تعبیر خواب گرگ با رنگ های متفاوت

یک گرگ در خواب ممکن است ترسناک, تهدید و فاسد , او ممکن است نجیب, حفاظت و عاقل, یا شاید چیز دیگری - مرموز, گریزان , وحشی. برای درک معنای یک گرگ در خواب, ما میتوانیم با درک ماهیت این حیوانات وحشی , و همین است که جامعه به آنها می‌توان خیلی ما وحشی خودمان .

تعابیر و تفاسیر خواب گرگ به رنگ های سیاه قهوه ای سفید زرد (وحشی یا رام) بزرگ و یا کوچک مرده یا زنده

گرگ‌ها در خواب ها می‌تواند نشان دهنده تمام که وحشی است و uncivilised خودمان. این امر می‌تواند برای مقابله با پدیده ترسناک . چه وحشی است چیزی است که ما مودبانه و روز به روز در رفتار نمی‌خواهد به - چه وحشی است می‌تواند باعث آسیب رساندن , رنجش و ناراحتی. اما آنچه وحشی است همچنین می‌تواند آزاد, برانگیختن و آزادی . می‌توان وحشی وحشی و بد تصنعی , اما وحشی را نیز می‌توان ناب و دست نخورده . بعضی وقت‌ها یک گرگ در یک خواب به ما هدایت خواهد شد , اصل واقعی ما را که به ما نشان می‌دهد که تلاش می‌کنیم , اما گاهی اوقات با خواب یک گرگ یک هشدار داد که ما هم رفتار وحشیانه , که ما ممکن است تهدید چیز دیگری که برای ما مهم است .

این رفتار گرگ‌ها در محیط های بومی خود می‌تواند به ما سرنخ هایی که چرا ما ممکن است در مورد آنها خواب . آیا تو که احساس کنند بخشی از یک گروه, یا به دنبال حمایت و خویشاوند روح یک گروه? آیا شما احساس نیاز به حفاظت از چیزی که برای شما مهم است, و نیاز به خشونت یک گرگ مادر? آیا شما نیاز به یک وضعیت با دقت , با استفاده از خفا یک گرگ بدون کشف نزدیک به شه ? آیا شما احساس نیاز به بیان خود واقعی خود را آزادانه تر و باز دارندگی داشتند و زوزه به ماه ?

با نگاهی به نقش بازی گرگ‌ها در داستان , فولکلور و فیلم نیز ممکن است به ما نسبت به آنچه که گرگ در خواب  شخصی خود ما . این اسطوره ای - که پرورش یافته رومولوس تو کما کان روی گرگ و ری موس, بنیانگذاران رم, همچنین موگلی از جنگل کتاب, می‌تواند به ما در درک چگونگی گرگ‌ها در رؤیای ما می‌تواند نشانه‌ای از ما به دنبال یا ارائه تغذیه, مراقبت و حمایت به یک بخش خودمان یا کس دیگری است. این بزرگ گرگ در بد ممکن است نشانه ای از خود ما طبیعت وحشی , یا ممکن است بیانگر یک شخص است که تهدید یا قلدری برای ما, یا حتی ما چگونه ممکن است که راه خودمان. گرگ در خواب نیز ممکن است مرتبط با یک درنده طبیعت در یک حس جنسی , بنابراین کسانی که دچار سواستفاده از ترس , یا کسانی که به نوعی لحن جنسی آنها راحت نبود با خوابی  ممکن است در این راه از گرگ‌ها .

گرگ‌ها می‌تواند در خواب های ما وقتی ما ترس یا تجربه هستند , به ویژه از یک ماده یا طبیعت مالی , ناشی از این گفته قدیمی که حفظ گرگ در نشان می‌دهد امنیت و گرسنه نیست . گرگ‌ها نیز ممکن است در خواب هایشان را به ذهن ما چیزی کاملا درست نیست , و سعی در هشدار دادن به احساس ما است که ما باید مراقب باشیم چه یا که ما اعتماد, که ممکن است یک گرگی در لباس میش .

اما هیچ حیوانی به خودی خود و ذاتا بد است , و این مقادیر را که ما به آنها اختصاص دارند از سال از انجمن‌های فرهنگی . به خاطر داشته باشید که ما خواب حیوانات, آنها همچنین نشان دهنده بخشی از خودمان , و ما نمی‌توانیم درک آنچه خواب  ما تنها با نگاه کردن به یک مرجع نمادین . ما همیشه باید گام بعدی و از خودمان بپرسیم, چه گرگ به من ?

خواب های ما گرگ چالش برای مقابله با آنچه که ما نگران هستند , و در سایه‌ها پنهان از ضمیر خود ما .خواب های گرگ پیشنهاد ما هدیه از قدرت, آزادی و به شدت حفاظت از توانایی که برای ما عزیز است . گرگ‌ها در خواب های ما را دعوت به ما قدرت خود , تا آزادانه و زندگی ما زندگی معتبر , بدون ترس, بدون غل و بدون شرمساری.

