران نسبت به یکدیگر بعد از ازدواج است. دختر یا پسری که پیش از ازدواج طرف خود را مرد یا زن رؤیاهای‌شان می‌دیدند بعد از مدتی که دوران فصل‌شان به وصل رسیده دلزدگی نسبت به هم پیدا می‌کنند. این بی‌تفاوتی‌ها در ازدواج‌های امروز نسبت به قدیم بیشتر دیده می‌شود که این ماجرا بی‌دلیل اتفاق نمی‌افتد. خانمی که در منزل برای خود به اندازه‌ای که به ظاهرش برای بیرون رفتن اهمیت می‌دهد وقت نمی‌گذارد یا همسری که تمام خستگی و انرژی منفی محیط کارش را با خود به خانه می‌آورد طبیعی است که بعد از مدت کوتاهی درهای بی‌توجهی را روی همدیگر باز می‌کنند.

 مسئله بعدی مسئله مالی است که این روزها بیش از هر چیز پایه زندگی‌ها را تشکیل می‌دهد؛ موردی که تا چند سال پیش به این اندازه مشکل‌ساز نبود. اگر مردی نتواند برای شروع زندگی مقدار قابل قبولی پول برای تامین زندگی خود دست و پا کند در همان اوایل زندگی زن با ویژگی‌هایی که دارد ممکن است با وعده و وعیدهای باطل محیط، دچار لغزش شود و به راحتی با ویژگی‌های مردانه تحت اغوا قرار گیرد و بلغزد.

 بحث تنوع‌طلبی بخش دیگری است که امروزه روز دامن خیلی‌ها را گرفته است. اینکه گروهی از مردان از امکاناتی که در اختیار دارند استفاده می‌کنند تا با ایجاد روابط متعدد علاوه بر به هم زدن زندگی آرام خود، سرگشتگی ناشی از بی‌سامانی‌های رابطه‌های خود را از یاد ببرند.

  مورد دیگر توجه نکردن به ویژگی‌های جسمی دو طرف است. اینکه یک فرد بنا به هر دلایلی زودتر از موعد یائسگی را تجربه می‌کند هم مشکل بزرگ دیگری است که روابط را سرد و طرف دیگر را به سمت روابط دیگر و برآورده کردن نیاز خود سوق می‌دهد. از کار افتادگی جنسی مشکلات زیادی را به زندگی وارد می‌کند اما متاسفانه راه‌حلی در این مورد برای هیچ‌یک از طرفین به جز جدایی در قانون و عرف تعریف
 نشده است.

شوهرم دوست دختر داره چه کنم

شاید مشکل از خانم ها باشید شاید من نتوانستم همسر خوبی باشم

مسئله خیانت زمانی در ازدواج مطرح می‌شود که فردی با وجود داشتن همسر با فرد دیگری هم رابطه جنسی داشته باشد. این در حالی است که خیانت در ازدواج و زندگی زناشویی، صرفا به معنای داشتن رابطه جنسی و بسیار عمیق افراد متاهل با فردی جز همسرشان نیست بلکه حتی فکر کردن به شخص دیگری جز همسر، صحبت کردن هر روزه با او، پیامک زدن مداوم به او یا برقراری رابطه دوستانه مستمر از طریق چت کردن هم می‌تواند خیانت به همسر محسوب شود، حتی اگر فردی در ذهن خودش عاشق فرد دیگری جز همسرش باشد و آن شخص سوم هم از این عشق بی‌خبر باشد، باز هم نوعی خیانت در زندگی زناشویی اتفاق افتاده است. در دهه گذشته گرایش به خیانت به همسر در جامعه ما بسیار افزایش یافته است. از بین رفتن عشق و علاقه، زیبا به چشم نیامدن همسر، سهل‌انگاری همسران، هوسرانی، عقده‌های جنسی، اخلاق و رفتار غیرقابل تحمل همسر، بی‌خطر شمردن خیانت، زیاده‌خواهی و تنوع‌طلبی را از دلایل اصلی خیانت و بی‌وفایی همسران به یکدیگر می‌دانند. هر چیزی در این دنیا چه مادی و چه معنوی به طور موقت نزد ما امانت است. وقتی چیزی یا کسی را به امانت می‌گیریم این وظیفه ماست که به خوبی از آن مراقبت کنیم. ماجرای روابط مرد و زن نیز به همین صورت است که دو طرف یکدیگر را برای مدتی به امانت در کنارشان دارند و در تمام این دوران باید از چیزهای مشترکی که بین هم دارند به شدت محافظت کنند. 2 نفری که با هم ازدواج می‌کنند تعهد می‌بندند که تمام امور جنسی و جسمی‌شان صددرصد متعلق به همدیگر باشد.

