متن فوق العاده زیبا برای استوری

استوری اینستاگرام تون بخشی از شخصیت تون رو نشون میده و شما با هر متن یا چیزی که در اونجا به اشتراک میزارید در واقع یه بخش از شخصیت خودتون رو به نمایش میذارید. با توجه به این موضوع همیشه سعی کنید بهترین متنها یا جملات و یا کلا هر چیز دیگه ای رو در اون با دیگران به اشتراک بذارید تا به بهترین شکل شخصیت تون رو بروز بدید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای استوری تهیه کردیم. همراه ما باشید.

متن برای استوری درباره زندگی

زندگی رو زندگی کن، مگه دنیا چقدر بهت فرصت میده که بخوای درجا بزنی و پیشرفتی نکنی؟ مگه دنیا چقدر تو رو لایق میدونه که همواره بخوای سر جات بشینی و حرکت نکنی؟ دنیا با چیزی به اسم زمان لحظه به لحظه داره فرصت ها رو برای تو نابود میکنه پس حالا که این رو میدونی از زمانت استفاده کن و نذار که زندگیت به یکنواختی و یک رنگی بگذره. هر کاری که میدونی درسته و برای موفق شدنت لازمه انجام بده تا بتونی نهایت استفاده رو از زندگیت ببری.

*******************

زندگی شیرینه، زندگی قشنگه، زندگی خاص و منحصر به فرده و زندگی پر از لحظات ناب و زیباست اما فقط برای اون دسته از آدمایی که اینو باور کردن. این دنیا دنیای باورهاست و تا وقتی که چیزی رو باور نکنی اونو در زندگیت نخواهی دید. اگه بدبختی و فلاکت رو باور کنی در زندگیت هویدا میشه و اگر هم خوشبختی و حال خوب رو باور کنی اونو در زندگیت خواهی دید. حالا که اینها رو میدونی میخوای که زندگی رو چجوری زندگی کنی؟

*******************

برای زندگیت هدف داشته باش، برای زندگیت برنامه داشته باش و بذار که مسیر زندگیت روشن باشه و بدونی که در کجا قراره قدم بذاری و در کدوم مسیر قراره حرکت کنی. نخواه که در تاریکی باقی بمونی، این زندگی اونقدر ارزش داره، این زندگی اونقدر زیباست و این زندگی اونقدر خاصه که حیفه بخوای تو تاریکی بگذرونیش و توی ابهام بمونی. زندگیت رو با هدف هات زیبا کن، چراغش رو با برنامه هات روشن کن و کاری کن که واقعا زندگی رو زندگی کنی.

*******************

توی زندگیت به هیچ کسی غیر از خودت اهمیت زیادی نده، هیچ کس توی این دنیا به اندازه خودت اونقدر ارزشمند نیست که بخوای تموم زمانت رو براش صرف کنی. تنها کسی که واقعا اهمیت داره و تنها کسی که واقعا باید براش از جون و دل مایه بذاری فقط و فقط خودتی. اینو روزانه بارها با خودت تکرار کن که هیچ کس مهمتر از خودم نیست تا زندگیت رو با دلسوزی های بی جا برای دیگران نابود نکنی و رو به زوال نبری.

*******************

زندگی برای هر کسی یه جوری خودش رو نشون میده. یکی دیدگاهش به زندگی فقط ناراحتی و غمه و در زندگیش چیزی جز اندوه و درد رو نمیبینه و یکی هم خوشحاله و حال خوب رو در زندگیش پیدا میکنه و به خاطر همین هم زندگیش کم کم ثمره این کارش رو بهش میده و احساس خوشبختی رو در درونش به وجود میاره. یادت باشه همه چیز به دیدگاه تو بستگی داره، هر چقدر دیدگاه سرسخت تری داشته باشی زندگی هم برات سرسختانه خواهد گذشت.

*******************

اسم چالش های زندگیت رو مشکل نذار، اسم اونها رو موقعیت هایی بذار که اومدن تا به پیشرفت تو کمک کنند و کاری کنن که تو واقعا رشد کنی و به درجات بالاتری دست پیدا کنی. وقتی اسم این چالش ها رو مشکل میذاری در برابرشون کم میاری و دائما حالت بده اما وقتی به اسم واقعیشون صداشون میزنی اونها رو موقعیت های رشده دهنده ای میبینی که از هر کدومشون میتونی استفاده کنی تا پله های ترقی و پیشرفت رو سریع تر و زودتر بالا بری.

متن برای استوری درباره عشق

عشق زیباترین احساسیه که خدا خلق کرده و کسی که خودش رو از اون محروم کنه در واقع خودش رو از زیباترین چیزی که خدا خلق کرده دور کرده. اگه از کسی ضربه خوردی، اگه خواستی عاشق بشی و بهت خیانت کردن و یا اگه هر تجربه بد دیگه ای داشتی مبنی بر این نیست که عشق بده بلکه فقط مبنی بر اینه که تو عشق رو در جای مناسبی جستجو کردی. به جای اینکه با عشق بجنگی و با زیباترین احساس کنار نیای سعی کن که دوباره اونو به زندگیت راه بدی و دوباره بخوای که عاشق بشی اون موقع میبینی که با وجود عشق چقدر زندگیت زیباتر و خواستنی تر از قبل شده.

