جملات عاشقانه و زیبا درباره ی اسم محمد

اگه اسمت محمده یعنی ته مرامی، یعنی دلت خیلی بزرگه، یعنی وجودت سرشار از عشق و محبته و هر کسی که جزو اطرافیانت هست هم از این عشق و محبت بهره مند میشه. محمدها اونقدر درون شون بزرگه و قشنگه که این قشنگی خودش رو توی دنیای بیرونیشون هم بروز میده.

توی این مطلب میخوایم در مورد آقا محمدا صحبت کنیم. شما میتونید در این مطلب جملات و متن های عاشقانه و زیبایی درباره اسم محمد بخونید. همراه ما باشید.

متن عاشقانه درباره اسم محمد


متن درباره اسم محمد

محمد یعنی غیرت، یعنی وقتی همه ازت رو برمیگردونن اونه که پیشته و اونه که همیشه هوات رو داره. محمدا رفیق نیمه راه نیستن، اونا یهویی به بهونه های مختلف وسط را ولت نمیکنن، اونا اگه یه مسیر رو باهات شروع کنن تا تهش باهات میان چون شرف دارن و به پای شرف شون هیچوقت جا نمیزنن. همیشه اگه میخوای رفیقی برای خودت پیدا کنی سعی کن رفیقی باشه که اسمش محمد باشه.

****************

محمدا همیشه پشتتن، محمدا همیشه هوات رو دارن، اونا با مرام و معرفتشون کاری میکنن که توی دلت جا بگیرن. یه محمد وقتی که رفیقت میشه، مشکلات تو مشکلات خودش هم میشه، زندگی تو زندگی خودش هم میشه و به پای مشکلاتت و زندگیت هر کاری که از دستش بر بیاد برات انجام میده. محمدا نمیتونن ببینن که رفیقشون زندگی و وضعیت خوبی نداره و با این حال راحت به زندگی خودشون برسن و کک شون هم نگزه. اونا مشکلات رفیقاشون رو مهم میدونن و به پای مشکلات و زندگی اونها هر کاری انجام میدن.

****************

اسطوره وفا کیه؟ محمد! محمدا وفادارن. اگه میخوای با کسی بری توی رابطه با محمدا برو چون اونا یا رابطه ای رو شروع نمیکنن و یا اگه شروع کردن به این رابطه وفادارن و تا وقتی که در توان دارن برای رابطه شون میجنگن و کوتاه نمیان. محمدا وفایی دارن که باعث میشه رابطه هاشون مثل رابطه های امروزی نشه، اونا یه رابطه رو فقط به دید سرگرمی و گذران وقت نگاه نمیکنن و همینه که از اونا یه آدم فوق العاده خاص میسازه.

****************

محمدا از پنهون کاری و دروغ خوششون نمیاد. اگه کاری کردی بهتره همون اول بهشون بگی تا اینکه مخفی کاری کنی و بهشون دروغ بگی. اونا حقیقت تلخ رو تا دروغ شیرین بیشتر دوست دارن. به طور کلی احتمال بخششت وقتی کار اشتباهت رو بهشون میگی خیلی بیشتره تا اینکه بهشون نگی و خودشون بفهمن. محمدا درسته کینه ای نیستن اما ازت ناراحت میشن و تا بخوای از دلشون در بیاری خیلی طول میکشه.

متن زیبا درمورد اسم محمد

محمدا اهل ناراحت شدن و ادا و اطوار اومدن نیستن. اونا اگه از کسی ناراحتی به دل داشته باشن مستقیم تو روش میگن و نمیذارن که سر دلشون بمونه. محمدا با کمال ادب و احترام این کار رو انجام میدن تا طرفشون بفهمه و دیگه کاری که باعث ناراحتی اونا میشه رو انجام نده. محمدا مثل خیلی از آدما که یه مسئله رو توی دلشون نگه میدارن و کم کم بزرگ و بزرگترش میکنن تا یه کینه بزرگ ایجاد کنه نیستن و خیلی زود با طرف مقابلشون حرف میزنن چون برای حال خوب خودشون احترام قائلن.