من با شوهرم چگونه رفتار کند با شوهری که چنین رفتاری دارد چگونه برخورد کنم

در برخورد با همسر خیانتکار پیش از هر چیز رفتن سراغ یک مشاور زبده ضروری است چراکه پیش از هر چیز باید علل این اتفاق روشن شود. اینکه چرا همسرمان سراغ فرد دیگری رفته دلایلی دارد که با کندوکاو در رفتارها و عملکرد شما در زندگی مشترک مشخص خواهد شد. همسرانی در روابط خود بی‌بند و بار و بیمار هستند که مسائل جبران‌ناپذیری را در زندگی‌شان رقم می‌زنند، به‌خصوص در برخورد با همسر بیمار پزشکانی هستند که با هورمون‌تراپی مشکلات فعالیت بیش از حد هورمون‌ها را برطرف می‌کنند خانم‌ها باید دلایل این اتفاقات را بررسی کنند، علت این رفتار را بیابند و نگاهی به رفتار و عملکردهای خودشان در زندگی مشترک داشته باشند و از تصمیم‌گیری‌های عجولانه بپرهیزند. بیشتر افراد وقتی با این وضع روبه‌رو می‌شوند فورا از طلاق حرف می‌زنند. بهترین کار این است که بعد از ماجرا، سراغ مشاور بروند و مسائل را حل کنند و یک بازنگری در رابطه‌شان داشته باشند. با همه این موارد اگر دیدید شرایط زندگی فعلی‌تان سخت است، در نظر بگیرید اگر جدا شوید آیا شرایط بهتر می‌شود یا بدتر.

شوهرم دوست دختر داره


آیا سریال های ماهوراه نیز در این مورد تاثیر گذارند؟ خب تکلیف من بعد از اینکه متوجه شدم همسرم هنوز با دختری رابطه دارد چیست؟

سریال‌های ماهواره‌ای که بسیاری از آنها این روزها سر زبان‌ها افتاده درپی ترویج خانواده‌های بی‌ سر و سامان و لجام‌گسیخته و عادی جلوه دادن خیانت، عادی جلوه دادن رابطه جنسی دختر و پسر قبل از ازدواج، در میان نوجوانان و جوانان است. این وضعیت تنها در ایران نیست. گفته می‌شود یک سریال ترکی که سال گذشته در کشورهای عربی پخش می‌شد، آن‌قدر روی آنها تاثیر گذاشت که باعث جدایی بسیاری از زنان عرب از همسران‌شان شد، در صورتی که این سریال از داستانی کاملا ساده و عشقی برخوردار بود.

تاثیرات منفی و بی‌شمار این سریال‌ها به هیچ‌عنوان قابل کتمان نیست. متاسفانه اکثر سریال‌هایی که در تلویزیون ما پخش می‌شود برای جوانان قانع‌کننده و دلچسب نیست و آنها را نه‌تنها قانع نمی‌کند بلکه حریص می‌کند، به‌دلیل همین است که می‌روند سمت این سریال‌ها؛ سریال‌هایی که به‌شدت بدآموزی دارند؛ بدآموزی‌های جنسی، گرایش به زندگی بی‌بندوبار و طلاق‌های راحت و رابطه با چند نفر در آن واحد و اینها بدآموزی دارد.

 

2 نظر

  1. سوسنسوسنsays:

    با سلام از دیدگاه من درش حرفى نیست که ماهوارها تأثیر گذاشتن اینکه این نوع سریالها خیلى اموزنده نیست بلکه اگر شخصى خودش از راه بدر بشه این ماهوارها هم کمک بیشترى میکنه که حسابى از راه بدر بشه ولى من همیشه نظرم این است که اگر یک شیر زن پیدا بشه و جواب این مردان متأهل را بده شاید کمتر جرّأت بکنن که خیانت بکنن ولى متاسفانه زنها مردان را از راه بدر میکنن ان زن هستش که جواب مردى که متأهل هست بده نه اینکه باهاش همکارى کنه این نظره من است خدا شاهده دلم خیلى پره از زنانى که با مرده متأهل رابطه دارن

  2. سوسنسوسنsays:

    با سلام از دیدگاه من درش حرفى نیست که ماهوارها تأثیر گذاشتن اینکه این نوع سریالها خیلى اموزنده نیست بلکه اگر شخصى خودش از راه بدر بشه این ماهوارها هم کمک بیشترى میکنه که حسابى از راه بدر بشه ولى من همیشه نظرم این است که اگر یک شیر زن پیدا بشه و جواب این مردان متأهل را بده شاید کمتر جرّأت بکنن که خیانت بکنن ولى متاسفانه زنها مردان را از راه بدر میکنن ان زن هستش که جواب مردى که متأهل هست بده نه اینکه باهاش همکارى کنه این نظره من است خدا شاهده دلم خیلى پره از زنانى که با مرده متأهل رابطه دارن