متن تبریک تولد به دوستم الهام (2)

اگه اسم دوستت الهامه و روز تولدشه چرا با یک متن و جملاتی زیبا تولدش رو براش خاص نکنی و این روز رو براش به یادموندنی تر نکنی؟ تو میتونی با متن ها و جملاتی زیبا برای تبریک تولدش این روز رو بهش تبریک بگی و با این کار ثابت کنی که دوستی داره که همیشه به فکرشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای دوستای الهام خانوما تهیه کردیم که با اونا میتونن تولد دوستشون رو تبریک بگن. همران ما باشید.

جملات تبریک تولد به دوست عزیزم الهام

الهام خانوم خوشگل و ناز، تو مثل الهه ها میمونی، تو اونقدر خوشگل و نازی که هیچکدوم از آدما به گرد پات هم نمیرسن. بنده خدا رو شکر میکنم که یه رفیق فوق العاده خوشگل و جینگول بهم داده. اینو بدون که من خیلی قدرت رو میدونم و هر کاری برای موندنت توی زندگیم انجام میدم آخه خدا دیگه کجا رفیق جیگر و خوبی مثل تو به من میده که تو رو رها کنم و برم؟ تا همیشه کنارتم، تا همیشه کنارم باش، بیا اینو توی روز تولدت بهم قول بدیم. الهام، خیلی خیلی میخوامت و از صمیم قلبم هر چی آرزوی خوبه رو در حقت میکنم. تولدت مبارک باشه.

****************

رفیق چشم قشنگم، الهام جونیم، تولدت مبارک باشه. مبادا ببینم کسی رفیقمو ناراحت کرده ها، من روی ایشون غیرت خیلی خاصی دارم، غیرتی که باعث میشه خودم اشک بریزم، خودم ناراحت شم و خودم حالم بد بشه اما نذارم یه اخم به ابروی الهامم بیاد. مبادا کسی حتی توی فکرش هم بیاد که بخواد الهام رو اذیت کنه در غیر اینصورت با من طرفه و من هر کاری میکنم تا روش کم شه و الهامِ عزیزم از شرش راحت بشه. الهام جونیم، چیکار کنم دیگه در این حد عاشقتم و دوستت دارم. رفیق قشنگم تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام عزیزم، روز میلادت مبارک. امروز روز شادیه، امروز غم ممنوعه و من و تو فقط باید بخندیم. بیا برای یک روز هم که شده تموم غم و ناراحتی هامون، تموم دلیل حال بدمون و هر چی که باعث میشه احساساتمون منفی بشه رو دور بریزم و فقط بخندیم و شاد باشیم. چیه مگه خنده و شادی به ما نمیاد؟ همیشه باید ناراحت باشم؟ نه اینجوری نیست! من که جدا ولی تو لیاقت خنده رو داری، تو لیاقت شاد بودن و حال خوب رو داری و وقتی که شادی و میخندی، خنده هات مثل شکفته شدن شکوفه ها هستن و حال هر کسی رو خوب میکنن. رفیق جونیم، مبادا توی امروز ناراحتی به دلت راه بدیا، به خاطر منم که شده خوب باش و خوش بگذرون. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق پایه تر از الهام خانوم نیست پس نگردین و خودتون رو خسته نکنین، در ضمن ایشون رفیق صمیمی بنده هستن و با هیچ کس دیگه ای هم رفیق نمیشن پس فکر رفاقت با الهام منو هم از سرتون بیرون کنید. الهام جونیم، تو فقط رفیق منی و حق نداری با هیچ کس دیگه ای غیر من رفاقت کنی. چیکار کنم که اونقدری دوستت دارم که میخوام فقط با من خوش بگذرونی و با من خاطرات خوش و قشنگت رو توی ذهنت ثبت کنی؟ امیدوارم همونقدر که من تو رو دوست دارم، منو دوست داشته باشی آخه این رفیقت هر کاری میکنه تا به دل تو بشینه و هیچوقت از دلت بیرون نره. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام عزیزم، از ته دلم هر چی آرزوی قشنگه رو در حقت میکنم و از خدا میخوام که تموم اونها رو برآورده کنه. یکی از آرزوهایی که برات کردم اینه که عمری طولانی داشته باشی تا فرصت تجربه بهترین اتفاقات زندگیت رو داشته باشی، یکی دیگه از آرزوهایی که کردم این بود که همیشه همینقدر مهربون و پر عاطفه باقی بمونی چون با همین ویژگیِ آدمایی مثل تو هست که دنیا هنوز هم قشنگی های خودشو داره و یکی دیگه هم از آرزوهایی که کردم این بود که اتفاقات خوب زندگیت اونقدر زیاد بشن که از ته دل احساس خوشبختی کنی و با تموم وجودت بگی خدایا شکرت. امیدوارم که خدا آرزوهام رو برآورده کنه. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام جونم، امروز روز تولدته و دلم نیومد که ساده از کنارش بگذرم. میخوام برم یک کیک مخصوص خودت سفارش بدم و اسمت رو روش بنویسم و پایینش یه قلب بزرگ و گنده بگم بذارن تا بفهمی که چقدر دوستت دارم. میخوام چند تا شمع هم بگیرم و بالای اون کیک تولد بذارم تا با همدیگه شمع ها رو فوت کنیم، آخه من چند تا آرزو توی دلم دارم که برای همین میخوام موقع فوت کردن شمع ها کنارت باشم و آرزو کنم. آرزوهای من اینان که همیشه دوستم باقی بمونی، همیشه تنت سالم و سلامت باشه، همیشه حالت خوب باشه و همیشه همینقدر مهربون و خاص باقی بمونی. الهام جونیم خیلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

