متن در مورد روزهای خوب میاد

هر کسی بالاخره توی زندگیش روزهای خوب رو تجربه میکنه به شرط اینکه اینو باور کنه و بفهمه که لیاقتش رو آره تا در دل خوبی ها غرق بشه. تا وقتی که نتونی باور کنه و حس کنی که لیاقتش رو نداری همش احساس میکنی که توی دل روزهای بد گرفتار شدی و هیچ راه نجاتی نداری.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با اومدن روزهای خوب تهیه کردیم که اونا رو باهاتون به اشتراک میذاریم. همراه ما باشید.

جملات درباره روزهای خوب میاد

دیگه هر چی سختی کشیدم بسه، دیگه هر چی عذاب بود بسه، دیگه هر چی درد بود بسه، میخوام زندگیم تغییر کنه، میخوام همه چیز تبدیل به همون چیزی بشه که میخوام. دیگه نمیخوام چشمام پر از اشک باشه، دیگه نمیخوام ذهنم پر از فکر بیهوده باشه، میخوام یکم هم که شده ذهنم رو آروم کنم، میخوام یکم هم که شده به زندگی جون بدم و اون رو از این وضعیت بیرون بیارم. ایمان دارم که میتونم این کار رو انجام بدم و به اومدن روزهای خوب باور دارم. من میتونم پس میشه و این تمام باوریه که در ذهنم نسبت به زندگی ساختم.

*****************

روزهای خوب میاد، حتی اگه دنیا تمام تلاشش رو بکنه، حتی اگه زندگی بخواد با من لج کنه و حتی اگه همه کائنات بخوان رو به روی من قرار بگیرن من باور دارم که روزهای خوب سر میرسن و این روزهای بد تموم میشه. من باور دارم که با شیرینی اون روزهای خوب تلخی روزهای الان رو فراموش میکنم، توی اون روزهای خوب اونقدر خوش میگذرونم که دیگه این روزها به یادم نیان و توی اون روزها فقط از زندگیم لذت میبرم و حال دلم رو خوب میکنم. روزهای الانم مهم نیست، من تلاش میکنم و امید و ایمان دارم که بالاخره روزهای خوب خودشون با پای خودشون وارد زندگیم میشن.

*****************

روزهای خوب هیچوقت نمیاد مگه اینکه بخوای افکارت و ذهنیتت رو تغییر بدی. تا وقتی که نتونی روی افکارت کنترل داشته باشی و هر چی که منفیه رو در ذهنت گردش بدی باور کن که روزهای خوب هیچ وقت نمیان. این جهان ارتباط مستقیمی با ذهن تو داره و به هر چی که فکر کنی و باورش کنی همون رو وارد زندگیت میکنه. تو نمیتونی امید به وجود اومدن روزهای خوب رو داشته باشی اما با این حال توی ذهنت باوری متفاوت داشته باشی، باوری که این روزهای بدت رو به وجود آورده.

*****************

اگر میخوای روزهای خوب به وجود بیان پس براشون تلاش کن، براشون از خودت اراده به خرج بده و کوتاه نیا. این دنیا به آدمایی که ضعیفن و خیلی زود کوتاه میان پاداش نمیده، دنیا به کسایی پاداش میده که برای خواسته هاشون، برای روزهای خوبشون و برای اتفاقات زیبای زندگی شون تلاش میکنن و کوتاه نمیان. هر وقت که نشستی و دیگه حرکت نکردی پس منتظر روزهای خوب هم دیگه نباش چون این روزها با تلاش و همتت هست که ساخته میشن و اگه تلاشی نکنی هیچوقت نمیتونی روز خوبی برای خودت بسازی.

*****************

روزهای خوب میان اما کی؟ زمانی که تو بخوای. هر وقت که بخوای میتونی روزهای خوب زندگیت رو به وجود بیاری. امروز هم یکی از روزهای زندگیته. چرا همش به فکر آینده ای و زمان حالت رو از دست میدی؟ سعی کن که امروزت رو پر از انرژی مثبت باشی، سعی کن که امروز حال دلت خوب باشه و کمتر غصه بخوری، با همین کارهاست که روزهای خوب یکی به یکی وارد زندگیت میشن و حس تو رو نسبت به زندگی مثبت میکنن. آینده و امید اینکه روزهای خوب میان رو بذار کنار و از همین الان برای اینکه امروزت خوب بشه تلاش کن.

*****************

برای روزهای خوب زندگیت تلاش کن، باور کن که این روزها وارد زندگیت میشن و وبارو کن روزی سر میرسه که تو سرشار از حس خوشبختی و آرامش میشی. فقط ببین خواسته هات چین، دقیقا چی از زندگی میخوای و میخوای چه اتفاقاتی بیفته و بعد با برنامه ای مشخص برای تموم اینها برنامه ریزی کن. هر قدمی که به سمت خواسته هات برمیداری، قدمی هم به سوی حال خوب بر میداری و اینجوریه که روزهای خوب زندگیت سر میرسن و تو رو سرشار از حس مثبت و انگیزه میکنن.

