متن فوق العاده برای تبریک تولد خواهر

اگه تولد خواهرته، سعی کن که با متن یا جملاتی زیبا این روز رو بهش تبریک بگی. حرفهای آدما به یاد میمونه و تاثیرگذاره پس حالا که اینجوریه سعی کن که حتما این کار رو انجام بدی و با این کار تاثیری خوب از خودت روی خواهرت بذاری. مطمئن باش با چنین کاری عشق اون نسبت به تو چندین برابر میشه.

اگه میخوای تولدت خواهرتون رو با متن ها و جملاتی فوق العاده زیبا تبریک بگید شما رو به خوندن این مطلب دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات فوق العاده برای تبریک تولد به خواهر

جملات برای تبریک تولد خواهر

خواهر عزیزم، تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و از ته دلم آرزو میکنم خدا به هر چی خواسته و آرزو داری جامه عمل بپوشونه و تموم دعاهات رو برآورده کنی. ان شاء الله امروز که تولدته تبدیل به روز آغاز تموم خواسته هات در زندگیت هم بشه و تموم خواسته ها و آرزوهایی که داری تک تک رقم بخورن و تو اونها رو تجربه کنی. لذت و حال خوب تو از زندگی برای من مهمه و اینها حال خوب تو رو فراهم میکنه پس من آرزو میکنم تا این اتفاق بیفته و تموم خواسته هات برآورده بشه.

*****************

خواهر، بدون هیچ حاشیه ای، بدون هیچ طفره رفتنی و بدون هیچ چیز دیگه ای میخوام بگم که عاشقتم و دوستت دارم و اگه توی زندگیم نبودی زندگی من الان اینقدر شاد و فوق العاده نبود. نمیدونم، شاید از این حرفام بعدا سوءاستفاده کردی و مدام زدیشون تو سرم اما الان میخوام فقط با قلبم با تو صحبت کنم. قلبم میگه که عاشقتم و دوستت دارم و تا بی نهایت مهرت توی دلم جا گرفته و هیچ وقت از اون بیرون نمیره. خواهری، من تو رو مثل زندگیم میدونم و برات خیلی خیلی ارزش قائلم و دوست دارم که اینو درک کنی و متوجه بشی. تولدت مبارک.

*****************

خواهر جان، تولدت سر رسیده، نمیخوای یه جشن بگیری؟ نمیخوای یه جشن تولد در خور شان بگیری و کاری کنی که ما یکم هم که شده قر بیاییم و اطوار بریزیم؟ ناسلامتی یه سال به عمرت اضافه شده و آدم پخته تری شدی پس یه آدم پخته باید بدونه که این کار از ملزوماته تولد هست و به هیچ وجه نمیشه از کنارش گذشت. پس لطفا یه تولد خیلی خوب بگیرم هم قول کادو رو بهت میدم، میخوام توی تولدت کلی شادی کنم و کلی برای تولد خواهر قشنگم خوشحالی کنم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن تولدت مبارک فوق العاده به خواهر

یک تبریک جانانه و از ته دل به خواهر عزیزتر از جونم که اگه نبود نمیدونم من تا کجا توی غم و ناراحتی فرو میرفتم و حال دلم چقدر بد بود. خواهرم، تو خیلی به من کمک کردی، تو هر لحظه تلاشت این بود که به من و احساسم کمک کنی و خوبمون کنی. تو برای من بیشتر از یک خواهر مثل یک رفیق فابریکی چون جایی که باید باهام درد و دل کردی، جایی که باید سرزنشم کردی و کاری کردی که از فلان تصمیمم صرف نظر کنم و جایی که باید بهم روحیه و انگیزه دادی و همیناست که باعث شده تا الان من بهترین و زیباترین احساسات رو تجربه کنم. خواهر، برای تموم بودنات مرسی. تولدت مبارک باشه.

*****************

خواهری عزیزم، امروز روز تولدته، توی امروز به من قول بده که بیشتر لبخند میزنی، بیشتر میخندی و کمتر به غم و غصه ها بها میدی. به من قول بده که هیچوقت به هیچ اتفاق بدی اونقدر بها نمیدی که بخواد تموم ذهنت رو در بر بگیره و حالت رو کلا بد کنه. خواهری، من اگه ببینم حال تو بده خودم بدتر از تو میشم. تو حال بد منو میخوای؟ پس اگه نه تموم تلاشت رو بکن که حتی برای من هم که شده بیشتر لبخند بزنی و بیشتر بخندی و به ناراحتی ها و غم و غصه ها کمتر بها بدی. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

تولد خواهر قشنگمه، تولد همونیه که من به اندازه تموم زندگیم دوستش دارم، تولد همونیه که اگه یه روز نباشه من میمیرم و زندگی برام تموم میشه و تولد همونیه که حال خوبم به حال خوبش وصله و اگه یه ذره ناراحت باشه من به اندازه یه دنیا ناراحت میشم. خواهری عزیزم، توی روز تولدت باید به من قول بدی که کمترین ناراحتی و بیشترین خوشحالی رو به دل و قلبت وارد میکنی. مبادا من خواهر مرو ناراحت ببینما! دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن و عکس فوق العاده برای تولد خواهر مهربانم

