جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم مرضیه

مرضیه ها ویژگی های مثبت خیلی زیاد دارن. توی وجود اونها انگار خدا هر چی ویژگی مثبت و خوب بوده رو قرار داده و همین باعث میشه که اونها لذت های زیادی از زندگیشون ببر و تجربه خوشی های بیشتری نسبت به بقیه داشته باشن. مرضیه ها انگار با حال بد و ناراحتی غریبه اند و همین ویژگیشون باعث میشه تا رضایت زیادی از زندگی داشته باشد.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات عاشقانه و زیبایی در رابطه با اسم مرضیه براتون به اشتراک گذاشتیم. اگه اسم خودتون یا اسم رفیقتون مرضیه هست حتما از این متن ها برای تعریف کردن از خودتون یا رفیق تون در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن در مورد اسم مرضیه

مرضیه ها همونطور که از اسمشون میشه فهمید همیشه مورد رضایت هستند یعنی کسی نیست که از این دخترا بدش بیاد یا ازشون بد بگه. مرضیه ها قلق نشستن به دل بقیه رو خوب بلدن و انگار با وجودشون بقیه رو به سمت خودشون میکشن. مرضیه ها چون میدونن چی به زبون بیارن و چجوری رفتار کنن تا طرفشون از ارتباط باهاشون لذت ببره همیشه مورد رضایت واقع میشن و هیچ کس نیست که از حرفشون یا از رفتار بدی که انجام دادن بخواد گله و شکایت کنه.

****************

دل گنجشکی میدونی کیان؟ مرضیه ها! مرضیه ها دلشون قد یه گنجشکه پس هیچ وقت بهشون سخت نگیرید، هیچ وقت بهشون فشار نیارید و هیچوقت باهاشون بد حرف نزنید وگرنه دلشون میشکنه و ناراحت میشن. ناراحتی مرضیه ها خیلی دردناکه چون مثل خیلی ها شروع به داد و فریاد نمیکنن بلکه ساکت میشن و دیگه هیچ حرفی باهات نخواهند زد. پس اگه میخوای همیشه باهات حرف بزنن و لبخندشون رو ببینی مراقب حرفات و رفتارات باش تا مبادا دلشونو بشکنی.

****************

مرضیه ها دقت شون خیلی بالاست پس مراقب باش که مبادا بخوای بهشون دروغ بگی یا چیزی رو ازشون پنهون کنی. اونا به کوچکترین جزئیاتی که حتی تو فکرش رو هم نمیکردی توجه میکنن و از توی همون دروغت رو بیرون می کشند. مرضیه ها ذهن تحلیلگر قدرتمندی دارن و کلمه به کلمه ات رو در ذهنشون پردازش میکنن که همین باعث میشه مچ دروغگوها و پنهان کارها رو خیلی قشنگ بگیرن. حتی آدمای خیلی حرفه ای توی دروغ گفتن جلوی مرضیه ها تبدیل به پینوکیو میشن یعنی خیلی راحت دروغاشون مشخص میشه.

****************

مرضیه ها استاد دلداری دادن هستن پس هر وقت ناراحت بودی و دلت پر بود میتونی به سراغشون بری چون بعدش کلی آروم میگیری. اونا حرف دل آدما رو خوب میفهمن، میدونن که ته دل آدما چی میگذره و در زمان حال چه چیزایی رو میخوان بشنون و برای همین وقتی پیش یه نفر برای دلداری دادن میرن استادانه کارشون رو انجام میدن و حال خوب و فوق العاده ای رو به طرفشون هدیه میدن. مرضیه ها به خاطر همین ویژگی مثبت شون خیلی زود به دل همه میشینن و همه دوست دارن که بیشتر از بقیه با اونها صحبت کنند.

