متن تبریک روز دختر به خواهرم

خواهر یکی از نعمت های خاص خداست و خوشا به حال آنان که خواهری دارند. اگر خواهر داری، در مناسبت های مختلف عشقت را به پای او بریز. یکی از بهترین مناسب ها که می توانی این کار را برایش انجام دهی روز دختر است. تو می توانی در این روز در کنار عشق و محبتی که به او میدهی روزش را هم به او تبریک بگویی.

در این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای تبریک روز دختر به خواهر قرار داده ایم. اگر میخواهید روز دختر را به خواهرتان تبریک بگویید می توانید از این متون استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات تبریک روز دختر به خواهر

خواهر عزیزم، دنیای دخترانه تو به خانه و زندگی ما رنگ و رویی زیباتر از هر آنچه که قرار بوده داشته باشد بخشید. وقتی تو با ناز و اطوارهای دخترانه ات حال تک تک ما را خوب میکنی، بارها برای وجودت خدا را شکرگزار می شویم. مرسی از اینکه با نعمت وجودت عطر و بویی خاص و رنگ و رویی زیبا به خانه و خانواده بخشیده ای. همیشه با ما بمان و همیشه در کنارمان باش که بودن تو باعث خوشحالی مان و احساس خوشبختی در درون مان می شود. روزت دختر مبارکت باشد.

****************

روز دختر را به خواهر نازنینم که با اینکه دختر است اما از هیچ کدام از مردها کم نمی آورد و حتی از بسیاری از مردها جلوتر است و می تواند زندگی اش را خود در دستانش گرفته و قدرتمندانه هر آنگونه که میخواهد آن را خلق کند تبریک می گویم. خواهر عزیزم، نمی گویم تو از مردها هم مردتری چرا که دختر بودن تو نعمتیست که خدا به تو داده، اما می خواهم بگویم که قدرت بسیاری داری، قدرتی که هر کدام از ما به خاطرش به تو غبطه می خوریم. خواهر قدرتمندم، دوستت دارم و می خواهم بدانی برای اینکه خواهر منی و عضوی از خانواده من هستی به تو غبطه می خورم.

****************

خواهر نازنینم، زندگی ما با وجود دنیای دخترانه توست که زیبا شده. دخترانگی های تو باعث می شود حتی اگر خسته و بی حوصله باشیم سر حال آمده و دوباره انرژی و انگیزه بگیریم. تو با ناز و ادای دخترانه ات حتی اگر طرف مقابل دلی به مانند سنگ هم داشته باشد آن را آب می کنی و این قدرت خدا را در وجودت تو نشان می دهد. خواهر جانم، دوستت دارم، روز دختر مبارک.

****************

خواهر جان، لبخند تو زیباترین منحنی دنیاست و خواستم بدانی دلیل انرژی و انگیزه فوق العاده که من دارم همان لبخند توست. همیشه بخند، همیشه لبخند روی لب هایت باشد و از هر چه غم و ناراحتیست دوری کن. باور کن که برادرت/خواهرت حتی جانش به لبخندهای تو وابسته است و اگر روزی به جای لبخند اشک از چشمانت جاری شود گویی دنیا بر سر برادرت/خواهرت خراب خواهد شد. پس اگر نمی خواهی این اتفاق بیفتد همیشه با لبخندهایت به او انرژی و انگیزه بده و همیشه به او جانی دوباره ببخش. خواهر نازنینم، دوستت دارم، روز دختر مبارکت باشد.

****************

خواهر جان، می دانی در کنار مادر کیست که خوب حال مرا می فهمد؟ انیس و مونس من در روزهای سخت و مشقت بار است؟ همدم من در تنهایی ها و روزهای ناراحتیست؟ تو! تو برای من نماینده ای از مادر هستی و وقتی که در کنارمی، وقتی که با تو حرف میزنم و وقتی که با تو درد و دل میکنم، گویی بار بزرگی از روی دوشم خالی شده و گویی انرژی و انگیزه ای برای رویارویی با تمام سختی ها و مشقت های دنیا گرفته ام. خواهر نازنینم، دوستت دارم و عاشقت هستم، روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

روز دختر را به تو دختر نازنین و زیبا که در خاص بودن، بهترین بودن و فوق العاده ترین بودن حرف نداری تبریک می گویم. خواهر جانم، دخترک نازنین و زیبا، میخواهم بدانی که برای من بی نهایت ارزش داری. من حاضرم حتی از جانم، زندگی ام و دنیایی که در آن هستم بگذرم اما از تو نه، من حاضرم از تمام آنهایی که گفتم بگذرم اما تو زندگی کنی و لذت ببری و حال دلت خوب باشد. پس حالا که دانستی که چقدر برای من ارزش داری، زندگی را زندگی کن و از آن لذت ببر و حال دلت را همیشه خوب نگه دار. روز دختر مبارکت باشد.