چه روز قشنگیه امروز، همه چی انگاری بهم لبخند میزنن، نه اشتباه نکنید مواد مصر، نکردم، امروز تولد خواهرمه و من برای همینه که این احساس به من دست داده .شما هم اگه خواهری مثل من داشتید که همیشه به فکرتون بود و همیشه برای حال خوبتون میجنگید میفهمیدید که الان چی میگم. روز تولد خواهرم برای من یه روز فوق العاده خاص و خواستنیه و من وی این روز سعی میکنم از هر ی حال بده دور باشم. خواهری، میبینی چقدر دوستت دارم؟ این دوست داشتن وظیفمه، تولدت مبارک باشه.

*****************

خواهر جونم، تولدت سر رسیده اما بیا جدای از جشن تولد یه خلوت خواهرانه/خواهر و برادری با هم داشته باشیم و توی این خلوت کلی با همدیگه صحبت کنیم و کلی با همدیگه درد ودل کنیم. میدونی از آخرین باری که به پای حرفای هم نشستیم چقدر میگذره؟ بیا تا با هم حرف بزنیم، از ناگفته هامون بگیم و اون چیزی که توی دلمون میگذره رو بروز بدیم تا اینجوری خالی بشیمو حال دلمون بهتر بشه و برای تولدت آماده بشم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهر جان، یه سال به سال های عمرت اضافه شد و یه سال بزرگتر شدی. حالا که بزرگتر شدی باید چند تا قول به من بدی. اولین قولی که میخوام بهم بدی اینه که سعی کنی احساساتت زیاد به تصمیماتت تاثیر نذارن، دوم اینه که هیچوقت خودت رو به خاطر هیچ فرهنگ و تابویی محدود ندونی و سوم این که سعی کنی همیشه نسخه واقعی خودت باشی نه اون چیزی که جامعه از یه دختر توقع داره. خواهر جونم، اینا رو به من توی روز تولدت قول بده چون اینجوریه که خوشحالی برای تو به بار میاد و خوشحالیت برام خیلی اهمیت داره. تولدت رو بهت تبریک میگم.

جملات فوق العاده احساسی در مورد تولد آبجی

خواهر نازنینم، تا ابد برام بمونی چون بودن تو توی زندگیم خیلی برام اهمیت داره. شاید هیچ کسی به اندازه تو برام مهم نباشه و همه رو خیلی راحت از زندگیم پرت کنم بیرون اما تو اینجوری نیستی. خواهر، تو خیلی برای من اهمیت داری و من خیلی برای تو ارزش قائلم. زندگی من با وجود تو قشنگ تر از همیشه اش میشه و وقتی که با منی من واقعا احساس ارزشمندی میکنم. توی روز تولدت این قول رو حتما به من بدی که هیچوقت از زندگی نمیری. خواهری، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهر جانم، شیطنت ها، بازیگوشی ها و ناز و اطوارهای دخترونه تو هست که زندگی ما رو اینقدر غرق در شاید و نشاط کرده. یه قول به من بده، قول بده که همیشه همینقدر شاد و پر انرژی بمون و به خاطر هیچ مسئله ای هیچ وقت ناراحتی به دلت راه ندی. باوری کن که تو مثل چراغ خونه هستی و اگه یک وقت ناراحت بشی یا احساس بدی داشته باشی انگار که چراغ خونه ما هم خاموش میشه و دل همه ما میگیره. تو که نمیخوای همچین اتفاقی بیفته؟ پس همیشه شاد باشه و انرژی داشته باش. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهری، راستش رو بخوای امروز برای تک تک اعضای خانواده یک روز خاص و به یاد موندنی به حساب میاد که محال ممکنه هیچکدوممون فراموشش کنیم. امروز تولد توئه و تو از زمانی که به دنیا اومدی عشق و حال خوب بیشتری به زندگیمون آوردی و به خاطر همینه که امروز رو تک تک اعضای خانواده به یاد دارن و خیلی هم دوستش دارن. باور کن که همیشه به خاطر امروز من خدا رو شکر میکنم و مطمئنم که بقیه هم همینجورین. اینا رو گفتم تا بدونی که ما چقدر دوستت داریم .تولدت رو بهت تبریک میگم.

دلنوشته فوق العاده برای تبریک تولد خواهر

خواهری جونم، تو مثل یک الماس هستی و یا بهتره بگم که تو یک گوهر نایاب و ارزشمندتر از الماس هستی که فقط و فقط خانواده ما خوشبخت بوده که توی گوهر نایاب رو داره. خواهری، همیشه با خودت مثل یک گوهر نایاب و ارزشمند رفتار کن چون خانواده ات هم به تو چنین دیدگاهی داره .بمادا ارزش خودت رو پایین بیاری، مباد حرمت خودت رو نادیده بگیری و مبادا عیارت رو نادیده بگیری؛ عیار تو خیلی خیلی بالاست و اینو لازم بود که توی روز تولدت بهت یادآوری کنم. دوستت دارم و تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.