*******************

عاشق بشو اما عاشق آدمی درست، آدمی که واقعا آدمِ توئه و انگار اون برای تو ساخته شده و تو هم برای اون ساخته شدی. غیر از این کاری بکنی فقط به خودت ضربه زدی و راه صدمات روحی زیادی رو به زندگیت باز کردی. بذار حتی اگه لازمه زمان زیادی بگذره و بذار تا خوب آدم ها رو بشناسی و بعد عاشقشون بشی تا مطمئن بشی ازشون ضربه نمیخوری. عشق زیباترین احساسه اما اگه عاشق آدم نامناسبی بشی همون عشق میتونه تبدیل به زجر دهنده ترین و آسیب رسون ترین احساسی بشه که درونت به وجود میاد.

*******************

عشق زیباست پس خودت رو ازش محروم نکن. عاشق دنیا باش، عاشق آدم ها باش، عاشق زندگی باش و در نهایت عاشق خودت باش. سعی کن که از وجودت عشق و محبت بباره و سعی کن که در وجودت احساس عشق غلیان کنه تا اون موقع ببینی که چقدر زندگیت زیباتر از قبل میشه. عشق که زیباترین احساسه با خودش زیبایی رو به همراه میاره و کسی که عاشقه و در وجودش عشق وجود داره قطعا دنیای زیبایی هم انتظارش رو میکشه، دنیایی که هر لحظه به اون احساس خوشبختی میده.

*******************

عشق یکی دو روزه به وجود نمیاد، اسم هوس خودمون رو عشق نذاریم، عشق به مرور به وجود میاد و احساسیه که موندگاره و خیلی راحت از بین نمیره. تویی که یک روز میگی عاشقم و جونم رو براش میدم و روز دیگه میخوای سر به تنش نباشه، عاشق نیستی چون عشق به این راحتی ها از بین نمیره که توی یه روز بخوای کلا ازش متنفر بشی و حالت ازش بهم بخوره! یادمون باشه که نام این احساس مقدس و زیبا رو روی هوس های خودمون نذاریم و اسمش رو خراب نکنیم. عشق با خودش حال خوب و تعهد میاره، اما اگه این ها رو در رابطه ات نداری بهتره بیشتر روی احساست فکر کنی، شاید احساس تو یه چیزی مثل دوست داشتن یا یه چیزی مثل وابستگی یا هوسه.

متن برای استوری انگیزشی

فقط ادامه بده، هر چالشی به زندگیت وارد شد، هر سختی ای اومد و هر چیزی که به اسم مشکل شناختی رو فقط بپذیر و ادامه بده. یادت نره که با هیچ چیز سر جنگ بر نداری چون تنها راه موفقیت در این دنیا اینه که با اتفاقاتی که دنیا سر راهت سبز میکنه نجنگی و بپذیرشون و بعد هر چیزی که هستند به همراه همونها ادامه بدی تا بالاخره بتونی به نتیجه ای که میخوای برسی و اتفاقی که میخوای رو خلق کنی. یادت باشه دنیا ممکنه چالش های زیادی رو برای سنجیدن همت و اراده ات سر راهت سبز کنه پس با اونها نجنگ، نگو که چرا برای من به وجود اومدن، نگو از این بدتر هم دیگه نداریم و هر چیزی شبیه به اینها، به جای این کارها ببین که چطور میتونی باهاشون کنار بیای و به همراه اونها همچنان ادامه بدی.

*******************

این دنیا فقط به کسایی که تلاش میکنن پاداش میده پس اگه تلاش نداری و مدام سر جات نشستی و با خودت میگی اتفاقات خوب رو جذب میکنم و خواسته هام به سمتم میان باید بدونی که سخت در اشتباهی چون هیچکدوم از این اتفاقات نمیفته. همین الان پاشو و آستین همت رو بالا بزن و برای خواسته هایی که داری تلاش کن. منتظر نشین که خواسته هات خودشون با پای خودشون وارد زندگیت بشن چون این قانون دنیا نیست، قانون دنیا اینه که تو بخوای و همت کنی تا بعد به فلان خواسته برسی.

*******************

از چی میترسی؟ نقطه مقابل ترس ایمانه پس اگه میخوای ترست رو از بین ببری باید ایمانت رو بیشتر کنی. اگه از مسیری که در پیش رو داری میترسی پس ایمانت رو به خودت، به خدا و به دنیایی که در او زندگی میکنی بیشتر کن و با شهامت قدم در مسیر بذار اون موقع میبینی که بیشتر ترس هایی که داشتی فقط توسط ذهن خودت ساخته شده بودند و خیلی هاشون واقعیت نداشتند. تنها راه از بین بردن ترس ایمانه پس یادت نشه حتما برای اینکه از زندان ترس بیرون بیای و با قدرت در مسیری شروع به ادامه دادن کنی ایمانت رو بیشتر کنی.

