متن زیبا در مورد دامادی و خوشبختی برادر

اگه برادرتون ازدواج کرده و داماد شده شما میتونید به واسطه متن یا جملاتی خاص در مورد ازدواجش و خوشبختیش با اون صحبت هایی داشته باشید تا زندگی مشترکش با صحبت هایی از طرف خواهر یا برادرش شروع بشه. این کار شما قطعا تاثیر خیلی خوبی روی اون میذاره و باعث میشه احساس نزدیکی بیشتری به شما که خواهر یا برادرش هستید بکنه.

در ادامه مطلب متن ها و جملات زیبایی در مورد دامادی و خوشبختی برادر به اشتراک گذاشتیم. همراه ما باشید.

جملات درباره دامادی و خوشبختی برادر

برادر عزیزم، چقدر خوشحالم از اینکه بالاخره به زندگی ات سر و سامان دادی و ازدواج کردی. با ازدواج انسان همراه و همدمی به دست می آورد که هر لحظه در زندگی در کنار اوست و آرامش و حال خوب او را تکمیل می کند و برای همین است که می گویم بالاخره به زندگی ات سر و سامان دادی چرا که حتی اگر خودت هم ناامید شدی و ناراحت گشتی کسی هست که در کنارت به تو امید داده و حالت را بهتر کند. از خدای منان برای تو و همسرت بهترین ها را می طلبم و همیشه آرامش و خوشبختی را در زندگی تان آرزومندم.

****************

برادر جان، باور کن که انسان با ازدواج می تواند طعم خوشبختی را بهتر احساس کرده و بیشتر بچشد. انسان اگر در زمانی درست و مناسب ازدواج کند، این ازدواج می تواند او را حتی اگر در فرش باشد به عرش برساند و باعث خوشبختی و حال خوبش در زندگی بشود. اکنون تو در موقعیت مناسبی ازدواج کرده و همدم و شریک مناسبی هم به زندگی ات را داده ای و همین مسئله باعث می شود که از زندگی ات لذت بیشتری ببری و خوشبختی را با تمام وجود احساس کنی. بابت این مسئله خیلی خوشحالم.

****************

برادر جان، فقط خوشحالم، خوشحال از اینکه تو بالاخره ازدواج کردی و کسی که مناسب همراهی ات در زندگی بود را پیدا نمودی. انسان بر سر راه زندگی اش ممکن است با افراد مختلفی رو به رو شود اما همه آنها مناسب همراهی با او نیستند بلکه فقط کسانی که هم فرکانس و هم فکر با او میباشند شایسته همراهی اش در زندگی را دارند که یکی از مهمترین این افراد همسر انسان است. چه خوب که تو کسی را پیدا کردی که کاملا هم فکر و هم فرکانس با توست و می دانم که با وجود او خوشبختی به معنای حقیقی را تجربه خواهی کرد. دوستت دارم و برای هر دوی تان آرزوی شادی و آرامش میکنم.

****************

برادر نازنینم، چقدر خوب که ازدواج کرده ای، از همین حالا دارم عمو/عمه شدن خود را تجسم می کنم و وجودم غرق از عشق می شود. یعنی می شود که من برادرزاده ام را در آغوش بگیرم؟ برای این اتفاق لحظه شماری می کنم. برادر جان، همین ها معنای خوشبختیست، همین ها معنای لذت از زندگیست و همین هاست که حال خوب را برایمان معنا میکند. خوشبختی و حال خوب در چیزهای پیچیده نیست، در همین اتفاقات به ظاهر ساده است. اینکه تو ازدواج کرده ای، اینکه همراه و همدمی برای خود انتخاب کرده ای و اینکه قرار است زندگی مشترکی را با او آغاز کنی و به زودی دارای فرزند شوید شاید به ظاهر ساده باشند اما باور کن که خوشبختی و لذت از زندگی در همین ها معنا می شود.

