هکر عکس های سوشا شناسایی شد |توپ تاپ

هکر عکس های سوشا شناسایی شد

راجب عکس های خصوصی و پخش شده سوشا مکانی که قبلا البوم و خبرهای دقیق از این اتفاق در toptoop درج شده بود اطلاعاتی جدید کسب شده که در ادامه بخوانید

بهنام علی محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، با تکذیب خبر به زندان رفتن سوشا مکانی،افزود: سوءتفاهمی در این پرونده بوجود آمده که در حال رفع شدن است.
وی ادامه داد: یک نوجوان 16 ساله به نام «م.م» صفحه تلگرام سوشا را هک کرده که این نوجوان و دو منتشرکننده تلگرام موکلم شناسایی شده اند.
وکیل سوشا مکانی با بیان اینکه اکنون در مقام شاکی هستیم،گفت: باید مستنداتی برای این امر ارائه دهیم، البته نه تنها بی گناهی موکلم را اثبات می کنیم، بلکه هکر و منتشرکنندگان عکس های خصوصی را نیز به سزای اعمالشان می رسانیم.
علی محمدی با انتقاد از باشگاه پرسپولیس، این اقدام را یک دسیسه از پیش طراحی شده علیه سوشا مکانی عنوان و تصریح کرد: هشت ماه از زمان هک صفحه تلگرام موکلم می گذرد اما حالا که باشگاه پرسپولیس در حال نقل و انتقالات نیم فصل بوده و برانکو ایوانکوویچ بزرگترین حامی موکلم در حال جابجایی است، این اتفاق روی داده و این باشگاه درحال انتخاب دروازه بان جدید است که همه اینها چیزی جز یک دسیسه علیه سوشا مکانی نیست.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آقای پروین سرمربی باشگاه پرسپولیس بود اگر مشکلی برای یکی از فوتبالیست ها پیش می آمد، باشگاه چند سند برای آزادی آنان به دادسرا می برد، در حالیکه اکنون حتی یک نفر از این باشگاه، موضوع را نه تنها پیگیری نکرده، بلکه بدنبال دروازه بان جدید هستند.
به گزارش ایرنا، سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته(یکشنبه) برای ارائه توضیحاتی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت و برخی رسانه ها از بازداشت و انتقال او به زندان اوین خبر دادند.
دلیل احضار سوشا مکانی، انتشار عکس های خصوصی وی در شبکه های اجتماعی و همچنین شکایت یک شاکی خصوصی بیان شده است.

منبع:ویسگون

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...