*****************

روزهای خوب زندگی هم سر میرسن، نگران نباش، غصه نخور، همه روزهای سخت رو گذروندن، همه روزهای پر از چالش و سختی ور پشت سر گذاشتن و همه هنوز درگیر خیلی از مشکلاتشون هستن. کیه که الان مشکلی نداشته باشه؟ کیه که الان دردی نداشته باشه؟ همه با یک مشکلی سر و کله میزنن اما در نهایت اون مشکل رو حل میکنن و زندگیشون رو میسازن. باور کن که برای تو هم همینطور میشه و هر چقدر که الان سختی میکشه قراره که در آینده ثمره این سختی کشیدن ها رو ببینی و از طعم لذت بخششون استفاده کنی. هیچوقت امیدت رو از دست نده و همیشه به اومدن روزهای خوب ایمان داشته باش.

*****************

روزهای خوب میان، بالاخره وارد زندگیت میشن، یادت باشه که خدا همیشه حواسش بهت هست و یه لحظه هم تو رو فراموش نمیکنه. اگه الان سختی میکشی، اگه الان دچار مشکلی هستی و با چالشی روبرو هستی باور کن که خدا میخواد تو پیشرفت کنی و از دل اون چالش پله ای برای ترقی پیدا کنی. به جای اینکه مدام بگی من بدبختم و هیچکس مشکلی مثل مشکل من نداره امید داشته باش و باور کن که در حال انجام آزمون الهی هستی و باید از این آزمون با موفقیت بیرون بیای که روزهای خوبت هم سر برسن.

*****************

هر چقدر که در گذشته روزهای خوبی رو تجربه کردی امید و ایمان داشته باش که در حال و آینه هم همینطوره و تو قراره کلی روزهای خوب دیگه رو هم تجربه کنی. به حال بد الانت نگاه نکن؟ مگه احساسات منفی گذشته ات موندگار بودن و همینطور ادامه داشتن؟ قطعا نه! پس مطمئن باش که این حال بد الانت هم گذراست و خیلی زود تموم میشه و نوبت به اتفاقات خوب و روزهای خوب زندگیت میرسه. ازت میخوام که امیدت رو از دست ندی و به خاطر حال بد الانت واکنشی منفی از خودت نشون ندی. فقط منتظر بمون، ایمان داشته باش و برای روزهای خوب تلاش کن اون موقع میبینی که چطور زندگیت پر از حس مثبت میشه و این روزهای تلخ رو فراموش میکنی.

*****************

اگه الان درگیر روزهای سخت زندگیت هستی غصه نخور چون بالاخره روزهای خوب هم میان و تو میتونی با طعم شیرین روزهای خوب طعم تلخ تمام روزهای بد رو فراموش کنی. اینکه چرا این روزهای تلخ به وجود اومدن، کدوم کار رو انجام دادی که این روزها وارد زندگیت شدن و به جای سرزنش کردن خودت برای اون کار، فقط و فقط به روزهای خوب ایمان داشته باش. چرایی به وجود اومدن روزهای تلخ فقط تا حدی میتونن بهت کمک کنن اما اگه از حد گذشت باعث میشن که مدام خودت رو سرزنش کنی و این سرزنش کردن اصلا به تو در به وجود آوردن روزهای خوب کمکی نمیکنه.

*****************

توی تموم روزای سختی، توی تموم روزای مشقت بار و پر از مشکل و توی تموم روزایی که دلت گرفته و میگی دیگه هیچی درست نمیشه به یادت بیار که خدایی داری که همواره همراهته، همواره کنارته و همواره به فکرته اما تو نمیبینیش، گاهی اوقات فراموشش میکنی و به فکرش نیستی و گاهی وقتا حتی دست رد به سینه همراهیش میزنی. تو این کار رو با افکارت انجام میدی. وقتی در هر خونه ای غیر از خدا رو میزنی یعنی تو خدا رو فراموش کردی. فقط نیم نگاهی به خدا بکن تا ببینی که چجوری تموم روزهای بد تموم میشه و روزهای خوب جاشون رو میگیره.

*****************

همه سختی میکشن، همه مشقت رو تحمل میکنن و با مشکلات درگیرن اما یکی از مشکلاتش پله میسازه و به سوی روزهای خوب و بهتر زندگیش میره و یکی هم هست که غرق در مشکلاتش میشه و با هر مشکل، مشکل دیگه ای برای خودش درست میکنه. تو جزو کدوم از ادمایی؟ اونایی که مشکل رو تبدیل به پله ای برای پیشرفت میکنن یا اونایی که مشکل رو تبدیل به چندین مشکل میکنن و در دلش زندانی میشن؟ یاد بگیر که مشکلات رو تبدیل به پلی برای موفقیت هات کنی اینطوریه که روزهای بد تموم میشه و روزهای خوب میاد.