****************

محمدا بیشتر از هر کسی برای خودشون احترام قائلن و خودشون رو دوست دارن چون معتقدن اگه کسی بخواد کس دیگه ای رو دوست داشته باشه اول از همه باید عاشق خودش باشه. یه محمد به قول معروف برای خودش نوشابه باز میکنه و خودش رو خیلی تحویل میگیره. اون همه جا خودش رو در اولویت قرار میده و حال خوب خودش نسبت به هر چیزی براش با اهمیت تره و این اصلا بد نیست. محمدا گرچه به خودشون زیاد احترام میذارن اما به منزله این نیست که احترام بقیه رو نادیده میگیرن. اونا بقیه رو هم محترم میدونن اما نه به خاطر بقیه و نه به خاطر هیچ چیز و هیچ کس دیگه ای احترام خودشون رو زیر سوال نمیبرن.

****************

محمدا دل بزرگی دارن، اونقدر بزرگ که حتی اگه بهشون بدی کردی باز میبخشنت و از گناهت میگذرن. اونا میدونن که این دنیا گذریه، اونا میدونن که این دنیا موندگار نیست و برای همین نمیخوان که با کینه و نفرت زندگی بگذرونن. اونا بقیه رو میبخشن تا اینجوری زندگی خودشون راحت تر و قشنگتر باشه. وقتی میبخشی، ذهنت آرومه، روانت سالمه و هیچ فکر و دغدغه ذهنی نداری که بخواد آزارت بده و اونا که اینو میدونن هیچوقت کینه به دل نمیگیرن و با دل بزرگشون بدی هایی که بقیه در حقشون کردن رو میبخشن.

متن کوتاه و احساسی برای اسم محمد

درسته محمدا از گناهت میگذرن اما به این منزله نیست که بخوان توی زندگیشون نگهت دارن. محمدا بیشتر وقتا فرصت دوباره هم میدن اما اگه نتونستی خودت رو ثابت کنی، ازت میگذرن، میبخشنت و کارت رو نادیده میگیرن اما به همراه اینها از زندگیشون هم حذفت میکنن. اگه نمیخوای از زندگی یه محمد حذف بشی، خیلی مراقب رفتارهات باش چون درسته اون میبخشه و میگذره اما اگه دوباره خطایی کنی احتمالش خیلی زیاده که دیگه نخواد جزو اطرافیان و دوستانش باشی.

****************

محمدا هر کسی رو به عنوان دوست انتخاب نمیکنن. به قول معروف اگه میخوای رفیق محمدا بشی باید از هفت خوان رستم بگذری اما اگه گذشتی و آزمونت رو پیش اونها قبول شدی اونا برات رفیق فابریکی میشن که با وجودشون دیگه به هیچ رفیق دیگه ای نیاز نداری. محمدا گرچه با همه خوش برخوردن اما به این منزله نیست که هر کسی رو به عنوان رفیق به زندگیشون راه بدن. یه کسی که میخواد رفیق اونا بشه اول از همه باید خودشو ثابت کنه تا در صورتی که لیاقتش رو داشت با اونها رفاقت کنه.

****************

رفاقت کردن با محمدا آسونه چون اونا هیچ توقعی ازت ندارن جز خوب بودن. همینکه خوب باشی، درست رفتار کنی، وفا داشته باشی و خیانتی در حقشون نکنی اونا تو رو دوست دارن و توی زندگیشون نگهت میدارن. اونا مثل آدمای امروزی از دوستاشون توقعات زیاد ندارن، اونا نمیخوان که براشون کارای بزرگی انجام بدی، اونا فقط میخوان که انسان باشی، انسانیت سرت بشه و ذات درستی داشته باشی. اگه این فاکتورها رو داشته باشی رفاقت کردن با تو رو خیلی دوست دارن و خیلی میپسندن.

