متن تبریک تولد خودم برای استوری اینستاگرام

شما میتونید تولدتون رو خودتون به خودتون تبریک بگید. با این کار هم عزت نفس خودتون رو به رخ بقیه کشیدید و هم نشون دادید که چقدر برای خودتون اهمیت و ارزش قائلید. حتما چنین کاری انجام بدید، شما میتونید این کار رو با اشتراک گذاشتن یک متن یا جملاتی زیبا در شبکه های اجتماعی انجام بدید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای تبریک تولد به خود توی استوری اینستاگرام تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات تبریک تولد به خودم برای استوری اینستاگرام

یه روز خوب و فوق العاده دیگه هم شروع شد. صبر کن ببینم، امروز انگار از همه روزها فوق العاده تره ها، وایسا یکم بیشتر دقت کنه، عه، امروز که تولدمه. شما اصلا اینو میدونستین؟ اگه نمیدونستینم که حالا که میدونین. بنده هیچ نیازی به تبریک تولد ندارم ها ولی کادوهای قشنگ تون رو پذیرا هستم پس لطفا یکی به یکی تون کادوها رو بگیرید. اگه میگید کرونا هست و نمیتونم بیایم هم اشکال نداره براتون آدرس میفرستم با پست بفرستید، فقط بفرستید که روح بنده شاد بشه. حالا اینا که شوخی بود، فقط خواستم بگم که از اینکه امروز تولدمه خیلی خوشحالم، تولدم مبارک باشه.

************

خودم عزیزم، با یه دنیا عشق تولدت رو بهت تبریک میگم. خیلی جاها خودت رو نادیده گرفتی، خیلی جاها حقت رو به دیگران دادی و خیلی جاها گذاشتی که حقت خورده بشه اما اشکالی نداره، برای تموم اینها تو رو میبخشم. من تو رو میبخشم چون تو رو دوست دارم و از صمیم قلب عاشقت هستم و ازت میخوام که امروز که روز تولدته قول بدی که یکم بیشتر به خودت اهمیت بدی و یکم بیشتر از قبل خودت رو دوست داشته باشی.

************

آهای خودم جونم، چقدر تو ماهی، چقدر تو خاصی، چقدر تو شگفت انگیزی، واقعا چرا تو اینجا موندی؟ واقعا حیف نیستی؟ به نظر من که داری حیف میشی. تو فوق العاده ترین آدم روی این کره خاکی هستی و مثل تو هیچ جایی نیست. خیلی خیلی عاشقتم و میخوام بگم که همه دنیام تویی. توی روز تولدم بهت قول میدم که هر کاری که از دستم بر اومد برات انجام بدم تا تو بخندی و همیشه خوشحال باشی. خوشحالی تو توی این دنیا رسالت منه که بر عهده ام هست و باید حتما بهش عمل کنم. عاشقتم و تولدت مبارک باشه.

************

آهای تو، تویی که امروز تولدته، میدونستی تا الان چقدر به خودت سخت گرفتی؟ میدونستی برای بقیه چقدر زندگیت رو برای خودت تلخ کردی؟ اونا زندگیشون رو کردن، به هدفاشون رسیدن، لذت هاشون رو تجربه کردن و این وسط فقط تو بودی که از خودت مایه گذاشتی و باختی. تا کی میخوای اینجوری باشی؟ تا کی میخوای هنوز هم بازیچه دست دیگران باشی؟ همت کن، تلاش کن و خودت رو از این وضعیت به بیرون بکش. تو قدرت این رو داری که همه چیز رو تغییر بدی. خودم عزیزم، اینا رو به گوش بسپار تا زندگیت قشنگ تر بشه. تولدم مبارک.

************

توی روز تولدم برای خودم چند تا نصیحت داشتم، آره من خودم رو میخوام نصیحت کنم. این نصیحت ها از اول بچگی باید تو گوش من خونده میشد اما کسی نخوند، پس من خودم برای خودم اونا رو میگم و توی روز تولدم به خودم قول میدم که به همشون عمل کنم. اول از همه به خودم میگم که بیشتر از همه به خودم اهمیت بدم، خودم رو دوست داشته باشم و عاشق خودم باشم چون اگه اینجوری بود میتونم عاشق دیگران هم بشم. بعد از اون به خودم میگم که همیشه بخندم چون هیچ چیزی موندگار نیست و همینطور که زمان به جلو میره شرایط هم تغییر میکنه. در درجه سوم به خودم میگم روی هیچ کس حسابی باز نکنم چون همه آدما رفتنی اند! حتی اگه هیچ اتفاقی اونا رو از من جدا نکنه مرگ باعث جدایی اونها از من خواهد شد. در درجه چهارم و آخر به خودم میگم که هر روز هدفی داشته باشم و برای هدفی زندگی رو شروع کنم چون اینجوری دچار روزمرگی نمیشم و از زندگی لذت بیشتری میبرم. من سعی میکنم که به تموم این نصیحت ها گوش کنم و به همشون عمل کنم. این قول خودم به خودم توی روز تولدمه و تا جایی که بتونم پاشون میمونم و به هیچ وجه عقب نمیکشم. تولدم مبارک.