****************

برادر جان، انسان وقتی که ازدواج می کند درست است که مسئولیت هایی را بر دوشش احساس خواهد کرد اما جدای از این مسئولیت ها طعم آرامش بی نظیری هم کامش را در بر می گیرد که تا به حال به مانند آن را نچشیده بود. اینکه بدانی شریکی در زندگی داری که قرار است در سردی و گرمی روزگار کنار تو باشد و حالت را با بودنش خوب کند واقعا لذت بخش است و بسیار خوشحالم که تو این شریک را برای خود پیدا کرده و زندگی ات را با او قرار است شریک شوی. با آرزوی خوشبختی هر دوی تان در کنار هم.

****************

برادر جان، نمی دانی از اینکه تو را در لباس دامادی می بینم چقدر خوشحالم. من همیشه بهترین ها را برای تو خواستم و همیشه از خدا زیباترین اتفاقات را برایت آرزو کردم و اکنون که بهترین و زیباترین اتفاق برایت رخ داده با تمام وجود شادم و احساس شکرگزاری از خداوند در درونم غلیان می کند. امیدوارم همیشه در کنار همسرت خوشبخت باشی و خوشبخت بمانی و با هم به معنای واقعی آرامش دست پیدا کنید.

****************

برادر جان، اکنون لباس دامادی بر تن کرده ای و قرار است که زندگی مشترکی را با کسی که او را همسرت می نامی آغاز کنی. یادت باشد تو برای آرامش بیشتر، احساس خوب بیشتر و خوشبختی بیشتر داماد شده ای پس هیچ وقت این را فراموش نکن و همواره با همسرت سعی کن که به سمت این ها حرکت کرده و به دستشان بیاورید. مبادا مانع های زندگی مشترک و مشکلاتی که بر سر راه تان سبز می شوند موجب شوند که هدف اصلی ات را فراموش کنی! هر لحظه و هر دم به خودت و همسرت یادآوری کن که هدف تان از ازدواج با هم چه بوده که مبادا درگیر موانع و مشکلات بشوید.

****************

برادر جان، داماد شده ای و اکنون لباس دامادی بر تن نموده ای. نمی دانی که این لباس چقدر به تنت می آید و چقدر تو را زیباتر از همیشه کرده. یکی از آرزوهای من دیدن همین لباس بر تن تو بود که خدا مرا به آن رساند. اکنون آرزوی دیگری دارم و آن هم این است که در کنار همسرت خوشبخت شوی و طعم واقعی آرامش را تجربه کنی. من نمی خواهم که نه بردارم و نه همسرش بخواهند اندوهی به دل راه داده و یا احساس نارضایتی از زندگی شان داشته باشند برای همین با تمام وجود برای هر دوی تان آرزوی خوشبختی می کنم.

****************

برادر عزیزم، تو اکنون داماد شده ای و از این لحظات لذت میبری و من هم برای این اتفاق بسیار خرسند و خوشحالم، اما به یاد داشته باش برای اینکه لذتت را دائمی کنی و حس خوب و حال خوب بیشتری از ازدواجت داشته باشی باید همواره با همسرت هم مسیر شده و در کنارش سعی کنی که در یک مسیر قدم بگذاری. باور کن که اگر کاری خلاف این انجام دهی خوشحالی و خوشبختی شما برای همین لحظات است و وقتی که زمان حال گذشت و شما وارد مسیرهایی متفاوت از هم شدید، آنجاست که نه تنها خوشبختی را احساس نمی کنید بلکه غم و اندوه نیز به سراغ تان خواهد آمد.

