جملات ادبی و زیبای تبریک عید نوروز 1401

با فرا رسیدن سال 1401، می توانید با هدیه دادن متن ها و جملات ادبی به عزیزان و نزدیکان تان لبخند را به لبان آنها هدیه داده و حسی خوب و زیبا درون شان به وجود آورید. در ادامه این مطلب زیباترین متن های ادبی تبریک سال 1401 را تهیه و آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

متن تبریک ادبی سال 1401

در آستانه سال 1401 هستیم. در ابتدای سال برایتان آرزو میکنم که هیچگاه لبخند از روی لب هایتان محو نشده و همواره بخندید و شاد باشید. دعای من در سال جدید برای شما رزق و روزی خداست، اما نه فقط رزق و روزی به جهت مال و اموال بلکه دعا میکنم که خدا زندگیتان را پر از رزق و روزی هایی از جنس شادی و خوشحالی کند به قدری که از ته دل سپاسگزار او باشید و از ته دل شادمان و خندان باشید. سال 1401 را تبریک می گویم و از خداوند می خواهم که هیچ غمی در این سال حتی در حوالی زندگیتان هم پیدا نشود.

************************

از خدا میخواهم که هیچ غمی جرات نکند در سال جدید شما را ملاقات کند، از خدا میخواهم فقط خوشی ها و خنده ها در خانه زندگی تان را بزنند و غم ها حتی از هزاران کیلومتری زندگی تان هم عبور نکنند. آن شاء الله که فقط شادی و خوشحالی شما را میبینم و از شاید شما خود نیز خوشحال می شوم. من وقتی لبخند را به لبان شما می بینم خود دلیلی برای شادی می یابم و شاد می گردم. از ته دل آرزو میکنم که خدا شما را شاد نگه دارد تا اینگونه خودم هم شاد شوم. سال 1401 مبارک.

************************

سال 1401 مبارک. وارد قرن جدیدی شدیم و مطمئن هستم که در این قرن قرار است اتفاقات زیادی زندگی بشر را متحول کند. من اطمینان دارم که در سال جدید و قرن جدید خوشی ها و خوشحالی های زیادی را تجربه کنیم. فرقی نمی کند، چه یک روز چه تمام صد سال قرن جدید را زندگی کنیم، اگر خوشحال نباشیم گویی زندگی نکرده ایم و به همین جهت می خواهم که شما خوشحالی واقعی را در سال و قرن جدید تجربه کرده و از ته دل واقعا شاد و خوشحال باشید. مجددا این سال فرخنده و زیبا را به شما تبریک عرض می کنم.

************************

می دانم که سال جدید قرار است برا همه ما سالی پر از خنده و خوشحالی باشد. این سال دیگر قرار نیست با ناراحتی عجیب باشد، این سال دیگر قرار نیست پر از بیماری و درد باشد، در امسال دیگر خبری هم از کرونا نیست، امسال قرار است خدا ما را سوپرایز کند، خدا قرار است ما را با لحظات خوش و زیبا سوپرایز کند. من حتم دارم که در سال جدید اتفاقاتی در زندگیمان رخ می دهند که ما را بزرگتر کرده و باعث رشد و پیشرفت مان می شوند و در کانر این رشد باعث خوشحالی درونی ما نیز می گردند. سال 1401 را تبریک می گویم.

************************

امیدوارم که در سال جدیدی برنامه و هدف داشته باشید، برنامه و هدف برای خوشحالی بستر. باور کنید که این دنیا ارزش غم و ناراحتی را ندارد، ارزش گریه ها شما را ندارد، ارزش هیچ افسردگی و اندوهی را ندارد، در این دنیا باید شاد بود و خندید چرا که اگر این کار را نکنیم، وقتی سالها گذشت و فرصت زندگی را از دست دادیم فقط افسوس خواهیم خورد که چرا اندکی بیشتر نخندیدیم و چرا لحظاتمان را با غم لبریز کردیم. از خدا می خواهم که در سال جدید به شما دلیلی برای شادی بیشتر بدهد که بر روی این هدف و برنامه مصمم تر باشید. سال 1401 مبارک باد.

************************

ساد جدید را تبریک می گویم، همین سالی که نوید اتفاقات خوب را می دهد، همین سالی که می دانم قرار است متفاوت باشد، متفاوت تر از تمام لحظات زندگی مان. من این سال را به شمایی که می دانم قرار است متفاوت عمل کنید هم تبریک می گویم، به شمایی که می دانم قرار است شادی بیشتری تجربه کنیدو از تمام ناراحتی ها فاصله بگیرید. من مطمئنم که علاوه بر اینکه امسال متفاوت است، شما هم متفاوت هستید و قرار است متفاوت عمل کنید تا نتایج متفاوت تری وارد زندگی تان شود. سال 1401 را به شما تبریک عرض میکنم.

