متن طولانی برای سالگرد عشقمون مبارک عشقم + عکس نوشته

عشق زیباترین احساسیه که خدا خلق کرده، پس اگه عاشق شدی و عشقت هنوز توی زندگیته سعی کن هر روز وقتی سالگرد عشقتون میشه به شیوه ای این روز رو به عشقت تبریک بگی. یکی از بهترین کارها برای تبریک گفتن هدیه دادن متن ها و جملات زیبا در رابطه با همین موضوع هست.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات طولانی و زیبایی در رابطه با تبریک سالگرد شروع عشق تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات طولانی برای تبریک سالگرد عشقمون

زیبای من، نمیدونم که تو پاداش کدوم کار خوبم بودی که خدا تو رو به من دادی. درسته یک سال پیش/چند سال پیش در این روز تو به زندگی من اومدی و با حضورت زندگیمو به بهشتی بی بدیل تبدیل کردی. هنوز یادم نرفته اون روزایی که از شوق اومدن تو به زندگیم خوابم نمیبرد و با خودم آینده ای زیبا برای جفتمون رو تصور میکردم. خوشحالم که رابطه مون دووم آورد و خوشحالم که تونستیم در کنار هم بمونیم و الان اون آینده ای که تصورش رو میکردیم ساخته شده. الان سالگرد عشقمونه، الان یک سال/یک سال دیگه از عشقمون گذشته و من و تو در کنار هم بودیم و در کنار هم به پای هم عشق ریختیم. نمیدونی چقدر برای حضورت در زندگیم خدا رو شاکرم. حتم دارم اگه تو نبودی زندگی من اونقدر که باید زیبا نبود و من هیچوقت نمیتونستم لذت کافی رو از زندگیم ببرم. خدا رو شکر که تو به زندگیم اومدی و زندگیم رو به بهشت تبدیل کردی. توی امروز که سالگردمونه بهم قول بده که تا ابد در کنارم میمونی و تا ابد دستت توی دستام خواهد موند. عشق همیشگیم، من تو رو خیلی دوست دارم و نمیتونم لحظه ای ازت دور بمونم پس این قول رو بده. عاشقتم، سالگردمون عشقمون مبارک.

جملات طولانی در مورد سالگرد عشقمون مبارک

میخوام سالگرد عشقمون رو بهت تبریک بگم، سالگرد همون روزی که من و تو با هم تصمیم گرفتیم رابطه عاشقانه مون رو شروع کنیم و چه زیبا بود این رابطه. حتم دارم که در آینده هم به همین شکله و من و تو از اینکه در کنار هم هستیم و با هم یک رابطه زیبا رو شروع کردیم بسیار خرسند خواهیم بود. هم من و هم تو معنای رابطه رو به خوبی متوجه میشیم و میدونیم که چه توقعاتی از هم داشته باشیم و چه محدودیت هایی برای همدیگه داشته باشیم تا عشقمون موندگار بشه. اگه از من بپرسن که راز دوام رابطه ات در ی بوده یقینا من همینا رو میگم و میگم که طرفم به خوبی حد و مرزها رو متوجه میشه. این یکی از نکات مهم برای دوام رابطه هاست که خیلی ها بهش توجه نمیکنن و برای همینه که خیلی زود رابطه هاشون تموم میشه. عزیزترینم، خواستم توی سالگرد عشقمون اون ویژگی مثبتی که همیشه به خاطرش تو رو ستایش کردم بیان کنم و بگم که چقدر میزان عشقم به خاطر همون ویژگی نسبت به تو بیشتر شده. تا همیشه برام بمونی، دوستت دارم.

متن طولانی تبریک سالگرد عشقمون + عکس نوشته

میدونی، عشق یه چیزیه که یهویی وارد زندگیت میشه، یهویی قلبت رو میلرزونه و یهویی دامنت رو میگیره و تو نمیتونی کاری در مقابلش انجام بدی. درست همون روزهایی که من میگفتم محاله عاشق بشم و کسی وارد قلبم بشه تو اومدی به زندگیم و تموم چیزهایی که در مورد خودم میگفتم رو نقض کردی. تو اومدی، عاشقت شدم و قلبم برات لرزید، به همین سادگی. من تا قبل اون میگفتم عاشق نمیشم اما وقتی که عشق به زندگیم پا گذاشت عاشق ترین عاشق این شهر شدم. الان هر کسی که میگه عشق وجود نداره و هر کسی که میگه عاشق نمیشم رو مسخره میکنم و میگم یه روزی چنان به دام عشق میفتی که خودم هم متوجه نمیشی درست مثل منی که عاشق کسی شدم که تموم زندگیم میدونمش و تموم وجودم به وجودش وابسته هست. زیبای من، مرسی از اینکه به زندگیم اومدی و مرسی از اینکه قبول کردی عشق زندگی من بشی. نمیدونم توی قلب تو چه احساسی نسبت به من وجود داره اما بدون به پای عشقی که به تو دارم تموم تلاشم رو میکنم تا اون احساس تو هم هر چیزی هست تبدیل به عشق بشه. دوستت دارم و تا ابد هم دوستت خواهم داشت، سالگرد عشقمون مبارک.