****************

چقدر خوشحالم از اینکه برادرم داماد شده. آقا داماد عزیزم، برایت در کنار همسرت آرزوی خوشبختی تمام و کمال را می کنم و از خدا میخواهم که زندگی تان را غرق در نعمت آرامش کند. امیدوارم که هر دوی تان تا آخر عمر از بودن در کنار هم لذت ببرید و از اینکه یکدیگر را برای همراهی در زندگی انتخاب کرده اید همیشه لبخند رضایت بر لب داشته باشید. ان شاء الله که هیچوقت هیچ مانعی باعث نمی شود که شما از تصمیمی که اکنون گرفته اید پشیمان شوید و امیدوارم همیشه با هم و در کنار هم سعی کنید که موانع زندگی تان را از بین برده و با قدرت عشق تان بیشتر به سوی خوشبختی گام بردارید.

****************

برادر جان، خوشبختی چیزی جز لذت بردن از چیزهای کوچیک زندگی نیست. حالا که داماد شدی اینو همیشه یادت باشه و یه گوشه از ذهنت حک کن تا در کنار همسرت همیشه از کوچکترین دلیل ها برای خوشحالی و شاد بودن استفاده کنید و به دنبال دلایل خیلی بزرگ نباشید. یادتون باشه حتی کوچکترین نعمت های زندگی شما میتونه بزرگترین نعمت های زندگی دیگران باشه پس راحت از کنارشون نگذرید و قدرشون رو بدونید؛ اینجوریه که خوشبختی واقعی برای شما به ارمغان میاد.

****************

برادر جان، حالا که داماد شدی و قراره یه زندگی مشترک رو شروع کنی اینو بدون که زندگی یک نفر دیگه هم الان بر عهده تو هست و تو باید برای خوشحالی و حال خوب اون هم تلاش کنی و تمام سعیت رو بکنی تا آرامش رو براش به ارمغان بیاری. این وظیفه هم تو و هم همسرت در قبال همدیگه هست که هیچوقت نباید این وظیفه مهم رو فراموش کنید. چرخ زندگی شما با وظیفه شناسی تونه که میچرخه پس همیشه در قبال هم احساس وظیفه کنید و برای حال خوب هم تلاش کنید تا اینجوری خوشبختی براتون به ارمغان بیاد.

****************

برادر عزیزم، خوشبختی چیزی جز همین در کنار هم بودن ها، همین با هم خندیدن ها، همین قدم زدن های ساده کنار هم و همین خوشگذرونی های ساده با هم نیست پس یادت باشه خوشبختی رو در چیز دیگه ای جستجو نکنی. حالا که داماد شدی تا میتونی از این اوقات در کنار همسرت لذت ببر و دائما به خودت و اون یادآوری کن که همینکه با همین و در کنار هم از یک اتفاق ساده لذت میبرین یعنی خوشبختی.

****************

برادر عزیزم، حالا دیگه تو داماد شدی و قراره یه زندگی مشترک رو راه ببری. البته این تنها بر عهده تو نیست و همسرت هم به اندازه تو مسئوله اما یادت باشه برای اینکه خوشبخت بشید و برای اینکه حالتون خوب باشه هیچوقت نباید از مسئولیتی که بر عهده تون هست به هیچ دلیلی سر باز بزنید در غیر اینصورت مشکلات زیادی براتون به بار میاد.

****************

برادر جان، ازدواج مثل بهشت و جهنمه یعنی هم میتونه برات تبدیل به بهشتی بی بدیل بشه و هم میتونه برات تبدیل به جهنمی بشه که نظیر نداره. تو برای اینکه طعم خوشبخت رو بشی و ازدواجت رو تبدیل به بهشتی بی بدیل کنی باید همواره در هر مسئله ای همسرت که شریک زندگیت هست رو در نظر بگیری و همواره به فکر اون باشی. اگر لحظه ای از اون غفلت کردی و لحظه ای اونو از یاد بردی اینو بدون که اولین قدم برای جهنم شدن زندگی مشترکتون رو برداشتی و اگه ادامه بدی کم کم اون ازدواج برات تبدیل به جهنم میشه چون نه خودت از اون لذتی میبری و نه همسرت در کنارت احساس خوشبختی میکنه.

