متن تبریک پایان خدمت سربازی داداشم

وقتی که داداش تون خدمت سربازیش رو تموم میکنه حتما یک متن یا جملاتی برای تبریک تموم کردن دوره خدمت سربازیش تهیه کنید و به اون هدیه بدید. اون مدت زیادی از خانواده اش دور بوده و نیاز به انرژی و انگیزه داره و شما که این کار رو بکنید در واقع انرژی فوق العاده به اون می بخشید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با تبریک پایان خدمت سربازی داداش تهیه کردیم که با شما به اشتراک شون میذاریم. همراه ما باشید.

جملات تبریک پایان خدمت به برادر

برادر عزیزم، چقدر خوشحالم از اینکه توانستی دوره خدمت سربازی را به اتمام برسانی. میگویند که سربازی از پسر مرد می سازد اما من می گویم که تو از همان ابتدا هم مرد بودی و نیازی به رفتن سربازی نداشتی. اکنون حس میکنم که انسانس سرسخت تری شده و قدرت بیشتری در مقابل مواجهه با مشکلات زندگی داری. درست است که قبلا قوی بودی اما اکنون قوی تر شده ای و این چیزی است که من میخواستم در متن تبریک پایان خدمت سربازی ات حتما آن را ذکر کنم. دوستت دارم و تمام شدن این دوره را به تو تبریک عرض میکنم.

*****************

یک تبریک جانانه به عزیزترین کس زندگی ام، برادر جان میبینم که سربازی ات را به اتمام رساندی پس به تو تبریک میگویم و از ته دل برایت آرزو میکنم که موفقیت های بیشماری پس از این از آن خود کنی. می گویند که پسرها بعد از اینکه از سربازی برمیگردند دچار مشغله ذهنی بسیاری می شوند چرا که دوباره قرار است کار و بار را شروع کنند. من از ته دل آرزو میکنم که زودتر کاری که دوست داری را شروع کنی و به هیچ وجه این مشغله ذهنی به سراغ تو نیاید. دوستت دارم و دوباره تمام شدن خدمت سربازی ات را به تو تبریک میگوبم.

*****************

از اینکه میبینم جا نزدی و خدمت سربازی ات را به خوبی پشت سر گذاشتی واقعا به تو افتخار میکنم. امیدوارم که بتوانی در تک تک مراحل زندگی ات همینطور قدرتمندانه عمل کنه و هر مرحله را یکی پس از دیگری به خوبی و خوشی بپیمایی. اکنون خدمت مقدس سربازی تمام شد اما زندگی تو هنوز راه زیادی تا موفقیت دارد پس باید تلاش کنی و کوتاه نیایی. سربازی قطعا به تو کمک کرده که قوی تر شوی پس از این نیروی خود کمک بگیر و در راه موفقیت از آن استفاده کن. تمام شدن خدمت سربازی ات را به تو تبریک میگویم.

*****************

جانان من، تمام شدن خدمت سربازی ات مبارک باشد. اکنون دیگر باید به فکر تشکیل زندگی باشی. امیدوارم که همسری برای خود پیدا کنی که در هر مرحله از زندگی کنارت باشد و پشت و پناهت باشد. از اینکه میبینم برادرم آنقدر بزرگ شده که خدمت سربازی اش را با موفقیت پشت سر گذارنده و اکنون نوبت ازدواجش است بی نهایت خوشحالم. دارم چشم می کشم که کی تو ازدواج کنی تا تبریک ازدواجت را هم به تو بگویم. بردار جان دوستت دارم و از خدا میخواهم انقدر اتفاق خوب در زندگی ات بیفتد که من هر بار به سراغت بیایم و به تو تبریک بگویم.

*****************

برادر، دیدی که چقدر زود تمام شد؟ همان دوره ای که آنقدر برای رفتن به آن تعلل میکردی اکنون تمام شد و آن را پشت سر گذراندی. میخواهم به تو بگویم که حتی سخت ترین مراحل زندگی روزی تمام می شوند و روزی از آنها خواهی گذشت. هیچوقت امیدت را از دست نده و هیچوقت هیچ چالشی و اتفاقی را در زندگی ات آنقدر بزرگ نبین که حس کنی نمی توانی از پسش بر بیایی. خواستم حالا که سربازی ات تمام شده این را به تو بگویم. دوستت دارم و تمام شدن سربازی ات را به تو تبریک میگویم.

*****************

دیگر آن هم مقرراتی بودن و همه چیز را سر نظم انجام دادن تمام شد، اکنون تو زندگی خودت را داری و می توانی هر طور که میخواهی آن را مدیریت کنی اما به تو پیشنهاد میکنم که هرگز برنامه ای که در سربازی داشتی و همه چیز را طبق قانونی خاص انجام می دادی فراموش نکنی. قانونمندی است که موفقیت را به باز می آورد و از تو میخواهم از خدمت سربازی ات همین نکته را بیاموزی و در زندگی ات قانون داشته باشی. تمام شدن خدمت سربازی ات را به تو تبریک عرض میکنم.