************

چه روز قشنگیه امروز، کلا دوستش دارم چون متفاوته، چون روز تولدمه. روز تولدم برام یه روز خاص و منحصر به فرده و خیلی عاشقشم. توی روز تولدم همیشه سعی میکنم که قول هایی به خودم بدم و در سال پیش رو به اونها عمل کنم. در امروز هم من به خودم میخوام قول هایی بدم که به بهتر شدن زندگیم کمک کنه. من میخوام این قول ها رو به خودم بدم تا بتونم زندگی رو واقعا زندگی کنم و حال خوب رو هر لحظه بیشتر و بیشتر تجربه کنم. تولدم مبارک باشه.

************

امروز تولدمه، کی یادش بود؟ اصلا کسی بود که تولدم رو به یاد بیاره؟ من که بعید میدونم. توی این روزا همه مشکلات خودشون رو دارن، همه درگیر مسائل زندگی خودشونن و همه یه جورایی سرشون به خودشون گرمه. این روزا دیگه هیچ کس اونقدر فرصت پیدا نمیکنه تا زندگی یکی دیگه رو هم زیر نظر بگیره. من بابت این موضوع که کسی تولدم رو به یاد نداره هیچ گله ای ندارم چون خودم هم تولد هیچکسی رو به یاد نمیارم. این روزا همینکه از پس زندگی خودت بر بیای برنده ای، همینکه بتونی نیازای خودتو رفع کنی خوشبختی و همینکه بتونی گلیم خودت رو از آب بیرون بکشی یعنی خیلی کار کردی. به هر حال تموم اینا رو گفتم تا بگم که چقدر از هم دور شدیم .تولدم مبارک باشه.

************

تولدمه، میخوام یه جشن بزرگ بگیرم و همه شماهایی که دارین این استوری رو نگاه میکنین دعوت کنم. همه شما به این جشن دعوتین چون آدمای مهم زندگی من هستین. من شما رو خیلی دوست دارم و میخوام شادی بهترین روز زندگیم رو با شما تقسیم کنم. اینکه در چنین روزی در کنار شما باشم واقعا باعث خوشحالی و حال خوبمه پس ازتون میخوام که همتون تشریف بیارید و همتون تولدم رو بترکونید. نمیدونید که چقدر عاشقتونم، تا همیشه برام بمونید، تولدم مبارک.

************

تولدمه، میخوام یک کیک بگیرم و تنها و یک نفره یک شمع روی اون کیک بذارم و شمع رو فوت کنم و از ته دل برای خودم آرزوهای خوب کنم. راستش رو بخواین توی این مهمونی یک نفره هیچ کسی دعوت نیست غیر از خودم. من میخوام این کار رو انجام بدم تا به خودم یادآوری کنم که چقدر برای خودم مهمم و چقدر برای خودم ارزش دارم. من میخوام با انجام این کار به خودم یادآوری کنم که برای شاد شدنم نیاز به هیچ کسی غیر از خودم ندارم. تولدم مبارک باشه.

************

تولدم قشنگ ترین روز دنیاست. مگه از این روز قشنگ تر هم داریم؟ آره ممکنه بگید روز تولد خودمون ولی خوب از نظر من این روز قشنگ ترین روز دنیاست و هیچ روزی بالای دستش نمیاد. توی این روز به خودم قول میدم که یکم کمتر ناراحتی داشته باشم و سعی کنم خوشحال باشم. میخوام از هر چی استرس و غمه دور باشم آخه آدم که توی بهترین روز دنیا ناراحت نیست که. میخوام خوشحال باشم و تا میتونم توی روز تولدم بترکونم. تولدم رو از صمیم قلب به خودم تبریک میگم.

************

میدونید بیشتر از همه عاشق کی هستم؟ عاشق خودم! عاشق خودمی که خودم رو تا به اینجا کشوند، عاشق خودمی که سختی های زیادی رو تحمل کرد و عاشق خودمی که تلاش کرد و خواست و شد. من عاشق خودمم چون برای زندگیم تلاش های خیلی زیادی کردم و کارهای خیلی زیادی انجام دادم. امروز روز تولد عشقمه، روز تولد خودمه. از صمیم قلبم از خدا برای خودم طول عمر میخوام که بتونم لذت تموم چیزایی که به دست آوردم رو تمام و کمال تجربه کنم. تولدم رو از صمیم قلبم به خودم تبریک میگم و از خدا میخوام که آرزو رو برآورده کنه.

************

دوستان و آشنایان گرامی، صرفا جهت اطلاع تون خواستم بگم که امروز تولدمه. در جریان هستید که؟ نیازمند یک جشن تولد فوق العاده از سوی شما هستیم. هرگونه کم و کاستی و هر کونه کم گذاشتن باعث میشه تا توی تولد خودتون جبران کنم و هیچ کاری براتون انجام ندم. تا میتونید سنگ تموم بذارید و از ته دل خوشحالم کنید. کادوهاتون اگه قشنگ و خاص باشه که دیگه بهتر. جیگرای من، همه اینها شوخی بود، فقط خواستم بگم که تولدمه. تولدم رو از صمیم قلبم به خودم تبریک میگم و از خدا میخوام که همه شما خواستنی ها رو تا آخر عمر برام نگه داره.