****************

محمدا همون رفیق فابریکین که وقتی بهشون زنگ میزنی و میگی فلان مشکل رو دارم نمیگن خب به من چه و نمیگن که از فلانی کمک بگیر، زودی آدرس میگیرن و خودشونو بهت میرسونن. اونا حتی اگه نتونن کاری بکنن باز کنارت هستن و پیشت میمونن تا احساس تنهایی نکنی. به سلامتی هر چی محمده چون وفا و معرفتشون خیلی زیاده. خیلی ها موقع گرفتاری ها و مشکلات میپیچوننت چون حوصله اش رو ندارن اما اونا اینجوری نیستن و تا تهش باهاتن.

متن زیبا درباره اسم محمد

محمدا ممکنه دلشون بشکنه اما به روی طرفشون نمیارن چون معتقدن این کار نه تنها ناراحتیشون رو کم نمیکنه بلکه بیشتر هم میکنه. اونا اعتقاد دارن اگه یه بحث رو با طرف مقابلشون شروع کنن نه تنها طرفشون ممنکه توجیه نشه بلکه حتی ممکنه خودشون هم ناراحت بشن. اونا یه دل و قلب بزرگ و یه روح پاک دارن و سعی میکنن که مسئله ای که باعث ناراحتیشون شده رو با خودشون حل کنن. اونا تا جایی که امکان داشته باشه مسائل رو درون خودشون حل میکنن و بابت هر مسئله ای فوراً با رف مقابلشون بحث نمیکنن.

****************

اگه با یه محمد رفیقی همین الان بهش زنگ بزن و بگو دمت گرم خیلی مردی. ممکنه که تو ندونی برای چی اینو میگی اما اون خودش خوب میفهمه که چرا اینو بهش گفتی. محمدا ته مرام و مردونگی هستن و برای رفیق هاشون هر کاری میکنن. اونا همیشه دنبال گره های زندگی رفیقاشون هستن تا اونها رو باز کنن حتی اگه خود رفیقاشون از این موضوع اطلاعی نداشته باشن. همینه که اونا رو خاص میکنه و همینه که تو رو باید مجاب کنه تا به رفیقت که اسمش محمده زنگ بزنی و ازش تشکر کنی.

****************

آهای محمدی که خیلی زود ناراحتت میکنن، دلت رو میشکنن و حالت رو نادیده میگرن، بد به دلت راه نده، آدمای خوب توی این دنیا همینجورین یعنی رنجونده میشن. مبادا روح پاکت، قلب بزرگت و دلی که توش پر از مهربونیه رو صرفاً برای آدمایی که رنجوندن بقیه براشون کاری نداره فراموش کنی. باور کن که دنیا با محبت ها و مهربونی های امثال تو هست که قشنگه پس همیشه مهربون باش و همیشه خوبی کن. بذار تا تموم این ناراحتی ها با عطر خوبی ها و مهربونی هات از بین برن.

****************

توی زندگیت هیچ کسی نباشه اما یه محمد باشه کافیه چون اون خودش یه ارتش یه نفره هست و برات هر کاری میکنه. محمدا وقتی توی زندگی یه نفر هستن تمام تلاششون رو میکنن تا نقش یه آدم خوب و آدمی که به کارش میاد رو براش بازی کنن. اونا مثل خیلی از آدمای این دوره و زمونه زالو صفت نیستن که به زندگی کسی بچسبن و بخوان خونش رو بمکن بلکه هر کاری میکنن تا طرفشون احساس راحتی داشته باشه و احساس آرامش به سراغش بیاد.

****************

محمدا آرامش بقیه براشون مهمه. اونا هر کاری میکنن تا بقیه احساس آرامش داشته باشن. اونا جزو اون دسته از افرادی که میگن آرامش خودمون مهمه پس گور بابای بقیه نیستن و تموم تلاششون اینه که به اطرافیانشون حس خوب بدن. گرچه خیلی وقت ها بقیه آرامش محمدا رو نادیده میگیرن اما با این حال اونا از به ارمغان آوردن حال خوب برای دیگران دست بر نمیدارن چون معتقدن که اگه برای بقیه حال خوبی به وجود بیارن، حال خودشون هم خوب میشه.