****************

برادر جان یا الان بهتره بگم داماد جانِ گرامی، یادت باشه ازدواج کردن و داماد شدن این خوشی های روزهای اول ازدواج و گرفتن جشن عروسی و ... نیست بلکه، داماد شدن و ازدواج کردن به معنی پذیرفتن مسئولیت بزرگیه که باید به دوش بکشی و لحظه ای از زیر بارش شونه خالی نکنی. نمیخوام از ازدواج بترسونمت یا خیلی بزرگ جلوه اش بدم اما همینقدر بدون که از این به بعد تو وظایف سنگین تری بر عهده داری که برای خوشبخت شدنت یا بهتره بگم برای خوشبخت شدنتون نیازه که اونها رو بر عهده بگیری و از زیر بارشون شونه خالی نکنه.

****************

برادر عزیزم، داماد شدنت یه دنیا مبارک باشه. از اینکه تو رو توی لباس دامادی میبینم بی نهایت خوشحالم. خوشحالی بیشتر من برای اینه که تو با همون کسی ازدواج کردی که دوستش داشتی و این لذتیه که نصیب هر کسی نمیشه و هر کسی شاید این شانس رو نیاره که با اون کسی که واقعا از ته دل میخوادش ازدواج کنه. تو همین الانش هم خوشبختی چون کسی رو در کنارت داری که با تموم وجود دوستش داری، الان فقط برای جفت تون آرزوی خوشبختی بیشتر میکنم تا در زندگی از کنار هم بودن لذت بیشتری ببرید.

****************

برادر گرامی، داماد شدنت کلی مبارک باشه. از خدا میخوام زودتر به من یه شوهر پولدار /یه زن خوب بده تا تو هم طعم شیرین داماد شدن برادر/عروس شدن خواهر رو بچشی و ببینی که چقدر خاصه. حالا از شوخی که بگذریم، وقتی که تو ازدواج کردی واقعا انگار یه بار بزرگی از روی ذهن من برداشته شد، این بار به خاطر فکر تو بود، فکری که دغدغه خوشبخت شدنت رو داشت. خوشحالم که از شر این فکر راحت شدم چون همسری داری که هر لحظه برای خوشبختی و حال خوبت تلاش میکنه. همیشه در کنار هم خوشبخت بمونید.

****************

داداشی جونیم، یادت میاد چقدر با هم تجربه های مختلف رو پشت سر گذروندیم؟ الان تو ازدواج کردی و داماد شدی! واقعا از ته دل خوشحالم که داداشم که از همون بچگی با هم بزرگ شدیم و با هم معنای زندگی رو یاد گرفیم الان قراره زندگیش رو با کس دیگه ای تقسیم کنه و قراره در کنار اون خوشبختی بیشتری رو تجربه کنه. برای جفت تون آرزو میکنم که هیچوقت برای هم تکراری نشید و همیشه همدیگه رو کلی دوست داشته باشید.


مطالب پیشنهادی:

متن زیبا برای آرزوی خوشبختی عروس و داماد

متن در مورد عروسی خواهرزاده

زیباترین متن های تبریک ازدواج خواهر


1 نظر

  1. صدف درخشندهصدف درخشندهsays:

    خیلی عالی بودن . از یکیشون من استفاده کردم . متشکرم ✅ برادر می رفت از پی او , چشمان نگران دل برادر , می زد از برای او , قلب مهربان برادر , می شنید سخنان پر درد او , گوش دل برادر , در سختی ها بود امداد رسان , و دل آرا ، دل برادر , هم می دوید در طوفان حوادث , مهربان دل برادر , هم می گریست , از ظلم های شده بر او , مهربان دل برادر , واژه ایثار و حمایت و مهر , برابر شد با برادر , برادر برادر برادر , وجودت هست , گرما بخش زندگی من , ای مهربان نازنین برادر , دوستت دارم , ( دل آرا شرکاء )