****************

مرضیه ها بیشتر به جای اینکه حرف بزنن گوش میدن. نه اینکه اونا حرف زدن بلد نباشن نه اما همیشه سعی میکنن که شنونده خوبی باشن چون با توجه به شنیده هاشون دوست دارن که صحبت های خوب و به جایی ارائه بدن. اونا مثل بعضی ها نیستن که بخوان بدون فکر حرفی رو به زبون آورده و بیانش کنن بلکه قبل از حرف زدن خوب صحبت های طرف مقابلشون رو میشنون تا جوابی متناسب با همون چیزی که طرفشون میگه بهش بدن.

****************

یه اخلاق مرضیه ها که باعث میشه خیلی هم محبوب بشن اینه که خدای فراموش کاری اند. یعنی اگه دلشونو شکوندی و باعث ناراحتیشون شدی خیلی زود فراموش میکنن چون میگن ارزش رفاقت و ارتباط با شما خیلی بیشتر از اون دلیلیه که باعث ناراحتیشون شده. البته مراقب باش که توی این مسئله زیاده روی نکنی چون اونا یه تعریف دیگه هم دارن و اون هم اینه که ارزش زندگی خودشون از هر چیزی بیشتره و اگر دیدن ارتباط با شما واقعا بهشون ضرر میزنه به جای تحمل و فراموش کاری یه راست توسط اونا کنار گذاشته میشی.

****************

مرضیه ها خدای دیونه بازی و خل و چل بازی هستن اما فقط برای رفیق های فاب شون. اونا انگاری بلدن هر جایی چطوری رفتار کنن. توی جایی که باید موقر و متین آماده میشن، تو جایی که باید ساکتن و تو جایی هم که باید دیونه بازی در میارن و یه خل و چل درست و حسابی میشن تا هم به خودشون خوش بگذره و هم به شما.

****************

مرضیه ها استاد فن بیان هستند یعنی همیشه اونقدر قشنگ صحبت میکنند و اونقدر قشنگ به بیان شون مسلطن که هر کسی محو اونها میشه و دوست داره ساعت ها بشینه تا اونها براشون حرف بزنن و چیز میز بگن. مرضیه ها یه قضیه خیلی کوچیک و پیش پا افتاده رو اونقدر قشنگ توضیح میدن که طرفشون واقعا سر ذوق میاد و دوست داره در مورد همون مسئله پیش پا افتاده که کسی بهش توجهی هم نمیکنه بیشتر بدونه. اگه صاحب شرکت فروش یا چیزی شبیه به اینها هستید پیشنهاد میکنیم که حتما کارمندی که اسمش مرضیه است رو استخدام کنید چون اونا حتی اگه سنگ های توی خیابونا رو هم بخواین بفروشین براتون به فروش میرسونن.

****************

مرضیه ها زبون خیلی قشنگی دارن اما زبون باز نیستن یعنی هر حرفی رو به زبون نمیارن تا طرف مقابلشون گول بخوره و خام اونها بشه. اونا واقعیت رو خیلی شیرین بیان میکنن و برای حرف هایی که قراره از دهنشون بیرون بیاد هیچ احتیاجی به دروغ ندارن. اونا مهارتی دارن به اسم فن بیان که با همون واقعیت ها رو خیلی زیبا جلوه میدن. مرضیه ها استاد نشستن به دل بقیه هم هستن یعنی اگه با کسی حرف بزنن تو همون اوایل صحبت خیلی زود به دل طرف مقابلشون میشنن و قلبش رو تسخیر خودشون میکنن.

****************

اگه توی اولین ارتباطت با یه مرضیه عاشق اون شدی و هر لحظه خواستی تا دوباره قراری بذاری که دوباره ببینیش حق داری چون مرضیه ها خوب بلدن توی قلب بقیه جا بگیرن و انگار یه شاه کلید دارن که قلب همه رو باز میکنه و بهترین جای قلبشون رو از آن خودشون میکنن. مرضیه ها کارهای خیلی خاص و کارای شاخی هم نمیکنن اما چیزی دارن به اسم همون شاه کلید که ما بهش میگیم مهره مار که همون باعث میشه حتی بقیه خودشون درای قلبشون رو به روی اونها باز کنند.

