انشا در مورد من خالقم را دوست دارم

انشا در مورد من خالقم را دوست دارم : شامل چند نمونه انشا قشنگ با موضوع دوست داشتن خالق می باشد که برای سنین مختلف و به صورت انشا دانش آموزی گردآوری شده است.

Essay on I love my creator

من خالقم را دوست دارم

من یک دانش آموز کلاس ششم هستم. اسمم [نام دانش آموز] است. من خالقم را خیلی دوست دارم.

من خدا را دوست دارم چون او خالق من است. او مرا از خاک آفریده است. او به من جان داده است. او به من عقل و هوش داده است. او به من توانایی یادگیری داده است. او به من توانایی عشق ورزیدن داده است.

من خدا را دوست دارم چون او مهربان است. او همیشه به من کمک می کند. او همیشه به من می خندد. او همیشه به من امید می دهد.

من خدا را دوست دارم چون او زیبا است. او آسمان آبی را آفریده است. او خورشید درخشان را آفریده است. او ستارگان درخشان را آفریده است. او گل های زیبا را آفریده است.

من خدا را دوست دارم چون او عادل است. او به همه بندگانش لطف می کند. او به همه بندگانش عدالت می دهد.

من خدا را دوست دارم چون او بهترین دوست من است. او همیشه در کنار من است. او همیشه به من گوش می دهد. او همیشه به من کمک می کند.

من هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می شوم، خدا را شکر می کنم. من هر شب وقتی می خواهم بخوابم، خدا را می پرستم. من همیشه از خدا می خواهم که مرا هدایت کند. من همیشه از خدا می خواهم که مرا از بدی ها حفظ کند.

من می دانم که خدا همیشه با من است. من می دانم که خدا همیشه به من کمک می کند. من می دانم که خدا همیشه دوست من است.

نتیجه گیری

من خالقم را خیلی دوست دارم. او بهترین خالق، بهترین دوست و بهترین همدم من است. من همیشه از او سپاسگزارم و همیشه به او عشق می ورزم.

Essay on I love my creator

انشا درباره خدا خالق مهربان

خدا خالق مهربان

خداوند، خالق هستی، موجودی بی‌نهایت مهربان است. او همه‌چیز را با مهربانی و حکمت آفریده است. از آسمان آبی و ابرهای سپید گرفته تا زمین سبز و پر از نعمت، همه و همه نشانه‌ای از مهربانی خداوند هستند.

خداوند، انسان را نیز با مهربانی آفریده است. او به انسان عقل و شعور داده است تا بتواند به درستی زندگی کند. خداوند انسان را با قلبی پر از محبت آفریده است تا بتواند به دیگران عشق بورزد.

خداوند همیشه به بندگانش مهربان است. او در سختی‌ها به کمک آنها می‌آید و در شادی‌ها با آنها همدل است. خداوند همیشه در کنار بندگانش است و آنها را تنها نمی‌گذارد.

مهربانی خداوند در طبیعت

خداوند در طبیعت، نشانه‌های زیادی از مهربانی خود را نشان داده است. او آسمان را با ابرهای سپید و باران‌های رحمت خود، زمین را با گیاهان و درختان زیبا و پرثمر، و دریاها را با آب‌های زلال و گوارا، پر کرده است.

خداوند، حیوانات را نیز با مهربانی آفریده است. او به آنها غذا و آب داده است و برای آنها پناهگاه فراهم کرده است. خداوند به حیوانات مهربانی می‌کند و آنها را از آسیب‌ها حفظ می‌کند.

مهربانی خداوند در زندگی انسان‌ ها

خداوند در زندگی انسان‌ها نیز، نشانه‌های زیادی از مهربانی خود را نشان داده است. او به انسان‌ها نعمت‌های زیادی داده است، از جمله سلامتی، خانواده، دوستان، و نعمت‌های مادی.

خداوند به انسان‌ها کمک می‌کند تا در زندگی موفق شوند. او به آنها صبر و استقامت در برابر مشکلات می‌دهد. خداوند به انسان‌ها امید می‌بخشد و آنها را به سوی سعادت هدایت می‌کند.

شکرگزاری از مهربانی خداوند

باید همیشه از مهربانی خداوند سپاسگزار باشیم. باید نعمت‌های خداوند را قدر بدانیم و از آنها در راه درست استفاده کنیم. باید سعی کنیم به دیگران مهربانی کنیم و دنیا را به جای بهتری تبدیل کنیم.

نتیجه‌ گیری

خداوند، خالق مهربان هستی، همیشه به بندگانش مهربانی می‌کند. او به آنها نعمت‌های زیادی داده است و در سختی‌ها به کمک آنها می‌آید. باید همیشه از مهربانی خداوند سپاسگزار باشیم و سعی کنیم به دیگران مهربانی کنیم.

Essay on I love my creator

انشا در مورد خالقم دوستت دارم

خالقم ، دوستت دارم

خالق عزیزم،

من نمی‌ دانم چگونه از تو تشکر کنم که مرا آفریدی. من یک موجود کوچک و ناچیز هستم، اما تو مرا با عشق و مهربانی بی‌ پایان خود آفریدی. تو به من زندگی، نعمت‌ها و استعدادهای بی‌شماری دادی.

من هر روز از نعمت‌ های تو سپاسگزارم. من از اینکه می‌توانم نفس بکشم، راه بروم، ببینم، بشنوم و فکر کنم، سپاسگزارم. من از اینکه می‌ توانم در کنار خانواده و دوستانم زندگی کنم، سپاسگزارم. من از اینکه می‌ توانم زیبایی‌ های دنیای تو را ببینم، سپاسگزارم.

من از استعدادهایی که به من داده‌ای، سپاسگزارم. من می‌توانم یاد بگیرم، رشد کنم و به دیگران کمک کنم. من می‌ توانم دنیا را به جای بهتری تبدیل کنم.

من می‌ دانم که همیشه در کنار من هستی. تو همیشه به من کمک می‌ کنی تا مشکلات را حل کنم و به اهدافم برسم. تو همیشه به من عشق و امید می‌ دهی.

خالق عزیزم، من تو را دوست دارم. من از اینکه فرزند تو هستم، افتخار می‌ کنم.

یک دانش آموز

پایان

Essay on I love my creator

در ادامه ببینید :

متن درباره ی خدایا دوستت دارم

جملات کوتاه و زیبا درباره خداوند

انشا در مورد خدا را چگونه بشناسیم

انشا در مورد برای رسیدن به خدا باید

انشا در مورد خدا کیست

انشا در مورد خدا را اینگونه شناختم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...