انشا درمورد فیل و فنجان صفحه 21 نگارش نهم

انشا درمورد فیل و فنجان صفحه 21 نگارش نهم ، موضوع انشایی می باشد که برای دانش آموزان کلاس نهم و در درس نگارش صفحه 21 موجود می باشد ، در این مطلب از توپ تاپ با معرفی چند انشا ، به این سوال پاسخ می دهیم.

انشا در مورد فیل و فنجان :

یک روز آفتابی و دلنشین در جنگلی افرازنده، یک فیل بزرگ به نام فریکس و یک فنجان کوچک با نام فیلیپ زندگی می‌کردند. این دو دوست عجیب و غریب، با وجود اندازه و شکل متفاوت، دوستان خوبی شده بودند و هر روز با هم وقت خوبی را می‌ گذراندند.

فریکس، فیل بزرگ و قدرتمندی بود. او با پاهای قدرتمندش می‌توانست درختان سنگین را بکشد و با خرطومش آب از رودخانه بیاورد. اما او همیشه مهربانی و خوش‌قلب بود و هیچ‌وقت از دوستش، فیلیپ فنجان، کوچک‌تر نگذشت.

فیلیپ فنجان، هر چند کوچک‌تر از دوستش بود، اما دارای یک ذهن زیرک و ایده‌های نابی بود. او معمولاً به فریکس نکاتی جدید و مفهومی را آموزش می‌داد و آنها با هم به خوشی می‌خندیدند.

یک روز، در زمستان یخبندان، دوستان تصمیم گرفتند که یک مهمانی بزرگ و دعوتی برگزار کنند. فریکس از آب دهانی خرطومش یک استخوان بزرگ آورد و فیلیپ فنجان از برجستگی‌های سرش کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه‌ای درست کرد.

مهمانی بزرگ آغاز شد، و دوستان دعوت‌شده از ترفندهای فریکس با خرطومش و ایده‌های هوشمندانه فیلیپ فنجان لذت بردند. همه به آنها احترام گذاشتند و از دوستی زیبای این دو موجود طبیعتی لذت می‌بردند.

این داستان به ما یادآوری می‌کند که دوستی و ارتباط با دیگران نه تنها بر اساس شکل و اندازه جسمی نیست. مهمترین چیز، نوعی از تفکر و روحیت مهربانی و احترام به یکدیگر است. فریکس و فیلیپ فنجان با وجود تفاوت‌هایشان، نشان دادند که می‌توان به عنوان دوستان با هم زندگی کرد و با تکامل دادن به یکدیگر، جشن‌ها و لحظات خوبی را در کنار هم سپری کرد.

انشا در مورد فیل و فنجان: درسی از تفاوت‌ ها

فیل و فنجان: درسی از تفاوت‌ها

یکباره در جنگلی دور افتاده، یک فیل بزرگ و یک فنجان کوچک زندگی می‌کردند. این دو دوست، با تفاوت‌های بزرگی در اندازه و شکلشان، نشان می‌دادند که دوستی و ارتباط قوی‌ تر از همه تفاوت‌هاست.

فیل، با بدن بزرگ و قدرتمندش، به آسانی از درختان بزرگ عبور می‌کرد و با خرطومش آب از رودخانه می‌آورد. اما هر چند بزرگ بود، او همیشه مهربانی و محبت را از دست نمی‌داد.

فنجان کوچکتر بود و قدرت بدنی کمتری داشت، اما دارای یک ذهن زیرک بود. او به فیل در مواقع دشوار کمک می‌کرد و ایده‌های خلاقانه‌ای ارائه می‌داد.

یک روز، هنگامی که هوا گرم و خشک بود، دوستان تصمیم گرفتند که یک مهمانی زیر آفتاب برگزار کنند. فیل با خرطومش از رودخانه آب برای نوشیدنی‌ها آورد و فنجان کیک‌های خوشمزه‌ای پخت. مهمانی بزرگی با دوستان و حیوانات جنگل برگزار شد.

در این مهمانی، همه از تفاوت‌ها و ویژگی‌ های یکدیگر لذت می‌ بردند. فیل با قدرت بدنی خود کمک به بقیه می‌کرد و فنجان با ایده‌ هایش مهمانان را سرگرم می‌کرد.

این داستان به ما یادآوری می‌کند که ما می‌توانیم با تفاوت‌ها و ویژگی‌ های متفاوت یکدیگر، دوستانی صمیمی و پایدار باشیم. در واقع، تفاوت‌ ها می‌ توانند منابعی از غنایی و تجربه‌ های جدید باشند و به ما کمک کنند که به یکدیگر بیشتر بپردازیم و ارتباطمان را بهبود ببخشیم.

انشا ذهنی و تخیلی در مورد فیل و فنجان :

به عشق و دوستی فیل و فنجان

در دنیایی جادویی، یک فیل بزرگ به نام فرید و یک فنجان کوچک به نام فلورا زندگی می‌کردند. این دو دوست، با تفاوت‌ های بزرگی در اندازه و شکلشان، نشان می‌دادند که دوستی و تعامل مهمترین چیز در دنیاست.

فرید یک فیل بزرگ بود که با پاهای قدرتمندش می‌توانست از هر مانعی عبور کند و با خرطومش آب از یک رودخانه نزدیک بیاورد. اما او علاوه بر قدرت‌های جسمی، دارای یک قلب بزرگ و مهربان بود.

فلورا یک فنجان کوچک بود که به وسیله ایده‌هایش و تفکر خلاقانه‌اش همیشه به دیگران کمک می‌کرد. او ممکن بود کوچکترین چیزها را تبدیل به لحظات شگفت‌انگیز کند.

یک روز، آنها تصمیم گرفتند که یک مهمانی جشن بگیرند تا با دیگران به اشتراک بگذارند. فرید با خرطومش آب تازه و خنکی از یک چشمه برای نوشیدنی‌ها آورد و فلورا کیک‌های خوشمزه‌ای پخت. مهمانی آغاز شد و همه از تفاوت‌های این دو دوست لذت می‌بردند.

داستان فیل و فنجان به ما یادآوری می‌کند که تنها ظاهر و ویژگی‌های جسمی مهم نیستند. دوستی و ارتباطات ما با دیگران بر اساس احترام، تفکر خلاقانه و اشتراک مهمترین چیزها هستند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...