*******************

برای چیزی که میخوای بهش برسی بجنگ و باور کن که این جنگیدن حال خوب بیشتری برات به ارمغان میاره تا اینکه هیچ کاری نکنی و در زندان ترس هات محصور بشی. اگه هیچ کاری نکنی و همیشه در بند ترس هات باقی بمونی هیچوقت از زندگیت رضایتی نخواهی داشت. شاید تو بجنگی و شکست بخوری اما مطمئن باش که اونجا حداقل رضایت بیشتری داری تا اینکه الان هیچ کاری نکنی و هیچ مسیری رو شروع نکنی. شکست خوردن بهتره از هیچ کاری نکردن چون حداقل اونجوری یه تجربه ای هم به دست میاری پس حالا که اینا رو میدونی بجنگ و کوتاه نیاه.

*******************

برای خواسته ها و رویاهات ارزش قائل شو، خواسته ها و رویاهای تو مهم هستند و باید به اونها جامه عمل بپوشونی. این خواسته ها و رویاها شخصیت تو رو میسازن پس جدی شون بگیر و در مسیرشون قدم بذار و به تک تک شون جامه عمل بپوشون تا به اوسطه اونها به همون فرد و شخصیتی تبدیل بشی که همیشه آرزوش رو داشتی. اینو بدون که اگه کاری نکنی شاید هیچوقت هم رضایتی از خودت برای خودت به ارمغان نیاد و وقتی که انسانی از خودش و زندگیش ناراضی باشه از هیچ چیزی در این دنیا لذت نخواهد برد.

متن برای استوری درباره خدا

وقتی کاری رو شروع میکنی و تمام اقدامات لازم برای به نتیجه رسوندنش رو انجام میدی بقیه اش رو به خدا بسپر، باور کن که خدا شریک خیلی خوبیه و اگه روش حساب باز کنی به بهترین شکل نتیجه ای که میخواستی برات به ارمغان آورده میشه. اگه تموم اقدامات لازم رو انجام دادی دیگه نترس، حالت رو خوب کن و قلبا ایمان داشته باش که خدا در این مسیر همراهته و کمکت میکنه؛ این یعنی سپردن کارها به خدا که خیلی آرامش وصف ناپذیری رو هم به زندگیت با خودش میاره.

*******************

احساس میکنی تنهایی؟ احساس میکنی هیچ یار و همدمی نداری؟ احساس میکنی که فقط و فقط خودت هستی و هیچ کس نیست که دست یاریش رو به سمتت دراز کنه؟ پس به قلبت رجوع کن، به اون احساسی که بهت حس امیدواری میده توجه کن، به اون احساس که باهات حرف میزنه و هنوز نوید ادامه دادن میده و میگه که کوتاه نیا فکر کن، این احساس همون صحبت های خداست با تو، خدایی که شاید فراموشش کرده باشی اما اون تو رو فراموش نکرده و به هر شکلی سعی میکنه به تو نوید ادامه دادن بده و بگه که کوتاه نیا، من هستم، کنارتم و اگه حتی همه از پیشت رفتن تو یه یار و همراهی داری که همیشه دوستت داره و همیشه مراقبته و اون هم منم.

*******************

چطور در همه خونه ها رو برای کمک میزنی اما یه بار هم در خونه خدا رو نمیزنی؟ باور کن که وقتی از این آدما کمکی میخوای شخصیتشون انگاری عوض میشه و دیگه اون احترامی که باید رو برات قائل نمیشن. تنها کسی که اگه در خونش رو بزنی و ازش کمک بخوای نه تنها احترامت براش از بین نمیره بلکه بهت احترام هم میده و واقعا کمکت میکنه خداست. به جای در خونه این آدمها که خودشون محتاج کمک هستند در خونه خدا رو بزن و از خدا کمک بخواه. مطمئن باش که خدا بهترین کمک رسان و ممد رسان تو هست و اگه تنها روی اون حساب باز کنی و تنها در خونه اون رو بزنی میتونی امید داشته باشی که مشکلت به طور کل حل میشه.

*******************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. نظر شما در مورد این مطلب چی بود؟ آیا نسبت به اون انتقاد یا پیشنهادی دارید؟ حتما از بخش نظرات نظر، پیشنهاد یا انتقاد خودتون رو نسبت به متن هایی که در این مطلب به اشتراک گذاشتیم با ما در میون بذارید.


مطالب پیشنهادی:

متن و نوشته های کوتاه و زیبای پروفایل لاین واتساپ وایبر

عاشقانه ترین کلیپ برای وضعیت واتساپ و استوری

کلیپ آموزنده و زیبا برای وضعیت و استوری واتساپ

متن فوق العاده زیبا برای مادر

جملات فوق العاده سنگین و تیکه دار ۱۴۰۰ + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...