خاص ترین الهام دنیا، امروز خاص ترین روز دنیاست، امروز روز تولد توئه پس کلی تولدت مبارک باشه. تو توی هر ویژگی و خصلتی همیشه برترین بودی و هستی! هیچ کس نمیتونه از تو سبقت بگیره و هیچکس نمیتونه ازت جلو بیفته، تو همیشه طلایه دار سپاه خاص ها و خواستنی ها بودی و هستی. فرقی نمیکنه بقیه چقدر بخوان خاص و خواستنی باشن به هر حال من الهام خودم رو از همه بهتر و خاص تر و خواستنی تر میدونم و هیچکس نمیتونه از نظر من از اون بهتر باشه. الهام جونم، بازم تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا برات یه عمر طولانی و با عزت میخوام.

****************

الهام نازنینم، قول بده که همیشه قلبت پر از عشق، نگاهت پر از امید، حالت همیشه خوب، دلت همیشه شاد و لبخند و خنده همیشه روی لب هات باشه. من نمیتونم ببینم کسی که با تموم وجود دوستش دارم و براش اهمیت قائلم ناراحت باشه، ناامید باشه، دلش شکسته باشه یا اشک به چشماش بیاد! من میخوام که تو همیشه بخندی و همیشه حالت در بهترین وضعیت ممکن باشه پس امروز که تولدته بهم قولی بده، قولی که میگه به خاطر هیچ چیز و هیچ کسی اونقدری ناراحت نمیشی که حالت بد بشه، اشک به چشمات بیاد، دلت بشکه و از همه چیز ناامید باشه. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام جونم، برات از خدا خنده هایی رو میخوام که از ته دل هستند، برات از خدا حال خوبی رو میخوام که واقعیه و برات از خدا عشقی رو میخوام که هیچوقت از پیشت نمیره و همیشه و در همه حال با وجودش بهت قوت قلب میده. الهام جونم، حال خوب تو برای من اهمیت زیادی داره پس از صمیم قلب میخوام که خدا هر چی آرزو کردم رو برآورده کنه تا من همیشه تو رو الهام شاد و سرزنده ای ببینم که بابت همه چی در زندگیش راضیه و حالش خوبه. تولدت مبارک باشه.

****************

الهام عزیزم، دو تا چیز از یاد آدما نمیره، اونا دو تا یکی دوستای خوبه و یکی هم روزهای خوشیه که با اون آدم ها گذروندن و من چقدر خوشبختم که اونقدر خاطراتی خوش و زیبا با تو خلق کردم که حتی اگه همه چیز یادم بره، تو و خاطراتت هستین و برای همین به هیچ چیز دیگه ای نیاز ندارم و حالم همیشه با تو و خاطراتت خوبه. گاهی با خودم فکر میکنم که خدا خیلی منو دوست داشته که تو رو وارد زندگی من کرده، تویی که توی دوستی و رفاقت هیچی برای طرفت کم نمیذاری. یه دنیا عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

چی از این بهتره که وقتی گرفتاری و مشکلی داری دوستت بهت زنگ بزنه و بگه آهای تویی که فکر میکنی تنهایی و کسی کنارت نیست، خیلی بیجا میکنی اینجوری فکر کنی چون من هستم، من کنارتم و دستم توی دستاته! شاید نتونم گره ای از کارت باز کنم اما کنارتم و تموم تلاشم رو میکنم تا حالت رو خوب نگه دارم. خواستم بگم که من دوستی که موقع مشکلات و گرفتاری ها بهم زنگ میزنه و اینا رو میگه رو دارم و اون هم الهام جونمه. الهام عزیزم، مرسی از اینکه همیشه در زندگی هوامو داشتی و یه لحظه هم تنهام نذاشتی. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام نازنینم، من حس میکنم تو نتیجه تموم دعاهایی هستی که من از خدا کرده بودم. من از خدا میخواستم که فقط یکی باشه که درکم کنه، یکی باشه که کنارش حال دلم خوب باشه و یکی باشه که حتی کاری هم نکنه اما با بودنش بهم انرژی مثبت بده و انگیزه بده تا ادامه بدم و کوتاه نیام و خدا تو رو وارد زندگی من کرد. از وقتی که تو اومدی انگار دعای من برآورده شد و من هیچوقت احساس تنهایی نکردم و همیشه با بودنت حال دلم خوب بود و انرژی مثبت داشتم. مرسی برای بودنات، مرسی برای اینکه حتی وقتی که ازت نخواستم اومدی و کنارم بودی و تنهام نذاشتی و مرهمی برای تموم دردهام شدی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

