نامه درخواست کار در شرکت نفت

مطلب پایین ، نمونه نامه درخواست کار در شرکت نفت است. این نامه شامل اطلاعات کاملی در مورد متقاضی ، از جمله تحصیلات ، مهارت ها، تجربه و انگیزه های او برای کار در شرکت نفت است. این نامه به گونه ای نوشته شده است که توجه مسئولین استخدام را به خود جلب کند و شانس متقاضی برای استخدام را افزایش دهد.

نامه درخواست استخدام در شرکت نفت

به نام خدا

جناب آقای/خانم [نام مسئول استخدام]

مدیر محترم [نام شرکت نفت]

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما] ، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت از دانشگاه [نام دانشگاه] ،  با مدرک معدل [معدل] ، با توجه به اطلاعیه استخدامی شرکت نفت در سال [سال] ، اینجانب را بر آن داشت تا با نگارش این نامه ، آمادگی خود را برای همکاری با شرکت نفت اعلام نمایم.

از کودکی علاقه زیادی به صنعت نفت داشتم و همواره آرزو داشتم که در این صنعت بزرگ و پویا مشغول به کار شوم. از همین رو، در دوران تحصیل، با جدیت تمام به تحصیل در رشته مهندسی نفت پرداختم و با کسب موفقیت در مقاطع تحصیلی، توانستم به آرزوی خود نزدیک شوم.

در دوران تحصیل، علاوه بر دروس تخصصی، در زمینه های دیگری مانند زبان انگلیسی، نرم افزارهای مهندسی و مهارت های نرم نیز به صورت جدی مطالعه کردم. همچنین، در چندین پروژه تحقیقاتی در زمینه نفت و گاز مشارکت داشتم که در این زمینه ها، تجربیات ارزشمندی کسب کردم.

علاوه بر تحصیل ، در زمینه های اجتماعی و فرهنگی نیز فعال بودم و در چندین انجمن و سازمان دانشجویی عضویت داشتم. همچنین، در زمینه ورزش نیز فعالیت داشتم و در چندین رشته ورزشی، مقام های استانی و کشوری کسب کرده ام.

با توجه به توانمندی های علمی و عملی خود، معتقدم که می توانم در شرکت نفت به عنوان یک نیروی ارزشمند، نقش موثری ایفا کنم. از این رو، درخواست می کنم که فرصتی را برای ارائه توانمندی های خود به شما و سایر مسئولین شرکت نفت فراهم نمایید.

ضمنا، رزومه کاری و تحصیلی خود را به پیوست این نامه ارسال نموده ام.

پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزارم.

با احترام

[نام شما]

[تاریخ]

[محل امضا]

[شماره تماس]

[آدرس ایمیل]

در این نامه، می توانید به موارد زیر نیز اشاره کنید:

انگیزه خود از کار در شرکت نفت

اهداف و برنامه های خود برای آینده

مهارت ها و توانایی های خود که می تواند برای شرکت نفت مفید باشد

دلایلی که شما را برای این شغل مناسب می کند

همچنین ، می توانید نامه را با یک جمله تاکیدی و مثبت به پایان ببرید.

مطالب پیشنهادی :

نمونه نامه درخواست کار از استانداری

نمونه نامه درخواست استخدام به اداره کارگزینی

نامه درخواست کار از رئیس دانشگاه

نامه درخواست کار از رئیس جمهور

متن نامه درخواست كار از يك رئيس

نامه درخواست کار از مدیر عامل

نمونه نامه درخواست استخدام در اداره

1 نظر

  1. رقیه نیسیرقیه نیسیsays:

    با سلام اینجانب علی نیسی متولد ۱۳۷۵ چن سالی از ازدواجم نمیگذرد که خداوند به من ۳ قلو داده است و نمیتوانم از هزینه ی خورد و خوراکشان بربیام بیکار هستم در حال حاضر و از شما میخواهم که به من کار بدید و در کنار شما کار کنم خواهشمندم به من کمک کنید