************************

امسال قرار است پر از شادی و خوشحالی باشدف حس عجیبی داریم، حسی که به من نوید تمام این خوشحالی ها و شادی ها را می دهد. حس من هیچ وقت دروغ نمی گوید. همیشه به احساساتم اطمینان داشتم و اکنون هم اطمینان دارم که قرار است چیزهایی که احساس شان می کنم به واقعیت بپیوندند. حس من به من می گوید که قرار است برای شما هم اتفاقات بسیار خوب و زیبایی رخ دهد. اکنون آرزو میکنم که این اتفاقات به وقوع بپیوندند و من شما را شاد و خوشحال ببینم. سال 1401 را تبریک عرض می کنم.

************************

در قلبم خانه ای برای شما ساخته ام، خانه ای از جنس عشق و صفا، خانه ای از جنس محبت و خانه ای از جنس مهربانی. من قرار است شما را در این خانه لبریز از تمام احساسات خوب کنم! من هر آنچه احساس خوب دارم را در خانه شما به جا می گذارم و می دانم که جواب تمام این احساسات خوب را با خوبی به من خواهید داد. من از همان ابتدا که با شما آشنا شدم می دانستم که در قلب من جای می گیرد و من احساس بسیاری خوبی نسبت به شما خواهم داد. اکنون هم که سال جدید سر رسیده دوست داشتم به سراغ تان بیایم و سال جدید را تبریک بگویم. سال 1401 مبارک باشد.

************************

سال 1401 قرار است متفاوت ترین سال زندگی من و تو باشد چرا که در این سال دستمان در دستان یکدیگر است و نگاهمان به سوی خوشبختیست. من و تو قرار است این سال را با شادی و خوشحالی پشت سر بگذاریم، قرار است این سال را در کنار هم خوشبخت تر باشیم و قرار این در این سال سعادت به معنای واقعی را تجربه کنیم. خوشحالم که در این سال جدید در کنار من هستی. آرزویم در ابتدای سال این است که دستت تا همیشه در دستانم باشد. سال 1401 مبارک.

************************

زیباترین اتفاق زندگی ام، در سال جدید به تو قول می دهم که زیباترین اتفاقات را برای هردویمان رقم بزنم. من به تو قول خواهم داد که تمام تلاشم را بکنم که تو خوشبخت و خوشحال باشی. باور کن وقتی که تو احساس خوشبختی و خوشحالی میکنی، من هم عمیقا این احساسات درونم شکل می گیرند. من از هیچ تلاشی در سال 1401 دریغ نخواهم کرد و با تمام وجودم تلاش میکنم تا به چیزی که گفتم برسم و زندگی مان را غرق در اتفاقات خوب کنم. عزیزترینم، سال 1401 مبارک مان باشد.

************************

چه زیبا است سالی که قرار است با لبخند من و تو آغاز شود. از تو میخوام که در همین ابتدای سال لبخند به لب داشته باشی و به خود یادآوری کنی که این لبخند باید همیشگی و ماندگار باشد. مبادا لبخندت را از یاد ببری، مبادا خنده ها را فراموش کرده و گریه را جایگزین آنها کنی، مبادا افسرده باشی و افسردگی حال و روزت را تعریف کنند. از تو میخواهم که از همین ابتدای سال خندیدن و شاد بودن را تمرین کنی! همیشه بخند و شاد باش و بگذار که زندگی ات با همین شادی ها زیبا شود. سال 1401 مبارک.

************************

سال 1401 را به تویی که بخش عظیمی از زندگی من هستی تبریک می گویم. من به هر کسی آنقدر بها نمی دهم که بخواهد بخشی از زندگی من شود، من هر کسی را آنقدر لایق نمی دانم که بخواهد برایم اهمیتی داشته باشد و من به هر کسی آنقدر ارزش نمی دهم که بخواهم او را در فکر و ذهنم نگه دارم .اما تو با همه فرق داری، تو برای من انسانی هستی ارزشمند و گرانبها، تو برای من لیاقتت بیشتر از هر چیزی است و برای همین آمدم که سال 1401 را به تو تبریک بگویم و بگویم که بخشی از زندگی من هستی. دوستت دارم.

************************

دوستت دارم و به پای دوست داشتنت آمدم تا عید را به تو تبریک بگویم. می خواهم به تو یادآور شوم که به یادت هستم، همیشه به یادت خواهم بود و لحظه ای تو را از ذهنم بیرون نخواهم کرد. تو برای من یکی از مهمترین آدمهای زندگی ام هستی، یکی از مهمترین هایی که ارزش و اهمیتش را هیچ وقت از یاد نخواهم برد. تو برای من حکم قلبم را داری، قلبی که اگر نباشد زندگی برای من در جیان نخواهد بود. مجددا می گویم که دوستت دارم و سال 1401 را تبریک می گویم.

