انشا در مورد خدای مهربان من

انشا در مورد خدای مهربان من : در بخش پایین ، چندین نمونه انشا قشنگ و جدید با موضوع خدای مهربان من ، مناسب برای رده های سنی مختلف گردآوری شده است.

Essay on my kind God

خدای مهربان من

خدای مهربان من، تو که خالق هستی و همه چیز را از عدم به وجود آورده ای، تو که آفریننده زیبایی و عشق هستی، تو که منبع آرامش و امید هستی، من در برابر عظمت و بزرگی ات سر تعظیم فرود می آورم.

من هر روز از نعمت های بی شماری که به من ارزانی داشته ای بهره می برم، اما گاهی از آن ها غافل می شوم و قدردان آن ها نیستم. اما تو همواره با مهربانی و صبر به من می نگری و مرا هدایت می کنی.

تو در هر لحظه از زندگی ام با من هستی، در شادی و غم، در سلامتی و بیماری، در موفقیت و شکست. تو همواره در کنارم هستی تا به من کمک کنی و راه درست را به من نشان دهی.

خدای من، من از تو می خواهم که مرا در راه راست هدایت کنی، به من قدرت صبر و تحمل عطا کنی و مرا از بدی ها دور کنی. من از تو می خواهم که مرا به خوبی ها و زیبایی ها دعوت کنی و مرا از زشتی ها و پلیدی ها بازداری.

خدای من، من از تو می خواهم که قلبم را پر از عشق و محبت کنی، به من عقل و درایت عطا کنی و مرا به سوی سعادت و خوشبختی هدایت کنی.

خدای من، من سپاسگزارم از همه نعمت هایی که به من عطا کرده ای، و من همیشه تو را ستایش می کنم.

نتیجه گیری

خداوند مهربان، نور و امید زندگی من است. او همیشه در کنار من است و به من کمک می کند. من از او سپاسگزارم و همیشه او را دوست خواهم داشت.

Essay on my kind God

انشا ادبی در مورد خدای مهربان من

خدای مهربان من

ای خالق هستی، ای آفریننده جهان، ای مهربان ترین مهربانان،

چگونه می توانم عظمت و بزرگی تو را وصف کنم؟ چگونه می توانم مهربانی و سخاوت تو را بیان کنم؟

تو هستی که این جهان بی نهایت و زیبا را آفریده ای. تو هستی که این همه نعمت و زیبایی را برای ما فراهم کرده ای.

تو هستی که در لحظات سخت و دشوار زندگی، یاری مان می کنی و دستمان را می گیری. تو هستی که در لحظات شادی و سرور، با ما شاد می شوی و شادی مان را کامل می کنی.

تو هستی که با مهربانی و عطوفت ات، دل های ما را پر از امید و عشق می کنی. تو هستی که با سخاوت ات، زندگی ما را پر از آرامش و آسایش می کنی.

خدای مهربان من،

از تو سپاسگزارم که مرا آفریده ای و به من نعمت زندگی بخشیده ای. از تو سپاسگزارم که مرا در نعمت و فراوانی قرار داده ای. از تو سپاسگزارم که مرا با نعمت سلامتی و خانواده ی مهربان روزی داده ای.

خدای مهربان من،

از تو می خواهم که مرا در راه راست هدایت کنی. از تو می خواهم که قلبم را پر از عشق و مهربانی کنی. از تو می خواهم که مرا از بدی و گناه دور نگه داری.

خدای مهربان من،

با تو بودن، بهترین نعمتی است که می توانم داشته باشم. با تو بودن، به من امید و انگیزه می دهد. با تو بودن، زندگی را برایم زیبا می کند.

خدای مهربان من،

همواره با من باش و مرا از نعمت هایت بهره مند کن.

آمین

Essay on my kind God

انشا دانش آموزی در مورد خدای مهربان من

خدای مهربان من

خدای مهربانم، تو را دوست دارم. دوست دارم چون تو خالق من هستی، چون تو به من زندگی داده ای، چون تو به من نعمت های بی شماری داده ای، چون تو همیشه همراه من هستی و چون تو مهربان ترین و بخشنده ترین هستی.

تو این دنیای زیبا را آفریده ای. آسمان آبی، خورشید درخشان، ماه و ستارگان، زمین سبز و پر از گیاهان و حیوانات، همه و همه مخلوق تو هستند. تو این دنیا را برای ما آفریده ای تا در آن زندگی کنیم و از آن لذت ببریم.

تو به من نعمت های زیادی داده ای. نعمت سلامتی، نعمت پدر و مادر، نعمت تحصیل، نعمت دوستان، و ... همه این نعمت ها از تو هستند. من از تو سپاسگزارم که این نعمت ها را به من داده ای.

تو همیشه همراه من هستی. وقتی خوشحالم، تو را شکر می کنم. وقتی غمگینم، به تو پناه می آورم. وقتی می ترسم، تو را صدا می زنم. تو همیشه در کنار من هستی و به من کمک می کنی.

تو مهربان ترین و بخشنده ترین هستی. تو همیشه به بندگانت رحم می کنی. تو می بخشی، تو می بخشایی، و تو می بخشایی. من از تو می خواهم که مرا ببخشی و به من کمک کنی تا همیشه یک بنده ی خوب باشم.

خدای مهربانم، دوستت دارم. همیشه با من باش و مرا از گناه دور نگه دار.

نتیجه گیری

خداوند مهربان، بهترین دوست و همراه ماست. او همیشه به ما کمک می کند و ما را از گناه دور نگه می دارد. ما باید همیشه به او ایمان داشته باشیم و او را دوست بداریم.

Essay on my kind God

انشا کودکانه در مورد خدای مهربان من

خدای مهربان من

خدای مهربان من، تو را خیلی دوست دارم. تو خالق من هستی و همه چیزهای زیبا و دوست داشتنی را آفریده ای.

من هر روز از نعمت های تو بهره می برم. خورشید و ماه و ستارگان را می بینم که برایم می درخشند. ابرهای سفید و پرندگان زیبا را در آسمان می بینم. گل های رنگارنگ و درختان سبز و خرم را در طبیعت می بینم. همه اینها نشانه های عشق و مهربانی تو هستند.

من هر شب قبل از خواب، دعا می کنم و از تو می خواهم که همیشه مرا در پناه خودت نگه داری. از تو می خواهم که به من سلامتی و شادابی و موفقیت عطا کنی. از تو می خواهم که به من کمک کنی تا همیشه خوب و مهربان باشم.

خدای من، تو بهترین دوست من هستی. من همیشه به تو ایمان دارم و تو را دوست دارم.

نتیجه گیری

خدای مهربان، من از تو می خواهم که به همه انسان ها کمک کنی تا یکدیگر را دوست داشته باشند و با هم در صلح و آرامش زندگی کنند.

امیدوارم که تو همیشه در قلب من باشی و مرا از بدی ها دور کنی.

خداوند همیشه با ماست و ما را دوست دارد. ما باید همیشه به او ایمان داشته باشیم و از او کمک بخواهیم.

Essay on my kind God

در ادامه ببینید :

3 انشا زیبا در مورد گفتگو با خدای مهربان

انشا به خدای خود چه بگویم

4 انشا زیبا در مورد خدا کلاس اول

انشا در مورد خدا را اینگونه شناختم

انشا در مورد نامه ای به خدا پایه چهار ششم و دوازدهم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...