انشا در مورد جنگل بارانی قشنگ و ساده

دیدن یک جنگل بارانی واقعا بسیار زیبا و جذاب است ، هم باران و هم جنگل هر دو از نعمت های قشنگ خداوند مهربان هستند و در نگهدار جنگل ها باید مراقبت زیادی داشته باشیم ، در این انشا در مورد جنگل بارانی می نویسم.

 هر قطره بارون مثل یه قصه‌ ای هست که از آسمون می‌ یاد و روی برگ‌ ها و گلها می شینه . وقتی بارون بباره ، همه چیز تازه و زنده می‌ شه.

از درختان تنومند گرفته تا حیوانات گوناگون و از آبشار ها تا رودخانه‌ های آرام و زیبا . در این دنیای سبز و زیبا ، هر قطره باران یک داستان جدید و دلنشین را با خود می‌ آورد.

هر وقت که باران می آید ، جنگل هم جشن خودش را شروع میکنه ، گلها مثل کیک‌ های خوشمزه شاداب هستند و پرندگان با پر های زیبا ، آواز می‌ خونند. حتی حشرات هم به عنوان مهمون‌ های کوچولو در این جشن حضور دارند و در بازی‌ های آن‌ شرکت می‌ کنند.

باران به جنگل آب و تازگی می‌ بخشد و تنفس در هوای تازه پس از باران ، احساسی از تازگی و زندگی جدید به ما می‌ دهد . صدای قطره‌ های باران که به تنه درختان می‌ افتند ، یکی از زیباترین ملودی‌ های جنگل است.

انشا پیشنهادی : انشا درمورد جنگل و فواید جنگل برای کلاس سوم و ششم

در روزهای بارانی ، کافی است چکمه‌ ها را بپوشیم و کوله‌هایمان را بر دوش بندازیم،  به دل جنگل برویم. در آن لحظه، با چشمان خود می‌ توانیم یکی از بزرگترین معجزه‌ های خداوند را ببینیم.

باران در جنگل نعمتی الهی است که تجربه دیدن آن و ساختن خاطرات زیر آن ، یکی از لحظات لذت‌ بخش ترین زندگی ما می‌ شود.

یک روز خاص را به یاد دارم که برای تفریح به جنگل رفتیم و ناگهان بارانی ملایم شروع به باریدن کرد. همه وسایلمان خیس شده بودند و هیچ کس در تعجب از این باران نبود.

اما من با یک لبخند ، سرم را بالا گرفتم و به آسمان تاریک ابری که آن را پوشانده بود ، نگاه کردم. این ترکیب از صدای پرندگان ، بارش باران و هوای مرطوب جنگل ، برایم دلچسب بود. دلم نمی‌ خواست که مانند دیگران از باران فرار کنم و از این زیبایی به آرامی دوری کنم.

انشا پیشنهادی : انشا در مورد سرگذشت یک رود کلاس پنجم

آرزو می‌ کردم آن لحظه ابدی شود و من بتوانم همیشه در آن جنگل با طراوت تنفس کنم. اما قوانین طبیعت به ما یادآوری می‌ کنند که هیچ چیزی در این دنیا دائمی نیست و ما باید یاد بگیریم که با شرایط مختلف هماهنگ شویم. 

همان‌طور که باران برایمان لذت‌بخش است ، آفتاب گرم ظهر هم باید دلچسب باشد. و همان‌ طور که جنگل‌ های سبز را دوست داریم ، باید کویر های وسیع با شب‌ های زیبا نیز دوست داشته شوند.

همه این‌ ها نعمت‌ های پروردگار مهربان ما هستند و ما باید به خاطر هر روز و هر شب ، شکرگزار او باشیم و تلاش کنیم تا این نعمت‌ های الهی را حفظ و نگهداریم.

انشا در مورد جنگل بارانی قشنگ و ساده

در دل جنگلی که آسمانش دل گرفته و هوای بارانی در حال رقصیدن است، پاییز به عظمت خود پیوسته و برگ‌های درختان را به رنگ نارنجی آراسته است. بادی ملایم آغاز به وزیدن کرده، حیوانات جنگل در جستجوی سرپناهی از باران به سر می‌برند.

انشا پیشنهادی : چند انشا درباره طبیعت و طبیعت گردی کوتاه

برگ‌ های زمین ، محصول رقص باد پاییزی ، در هوا حرکت می‌ کنند و نشانه‌ ای از آغاز باران پاییزی در دل جنگل می‌ باشند.

خورشید کم کم پشت ابرها محو می‌ شود و ابر ها به یکدیگر نزدیک‌ تر می‌ شوند. در نهایت ، باران رحمت خداوند بر سر درختان و گیاهان خود را فرا می‌ ریزد.

قطره‌ های باران نم نم شروع به فرود آمدن می‌ کنند و زندگی جدیدی را برای درختان به ارمغان می‌ آورند. زیبایی برگ‌ ها با قطرات باران بیشتر به چشم می‌ آید و صدای چیک چیک قطرات باران بر روی برگ‌ ها ، هوش و احساس آدم را بر می‌ انگیزد.

صدای باران هماهنگ با آواز پرندگانی که در شاخه‌ های درختان پناه گرفته‌ اند ، آرامش جنگل را به اوج می‌ رساند. حیوانات در پناهگاه خود از هوای دل‌ انگیز لذت می‌برند و به آواز طبیعت گوش می‌ دهند.

بوی خوشایند باران جنگل را فرا گرفته و با افزایش نسیم خنک ، زیبایی‌ های دنیا در دل این جنگل بی‌ پایان به چشم می‌ آید. با تاریک شدن هوا ، صدای خروشان رودخانه از پایین جنگل به گوش می‌ رسد و تمام زیبایی‌ های شب باز می‌ شود.

صدای زوزه‌گرگان و دیگر حیوانات جنگل در تاریکی ، نشان از ادامه حمد و ستایش برای رحمتی که از طرف خالق برای همه مخلوقات فرا فرستاده شده است. این شب، جنگل تکامل و هنر خداوند را در هر حرکت و آهنگ طبیعت به مراتب آشکارتر نمایان می‌ کند.

انشا پیشنهادی : انشا در مورد درخت با مقدمه بدنه و نتیجه گیری

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...