*****************

خواهری یا بهتره بگم رفیق فابریکم، من هیچوقت توی زندگی نیاز به هیچ رفیقی نداشتم چون یه خواهر داشت که برام یک ارتش یک نفره بود و اون هم تو بودی. از تو ممنونم که همیشه هوام رو داشتی و همیشه مثل یک رفیق کنارم بودی. تو میتونستی مثل خیلی از خواهر و برادرا نسبت به من بی تفاوت باشی و اصلا به من توجهی نداشته باشی اما این کار رو نکردی و همین مسئله برای من خیلی خیلی ارزش داره. دوستت دارم و از خدا میخوام که رفیقمو تا ابد برام نگه دار. رفیق، تولدت مبارک باشه.

*****************

خواهر جان، امروز روز تولدته، برای خودت هدفی تعیین کردی؟ برای خودت برنامه ای چیدی؟ آینده ات رو مشخص کردی؟ مبادا مثل خیلی از دخترایی که خودشون رو محکوم به شوهر کردن و بنده شوهر بودن میدونن باشی، تو یک انسان ارزشمند هستی و برای خودت زندگی داری و باید زندگیت رو همونطور که میخوای پیش ببری. پس اگه هنوز این کار رو نکردی بهت پیشنهاد میکنم همین الان وقت بذاری و تموم برنامه ها و اهدافت برای سال جدید رو بچینی. اینو بدون که من و تک تک اعضای خانواده هم پشت تو خواهیم بود. عشق من، تولدت مبارک باشه.

متن فوق العاده زیبا برای تولد خواهر

زیباترین دختر دنیا که مطمئنم هیچ دختری روی دست اون نمیاد و نخواهد اومد، تولدت رو بهت تبریک میگم. خواهری قشنگم، تو نه تنها از از لحاظ خوشگلی از همه سری بلکه از لحاظ افکار، ذهنیت و منش هم از خیلی ها جلوتری و از خیلی ها سبقت میگیری. خیلی خوشحالم که خواهری دارم که نه تنها توی خوشگلی تکه بلکه درک و فهم بسیار زیادی هم داره و همین باعث میشه که به یک انسان فوق العاده تبدیل بشه. خدا رو شکر میکنم که منو لایق داشتن خواهری مثل تو دونست. تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهر جونم، تو تموم زندگی من هستی، تو تموم دارایی من هستی، تو تموم وجود من هستی و تو تموم دنیای من هستی پس به من حق بده که هر کاری برات بکنم و هر چی در نته دارم برات رو کنم. خواهر، تو فقط قول بده که هیچوقت اخم به ابروهات نمیاد و هیچ وقت ناراحت نمیشی تا من هم به تو قول بدم که برای خوشحالیت هر کاری میکنم و هیچوقت کوتاه نمیام تا لبخند واقعی رو روی لب های تو بِنشونَم. خواهریم، اخم و اشک تو کمر من رو خم میکنه پس اگه نمیخوای انی اتفاق بیفته لبخند بزن و لبخند. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

خواهر جانم، من و تو بدون پرده بگم که غلط های زیادی توی زندگیمون کردیم، کارای درست و اشتباهی در کنار هم کردیم و همین ها باعث شد تا تجربه های مختلفی رو کنار همدیگه به دست بیاریم. من و تو معنای واقعی زندگی رو در پی همین کارهای خوب و اشتباهات پیدا کردیم و الان هر دومون توی مسیر زندگی میدونیم که به کدوم سمت بریم و چه کاری انجام بدیم. با گفتن اینها خواستم بگم که من و تو نقطه عطف همدیگه بودیم و چون کنار هم تموم اون کارها رو انجام دادیم الان تبدیل به اینی شدیم که هستیم. خواهری، خوشحالم که تو رو دارم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

آبجی خوشگلم تولدت مبارک

خواهر جونم، با تموم دیوونه بازی هات، با تموم اذیت کردنات و با تموم کخ ریختنات که هیچ وقت هم تموم نمیشه میخوام بگم که از صمیم قلبم دوستت دارم و از خدا میخوام که توی دیوونه رو هیچوقت ازم نگیره. اگه من یه روز خل و چل بازیای تو رو نبینم اون روز برام روز نمیشه و من اصلا احساس خوبی در اون روز نخواهم داشت. راستش رو بخوای من به تو و تموم دیوونه بازی هات عادت کردم پس قول بده که هیچوقت از زندگیم نمیری. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.


در ادامه تماشا کنید :

عکس و پیام برای تبریک تولد آبجی

متن انگلیسی تبریک تولد به خواهر + ترجمه

کلیپ تولدت مبارک خواهر عزیزم برای وضعیت واتساپ


1 نظر

  1. Amiri NimaAmiri Nimasays:

    خیلی متن های آبگوشتی بود🤮