****************

خواهر جانم، من تا به حال واژه دوستت دارم را برای تو به کار نبرده ام چرا که همیشه در رفتارم مشخص بوده و وضوح می توانستی آن را ببینی. اما میگویند دختران سرشار از عاطفه و احساس هستند و می گویند که دختران چشمه مهر و محبت هستند پس باید به آنها در زبان هم عشقت را بروز دهی، برای همین می خواهیم بگویم که دوستت دارم و تا ابد هم دوستت خواهم داشت چرا که تو خواهر منی، تو نعمتی از سوی خدا برای من و خانواده هستی و من قدرت را میدانم. دخترک نازنین، خواهر شیرین زبان و خاص من، روز دختر مبارکت باشد.

****************

خواهرم، از روز دختر سوءاستفاده می کنم تا به تو بگویم که چقدر دوستت دارم و چقدر برای من عزیز هستی. روزهایی به مانند روز دختر بهانه ای به دستم می دهند تا هر آنچه عشق و احساس در وجودم دارم را به پایت بریزم و بگویم که حتی اگر احساس کردی که تمام دنیا از تو روی گردانده، بدان که خواهرت/برادرت همیشه پیش توست، همیشه دستش در دستان توست و همیشه برای خوشبختی و حال خوب تو می کوشد و لحظه ای تو را تنها نمی گذارد. خواهرک نازنینم، دوستت دارم، تو برای من بهترینی. روز دختر مبارک باشد.

****************

خواهر جان، از اینکه خدا دختری مهربان به مانند تو را به خانواده ما هدیه داد بی نهایت او را شکرگزار هستم. شاید خودت ندانی اما تو برای ما تجلی قدرت خدا هستی، تجلی حضور او و نگاهی که به ما در زندگی دارد هستی. هر کدام از ما وقتی تو را میبینم غرق در احساس عشق و محبت می شویم و وجودمان لبریز از حس شکرگزاری می شود. نمی دانم که خدا این ویژگی را در وجود تمام دختران می آفریند یا نه اما خواستم بدانی که این ویژگی درون تو غلیان می کند و تو همه ما را محصور عشق وجودی ات کرده ای. روز دختر مبارک.

****************

دخترک ناز، تو برای برادرت/خواهرت نازترین و زیباترین دختر دنیا هستی، تو برای خواهرت/برادرت نظیر نداری و هیچ دختری نیست که بتواند گوی سبقت را از تو برباید. دوستت دارم و می خواهم بدانی که این دوست داشتن آنقدر زیاد است که حتی حاضرم برایش جانم را هم برایت بدهم. خواهرکم، همیشه همینقدر خاص و دلنشین و فوق العاده بمان و همیشه همینقدر با مهربانی ها و محبت هایت زندگی ما را زیباتر از همیشه اش کن. روز دختر مبارک.

****************

روز دختر را به دختری که سرسختانه برای اهداف و آرزو هایش میجنگد و لحظه ای کوتاه نمی آید تا بتواند به هر آنچه که در زندگی می خواهد برسد تبریک می گویم. خواهرم، منظورم از آن دختر تو هستی، تویی که هیچوقت دختر بودنت برایت مانعی برای رشد نشد و همواره در مسیر رشد و پیشرفت با تمام سختی هایش باقی ماندی. بدون شک اگر بخواهم نامی از انسانی قدرتمند ببرم نام تو را خواهم آورد چرا که در زمانه ای که بیشتر دختران خود را به بهانه محدودیت از رفتن به مسیر خواسته هایشان باز داشته اند، تو سرسختانه می جنگی و حتی محدودیت ها را تبدیل به فرصت پیشرفت می کنی. دوستت دارم و باز هم روز دختر را به تو دختر خاص و قدرتمند تبریک می گویم.

****************

خواهری نازم، همیشه در کنارم بمان و همیشه مرا از چشمه عشق و محبت خواهرانه ات بهره مند کن. مبادا روزی برسد که مرا از این چشمه محروم کنی چرا که آن روز شروع سختی ها در زندگی من است. شاید باورت نشود اما همین عشق و محبت خواهرانه تو باعث می شود که هیچ سختی ای را به دوشم احساس نکنم و با آن عشقی که از تو میگیرم وجودم لبریز از انرژی و انگیزه شود. اگر روزی تو مرا از محبتت محروم کنی یقین دارم که من نیز از تمام انرژی و احساس خوبی که درونم هست هم محروم می شوم. دوستت دارم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

دخترک ناز، تو از همان زمانی که به دنیا آمدی گویی لبخند به روی لب هایت داشتی و تا همین حالا هم این لبخند را حفظ کرده ای. خواهر خاص من، به من بگو چطور می شود این لبخند را حتی در سخت ترین شرایط حفظ کرد و از بین نبرد؟ خدا در وجود شما دخترها چه می آفریند که همیشه با همین لبخندهایتان انگیزه ای برای خانواده تان می شوید که در برابر سختی ها کم نیاورند و ادامه دهند؟ خواهرکم، دوستت دارم و عاشقت هستم و روز دختر را به تو دختر نازنین تبریک می گویم.