زیباترین متن های طولانی واسه سالگرد عشقمون

میخوام فریاد بزنم، میخوام داد بزنم و به همه بگم که من عشق زندگیم رو پیدا کردم، من عشق زندگیم رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم و من عشق زندگیم رو تا ابد در قلبم نگه میدارم. عشقم، به من حق بده که اینقدر عاشقت باشم و دوستت داشته باشم آخه تو از نوع خودت بی نظیرترینی و من هیچ کسی رو مثل تو توی این دنیا پیدا نکردم. تو خوب حال منو میفهمی، تو خوب روی حال و احساس من تاثیر میذاری و تو خوب میتونی در لحظه بفهمی که من چی میخوام و همیناست که منو هر لحظه بیشتر از قبل عاشق تو میکنه. تو اونقدر منو فهمیدی و درکم کردی که الان دیگه کاملا هر چی احساس در قلبم دارم فقط و فقط مخصوص توئه، عشقی که از تو در قلبم ساختم الان دیگه افسار قلبم رو به دست گرفته و به هر سمت که تو بخوای هدایتش میکنه. اگه میخوای همیشه قلب و روحم شد باشه و احساس خوبی داشته باشم پس جواب عشقمو با عشق بده ولی اگه میخوای که به نابودی کشیده بشم و قلبم بشکنه جواب این عشق رو با بدی بده. تو هستی که انتخاب میکنی چی به سر من بیاد و قلبم بتپه یا بشکنه. دوستت دارم و سالگرد عشقمون رو بهت تبریک میگم.

عکس پروفایل سالگرد عشقمون مبارک + متن طولانی

چقدر خوشحالم که یکسال دیگه هم با هم بودیم و در کنار هم تونستیم زندگیمون رو اونطور که میخوایم بسازیم و با قدرت عشق شادی رو تجربه کنیم. خیلی ها نمیتونن توی زندگیشون شادی رو بیابن، خیلی ها زندگیشون در همون نقطه ای که هست مونده و هیچ حرکت و پیشرفتی در اون نداشتن و خیلی ها در زندگیشون غم و ناراحتیه که افسار همه چیز رو به دست گرفته اما من خوشحالم که برای من و تو اینجوری نیست. من و تو عشقی عمیق نسبت به همدیگه داریم و همین عشق باعث میشه تا هر لحظه برای شادی هم تلاش کنیم، هر لحظه برای پیشرفت هم تلاش کنیم و هیچ وقت نذاریم که هیچ غم و ناراحتی و حال بدی بخواد رومون تاثیر بذاره. عشق من، سالگرد عشقمون مبارک.

عکس با متن طولانی سالگرد عشقمون مبارک

جذاب ترین جذاب این دنیا، امروز سالگرد عشقمونه، در جریان هستی که؟ میدونستی که من چقدر تو رو دوستت دارم و عاشقت هستم؟ اگه تونستی انتهایی برای این دنیا پیدا کنی برای عشق من هم نسبت به خودت میتونی انتهایی پگیدا کنی. من واقعا از صمیم قلبم عاشق تو شدم و برای اینکه عشق تو در قلبم راه پیدا کرده هیچ خودم رو شماتت نمی کنم چون میدونم آدم درستی به قلبم اومده و هیچوقت قلبم رو نمیشکنه. دوستت دارم و تا ابد هم دوستت خواهم داشت چرا که تو همون ادمی هستی که میتونی حال منو خوب کنی و می فهمی که در لحظه چی منو سر حال میاره. سالگرد عشقمون مبارک باشه.

دلنوشته طولانی تبریک سالگرد عشقمون

اومدن تو به زندگیم نقطه عطف زندگی من بود. از وقتی که تو اومدی من تونستم معنی واقعی حال خوب و احساس خوب رو درک کنم. هر بار که تو کنارمی، بهم لبخند میزنی و باهام صحبت میکنی آرامشی میگیرم که در زندگیم بی سابقه هست. از تو متشکرم که اومدی و زندگیم رو به طور کامل دگرگون کردی. من خیلی وقت بود که به دنبال چنین آرامشی میگشتم اما نمیدونستم که اونو میتونم در عشق پیدا کنم. عشق تو به من این آرامش رو هدیه داد و تا ابد هم که باشه من ممنون و سپاسگزار تو خواهم بود. نمیدونم که بودن من برای تو احساس خوبی ایجاد میکنه یا نه اما بدون به خاطر تموم عشقی که به من دادی و میدی من هم تموم تلاشم رو میکنم و از اونجا که در قلب من جا داری هر چی عشقه در قلبم دارم به پات میریزم تا بدونی که تا بی نهایت دوستت دارم. زیباترینم، سالگرد عشقمون مبارک باشه.

