انشا طنز در مورد صدای وزش شدید باد (2)

در این انشا ، نویسنده با استفاده از طنز، روایتی از تجربه خود از صدای وزش شدید باد را بیان می‌کند. نویسنده در این مطلب، صدای باد را به صدای یک خواننده اپرا تشبیه می‌کند. صدایی که به قدری بلند و گوش‌خراش است که انگار تمام خانه را به لرزه درآورده است.

صدای وزش شدید باد

صدای وزش شدید باد، صدایی است که می‌  تواند بسیار ترسناک و مهیب باشد. صدایی که می‌تواند انسان را به وحشت اندازد و او را به یاد روز قیامت بیندازد. اما گاهی اوقات، این صدای ترسناک می‌ تواند تبدیل به یک صدای طنز آمیز شود.

چند روز پیش ، من در خانه نشسته بودم و مشغول تماشای تلویزیون بودم. ناگهان، صدای باد شروع به شدت گرفتن کرد. باد با شدت به در و پنجره می‌ خورد و صدایی مهیب ایجاد می‌کرد. من از ترس به خود لرزیدم و به سرعت تلویزیون را خاموش کردم.

در آن لحظه ، صدای باد را اینطور تصور کردم که انگار یک خواننده اپرا در حال اجرای یک آهنگ حماسی است. صدای باد به قدری بلند و گوش‌ خراش بود که انگار تمام خانه را به لرزه درآورده بود. من در آن لحظه تصور می‌کردم که این خواننده اپرا، صدایی از اعماق زمین را به گوش می‌رساند. صدایی که از اعماق جهنم می‌آمد و خبر از وقوع یک فاجعه بزرگ می‌داد.

من از ترس، زیر پتو پنهان شدم و سعی کردم صدای باد را نشنوم. اما هر چه سعی می‌ کردم ، صدای باد بلندتر می‌شد. صدای باد انقدر بلند بود که انگار می‌خواست خانه را بر سر من خراب کند.

بالاخره ، بعد از چند ساعت، صدای باد آرام شد. من از زیر پتو بیرون آمدم و به اطراف نگاه کردم. خانه سالم بود و هیچ اتفاقی نیفتاده بود.

اما من هنوز هم صدای باد را در گوشم می‌شنیدم. صدایی که برای همیشه در ذهنم ماندگار شده بود. صدایی که تبدیل به یک خاطره طنز آمیز برای من شده بود.

پایان

در ادامه ببینید : انشا در مورد صدای وزش شدید باد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...