جملات عاشقانه درمورد اسم محمد

اصلا حدیث داریم که میگه اگه اسم شوهرت محمده پس خوشبختی از آن خود خودته. محمدا خوب بلدن به طرفشون احساس خوشبختی بدن. اصلا همینکه وارد زندگی یه محمد شدی، آرامش رو احساس میکنی و کنارش همیشه حال دلت خوبه. محمدا دنبال سوء استفاده نیستن و همچنین توی رابطه فقط دنبال حال خوب خودشون نیستن بلکه به طرف مقابلشون هم فکر میکنن و سعی میکنن برای اون هر کاری که از دستشون بر میاد انجام بدن. به سلامتی هر چی محمده.

****************

دم تموم محمدایی که غیرت و مردونگیشون اجازه نمیده خم به ابروی شریک زندگیشون بیارن گرم. محمدا عادت ندارن طرفشون رو برنجونن اما خوب بلدن حال خوب رو براش به ارمغان بیارن. اونا اینقدر ترفند بلدن که اگه طرفشون حتی اعصابش خورد باشه یا ناراحت بشه بالاخره خنده به روی لب هاش میاد و واقعا حال دلش خوب میشه. محمدا برای احساس خوب طرفشون ارزش قائلن و به پای همین ارزش گذاری حتی سخت ترین کارها رو هم به جون میخرن تا حال طرفشون واقعا خوب باشه.

****************

یه محمد ممکنه بغض توی گلوش گیر کرده باشه و در حال ترکیدن باشه اما هیچی نگه و آروم و ساکت یه جا بشینه. آدمایی که خیلی زود میرنجن و فوری به گریه میفتن و از زمین و زمان شکایت میکنن آدمای ضعیفی هستند و محمدا با این آدما فرق دارن. اگه دیدی یه محمد داره گریه میکنه بدون که واقعا روش فشار اومده و غم و ناراحتی واقعا اونو به تنگنا آورده وگرنه اون به این راحتی دم به تله ناراحتی هاش و گریه هاش نمیده و خیلی زود زانو غم بغل نمیگیره.

زیباترین جملات راجب اسم محمد

محمدا هم خوشتیپن و هم ظاهرشون قشنگه. دیدی بعضیا ویترین شون خیلی خوبه اما وقتی باطن شون رو نگاه میکنی حالت بهم میخوره؟ میخوام بگم که محمدا اینجوری نیستن. اونا ظاهر و باطنشون یکیه یعنی فوق العاده خوب و قشنگه. یه محمد هم جنتلمنه، هم خوش بر و روئه و هم خیلی خوش اندامه و جدای از این ها اون هم مهربونه، هم قلبش پر از عشقه و هم دلش به اندازه تموم اقیانوس ها بزرگه. واقعا از یه محمد دیگه چی میخواین؟ محمدا همه چی تمومن پس اگه یه محمد بهت پیشنهاد داد بدون هیچ اما و اگری قبول کن چون خدا یه فرصت ناب برای خوشبختیت سر راهت گذاشته.

****************

میگن اگه محمدا به کسی پیشنهاد بدن یعنی خدا میخواد توی زندگی اون آدم یه آسانسور قرار بده که اونا رو راحت از طبقه یک زندگی به طبقه ده زندگی ببره. با محمدا که باشی خوشی ها و لذت هایی رو تجربه میکنی که هیچوقت نمیتونستی توی زندگی عادیت تجربه کنی یا اگه قرار بود تجربه شون کنی خیلی با اون لذت ها فاصله داشتی. محمدا با پیشنهادی که به طرفشون میدن یه فرصت خوشبختی هم به طرفشون میدن پس اگه یه محمد بهت پیشنهاد داده چند بار این متن رو از اول به آخر بخون و بعد راجع به پیشنهادی که بهت داده فکر کن.


در ادامه حتما تماشا کنید :

عکس اسم محمد طرح گرافیکی نام محمد


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...