ترجمه و تهیه متن:توپ تاپ

49 نظر

  1. سورناسورناsays:

    خواهرم خواب دیدن با خواهر کوچکترم تو جنگل بودن و زیر ماشین پنهان شدن تا گرگ هایی که اونجان بهشون آسیب نزنن و بالاخره تصمیم میگیره بره و کمک بیاره که با یه گرگ درگیر میشه و اونو میکشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پنهان شدن از گرگ ها درنده در این رویا یعنی حفظ شدن خواهر شما در مقابل سختی ها و تندی های روزگار

  2. سجادشسجادشsays:

    سلام وقتتان به خیر چند وقت پیش خواب دیدم که چندتا گرگ از سر خیابان تا سر کوچه دنبالم می کنند ووقتی جلوی خانه عمه ام می رسم دختر عمه ام در جلوی در بود وبا پاهاش باعث افتادن من میشود ولی گرگ ها به من نمی رسند اگر تعبیری دارد بگویید سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، گرگ هایی که پشت سرتان بوده اند نشان دهنده ی رقیبان و یا احتمالا بعضی از افراد حسود در اطرافتان هستند که البته هیچ آسیبی از سمت آنان به شما وارد نخواهد شد.

  3. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من خواب دیدم یک گرگ سفید خیلی خوشکل و با ابوهت بهم گفت به تمام خواستهات میرسی این چه تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گرگ در خواب با غریزه و میل بقا مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا این میل درونی را شناخته و به کنترل آن بپردازید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا به گسترش منافع خود در زمینه های مختلف زندگی بپردازید.

  4. LLsays:

    سلام خواب دیدم حیوان درنده ای مثل گرگ به رنگ سفید که خالهای سیاهی پشتش داشت در حال دریدن و اذیت کردن حیوانات دیگر در آشپزخانه منزل قدیمی یکی از اقوام بود. بعد یکی از همکارامو در منزل خودمون دیدم که بالای پله های چار پایه ایستاده بود. ناگهان همون حیوون بهش حمله کرد و دستاشو درید و خون آلود کرد. اون از من کمک خواست. من با ناله و فریاد از کسی که تو حیاط بود کمک خواستم. نزدیک اومد و فقط نگاه میکرد. چهره مثبتی هم نداشت. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است بعضی از اطرافیانتان استرسها یا ترس های جدیدی را در زندگی تجربه کنند که بیشتر ارتباطی با مشکلات و یا گرفتاری های روزمره دارد.

  5. پارساپارساsays:

    سلام حوالی 9 صبح خواب دیدم تو بیابون با کسی هستم و شاید حدودا 100 تا گرگ اونجا هست و گرگ هایی که نزدیک من هستن قصد حمله دارن و من با ریگ و سنگ های ریز بهشون میزنم و دورشدن میکنم . ممنونم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای رسیدن به مقصود باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و تمام همت خود را به کار بگیرید.

  6. صوناصوناsays:

    با سلام من خواب دیدم در یک سالن خالی بزرگی هستم که دو تا گرگ و یک شیر در انجا بود من از گرگ ها می ترسیدم ولی شیر در خواب انگار یه نقش محافظ داشت که شیر یکیشونو فراری داد و یکیشو نمی دید که اونم بعد مدتی دید و فراریش داد... تعبیر این خواب چیه

  7. آناهیتاآناهیتاsays:

    سلام من خواب دیدم با دختر داییم به سمت گرگ سفید بزرگی حرکت کردیم و دختر داییم جلوش ایستاد و من گردنش رو شکوندم گرگه باهامون صحبت کرد وکفت اگر گردنم رو درست کنید بهتون کمک میکنم ما هم این کارو کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است یکی از زیر دستان شما اسرارتان را فاش کند

  8. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم یه گرگ دنباله منوشوهرو برادرشوهرمه بعد من وارد یه مغازه میشم اون گرگم دنباله اون تا میره بعد تو مغازه من میگم ببخشید گرگ دنبالمه اومدم اینجا بعد فروشنده با یه نیت بد پاشو بهم میزنه منم از مغازه میام بیرون بعد اون گرگ حمله ور میشه بهم ولی یه نفر که غریبه بود دیدم اومد خودش زخمی شد ولی نزاشت اتفاقی واسه من بیفته منم ازش داشتم تشکر میکردم میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دشمنانی در پی صدمه زدن به شما هستند

  9. ايمانايمانsays:

    سلام خواب ديدم تو يه خونه ويلايي هستم تو كوهستان كه انگار مال خودمه ارتفاع خونه و پشت بام از زمين زياد بود ديدم تو پشت بام ٣ تا گرگ خاكستري اومدن و يكيشون داشت با دندون درو باز ميكرد بياد تو كه در زورش نميرسيد داشت باز ميشدكه نذاشتم بعد رفتم پايين كه ٢ تا سگامو از تو حياط بيارم بالا ديدم سگام خيلي كوچولوئن برگشتم بالا ديدم درو باز كردن دارن ميان تو كه در اتاقو بستم كه بيشتر ازين نيان تو ممنون ميشم تعبير بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در امور اقتصادی است

  10. اسحاقاسحاقsays:

    سلام چند تا خواب دیدم 1- خواب دیدم رو پشت بوم خونمون دارن اتاق می سازن از مامانم پرسیدم این اتاق برا چین گفت برا داداشت داریم می سازیم 2- خواب دوم یکی از مرغامون چند تا جوجه قشنگ و رنگی به دنیا اومده 3- خواب سوم خواب دیدم یه گربه با نمک پیدا کرده بودم باهاش بازی می کردم یه دفعه گربه گم شد ولی یه گرگ اومد سمتم خیلی ترسیدم ولی باهاش جنگیدم و از دستش فرار کردم تعبیر این خواب ها چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر وجود داشتن دشمنانی در اطراف زندگیتان است

  11. دیمندیمنsays:

    سلام. خواب دیدم من و همسرم یه جایی هستیم که فقط کوه و دره اس. یعنی یک طرف کوه بود طرف دیگه دره. با همدیگه خوش بودیم و بین کوهها و دره ها راه میرفتیم و با هم صحبت میکردیم. یهو یه چندتا گرگ ما را دوره کردن من و همسرم ترسیدیم و پا به فرار گذاشتیم. موقع فرار زیر پای شوهرم خالی شد و شوهرم به دره خیلی عمیقی پرت شد من فقط دیدم محکم خورد روی زمین و سرش ترکید. منم شروع کردم به گریه و زاری و همش با خودم میگفتم حالا بدون شوهرم من چیکار کنم من که دیگه کسی رو ندارم داشتم دق میکردم دیوونه شده بودم در حال گریه کردن بودم که دیدم یهو شوهرم زنده شد و اومد پبشم خیلی خوشحال شدم و از ذوق از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر فراز و نشیب های زندگی است و تلاش شما برای بهبود زندگیتان

  12. دیمندیمنsays:

    سلام. خواب دیدم من و همسرم یه جایی هستیم که فقط کوه و دره اس. یعنی یک طرف کوه بود طرف دیگه دره. با همدیگه خوش بودیم و بین کوهها و دره ها راه میرفتیم و با هم صحبت میکردیم. یهو یه چندتا گرگ ما را دوره کردن من و همسرم ترسیدیم و پا به فرار گذاشتیم. موقع فرار زیر پای شوهرم خالی شد و شوهرم به دره خیلی عمیقی پرت شد من فقط دیدم محکم خورد روی زمین و سرش ترکید. منم شروع کردم به گریه و زاری و همش با خودم میگفتم حالا بدون شوهرم من چیکار کنم من که دیگه کسی رو ندارم داشتم دق میکردم دیوونه شده بودم در حال گریه کردن بودم که دیدم یهو شوهرم زنده شد و اومد پبشم خیلی خوشحال شدم و از ذوق از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اوقات خوشی است که باهمسرتان دارید و نشانه سلامتی شماست

  13. سسsays:

    سلام...من دیدم همسرم که بنظرم بهش تهمت خورده بود بخاطر کاری...و به جای دیگه رفته بود ...درست یادم نیست کی بود ولی بهم بنظر چیزی داد که منو دچار تغییراتی کرد وتبدیل به یه حالته گرگینه ای شد توانایبم. و بنظر سعی داشتم با ابن توانایبم برم برای پیدا کردنه همسرم ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر دشمن تعبیر میشود و افراد کینه جو در اطراف شما

  14. مهسانمهسانsays:

    سلام و درود من خواب دیدم که به ما گفتن تو حیاط خونه شما در شمال گرگ دیده شده، ماهم هممون تو حیاط جمع شده بودیم و شبم بود و میخواستیم گرگ از ترس ما نیاد و چندتا سگ وحشی اورده بودیم که شب بازشون کنیم تا گرگه رو بگیرن ، برادرمم همش میرفت لای درختا و گیاهها که پیداش کنه که من خیلی میترسیدم، دراخر هم از ترس اینکه گرگی هست و ممکنه وقتی تو حیاطیم بیاد سراغمون از خواب پریدم، ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی است که تضادهایی در شیوه زندگی و اهداف و آرزوهای شما وجود دارد.

  15. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید ، من خواب دیدم توی روستایی بودم بعد با شوهرم و بچه و دوستانم بودم یکدفعه یک حیوانی شبیه گرگ سیاه رنگ با پوزه درازی پشت تپه ای کمین کرده بود من به همه گفتم شما بروید من خودم باهاش میجنگم رفتم جلو گرگ هم حمله کرد دستم را گاز گرفت ولی هیچ دردی حس نمیکردم و هیچ اسیبی ندیدم پایش را شکاندم و دستم را در دهانش کردم و دهانش را باز کردم و از پا دراوردمش و گرگ فرار کرد ،،،خیلی متشکرم از تعبیر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یعنی در بعضی مواقع، احساس ضعف و عدم توانمندی می کنید

  16. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو جایی شبیه مزرعه هستم که چنتا دره هم داشت و هوا سرد و زمین پوشیده از برف بود و کمی وارد اون مزرعه شدم و دیدم تعدادی گرگ که زیر شکم سفید و بالا تنه آبی نفتی بودن دارن میان سمتم ولی نه خیلی سریع بعد من کمی دلهره پیدا کردم و برگشتم به یکی گفتم و اونم یه وانت اورد و سوار شدیم و رفتیم تا یه جا که دیگه سر بالایی بود و به یارو گفتم دیگه نمیشه باید برگردی و تعداد گرگها هم داره زیاد میشه و در برگشت با مهارت خاصی از کنار دره ها گازید و برگشتیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که دچار مشاجره‌ی لفظی خواهید شد.