************************

یک تبریک زیبا برای بهترین آدم زندگی ام! بهترینم، سال 1401 را به تو تبریک می گویم. از خدا می خواهم که تمام اهداف و آرزوهایی که داری برایت تبدیل به خاطره شوند، از او میخواهم که تمام برنامه هایی که در زندگی ات چیده ای را عملی کند و به تو در مسیر رسیدن به خواسته هایت یاری برساند. من از خدا می خواهم که در پایان سال 1401 را تو را در حالی ببینم که غرق در خوشحالی برای رسیدن به تمام اهداف و آرزوهایت هستی. بهترین، مجددا سال نو مبارک.

************************

سال نو را به تویی تبریک می گویم که هر بار که با من صحبت کردی، افکارم نو شدند، همگی تازه شدند و همگی از آن حالت کهنگی خارج شدند. من وقتی که با تو حرف می زنم تمام افکار پوسیده ام مرا رها می کنند و تو آن قدر قدرت داری که با نفوذ کلامت باورهای جدید در ذهنم شکل دهی. با گفتن اینها خواستم بگویم که هر حرف تو برایم سند است و من آن را باور می کنم و حرفت جایگزین تمام افکار قدیمی ام خواهم کرد. تو اینقدر برای من ارزش داری! سال نو را مجددا تبریک می گویم.

************************

چقدر خوب است که تو را دارم، تویی که هیچوقت نمی گذاری احساس تنهایی کنم و همیشه و در همه حال هوای من را داری. اکنون که سال نو شده، خواستم به سراغت بیایم و به تو یادآوری کنم که من هم همیشه یار و همراه تو هستم و هیچ وقت تنهایت نمی گذارم .من همیشه در زندگی کنار تو خواهم بود و در برابر هر چالش یاری ات خواهم کرد. من در برابر تمام اینها از تو میخواهم که فقط رهایم نکنی، کنارم باشی و دستت تا همیشه در دستانم باشد. بهترین، سال 1401 را به تو تبریک می گویم.

************************

چه سال زیبایی است امسال! از همین ابتدای بهار دارم می بینم که چه اتفاقات خوبی زندگی مان را فرا گرفته است. حتم دارم که تا آخر سال هم به همین شکل خواهد بود و من و تو قرار است تمام 365 روز سال 1401 را با زیباترین اتفاقات سپری کنیم. خدا سورپرایزهای فوق العاده ای برای من و تو در نظر گرفته است و حتم دارم که قرار است تمام این سوپرایزها را در طی این یک سال وارد زندگی مان کند. خدا را برای تمام آنها شکر می کنم و همچنین سپاسگزارش هستم که هم اکنون این اتفاقات خوب و زندگی را وارد زندگی مان کرده است. بهترینم، سال 1401 مبارک.

************************

تا سال 1401 فرا رسید، دلم کشید که اول از همه به سراغ تو بیایم و عید را به تو تبریک بگویم. تو جزو مهمترین افراد زندگی من هستی و به همین خاطر من وظیفه خودم دانستم که به سراغت بیایم. بهترینم، مهمترینم و فوق العاده ترین انسان زندگی ام، خواستم بدانی که تو همیشه در اولویت من هستی و من همیشه تو را به هر چیزی ترجیح می دهم. برای همین هم است که هم اکنون قبل از هر کسی اول به سراغ تو آمدم تا عید را به تو تبریک بگویم. سال 1401 را از صمیم قلبم به تو تبریک می گویم

************************

چقدر خوب است که تو را دارم، تو به من حس خوبی می دهی، تو برای من حس شادی و نشاط هستی و من وقتی که با تو حرف میزنم تمام دردها و ناراحتی هایم را فراموش میکنم. اکنون که تو چنین نقش موثری در زندگی ام داری، تصمیم گرفتم که به سراغت بیایم و قبل از هر کسی سال 1401 را به تو تبریک بگویم. ما ایرانی ها عادت داریم همیشه بعد عید نوروز اول از همه به سراغ عزیزترین افراد زندگی آن برویم و به آنها عید را تبریک بگویم و حال من اول از همه به سراغ تو آمدم تا بدانی که برای من عزیزتر از هر کسی در این دنیا هستی. عزیزترینم، سال 1401 را تبریک عرض می کنم.


در ادامه تماشا کنید :

جملات زیبای تبریک پیشاپیش عید نوروز سال 1401


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...