رفیق پایه و جینگ من، الهام نازنینم، دارم اون روزی رو تصور میکنم که جفتمون پیر شدیم و پوستامون چروکیده شده اما هنوز از خل و چل بازی دست برنمیداریم و هنوز هم وقتی با همیم کلی حالمون خوبه و کلی انرژی مثبت داریم. باور کن وقتی که تو هستی من کلا غم زمونه یادم میره و فقط عشق و حال میکنم و مطمئن هستم وقتی هم که پیر بشم بازم همینطوریه. خدا هر دومونو برای هم نگه داره تا همون موقع هم برات مثل امروز بخوایم جشن تولد بگیریم و توش کلی قر بدیم و حالمون رو خوب کنیم. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام جونم، یه سری از آدما خیلی زود از یادت میرن، یه جوری فراموشش میکنی که انگار اصلا توی زندگیت نیومدن و تا حالا حضورشون رو احساس نکردی ولی در کنار این ها یه سری از آدمها هم هستن که اگه برن واقعا غصه رفتنشون رو میخوری، واقعا ناراحت میشی و هیچ جوره نمیتونی فراموششون کنی. خواستم بگی که تو برای من جزو دسته دومی و اگه از زندگیم بری من واقعا ناراحت میشم و نمیدونم با غم نبودنت چجوری کنار بیام. این همه اش به خاطر حس دوست داشتن عمیقیه که نسبت به تو در قلبم نهفته شده. خیلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام جونم، من خوش شانسم که دوستی مثل تو دارم، دوستی که مثل خودم دیوونه هست و کلی خل و چله. چیه؟ نکنه توقع داشتی بگم چون دختر عاقل و فهمیده ای هستی، چون دختر با کمالاتی هستی، چون خیلی حالیته و خیلی خواستنی ای خودم رو خوش شانس میدونم؟ نه عزیز من، من خودم رو خوش شانس میدونم چون خدا یه خل و چل مثل خودم وارد زندگیم کرده که اون هم شمایی. باور کن همین خل و چل بودن از هزارتا از اون چیز میزایی که گفتم بهتره و باعث میشه بهتر به دل بشینی. الهام جونیم، همین خل و چل بازیاته که باعث میشه توی بهترین قسمت قلب من خونه کنی و هیچوقت ازش بیرون نری. همیشه دوست خل و چلم باقی بمون، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

****************

الهام عزیزم، خیلی وقتا لازم نبود من حرفی بزنم، لازم نبود چیزی بگم، لازم نبود کار خاصی رو انجام بدم یا فلان رفتار خاص رو از خودم بروز بدم تا تو متوجه بشی که ناراحتم. تو حتی توی خنده های من غمم رو دیدی و توی سکوت حرف های ناگفته ام رو شنیدی و این برای من خیلی ارزش داره. برای همین هم هست که من تو رو بهترین و فوق العاده ترین دوست خودم میدونم و هیچوقت حاضر نیستم که از دستت بدم یا از زندگیم بری. خواستم که اینا رو توی روز تولدت بهت بگم تا خبر از خاص بودنت بدم و بگم که چقدر برای من ارزشمندی و اهمیت داری. تولدت مبارک باشه.

****************

آهای الهام خانوم، خاص ترین آدم دنیا برای من تویی، خاص ترین روز دنیا برای من روز تولد توئه، خاص ترین جشن دنیا برای من جشن تولد توئه و خاص ترین لحظات زندگیم لحظاتیه که در کنار تو هستم. واقعا چی در وجودت هست که منو اینقدر مجذوب خودت کردی؟ الهام خانوم نازنینم، تو برای من بهترین رفیق دنیایی و خواستم که اینو بدونی. تولدت رو بهت تبریک میگم، از خدا میخوام که همیشه شاد باشی و لبخند روی لبهات باشه.


در ادامه تماشا کنید :

آلبوم عکس نوشته های اسم الهام برای پروفایل

متن و عکس زیبای تبریک تولد برای اسم الهام

کلیپ عاشقانه اسم الهام برای وضعیت واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...