انشا در مورد پدر من چگونه مردی است

این انشا به توصیف ویژگی‌ های پدر و نقش او در زندگی می‌ پردازد. نویسنده از پدر خود به عنوان یک مرد مهربان ، دلسوز، سخت‌ کوش و موفق یاد می‌ کند. پدر نویسنده همیشه برای او و خانواده‌ اش بهترین‌ ها را می‌ خواهد و در تلاش است تا آنها را به موفقیت برساند. نویسنده از پدر خود بسیار سپاسگزار است و او را بهترین پدر دنیا می‌ داند.

پدرم چگونه مردی است

پدرم مردی است مهربان، دلسوز و سخت‌ کوش. او همیشه برای من و خانواده‌ ام بهترین‌ ها را می‌ خواهد. پدرم همیشه در تلاش است تا ما را به موفقیت برساند و به ما کمک کند تا انسان‌های خوبی باشیم.

پدرم قد بلند و اندامی قوی دارد. موهای جوگندمی و چشمان آبی دارد. او همیشه لبخند بر لب دارد و با همه مهربان است. پدرم همیشه به ما یاد می‌ دهد که باید مهربان و سخاوتمند باشیم.

پدرم یک مرد بسیار موفق است. او در کارش بسیار زحمت می‌ کشد و همیشه به دنبال پیشرفت است. پدرم همیشه به ما یاد می‌ دهد که باید در کارمان تلاش کنیم و به هیچ چیزی تسلیم نشویم.

پدرم یک پدر فوق‌ العاده است. او همیشه برای ما وقت می‌گذارد و با ما صحبت می‌کند. پدرم همیشه به ما کمک می‌ کند تا مشکلاتمان را حل کنیم. پدرم همیشه به ما یاد می‌دهد که باید مستقل باشیم و روی پای خودمان بایستیم.

من از پدرم بسیار سپاسگزارم. او بهترین پدر دنیاست. من همیشه از او یاد می‌ گیرم و سعی می‌کنم که مثل او باشم.

مهربانی

پدرم مردی بسیار مهربان است. او همیشه به دیگران کمک می‌ کند. او همیشه به ما یاد می‌دهد که باید مهربان باشیم و به دیگران کمک کنیم.

یک روز که من در پارک بودم، دیدم که یک پیرزن چمدان سنگینی را با خود حمل می‌کند. پدرم به من گفت که به او کمک کنم. من هم به پیرزن کمک کردم تا چمدانش را حمل کند. پیرزن از ما خیلی تشکر کرد.

پدرم همیشه به ما یاد می‌ دهد که باید به دیگران کمک کنیم ، حتی اگر آنها را نمی‌ شناسیم. او می‌ گوید که مهربانی یکی از بهترین چیزهایی است که می‌ توانیم در زندگی داشته باشیم.

سخت‌کوشی

پدرم مردی بسیار سخت‌ کوش است. او همیشه در کارش تلاش می‌ کند و هرگز تسلیم نمی‌ شود. پدرم همیشه به ما یاد می‌دهد که باید در کارمان تلاش کنیم و به هیچ چیزی تسلیم نشویم.

یک روز که پدرم در حال کار بود، دیدم که چقدر سخت کار می‌کند. او خسته بود، اما باز هم کار می‌ کرد. من از پدرم پرسیدم که چرا اینقدر سخت کار می‌ کند. پدرم گفت که می‌ خواهد برای خانواده‌ اش بهترین‌ ها را فراهم کند.

پدرم همیشه به ما یاد می‌ دهد که باید برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم و هرگز تسلیم نشویم. او می‌ گوید که سخت‌ کوشی یکی از مهم‌ ترین چیزهایی است که می‌ توانیم در زندگی داشته باشیم.

موفقیت

پدرم یک مرد بسیار موفق است. او در کارش بسیار زحمت می‌ کشد و همیشه به دنبال پیشرفت است. پدرم همیشه به ما یاد می‌ دهد که باید در کارمان تلاش کنیم و به هیچ چیزی تسلیم نشویم.

یک روز که پدرم در حال صحبت با دوستانش بود، شنیدم که آنها از موفقیت‌های پدرم صحبت می‌کنند. آنها می‌گفتند که پدرم یک مرد بسیار موفق است و همه او را تحسین می‌کنند.

من از شنیدن این حرف‌ ها خیلی خوشحال شدم. من از پدرم خیلی افتخار می‌ کنم. او مردی بسیار موفق است و من همیشه از او یاد می‌ گیرم.

پدر خوب

پدرم یک پدر فوق‌ العاده است. او همیشه برای ما وقت می‌ گذارد و با ما صحبت می‌ کند. پدرم همیشه به ما کمک می‌ کند تا مشکلاتمان را حل کنیم. پدرم همیشه به ما یاد می‌ دهد که باید مستقل باشیم و روی پای خودمان بایستیم.

یک روز که من در حال درس خواندن بودم ، پدرم به من کمک کرد تا یک مشکل ریاضی را حل کنم. من خیلی از پدرم ممنون شدم.

پدرم همیشه برای من وقت می‌ گذارد و با من صحبت می‌ کند. او همیشه به من کمک می‌ کند تا مشکلاتم را حل کنم. پدرم همیشه به من یاد می‌ دهد که باید مستقل باشم و روی پای خودمان بایستیم.

من از پدرم بسیار سپاسگزارم. او بهترین پدر دنیاست. من همیشه از او یاد می‌گیرم و سعی می‌ کنم که مثل او باشم.

انشا درباره پدرم چگونه مردی است

مقدمه: پدرم مردی است که کوه استوار زندگی من است. او همیشه برای من و خانواده‌ام سنگ صبور بوده است و همیشه ما را حمایت کرده است. پدرم مردی است که به من درس زندگی داده است و من همیشه از او یاد می‌گیرم.

بدنه: پدرم مردی است که به من اخلاق و مهربانی را یاد داده است. او همیشه به من گفته است که باید با همه مهربان باشم و به دیگران کمک کنم. پدرم همچنین به من دین و چگونه زیستن را آموخته است. او همیشه به من گفته است که باید ایمان داشته باشم و به احکام دین عمل کنم.

پدرم مردی است که همیشه برای من وقت می‌گذارد. او با من داستان می‌خواند و با من صحبت می‌کند. او همیشه به من می‌گوید که باید کتاب بخوانم و دانش خود را افزایش دهم.

پدرم مردی است که همیشه به من یادآوری می‌کند که باید حق دیگران را رعایت کنم. او همیشه به من گفته است که باید به دیگران احترام بگذارم و پشت سر آنها بد نگویم.

پدرم مردی است که همیشه به من می‌گوید که باید برای جامعه مفید باشم. او همیشه به من گفته است که باید برای سربلندی کشورم تلاش کنم.

نتیجه گیری: پدرم الگوی من است. او مردی است که به من درس زندگی داده است و من همیشه از او یاد می‌گیرم. من همیشه تلاش می‌کنم که مثل پدرم باشم و به او افتخار کنم.

مطالب پیشنهادی :

انشا در مورد پدر و مادر با مقدمه بدنه و نتیجه گیری (2)

انشا در مورد احترام به پدر و مادر پنجم ششم هفتم و هشتم ابتدایی

انشا درمورد مادر با مقدمه بدنه و نتیجه

انشا در مورد احترام به بزرگترها

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...