****************

خواهرکم، در روز دختر خواستم به تو نصیحتی کنم که دوست دارم تا همیشه آن را به حافظه ات بسپاری. مبادا دنیای صورتی رنگ و لطیف دخترانه ات را به پای سختی های دنیا ببازی، مبادا بخواهی ذره ای از آن همه عشق و محبتی که خدا فقط در وجود دختران می آفریند دور شوی صرفا برای اینکه با سختی های این دنیا مواجه می شوی. می خواهم بدانی که دختر بودن تو نعمتی از سوی خدا به توست، دختران فرشته ای از فرشته های خدا هستند و تو باید ذات فرشته گونه ات را هر طور که شده حفظ کنی. عاشقت هستم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

خواهرم، هیچ گاه در زندگی نیاز به راهنمایی های من و خانواده نداشتی چرا که همیشه خودت راه خودت را پیدا کردی و همیشه خودت در بهترین مسیر قدم گذاشتی. وقتی به دختران دیگر می نگرم که چطور خانواده آنها را محصور خود کرده و نمی گذارد که آنها لحظه ای برای خود زندگی کنند افسوس می خورم و بعد به تو می نگرم و وجودم غرق در حس خوب می شود که خواهری دارم که محصور نیست و راهش را می شناسد و از مسیر درست لحظه ای خارج نمی شود. عشق من، روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

خواهرک نازنینم، من حس میکنم درست است که خدا عشق و احساس را در وجود تمام انسان ها آفریده اما چندین برابر آن را فقط در وجود دختران قرار داده و برای همین دختران مظهر هر چه عشق و احساس هست هستند. خواهرکم، تو از قافله دختران عقب نیستی و من اقیانوسی از عشق و محبت را در دریای قلبت احساس می کنم. مرسی از اینکه من و خانواده را در دریای عشقت غرق می کنی، دوستت دارم و عاشقت هستم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

روز دختر را باید به کسی که در دخترانگی و لطافت و مهربانی کم ندارد تبریک گفت. خواهرم، روز دختر مبارکت باشد. به راستی که اگر بخواهند عمق لطافت و مهربانی دختران را بسنجند می توانند به سراغ تو بیایند چرا که دنیای دخترانه تو بی نهایت لطیف و زیباست و تو این دنیا را با رنگ مهربانی جلا داده ای که به نوع خود بی نظیر است.

****************

خواهرم، همیشه مراقب من در زندگی باش، همیشه پشت من در زندگی باش و لحظه ای از کنارم دور نشو. مهم نیست که تو کوچکتر یا بزرگتر از من باشی، مهم این است که من با وجود تو انگیزه ای میگیرم تا با تمام سختی ها بجنگم و لحظه ای کوتاه نیایم. نمی دانم این قدرتیست که خدا در وجود تمام خواهران آفریده یا نه این قدرت فقط مختص توست اما در هر صورت من می خواهم از چشمه قدرتت بهره ببرم پس مبادا لحظه ای مرا تنها بگذاری و از من دور شوی. دوستت دارم و روز دختر را به تو تبریک می گویم.

****************

خواهرکم، لبخند تو از شکفتن هر گلی زیباتر است. وقتی که تو لبخند می زنی عطر مهربانی ات تمام محیط را در بر می گیرد. خواستم بدانی که اکنون که حال و هوای خانه ما اینقدر خوب است به خاطر همین شکفتن لبخندهایت و پراکنده شدن عطر مهربانی ات هست پس هیچ وقت خانه و خانواده را از لبخندت محروم نکن. دوستت دارم چرا که تو حال مرا همیشه دگرگون میسازی و با عطر مهربانی ات حتی اگر حال و هوایم خوب نباشد خوبم می کنی. روز دختر مبارک.


در ادامه تماشا کنید :

متن تبریک روز دختر به خودم

متن و عکس تبریک روز دختر

کلیپ روز دختر برای وضعیت واتساپ جدید

متن روز دختر مبارک از طرف دوست

متن تبریک روز دختر از طرف مامان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...