  17. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید تعبیر خواب حمله گربه چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون از شخصی مورد اعتمادتان ممکن است دچار رنجش شوید

  18. آدینه اسفندیاریآدینه اسفندیاریsays:

    با سلام و ادب من خواب دیدم با پسرم از جایی رد میشدیم دو طرفمون پر از گرگ بود ولی حمله نمیکردن و من خیلی خیلی میترسیدم ولی گرگ ها فقط نگاه میکردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده دشمن است

  19. نیایش ساداتنیایش ساداتsays:

    سلام.خواب دیدم توکوچه مون هستم هواتقریبا تاریکه اینورمو نگاه میکنم خواهرم باداییم هست یهوچشمم به یه گرگ سفید وگنده میخوره ک دورتر ازمن روبه روم ایستاده به خواهرو داییم میگم بریدزود فرارکنیدازینجا وآدرس یه جایی رو میدم میگم اونجا قایم شید اونامیرن من تنهامیمونم گرگ یه جوری به چشمام نگاه میکنه انگار همین الان میخواد منو بخوره میترسم ومنم فرار میکنم وگرگ دنبالم میکنه میرم توحیاط یکی از آشناها درشون یجورآهنگییه باخودم میگم ازینکه میتونه بیاد تو چون در خیلی کوتاهه توهمین فکرم ک گرگ وبالاسرم میبینم انگار منوکشیده زیرش وروم وایستاه با پاهاش منو میزنه اصلانترسیده بودم باهاش حرف زدم بهش گفتم برو ازین پنجره بیرون مثلی اینکه رامش کردم وبخوبی راه پنجره رو نشونش دادم وکشیدمش بیرون وزود بستم خیالم راحت شد اونم رفت ببخشید ک قصه طولانی شد خواستم با جزئیاتش بگم لطفا شماهم دقیق بگید تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افرادی مکار وطمع کار است که در اطرافتان ممکن است به شما اسیب برسانند

  20. فروغفروغsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خانوادگی رفتیم گردش دو تا از پسرعموهامم هستن یه دفه یه گرگ سیاه به پسر عموم حمله کرد و خوردش یعنی اصلا درگیر هم نشدن فقط گرگه پسر عموم توی یه ثانیه خورد بعد بابام چوب برداشت گرگ رو زد پرتش کرد تو دره همه هاج و واج ،انقدر ناراحت شدم برا پسرعموم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ان است که ممکن است مورد سرزنش قرار بگیرید

  21. سميرا ابراهيميسميرا ابراهيميsays:

    سلام خواب ديدم در بياباني تنها هستم گرگي خاكستري به من حمله كرد من دهانش را با دو دستم گرفته بودم كه مرا گاز نگيرد و او فرار كرد ولي در اخر فهميدم روي دستم را گاز كوچكي گرفته.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر قدرت و ازادی تعبیر میشود

  22. نعیمهنعیمهsays:

    سلام من خواب دیدم که من و مادر تو یه جایی مثل بیابون گیر هستیم که خیلی بزرگه و نسبتا خشک که اینطرف و اونطرفش کوه هایی که بعضیاشون غار دارن چند تا گروه حیوان مثل اینکه گرگاشون بیشتر بود رو باه و شیر هم وجود داشت داشتن با هم حرف میزدن که کدومشون اونجا باشن بعد گرگ ها و روباها حیونای دیگه درنده رو بیرون کردن منو مادرم بین گرگا و روباها گرفتار شده بودیم و هی میخواستیم از کوه بالا بریم و از غار فرار کنیم اما اونا کلا همه جا بودن ما هم وسط بیابون نشسته بودیم گرگا بزرگ و به رنگ توسی بودن اما روباها کوچیکتر همشون به سمت ما حمله میکردن اما وقتی میرسیدن هیچی نمیشد نمیتونستن کاری کنن ما هم خیلی ترسیده بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گرگ در خواب با غریزه و میل بقا مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا این میل درونی را شناخته و به کنترل آن بپردازید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا به گسترش منافع خود در زمینه های مختلف زندگی بپردازید.