*****************

روزهای خوبم میاد، به حرف همون خدایی امید داشته باش که میگه با هر سختی آسانی هست. تو الان سختی میکشی اما ببین که توی دل این سختی چجوری میتونی آسونی رو پیدا کنی و با اون به خودت آرامش بدی. مشکل ما آدما اینه که فقط ظاهر قضایا رو میبینم و بطن شون که اصل کار هستند رو فراموش میکنیم. اگه ما یاد بگیریم در دل هر چیزی نکته اون رو بیابیم وبعد از اون به جهت پیشرفت خودمون استفاده کنیم دیگه خیلی کم با مشکلات ما رو آزار میدن و روزهای خوب زندگیمون هم به سراغ مون میان.

*****************

روزهای خوب میاد به شرط اینکه امید داشته باشی، انگیزه داشته باشی، افکار درست داشته باشی و بخوای تا روزهای بد از بین برن. اگه به این شروط عمل کنی میتونی نوید اومدن روزهای خوب رو به خودت بدی اما اگه نادیده شون بگیری روزهای سخت، روزهای بد، روزایی که ازشون نفرت داری بیشتر و بیشتر میشن و تو در مرداب ناخواسته هات غرق میشی. همیشه سعی کن که زندگیت رو بر پایه همین مواردی که گفته شد بنا کنی و طبق اونا پیش بری تا روزهای خوب زندگیت رو هم ببینی.

*****************

روزهای خوب زندگیت رو فراموش نکن، نگو بیچاره ام، نگو بدبختم و نگو هیچ کسیو ندارم، اگه خوب به زندگیت نگاه کنی میبینی که زندگی پر از روزهای خوب بوده اما چون النا تو درگیر مشکلی خاص هستی اون روزهای خاص رو فراموش کردی و تمرکزت روی مشکلت رفته. اون روزهای خوب به تو نوید این رو میدن که این روزهات میگذرن، موندگار نیستن و بالاخره اتفاقات مثبت و قشنگ در زندگیت رخ خواهند داد فقط باید امید داشته باشی.

*****************

ناامیدی ابزاری قوی برای شیطانه تا بتونه به درون تو رخنه کنه و کاری کنه که از زندگی ببری و زندگی رو بذاری کنار. میخوای که این اجازه رو به شیطان بدی؟ میخوای بذاری که از زندگی ناامیدت کنه و کلا زندگیت رو به فنا بدی؟ اگه نمیخوای پس امید داشته باش و به هر دری بزن تا چالش های زندگیت برطرف بشن. یادت باشه که در برابر چالش ها زانو نزنی وگرنه بیشتر و بیشتر میشن و تموم زندگیت رو در بر میگیرن. به اومدن روزهای خوب امید داشته باش و با هر چالش به هر نحوی که درسته مبارزه کن تا در نهایت پیروزی از آن تو بشه. نذار که شیطان به هدفش برسه و تو رو ناامید کنه،.

*****************

این دنیا رنگارنگه و زندگی هر کسی رنگی مطابق با اونچه لایقشه رو به خودش میگیره. افکار آدما هست که لیاقت اونها رو تعیین میکنه پس اگه افکار نادرستی داری فقط و فقط رنگ های تیره وسیاه به زندگیت پاشیده میشن و تو رو ناامید میکنن. اگه میخوای روزهای خوب زندگیت سر برسن و دیگه رنگ سیاهی و رنگی تیره در زندگیت نباشه سعی کن که افکارت رو درست کنی. افکارت رو که درست کردی روزهای خوب خودشون با پای خودشون وارد زندگیت میشن.

*****************

زندگی مگه چقدر میخواد طول بکشه که همش غصه بخوری؟ همش ناراحت باشی؟ چشم به هم بزنی میبینی که زندگیت به آخر رسیده و اگه خوشحال نبوده باشی و همش غصه خورده باشی در اونجا فقط و فقط حسرته که برات باقی میمونه. حالا که اینا رو میدونی پس هر کاری بکن که از زندگیت لذت ببری. منتظر نباش که روزهای خوب بیان، روزهای خوب رو خودت با افکارت بساز. هر روز افکار زیبایی داشتی و دیدت به دنیا زیبا بودن، همون روز یک روز زیبا در زندگی تو میشه.

*****************

تو لیاقت بودن در روزهای خوب زندگی و تجربه لذت های زندگی رو داری و تا اینو باور نکنی نمیتونی روزهای خوب رو برای خودت به ارمغان بیاری. اگه میخوای در دل روزهای خوب زندگیت غرق بشی باید باور کنی که لایقشی و باید باور کنی که تو شخصی هستی که باید خوبی ها رو تجربه کنه و از زندگی لذت ببره. خودت رو لایق بدون، مگه چه کسی از تو لایق تر هست که همه چیز رو از خودت محروم میکنی و میگی که من لایقش نیستم؟ باور لیاقت رو به وجود بیار تا دنیات تغییر کنه.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا بفرمایید :

متن درباره روزهای خوب زندگی

جملات زیبا برای شروع یک روز خوب (2)

متن های زیبا درباره روزهای سخت زندگی

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته

متن آرزوی خوب برای دیگران


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...