****************

هیچوقت یه مرضیه رو عصبانی نکن چون مرضیه ها وقتی که عصبانی بشن دیگه شدن و کنترلشون خیلی سخت میشه. مرضیه ها آدمای آرومین و خیلی کم عصبانی میشن. اونا همیشه سعی میکنن که خونسردی خودشون رو حفظ کنن و همیشه درست ترین و به جا ترین رفتارها رو از خودشون نشون بدن اما اگه یه وقتی یه کاری کردی که بیشتر از حد خونسردی اونها بود بهتره خودت با پای خودت از پیششون بری وگرنه عصبانیتشون خیلی ترسناکه.

****************

مرضیه ها حقیقت تلخ رو به دروغ شیرین ترجیح میدن. اگه میخوای به یه مرضیه دروغ بگی این کار رو انجام بده اما بدون که اگه همون حقیقت رو بهش میگفتی خیلی براش بهتر بود و بهتر میتونست با قضیه کنار بیاد. مرضیه ها بدترین حقیقت ها رو هم میتونن بپذیرن اما با ساده ترین دروغ ها هم نمیتونن کنار بیان و اگه کسی بهشون دروغ بگه از دستش واقعا ناراحت میشن. اگه میخوای ارتباطت با مرضیه ها همیشه پررنگ و قوی باقی بمونه سعی کن همیشه حقیقت ها رو براشون بگی و از دروغ و حیله دروی کنی.

****************

مرضیه ها برای موندن کسی در زندگیشون اسراری ندارن و میذارن که دیگران خودشون تصمیم بگیرن که میخوان در زندگیشون بمونن یا نه. اونا آدمهای وابسته ای نیستن و همین ویژگی خوبشون باعث میشه که به هر کسی آزادی عمل بدن تا اگه خواست حضورش رو در زندگیشون پررنگ تر کنه در غیر اینصورت خودش با پاهای خودش از زندگیشون بیرون بره.

****************

مرضیه ها به هر کسی به اندازه خودش بهش بها میدن. اگه با یه مرضیه خیلی خوب رفتار کنی خب اون هم جوابت رو خیلی خوب میده، اگه باهاش در حد معمولی رفتار کنی اون هم همونطور باهات رفتار میکنه و اگر باهاش بد رفتاری کنی نباید توقع رفتار خوب و به جایی ازش داشته باشی. مرضیه ها انگار آینه تمام نمای رفتار های دیگران در حق خودشون هستن و دقیقا همونجور که باهاشون رفتار میشه رفتارشون رو بازتاب میدن.

****************

مرضیه ها بلد نیستن دروغ بگن و همین ویژگی شونه که باعث میشه خیلی ها ازشون به طور لحظه ای برنجن اما بعد بیشتر دوستشون داشته باشن. اونا معتقدن که حقیقت هر چیزی هم باشه باید بیان بشه تا اینکه دروغی گفته بشه که واقعیت نداره و طرف دلش رو به اون دروغ خوش کنه. اونا حقیقت ها رو میگن و در لحظه طرفشون از اینکه حقیقت رو از زبون اونها شنیده میرنجه اما بعدا ممنون دارشون هم میشه که بهش دروغ نگفتن و واقعیت ها رو بیان کردن.

****************

مرضیه ها خدای خوشگذرونی اند و اگه میخوای یه مدت از کار، از سختی ها، از مشقت ها و از هر چی مشکل مثل اینهاست دور بشی بهتره با رفیقت که اسمش مرضیه هست سفر بری. مرضیه ها شاه کلید خوشگذرونی ها هستند و توی هر کاری و توی هر سرگرمی میدونن دقیقا چه کاری انجام بدن تا هم به خودشون و هم به بقیه بیشتر خوش بگذره.