عکس نوشته تبریک سالگرد عشقمون + عکس نوشته عاشقانه

سالگرد عشقمون رو به جفتمون تبریک میگم. تو همچین روزی بود که من و تو با همدیگه آشنا شدیم و قصد کردیم که زندگیمون رو با هم و در کنار هم پیش ببریم. خیلی خوشحالم از تصمیمی که اون روز گرفتم و تو رو وارد زندگیم کردم چون از وقتی که اومدی حال خوب من چندین برابر شد و پیشرفت و ترقی من در زندگی بیشتر و بیشتر شد. تو انگار نقطه اوج من در زندگی بودی و وقتی که اومدی من به اوج و قله های زندگی دست پیدا کردم. اگه تو نبودی نمیدونم این اتفاقات می افتاد یا نه و یا من میتونستم اینقدر در زندگی پیشرفت کنم یا نه اما حالا که هستی واقعیت داره نشون میده که من چقدر پیشرفت کردم و درصد بسیاری از پیشرفت ها فقط و فقط به خاطر حضور تو در زندگیم بود. مرسی از اینکه از پیشم نرفتی و منو یک سال دیگه هم تحمل کردی.

متن طولانی راجب سالگرد عشقمون + عکس نوشته

من تو رو فرشته یا نه حتی بالاتر از فرشته ها میدونم. تو خاصی، تو مهربونی، تو پر از عاطفه و احساسی و تو پر از بخشش و محبتی و من واقعا شانس داشتم که با کسی مثل تو آشنا شدم. اینو بدون که در زندگی همیشه با تو مثل فرشته ها و حتی بالاتر از فرشته ها رفتار میکنم چون هیچ رفتار دیگه ای در شان تو نیست. دوست دارم که در زندگیمون احساس خوبی داشته باشی، دوست دارم که احساس خوبت هر روز بیشتر و بیشتر بشه و دوست دارم که هر روز لبخند بیشتری به روی لب هات ببینم پس به من حق بده که بخوام با تو مثل فرشته ها و یا چیزی بالاتر از فرشته ها رفتار کنم. در مقابل تموم اینها من از تو هیچ چیزی نمیخوام جز همون مهربونی ها، عاطفه ات، بخششت و محببت. نمیدونی وقتی که این احساسات خوب رو به پای من میریزی من چقدر احساس خوشبختی میکنم و چقدر خدا رو شاکرم که تو رو به زندگی من آورد. زیباترینم، بهترینم، امروز سالگرد شروع عشقمونه و به خاطر همین اومدم تا این حرف ها رو بهت بزنم که بدونی چقدر دوستت دارم و عاشقتم. تا همیشه برام بمونی، سالگرد عشقمون مبارک باشه.

عکس نوشته سالگرد عشقمون مبارک + جمله های طولانی

امروز یک روز خاصه، امروز زیباترین و قشنگ ترین روز زندگی منه، راستش رو بخوای اگه بخوام واقعا بی پرده صحبت کنم امروز روز شانس من بوده و خدا واقعا توی این روز خوشبختی منو تضمین کرد. حتما میپرسی امروز مگه چه روزی، خب امروز روز سالگرد عشقمونه. من و تو توی چنین روزی با همدیگه آشنا شدیم و توی چنین روزی عشق من و تو شروع شد. از روزی که با تو آشنا شدم تا به الان کوچکترین احساس بدی رو تجربه نکردم چون یکی رو داشتم که مثل یک فرشته مراقبم بود تا مبادا ناراحتی به درونم رخنه کنه، تو ناراحتی هام رو از بین بردی و خوشحالی رو جایگزین اونها کردی و حالا من سرشار از حس خوشبختی ام. مرسی از اینکه با بودنت اینقدر احساس خوب و حال خوب به من دادی. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت، سالگرد عشقمون مبارک باشه.

متن طولانی برای سالگرد عشقمون مبارک عشقم

دوستت دارم، نه برای اینکه تو هم منو دوست داری و بخوام دوست داشتنت رو جبران کنم، نه به خاطر اینکه کمک های زیادی در زندگی به من کردی و نه به خاطر اینکه همیشه همراهم بودی و تنها نگذاشتی، نه، من تو رو دوست دارم فقط و فقط به خاطر خودت. باور کن که اگه هیچکدوم از این کارها رو نمیکردی باز هم من مثل همین الان دوستت داشتم و عاشقت بودم. باور کن که اگه تو منو دوست نداشتی، هیچوقت هیچ کمکی به من نمیکردی و ازم روی بر میگردوندی و تنها میذاشتی و میرفتی باز هم مثل همین الان دیوانه وار عاشقت بودم و دوستت داشتم. من اعتقاد دارم که هر آدمی یکی بالاخره توی زندگیش پیدا میشه که با تموم وجود دوستش داشته باشه و عاشقش باشه و میخوام بدونی که اون آدم برای من تو بودی. تو الان تبدیل به نقطه ضعف من شدی و من اونقدر تو رو دوست دارم که حاضر نیستم حتی یک خار کوچیک به پای تو بره. من احساس میکنم که عشق واقعی همینه و چیزی غیر از این نیست. بهترینم، امروز سالگرد شروع عشقمونه و من این روز رو به جفتمون تبریک میگم.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته برای سالگرد ازدواج

پروفایل سالگرد ازدواج

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج به دوست

متن انگلیسی تبریک سالگرد ازدواج با ترجمه ی فارسی

جملات عاشقانه برای عشقم

متن درباره اولین ماهگردمون مبارک عشقم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...