*****************

برادر جان، حالا دیگر نه سربازی است که بخواهد تو را محدود کند و نه هیچ چیز دیگری، باید به من قول بدهی که برای تفریح و خوشگذرانی با من به هر جا که خواستیم می آیی و نه به زبان نمی آوری. تو تنها دارایی زندگی من هستی و من از اینکه اوقاتم را با تو سپری میکنم بی نهایت خوشحالم .در این مدتی که سربازی بودی واقعا درد فراقت برایم سخت بود پس حالا قول بده که همه چیز را جبران میکنی. دوستت دارم و تمام شدن خدمت سربازی ات را تبریک میگویم.

*****************

بردار، سربازی ات هم که تمام شد، امیدوارم که مادر برایت زود آستین بالا زده و همسری باریت انتخاب کند تا ازوداجت هم تمام شود و من تو را سر خانه و زندگی ات ببینم. از اینکه میبینم برادرم برای خودش مردی شده بی نهایت خوشحالم. تو حتی اگر در زندگی به قول معروف بچه بازی داشته یقین دارم که سربازی تمام آن بچه بازی ها را در وجود تو کشته و از تو مردیب به معنای واقعی ساخته. تمام شدن خدمت سربازی ات را به تو تبریک میگویم.

*****************

برادر، سربازی ات هم تمام شد و این مرحله از زندگی ات هم به پایان رسید. به یاد داری بری تمام شدن درس و مدرسه لحظه شماری میکردی؟ اکنون نه تنها درس و مدرسه تمام شده بلکه پس از ان سربازی هم تمام شده. لحظه های زندگی همینقدر سریع و گذرا هستند. خواستم این نکته را به تو بگویم تا خاطرنشان شوم که هیچ وقت هیچ لحظه ات را به سادگی از دست نده. لحظات مثل همان دوران مدرسه و سربازی میگذرند و اگر نتوانی از آنها به خوبی استفاده کنی در نهایت فقط و فقط حسرت برایت به بار خواهد آمد. تمام شدن خدمت سربازی ات مبارک.

*****************

برادر، الان نمیخواهم که نه از برنامه های زندگی، نه از ازدواج و نه از کارهایی که قرار است بعد از سربازی انجام دهی با تو صحبت کنم، اکنون تو آنقدر ذوق و شوق داری که فقط باید ذوق و شوق بیشتر به تو هدیه دهم نه اینکه برای مسئله ای دیگر ذهنت را درگیر کنم. بی نهایت از این مسئله خوشحالم که سربازی ات تمام شد. حالا تو وقت داری که کلی خوش بگذرانی و کلی به زندگی ات برسی. هر چقدر میخواهی خوش گذرانی کن چرا که این ها تماما پاداش این دو سال سربازی رفتنت است. تمام شدن خدمت سربازی ات مبارکت باشد.

متن تبریک خدمت سربازی بردار از زبان خواهر

برادر عزیزم، تکیه گاهم دومم بعد از پدر در زندگی، می دانی که خواهرت برای اینکه توانستی خدمت سربازی را به اتمام برسانی چقدر خوشحال است؟ میخواهم بگویم که دل در دل ندارم از اینکه قرار دوباره به خانه برگردی و چراغ خانه مان را با بودنت روشن کنی. نمی دانی وقتی که در خانه هستی و در بین ما هستی عجب حال و هوایی داریم و چقدر خوشحالیم .میخواهم از تو قول بگیرم که حتی اگر ازدواج کردی و رفتی باز هم خواهرکت را تنها نگذاری چرا که او به تو وابسته است. دوستت دارم و تمام شدن سربازی را به تو تبریک میگویم.

*****************

برادر، حالا دیگه تموم سختی های سربازی رو پشت سر گذاشتی و سربازی را به اتمام رسوندی، منتظرم تا به خونه برگردی تا بهترین غذاها و بهترین رسیدگی ها را به تو بکنم. بسه دیگه هر چقدر توی خدمت سربازی خستگی کشیدی، داداشم الان باید مثل شاه ها و شاهزاده ها ازش پذیرایی بشه تا تموم سختی ها یادش بره. داداشم، بعد از این پذیرایی ها هم میخوام برات یه دختر خوب با مامان پیدا کنیم و بالاخره من زن داداش دار بشم و طعم داشتن زن داداش رو بچشم. خیلی دوستت دارم و تموم شدن سربازیت رو بهت تبریک میگم.