****************

مرضیه ها لازم ندارن که حتما یه چیز خیلی گرون یا یه چیز خیلی خوب داشته باشن که باهاش سرشون گرم بشه. اونا اگه نیت کنن که شاد باشن و لذت ببرن حتی اگه چیزی هم نداشته باشد باز هم با این حال خوش میگذرونن و از وقت گذرونی شون لذت می برند. مرضیه ها خودشونو خوب بلدن و میدونن که چه کارایی بیشتر از همه اونها رو شاد میکنه، اونا در کنار این موضوع دلشون رو به چیزای خیلی گرون خوش نمی کنند و با کوچکترین و ساده ترین چیزها لذت می برند و همین ها باعث میشه که نسبت به بقیه شادی رو بیشتر تجربه کنن و لذت بیشتری از زندگیشون ببرن.

****************

مرضیه ها استاد عشق و عاشقی اند اما فقط برای رفیقاشون. اونا میتونن ساعت ها بشینن و درس عاشقی بدن تا رفیقاشون توی رابطه عاطفیشون به مشکلی بر نخورن. راهنمایی هایی هم که اونا به رفیقاشون میکنن واقعا کار راه اندازه و میتونه مشکل رو حل کنه. اما خود مرضیه ها وقتی درگیر یه مشکل در رابطه عاطفیشون میشن انگار تموم راه حل هاشون از ذهنشون پر میکشه و میره و باز همونجا به همون رفقایی که راهنمایی میکردن متصل میشن. این یه زنجیره بین همه دختراست و انگاری بین مرضیه ها بیشتر اتفاق میفته.

****************

مرضیه ها اگه قولی بدن پای قولشون میمونن و هر کاری میکنن تا قولشون عملی بشه. اونا برای چیزی که از پسش بر نمیان قول نمیدن اما اگه بهت قولی دادن بدون که کارت حتما انجام میشه و اونا از پس کاری که بهشون سپردی بر میان. مرضیه ها اول از همه کاری که بهشون میخوای بسپری رو توی ذهنشون تجزیه و تحلیل میکنن، بعد موقعیت خودشون نسبت به انجام اون کار رو میسنجن و در آخر اگه تونستن بهت جواب مثبت میدن اما بدون که جواب مثبت دادنشون روی هوا نیست و اگه بهت اوکی دادن حتما از پس اون کار بر میان.

****************

مرضیه ها انگاری از همه چی راضین، از وضعیتشون، از زندگیشون، از رابطه هاشون و از هر چی که توی دنیایی که دارن توش زندگی میکنن تجربه میکنن. اونا میدونن که گله و شکایت نمیتونه گره ای رو باز کنه و نه تنها باعث خوش حالیشون نمیشه بلکه ناراحتی های بیشتری براشون به ارمغان میاره پس با توجه به این موضوع سعی میکنن از شرایط موجود لذت ببرن و خودشونو به خاطر مسائل مختلف زیاد ناراحت نکنن.

****************

مرضیه ها ناراحتی و غم رو دوست ندارن اما به جاش با شادی و خوشحالی خوب رفیقن. اونا توی هر چیزی به دنبال دلیلی برای شادی بیشتر خودشون میگردن و به طور کلی سعی میکنن شاد باشن و شاد زندگی کنن. اونا مثل خیلی ها زندگی رو به خودشون سخت نمیگیرن و همین ویژگی شون هم باعث شده که نسبت به خیلی ها رضایت بیشتری از زندگی داشته باشن.

****************

ممنونیم که ما رو تا به اینجای مطلب همراهی کردید. اگر دیدگاهی در مورد این مطلب داشتید خوشحال میشیم که اونو در بخش نظرات با ما در میون بذارید.


در ادامه حتما تماشا کنید :

عکس نوشته اسم مرضیه (سری دوم)

عکس نوشته برای تبریک تولد اسم مرضیه


1 نظر

  1. marzie..jooyandemarzie..jooyandesays:

    ضمن سلام در مورد مرضیه بسباری ازجرفاتون و نظراتون درسته ممنئن