انشا اگر قدرت جادویی داشتم

انشا اگر قدرت جادویی داشتم : مطلب پایین دو نمونه انشا زیبا با موضوع اگر قدرت جادویی و یا ماورایی داشتم می باشد که با زبانی ساده و روان و مناسب برای دانش آموزان تهیه دیده شده است.

انشا اگر من قدرت جادویی داشتم

اگر قدرت جادویی داشتم ، می‌ خواستم قدرت شفا دادن را داشته باشم. می‌ خواستم بتوانم بیماری‌ ها و آسیب‌ ها را درمان کنم و به مردم کمک کنم تا زندگی سالم و طولانی داشته باشند.

اولین کاری که می‌ کردم ، درمان بیماری‌ های مادرم بود. او از سال‌ها پیش به بیماری قلبی مبتلا بود و همیشه از درد و رنج زیادی رنج می‌ برد. با قدرت جادویی‌ ام ، بیماری‌ اش را درمان می‌ کردم و او را دوباره سالم و سرحال می‌ کردم.

سپس ، به کمک به سایر بیماران می‌ پرداختم. به بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی می‌ رفتم و به پزشکان و پرستاران کمک می‌ کردم تا بیماران را درمان کنند. بیماری‌ هایی مانند سرطان ، ایدز ، و بیماری‌ های قلبی را درمان می‌کردم و به مردم کمک می‌ کردم تا زندگی جدیدی را آغاز کنند.

علاوه بر این ، به کمک به مردم آسیب‌دیده می‌پرداختم. به افرادی که در تصادفات رانندگی یا حوادث دیگر آسیب دیده بودند ، کمک می‌ کردم تا بهبود یابند. همچنین ، به افرادی که در سوانح طبیعی مانند زلزله و سیل آسیب دیده بودند، کمک می‌کردم.

با قدرت جادویی‌ ام ، می‌ خواستم دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم. می‌ خواستم به مردم کمک کنم تا سالم و شاد زندگی کنند.

البته ، قدرت جادویی مسئولیت‌ های زیادی نیز به همراه دارد. باید از قدرتم برای خیر استفاده می‌کردم و از آن برای آسیب رساندن به دیگران استفاده نمی‌ کردم. همچنین ، باید مراقب بودم که قدرتم به دست افراد شرور نیفتد.

اما من معتقدم که مسئولیت‌ های داشتن قدرت جادویی ارزشش را دارد. با قدرتم می‌ توانم به مردم کمک زیادی کنم و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.


انشا اگر من قدرت های ماورایی داشتم

اگر من قدرت های ماورایی داشتم ، می خواستم قدرت پرواز را داشته باشم. می توانستم در هر کجا که می خواستم باشم و هر چیزی را که می خواستم ببینم. می توانستم به بالای کوه ها پرواز کنم و مناظر زیبای دنیا را تماشا کنم. می توانستم به بالای ابرها پرواز کنم و احساس کنم که در آسمان شناور هستم.

همچنین می خواستم قدرت شفا را داشته باشم. می توانستم بیماری ها را درمان کنم و به مردم کمک کنم تا احساس بهتری داشته باشند. می توانستم به کسانی که آسیب دیده اند کمک کنم تا بهبود یابند و به زندگی خود ادامه دهند. می توانستم به کسانی که در حال مرگ هستند کمک کنم تا راحت بمیرند.

در نهایت، می خواستم قدرت کنترل زمان را داشته باشم. می توانستم زمان را آهسته کنم تا بتوانم هر لحظه را بیشتر لذت ببرم. می توانستم زمان را متوقف کنم تا بتوانم روی چیزی تمرکز کنم یا از یک موقعیت خطرناک فرار کنم. می توانستم زمان را به عقب برگردانم تا اشتباهات خود را اصلاح کنم.

من معتقدم که قدرت های ماورایی می تواند برای خیر استفاده شود. می توان از آنها برای کمک به دیگران، ساختن جهان به مکانی بهتر و ایجاد تفاوت مثبت در زندگی دیگران استفاده کرد. من قول می دهم که اگر قدرت های ماورایی داشتم، از آنها برای خیر استفاده می کردم.

بیشتر بخوانید :

انشا اگر مداد جادویی داشتم

انشا در مورد پاک کن جادویی

انشا در مورد اگر من یک پاک کن بودم

انشا در مورد اگر من کتاب بودم ، آموزنده و با زبان ساده

انشا درباره اگر ماشین زمان داشتم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...