************

مرسی از همه عزیزایی که به جشن تولدم اومدن و با اومدنشون تولدم رو خاص کردند. هر کدوم از شما عزیزان برای من خاص بودید و اگر نبودید تولدم کامل نمیشد. با حضور شما بود که تولدم واقعا شکل و شمایل یک تولد واقعی و پر از شادی رو گرفت. خیلی خوشحالم که شماها رو دارم، تا همیشه برام بمونید و تا همیشه در کنارم باشید. از بودنتون توی زندگیم تا بی نهایت خوشحالم. کاش تولد خودتون سر برسه تا بتونم برای همتون جبران کنم. میخوام به عنوان آخرین نفر خودم باشم که به خودم تبریک تولد میگم. تولدم مبارک باشه.

************

خوشحالم چون خدا خواسته تا زندگی کنم، خدا خواسته تا این دنیا رو تجربه کنم و روی این زمین راه برم و اتفاقا مختلف رو تبدیل به خاطره کنم. اگه من قرار بود بمیرم خدا دیگه امروزو که روز تولدمه دوباره سر راهم قرار نمیداد. یک سال دیگه هم از عمرم گذشت و خدا فرصتی جدید به من داد تا بتونم حال خوب رو تجربه کنم. نمیدونم چند تا تولد دیگه دارم و نمیدونم اصلا توی همین سال زنده میمونم یا نه اما سعی میکنم زندگیم رو واقعا زندگی کنم و تا وقتی که نفس میکشم حال خود بخش مهم زندگیم باشه. تولدم مبارک.

************

تولدمه، اصلا هیچ علاقه ای به امروز ندارم و میخوام که زودتر بگذره. امروز به من یاداوری میکنه که خدا چه بلایی سرم آورد. آره، خدا یه بلای بزرگ سرم آورد و اون بلا این بود که منو به این دنیا آورد. فکر میکنم که خدا میخواست من بدبختی و حال بدم رو تجربه کنم برای همین منو آفرید تا تموم بدبختی هاش رو نصیب من بکنه. خدایا، مرسی، هر چی بدبختی بود رو تجربه کردم، دیگه لطفا این تولد آخرم باشه و بعد از این منو به پیش خودت ببری. الهی آمین. با تموم اینا تولدم مبارک.

************

خدایا، دیگه حوصله زنده بودن و زندگی کردن رو ندارم، چرا یک بار دیگه روز تولدم سر رسید؟ اصلا حالا که اینجوریه آرزوم توی روز تولدم اینه که بمیرم. خدایا، میشه زودتر بمیرم؟ به خدا که من مثل بقیه از روز تولدم لذت نمیبرم و اصلا با اون حالم خوب نیست. هر بار که روز تولدم سر میرسه به یادم میاد که چه بدبختی هایی رو پشت سر گذروندم و درگیر چه بدبختی های دیگه ای هستم. من توی طول عمرم هیچ وقت حال خوب رو تجربه نکردم پس حق دارم که احساس بدبختی کنم. با تموم اینا تولدم مبارک باشه.

************

متنفرم از اینکه بگم امروز روز تولدمه. همه از اینکه روز تولدشون سر میرسه خوشحال و حال دلشون کلی خوبه اما من نه. همه دلیلی دارن تا این روز رو جشن بگیرن اما من اصلا هیچ دلیلی ندارم. وقتی که به زندگیم نگاه میکنم میبینم که همش حال بد و بدبختیه و جز اینها هیچ چیز دیگه ای نیست. چرا باید حالم خوش باشه و برای روز تولدم خودمو آماده کنم که جشن بگیرم؟ من از این روز متنفرم، اصلا از تموم زندگیم متنفرم و فقط منتظر اینم که خدا منو از این دنیا ببره. با این حال اگه دلتون خوش میشه به خودم میگم که تولدم مبارک.

************

تولدم مبارک، واقعا هم مبارک، خیلی خیلی مبارک، اون همه بدبختی مبارک، اون همه سختی مبارک، اون همه عذاب مبارک و اون هم چالش های سختی که در آینده قراره تجربه کنم مبارک. خدایا، راستی راستی برای چی بگم تولدم مبارک؟ چه دستاوردی توی این زندگی داشتم که اینو بگم؟ چه اتفاق خاصی توی زندگیم افتاد که اینو بگم؟ تو از همون روزی که منو به دنیا اوردی با واژه بدبختی آشنام کردی و برای کسی که اینجوریه تولد اصلا معنایی نداره.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن تبریک تولد خودم در واتساپ

دلنوشته های لاکچری درباره تولد خودم

متن فلسفی تولد خودم در فصل تابستان

متن فلسفی تولد خودم در فصل بهار

متن فلسفی تولد خودم در فصل پاییز

متن فلسفی تولد خودم در فصل زمستان

متن زیبا برای تولد خودم در فروردین ماه

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...