  23. فاطمههفاطمههsays:

    سلام ببخشید من پشت سر هم چند بار خواب گرگ و یا گربه را می بینم که پشت درب خانه ما هستند و قصد ورود به خانه مارا دارند ولی هر بار من مانع آنها میشوم . من این خواب ها را پشت سر هم دیدم. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اشخاص طمع کار و دورویی در اطراف شما هستند

  24. شیماشیماsays:

    سلام، من خواب دیدم یه عده گرگ فک کنم سه چهارتا بودن .اولش کاری باهام نداشتن بعد که دنبالم کردن، من برای فرار از دستشون بال دراوردم ندیدم بالامو ولی حسشون کردم و در نزدیکی سطح زمین باخوشحالی و بدون ترس پرواز کردم و از دستشون فرار کردم . کلا از گرگا نمیترسیدم.تعبیرش چی میشه ؟ باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است مراقب افراد مکار و حیله گر باشید که در صددازار رساندن به شما هستند و ممکن است از افراد مورد اعتماد شما باشند

  25. جوادجوادsays:

    سلام شبی برفی و زمستانی بود !شهرم نسبتا شلوغ بود داشتم میرفتم خونه ک متوجه شدم گرگی داره بهم حمله می‌کنه !خیلی ترسیدم و ب یکباره دیدم دارم پرواز میکنم و میرم بالا تا گزندی احساس نکنم !رفتم تو سقف یخونه ای قایم شدم خودمم گرفته بودم محکم ک نیفتم و ب دوستام گفتم کمکی بکنید !در ادامه همون خواب ی ماشین دوستم اونجا بود رفتم داخلش و تو ماشین بودیم !ضمنا اون شب خیلی گرگ تو محلمون بود ب طوری ک انگار حمله کرده بودن ب شهر ! موقعی هم ک تو ماشین بودیم گرگ هارو میدیدیم !نهایت هم منو گذاشتن خونه و رفتم منزل !

  26. هلیا بیکهلیا بیکsays:

    سلام خسته نباشید.من تو خواب دیدم سگهامون به خودشون میپیچند ودست وپا میزنند درحال مردنند فکر کردم بیماری گرفتند بعد فهمیدم گرگ بهشون حمله کرده تو کوچه وخیابونم پر از گوسفند بود که داشتند فرار میکردند بخاطر حمله ی گرگها وچندتا حیوان کوچک هم مرده بودند کفه کوچه.ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. قسمتی از اعتماد شما به فردی آشنا زیر سوال می رود. وفاداری خدشه دار شده قسمتی از تعبیر این رویاست.

  27. ساراساراsays:

    سلام. خواب دیدم یه گرگ سیاهی اومده بود خونمون. کاری ب کارم نداشتا ولی خیلی میترسیدم ازش. دقیق یادم نمیاد گرگ بود یا سگ بود. چون خیلی سیاه بود صورتش دقیق یادم نمیاد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند بیانگر هشداری برای شما باشد که ممکن است در زندگی شما اتفاق هایی بیوفتد

  28. اتانازاتانازsays:

    باسلام من دیشب نزدیک ساعت 1 خواب دیدم گرگ بزرگ سفید و سیاهی توی حیاط خونمون به ضرب دو زخم که من و برادرم بهش زده بودیم مرد و من تصمیم گرفتم از دندونهای گرگ بعنوان نگین انگشتر استفاده کنم من دندان نیش گرگ را میخواستم و برادرم نتونست دندان نیش را بکنه بجای دندان نیش چهار دندان آسیاب فک بالا سمت راست گرگ را کند و بمن داد همه دندانها بهم متصل بودند و بدون هیچ کثیفی شکستگی یا حتی خون کاملا سفید وسالم و زیبا من توی خواب تصمیم گرفتم از این دندان ها بعنوان گردنبند استفاده کنم.و ابتدا دندانها را با آب شستم.مادرم گفت این گرگ تازه 1 ماه داره و وقتی سه ماه بشه تازه بالغ میشه و بما کمک میکنه.به برادرم گفتم نکنه گرگ زنده بشه و مارو بخوره برادرم گفت این گرگ دیگه وحشی نیست و در حد یک سگ بما وفادار هست .... و علت انتخاب دندان گرگ توی خواب برای این بود که دندان گرگ را خوش یمن و باعث خوش شانسی میدونستم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      گرگ نشان دهنده ی وضعیتی هست که شما توش قرار دارین که از نظر خودتون شرایط خوبی نیست منتها از این شرایط شما به نفع خودتون استفاده می کنین که باعث موفقیتتون میش

  29. محمدمحمدsays:

    باسلام من مجردم و بعد از اذان صبح خواب دیدم کنار ساحل آتش روشن کرده بودم و انقدر زیاد بود که از قد خودم بلندتر بود بعد دیدم داد و فریاد میاد و دختری ازم کمک میخواست که گرگها بهش حمله کرده بودن اومد توی بغل من، سرش رو که بالا کرد دیدم دختری بود که قبلاً قرار بود باهاش ازدواج کنم ولی جور نشد اما بازم بهش فکر میکنم، توی خواب بهش گفتم نگران نباش گرگها باهات کاری ندارن، بعد با هم نشستیم و کلی حرف زدیم اما حرفها یادم نیست فقط میدونم از خواب پریدم که خیلی عرق کرده بودم و فکر کنم خیلی گریه هم کرده بودم تعبیر این خواب چیه؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این دختر هم از لحاظ بیرونی دارای مشکلات هست و هم از لحاظ روحی افسرده و غمگین که شما می تونین ب دوباره رفتن به سراغ این دختر اونو از این مشکلات رها کنین و هم روحیه شو بهتر کنین

  30. ثریامثریامsays:

    من حدود ساعت ۷ صبح خواب دیدم با خانوادم تو یک باغ که خیلی شبیه به باغ جلو خونه پدریم هست دور هم جمع شدیم یک دفعه صدای زوزه گرگ بلند شد که خیلی خیلی نزدیک بود ولی دیده نمیشد ،هر کدوم از ما دنبال یه جای امن بودیم که گرگ ما رو پیدا نکنه در خواب هیچ کرکی ندیدم فقط صدای زوزه بسیار نزدیکش رو شنیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد و میتواند نشان دهنده هشداری برای شماباشد

  31. سارااسارااsays:

    سلام خواب دیدم یه گرگ سیاه و بزرگ درمنزل ماست که من ابتدا ترسیدم .وبه سمتش چیزی پرتاب کردم و پای گرگ اسیب دید و میلنگید و خونریزی داشت .من مدام نگران حمله گرگ بخودم بودم و سعی کردم اونو از خونه بیرون کنم .دیدم گرگ از کنار جوجه وماکیانی که تومنزل بود گذشت و اصلا نگاهی بشون نکرد و اونهارو نخورد. گرگ کلا کنار من قدم میزد و قصد اسیب بمن نداشت.هرکار کردم از منزلمون بیرونش کنم موفق نشدم وبرمیگشت به منزل و سمتم .کلا گرگ با من مهربون وهمراه بود.ولی من میترسیدم از گرگ .تعبیرش چیه .ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما افکار و حالاتی دارین که میخواین سرکوشون کنید اما راه حل اونها در سرکوب کردن نیست شما باید نسبت به درون خودتون مهربان تر باشین

  32. موناموناsays:

    سلام من دو شب پیش خواب دیدم تا با شوهرم یه جایی هستیم بعد صدای زوزه گرگ را شنیدم و ترسیدم بعد دیدم یه گله گرگ فکر کنم رنگ گرگ ها خاکستری تیره شاید هم سیاه هستن بعدش دیدم دنبال یه برّه کوچیک سفید هستن برّه مال من بود هرچی به اون نزدیک میشدن انگار به من نزدیک میشدن خیلی ترسيدم بعدش برّه رفت بالای یه بلندی و خودش را نجات داد و من انگار خودم نجات پیدا کرده بودم و در تعجب بودم که چطور این همه گرگ نتونستن به بره من آسیب بزنن بعدش یهو خودم را توی یه دست سبز زیبا همراه بره ام دیدم همه چیز مثل نقاشی زیبا بود بعدش بره ام شد چندتا بره و من خیلی خوشحال بودم بعدش یهو با شوهرم سر از قبرستون در آوردیم در بالا ترین قسمت بهشت زهرا وایساده بودیم و من داشتم از موقعیت زمینی که خانواده شوهرم داشتن و کارهایی زیادی که برای درآمد زایی میتونیم اونجا انجام بدیم میگفتم ولی شوهرم اصلا انگار به من گوش نمی‌داد و داشت با کینه و دشمنی درباره خواهرش حرف می‌زد و با نفرت بهش نگاه میکرد چون خواهرش هم پایین تر سر قبر پدرش ایستاده بود بعدش تاریک شد و خواستیم از قبرستون بریم یهو راهمون با شوهرم دوتا شد من بهش گفتم بیا از این طرف بریم که راه صاف تره ولی نیامد بعدش از خواب بلند شدم. لطفاً برام تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برخی با انگیزه های منفی قصد دارن اعتماد به نفس و آرزوهای شما رو سرکوب کنن

  33. سارا.صسارا.صsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی مثل محیط منزل بودیم که من بودم و خواهرم که بارداره و دو تا گرگ خاکستری میخواستن به من حمله کنن و من مدام حواسشونو پرت میکرد خواهرمو نبینن و با گرگا بازی راه انداخته بودم که تک تک بکشمشون ولی فرار نمیکردم هر دو گرگ حمله میکردن ولی من هر دو تا رو شکست دادم و فکر میکنم کشتمشون ولی جنازشونو ندیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افرادی مکار و حیله گر در زندگیتان است که ممکن است ازار روحی به شما برسانند

  34. رامین اعلمیرامین اعلمیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یه جایی بودیم بیرون از شهر برادر کوچیکم اومد سوار ماشین شه چنتا گرگ و سگ به داداشم نزدیک شدن من پیاده شدم کمک کنم که بشینه (چون ترسیده بود) گرگ و سگ ها زیاد شدن و به ما حمله کردن و تیکه پاره کردنمون این برای بار دوم تو یه هفته اس که همچین خوابی میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید که در زندگی خود به چه کسانی اعتمادمیکنید ممکن است افرادی مکار در جهت اندوهگین کردن شما باشند

  35. اناهیداناهیدsays:

    سلام من خواب دیدم خونه عموم بودم یه عده جمع شده بودن که یه مرد رو بگیرن میگفتن دزدی کرده،منم رفتم کمکشون دنبال مرده دویدم وقتی بهش رسیدم یه دفعه شد یه گرگ خیلی بزرگ من سوارش شدم خیلی رو سرو صورتش دست کشیدم و نگرانش بودم وقتی من رو رسوند دم در خونه عموم بهم گفت که من دزدی نکردم اونا خودشون کاری کردن که من رو دزد جلوه بدن وحتی همه چیز رو نشونم داد،همینجورکه داشت حرف میزد تبدیل شد به یه پسر1ساله من بغلش گرفتم بردمش داخل خونه عموم هرکاری میکردن از بغلم بگیرنش نمیذاشتم وقتی بردمش حمام و شستمش یکی بهم گفت پسر خودت هست نزار اذیتش کنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به یکی از بستگانتون تهمت زده میشه در صورتی که گناهکار نیست

  36. روناکروناکsays:

    خواب دیدم من و مادرم و دو برادرم در کوهستانی برفی بودیم و گله گرگی آمدند مادرم به من گفت تکان نخورم چون اگر تکان بخورم به ما حمله میکنند اما من از ترس فرار کردم و گرگ ها به طرف ما امدند و همه ما فرار کردیم تا انگار به خانه ای که مال خودمان بود در کوهستان رسیدیم و به دختر عمویم زنگ زدیم تا به پدرم زنگ بزند و به دنبال ما بیاید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      درونیات و افکارتون رو کنترل کنید

  37. دریادریاsays:

    سلام، من خواب دیدم در جنگلی هستم و در حال کشیدن نقاشی از همان منظره ام ولی خودم یک گله گرگ هم به نقاشی ام اضافه کردم(در واقعیت تو جنگل گرگی نبود) در حین نقاشی هم از رنگ قهوه ای چه برای درختان و چه برای گرگ ها زیاد استفاده کردم. در آن جنگل روی درختی سنجاب هم دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افکاری است که برای موفقیت در زندگیتان دارید

  38. پارساپارساsays:

    باسلام و عرض ادب خدمت بزرگواران سایت توپ تاپ .. خواب دیدم من و برادرم که شریک کاریمه تو یه ماشین نشستیم و دونفر غریبه هم هستن و ازقسمت کنار کانال رد شد و ما تو مسیر تو جاده خاکی پیاده شدیم و پیاده ادامه دادیم و بعد دیدم ماشینم جوش اورده و ما مجبور به پیاده رفتن برای ادامه مسیر شدیم که دو تا گرگ بهم حمله کردن و من اونا رو پرت کردم به طرفی و به مسیرم ادامه میدادم به صورت پیاده . توپ تاپ متشکرم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس فردی هستین که نسبت به غریبه ها سخت اعتماد می کنین و حس سوظن نسبت به آنها دارین

  39. افسانهافسانهsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم با همکارم (خانم هستن) تو حیاط یک خونه ای که نمیدونم خونه کی بود نشسته بودیم و غذا میخوردیم که یکدفعه یک کلاغ اومد و دور کاسه ی غذای من نشست اما کاری نمیکرد ولی من ترسیده بودم اما میخواستم کلاغ را نادیده بگیرم که مثلا فکر نکنه ترسیدم بعد کلاغه پرواز کرد و رفت نشست پشت بام بعد من به همکارم گفتم بدو بریم تو خونه چون احساس خطر کردم بعد دویدیم و رفتیم تو خونه و از لای در دیدم یک گرگ اومد تو حیاط بعد همکارم به من گفت از کجا فهمیدی گرگ میخواد بیاد منم گفتم من حس ششم خیلی قوی دارم و همه چیزو زود حس میکنم یکم ذهنم درگیره میشه تعبیرشو بگین بهم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده هشداری در رابطه با کارهایتان باشد مراقب بدخواهان باشید

  40. رحیم شهیررحیم شهیرsays:

    سلام خواب دیدم برادرم یک گرگ یا سگ اورده خونه مون و من هم خوش هستم. تعبیرش چیه ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به کسی که با شما صداقت نداره اعتماد می کنین

  41. Rahim shaheerRahim shaheersays:

    سلام خواب دیدم سگ من با یک سگ دیگر بالای غدا جنگ میکند و سگ من اون سگ را زخمی میسازد .تعبیرش چیه. ممنون از سایت خوب تون ‌

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب بدخواهان در اطرافیانتان باشید

  42. نسیمنسیمsays:

    سلام وخسته نباشید،خواب دیدم یه گرگ بهم نزدیک شد و صدای سگ درمیآوردمن به اطرافیانم گفتم گرگه اخرش بازحمت دورشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس شخصی با شما دشمنی میکنه

  43. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم یک گرگ سیاه دو تا سگ سفید که بزرگ شده بودن به دنیا آورده گرگ حرکت می کرد به این طرف و اون طرف میرفت انگار که در حمایت از اون دوتا سگ اونجا راه میرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خشم و عصبانیتتون باعث میشه بقیه با شما دشمنی کنن