*****************

داداشی، دوباره قراره برگردی خونه و میدونم که دوباره قراره به سر و کله همدیگه بزنیم. میدونی که چقدر برای این دعواها و کل کل کردن ها دلم تنگ شده؟ این دفعه که مجبور بودی اما به خواهرت قول بده که هیچوقت به مدت طولانی ترکش نکنی و به سراغش بیای آخه اون اگه تو نباشی با کی کل کل کنه و با کی دعوا کنه؟ تو شریک تموم دعواهامی و نمیخوام که از دستت بدم. حالا که اومدم بهت تموم شدن سربازیت رو تبریک بگم گفتم که اینو هم بگم که خالی از لطف نباشه. داداشی، پایان خدمت سربازیت رو بهت تبریک میگم، ان شاء کلی موفقیت های بیشتر و بهتر در زندگیت کسب کنی.

*****************

داداشی گلم، هیچ نگران نباشی ها، به محض اینکه از سربازی برگشتی قراره برات زن بستونیم که تموم سختی های توی سربازی یادت بره. میخوام دیگه داداشی جونمو تبدیل به یک شوهر ایده آل و فوق العاده کنیم که قراره یه خونه و زندگی تشکیل بده. داداش، از همین الان هم میخوام باهات اتمام حجت کنم که هر دعوایی که با زنت کردم باید پشت من رو بگیری و از من طرفداری کنی آخه تموم لذت خواهر شوهر بودن به همینه. داداشی جونم، همه اینا رو شوخی کردم و فقط از سر ذوق اینکه قراره برگردی بهت گفتم شون. دوستت دارم و تموم شدن سربازیت رو بهت تبریک میگم.

*****************

میگم داداش، حالا که قراره از سربازی برگردی نکنه باز میخوای بیای تو خونه و آینه دق من بشی؟ تو رو خدا این کار رو نکنی ها، بری زن بگیری و من از دستت راحت بشم. باور کن هیچ خواهر شوهر بازی هم در حقش در نمیارم و کاری میکنم که احساس کنین خوشبخت ترین زوج دنیا هستین. فقط اومدی زودی زن بگیری باشه؟ نه اینکه اضافه باشی و نخوامت ها، دیوونه میخوام به جا یه خواهر یه زن هم باشه که قربون صدقه ات بره. دیدی الان چقدر قشنگ قربون صدقه ات رفتم؟ اگه میخوای از دست این قربون صدقه ها راحت شی پس حتما دیگه زن بگیر. دوستت دارم و تموم شدن خدمت سربازیت رو بهت تبریک میگم.

متن تبریک خدمت سربازی بردار از زبان برادر

برادر جان، تو الان از سربازی برگشتی و قراره که وظایف سنگین تری رو بر عهده بگیری. تو الان دیگه واقعا برای خودت تبدیل به یک مرد شدی و توانایی این رو هم داری که خونه و زندگی تشکیل بدی. یادت باشه، که دیگه تموم بچه بازی ها و تموم نمیتونم و از دستم برنمیاد ها رو کنار بذاری و مثل یک مرد برای زندگیت هر چی در چنته داری رو کنی. یک مرد دیگه مگه چی بشه که کوتاه بیاد وگرنه تا اخرش ادامه میده اینو همیشه به یاد داشته باش. دوستت دارم و تموم شدن خدمت سربازیت رو بهت تبریک میگم.

*****************

داداش، از اینکه از سربازی برگشتی خیلی خوشحالم. دلم برای تموم اون بازی هایی که با هم میکردیم، بیرون رفتن هایی که با هم میرفتیم و عشق و حال هایی که کنار هم میکردیم تنگ شده. همه ما رو داداش های افسانه ای میشناسن چون رابطه من و تو خیلی با همدیگه خوبه و وقتی که برگشتی باز دوباره میخوام که اینو به همه ثابت کنم. داداشی عزیزم، تو به اندازه دنیا برام ارزش داری و خواستم الان اینو بهت بگم. دوستت دارم و از اینکه سربازیت تموم شد خوشحالم. به پایان رسوندن خدمت سربازی مبارکت باشه.

*****************

برادر جان، از اینکه خدمت سربازی رو خیلی خوب و قشنگ تونستی پشت سر بازی بهت تبریک میگم. من هم راه تو رو رفتم و میدونم که تموم کردن سربازی اونقدرا هم که باید برات ساده نبوده. اینکه دور از خانواده باشی و اینکه مدام بهت دستور بدن سخته اما تو تونستی و از پسش بر اومدی و اینه که برای من ارزشمنده. من الان دیگه ایمان و باور دارم که برادرم یک آدم فوق العاده قویه و میتونه در برابر سرسخت ترین چالش های زندگیش هم مقاومت کنه و کوتاه نیاد. برادر من یک دور سخت به اسم سربازی رو پشت سر گذاشته پس بقیه چالش ها که براش چیزی نیست. برادر، تموم شدن خدمت سربازیت رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام که به هر راهی که رفتی در اون راه موفقیت رو از آن خودت کنی.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن زیبا در مورد پایان خدمت سربازی

متن برای سربازی رفتن رفیق

متن های زیبا درباره سربازی رفتن برادر

عکس پروفایل سربازی

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...