چگونه خوب درس بخوانیم

مهمترین چیز در مورد مطالعه خوب مطالعه اول است . [ 1 ] در حال آماده‌سازی برای یک تست نباید شامل تمام شب بیدار ماندن قبل از یک امتحان است. مطالعه خوب نیازمند جلوتر از زمان آماده سازی . این حقه و یادگیری است به مطالعه چند تا حقه همچنین ترجیحات خود شما . مطالعه تعهد شما بستگی دارد و چه نوع محیط تلاش شما .

چند راهکار مناسب برای اینکه بتوانیم بهتر درس بخوانیم و موفق بشویم برگرفته از سایت های معتبر انگلیسی

آب فراوان بنوشید . آب از بدن‌های ما اکسیر است . پس از آنکه یک لیوان آب در دسترس در حالی که مطالعه در سوخت غلظت شما کمک خواهد کرد . حفظ آب می‌تواند به نفع شما خوب است.

 

بخور . انجام بدن شما خوب نیمی از نبرد حق ورود به این طرز فکر . غذاهای بخصوصی وجود دارد , شما می‌توانید غذا بخورید که تمرکز خود را بهبود خواهد یافت و رفاه عمومی . مطالعات نشان می‌دهد که خوردن کربوهیدرات بالا , فیبر بالا , آهسته - مثل جو غذاهای خوب, بهتر است برای صبح که یک آزمایش است. غذایی که شما مصرف دو هفته منتهی به امتحان حائز اهمیت می‌باشند و تاثیر مطالعه شما چطور . بخور یک رژیم غذایی متعادل که شامل میوه و سبزیجات است.

 

سیستم گردشی شما ترغیب نمایید . این سیستم مسیر خون و قلب شما را کنترل می‌کند . بخشی از تحصیل سالم سالم است جریان خون به مغز شماست. مطالعات ثابت کرده است که 20 دقیقه تحریک این سیستم حافظه خود را بهبود می‌بخشد . فکر نکن مجبور اگه شما نمی‌خواهم. Bust یک حرکت در اتاق نشیمن خود به رقص محبوب شما . بگذارید این زمان شما برای استراحت و کاهش استرس در مطالعه .

مهمترین چیز ضربان قلب شما است . وقتی سریع‌تر است ادامه یابد تمرینی برای دست کم بیست دقیقه.

 

خوب بخواب. برای رسیدن به یک شب استراحت , بین 7 - 8 ساعت به شما انگیزه مطالعه , کمک می‌کند . اگر شما خواب محروم هستند , مثل یک کار خواهد شد . شما تقریبا به اندازه‌ی نخواهند آموخت که خواب اطلاعات پس از یک شب به خیر .

 

بچسب به یک برنامه . پس از زمانی که برنامه‌ریزی بهترین زمان برای شما کار کند, . تنظیم یک تکه بار کنار هر روز برای مطالعه بود. حتی اگر شما امتحان یا ارائه دو هفته است , یک کمی هر روز راه طولانی.

 

فهمیدی چی یاد می‌گیری . معمول است برای دانش آموزان به حفظ کردن آنچه که آنها می‌دانند که آزمایش خواهد بود , اما نه به عنوان کارآمد باشد. درک آنچه شما مطالعه شانس شما برای حفظ آن افزایش می‌یابد . شما ممکن است برای حفظ مثلثات گذشته امتحان نهایی شما , اما در دراز مدت, خواهد شد.

 

ایجاد ارتباط با آنچه شما تحصیل هستند . برقراری ارتباط با تحصیل هستند که شما به زندگی روزمره همیشه آسان نیست . این یک مهارت است که شما می‌توانید در طول زمان را بهبود بخشد . و وقت اضافی با استفاده از نیروی تخیل شما به بررسی ارتباط از آنچه که تو به جنبه‌های زندگی شماست.

 

خودت را تست . پس از مطالعه اختصاص داده شده برای شما از زمان , آزمایش خود در آخرین 20 یا 30 دقیقه. این راه خوبی برای بررسی همه چیز فقط رفت و باعث خواهد شد که مفاهیم یاد گرفتی به عمیق‌تر به مغز شما . تمرین واژگانی اغلب در پایان یک فصل است. سعی کنید به شما از طریق یکی از این حتی اگر این‌طور نیست .

 

گاه اجتناب کنید . Cramming , یا مطالعه گسترده شب قبل از آن, کار نمی‌کند. بیشتر مردم باید چند روز خود را بازبینی کنند که واقعا برای اطلاعات . [ 9 ] با سبعانه , اطلاعات شما را حفظ خواهد شد . نادیده گرفتن کسانی که ادعا می‌کنند که برای همه چیز. گاهی اوقات مردم freakishly هستند در آزمایش و مدرسه. به خودت مقایسه نکن ! همه متفاوت است و باید برای هر کاری که نیازهای شما متناسب است .

 

موضوعات تغییر . تمرکز بر یک موضوع برای کل جلسه مطالعه می‌تواند ضد تولید . اگر شما می‌تواند این کار را انجام دهد , قدرت به شما. Vary چه موضوعی شما تحصیل هستند . این امر نوبت تمرکز شما با چشم خود را بر روی یک موضوع جدید .

 

یک گروه مطالعه طرح . بسیاری از مردم از گروه‌های شرکت کننده در مطالعه . این می‌تواند بسیار غیر رسمی و معمولا بسیار مؤثر است. شما نیازی به یک گرگ تنها هنگامی که نوبت به دانشگاهیان . انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند . حتی اگر احساس می‌کنی که تو نمی‌دانی که این دانش آموزان دیگر , هنوز باید آن را امتحان کنیم. شما در می‌یابید که شما چیزی برای کمک به این گروه بود.

مطالعات نشان می‌دهد که کسانی که برای امتحانات آماده می‌شوند در یک گروه از نرخ های بالاتر است .

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...