  44. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم که توی خیابان با خواهرم بودم و همراه جمعیت زیادی بر می گشتیم ما جلو تر بودیم دیدیم که تعدادی گربه و یک گرگ تو خیابان بودند خواهرم جلوتر دوید و گفت بیا فرار.کنیم رفت و من داد زدم که وایستا بیا همراه جمعیت باشیم و دوباره اومد پیشم توی اون جمعیت یک حاج آقا هم بود اونطرف جاده رفتن ماهم اونطرف جاده رفتیم گرگه هم اونطرف اومد و یک چیز صورتی مانند روی سرش بود ما یکم از حاج آقا جلوتر بودیم و گرگه با جمعیت داشت راه می اومد و اونا ها نمی ترسیدن اون گرگه اونا رو دور زد و اومد کنار دست چپم یکی از عقب گفت نترسید و محکم راه برين فکرم رو آروم کردم و و چشمامو بستم گرگه هم دست چپم رو گرفته بود و انگار که مي مکید احساس کردم خونم گرم شد و یکی که پشت سرمون بود میگفت که کسانی دیگه هم بوده که اینجوری شدن و خدا بهشون علم داده و وجراحی بدون خونریزی رو یاد گرفتن و خیلی چیزهای دیگه توی اون لحظه چیزهای عجیبی یادم می اومد از گذشته های دور ،دو بار صلوات فرستادم و گرگ دستمو ول کرد و رفت .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیاز به آرامش و نظم دادن به افکارتون دارین

  45. مژیمژیsays:

    با سلام من خواب دیدم که دوستم به همراه خانوادش رفته مسافرت و عکس هاش رو برای من فرستاده بود توی برف جاانداخته بودن و نشسته بودن من خیلی ذوق کردم و رفتم از خونه بیرون.... برف اومده بود و زمین کاملا سفید بود وانگار فقط من داخل شهر بودم همینجوری قدم میزدم ودنبال آشنا میگشتم که یدفه سه تا گرگ سیاه جلوم دیدم داشتن میومدن سمتم من خیلی ترسیدم و فرار کردم ولی چون هم سرد بود هم لیز بود زمین نمیتونستم‌خوب بدوم یه مینی بوس اونجا بود سریع سوارش شدم و فکرکردم ک کسی داخلشه ولی وقتی سوار شدم دیدم هیچکس داخلش نیست بیشتر ترسیدم اومدم پیاده بشم دیدم هرسه گرگ پشت سرم اومدن داخل مینی بوس تو فکر راه فرار بودم ک ازخواب پریدم ممنون میشم تعبیرش رو بگید...

  46. لالهلالهsays:

    سلام وقت بخیر من دخترم و در آستانه یک کار مهم تو زندگیم قرار دارم ک خیلی میتونه زندگیمو عوض کنه دیشب مادرم خواب دید که توی یه جنگلیم که چند تا گرگ گرسنه دورمونو گرفتن و تصمیم دارن بخورنمون من موهام کوتااه با رنگ بلوند بوده و به مادرم میگم اگه گرگا بخان حمله کنن من میپرم تو چاه ک نخورنم بعد یه گرگ سفید گرسنه ب من حمله میکنه من از ترس میپرم تو چاه و گرگم همراهم میاد مادرم میگه تو چاه با گرگ درگیر شدی و از خاب میپره.... لطفااا جواب بدین خیلی مهمه تعبیرشو بدونم

  47. زریزریsays:

    سلام من خواب دیدم که از کوه برفی اروم به سمت پایین سر می خوردم یه گرگ سفید مشکی دنبالم میومد هرچی به پایین کوه میرسیدم هد تاریک تر میشد و گرگ ترسناک تر وقتی به پایین کوه رسیدم با گرگ دوست شدم ولی دیگه گرگ نبود ادم بود البته از اینکه کنارش بودم ترس داشتم و هنوز می ترسیدم بهم حمله کنه وقتی پلک زدم دیدم جلوم نیست برگشتم که از پشت بهم حمله کرد و تقریبا داشت میکشتم اما من موفق شدم جلوش رو بگیرم و بکشمش . تعبیرش چیه

  48. نازلی نامینازلی نامیsays:

    با سلام من درگیر بیماری کرونا هستم و شب هفتم شروع علایم خواب دیدم یه نفر که با موجودات غیرارگانیک ارتباط داره با طبقه بالای خونه ما زندگی میکنه. بهش اصرار کردم که یکیشونو بهم نشون بده. گف میترسی. گفتم نه میخوام ببینم چه کلی ان. همسرم و بقیه گفتن می ترسی ها. گفتم نه میخوام ببینم. اون زن ک ارتباط داشت چیزی رو صدا زد و بعد من در مقابل چشمام یه گرگ نارنجی بسیار بزرگ و زیبا دیدم ک چشمای سبز یا آبی داشت و پشتش هاله ای از نور خوشرنگی بود. انقد غرق زیباییش شدم همه تعجب کردن. رفتم جلو و در حالیکه ایستاده بودم و اون نشسته روی پا دستام به گردنش می رسید! بغلش کردم و به قدری حس زیبایی در من جاری شد ک دوست نداشتم رهاش کنم. وقتی از خواب بیدار شدم به طرز معجزه آسایی حالم بهتر شده بود

  49. حسینحسینsays:

    سلام ، من خواب یه گله گرگ سفید ، که تعدادشان بسیار زیاد و انتهای گله به سختی دیده میشد ، رو دیدم ، گرگها بسیار سفید و زیبا بودن که به آرامی حرکت میکردن . تعبیرش چی می‌تونه باشه ،🙏