کلیپ درباره داشتن رفیق خوب پسرانه و دخترانه (2)

واقعا داشتن یک رفیق خوب و پایه در زندگی هر شخصی یکی از نعمت های زیبا و خوب الهی می باشد ، ما در این بخش از سایت توپ تاپ مجموعه ای از کلیپ های کوتاه و دلنشین در مورد داشتن رفیق خوب و صمیمی که در مدل های دخترانه و پسرانه می باشد ؛ تهیه دیده ایم که مناسب برای وضعیت و استوری واتساپ می باشد.

یک روزی، یک جایی، آدم‌های هم فرکانس، همدیگر را پیدا می‌کنند!
می شوند دوست، رفیق...
آرام‌ می‌گیری با حرفهایشان؛
و بعد فکر میکنی کاش زودتر پیدا می‌شد!
حضور هیچکس در زندگی اتفاقی نیست

توی زندگی یه دوستایی هستن که از صدتا مشاور بهترن ! وقتی باهاشون حرف میزنی غرق میشی تو اشکای حاصل از ترکیدن بغض تو گلوت و تا حالت خوب نشه ولت نمیکنن !
انگار گفتن بیا بشین تو و در اتاقو اونقد سفت بستن که هیچکس عمرا بشنوه چی میگی . یه جوری اطمینان میدن با حرفاشون بهت که انگار قسم یاد کردن هر رازی رو گفتی تو سینه نگه دارن . دونه به دونه حرفاتو با دقت میشنون ؛ الکی نصیحت نمیکنن ؛ بیخودی قضاوت نمیکنن ؛ سرزنش نمیکنن ! حتی تو اوج ناراحتیت باهات اشک میریزن ...
نه نگران اینی که ساعت چنده و چقدر وقت گذشت نه کسی میاد در بزنه بگه ببخشید وقتتون تموم شده . واسه خوب کردن حالت نه تنها پول نمی‌گیرن ازت بلکه انتظار ندارن جایی واسشون جبران کنی . بعضی دوستا هستن که از صدتا مشاور بهترن . این دوستا رو نباید از دست بدی که اگه دادی یه موقعی برای دوباره داشتنشون چنان می‌ریزی به هم که هیچ مشاوری نمیتونه حالتو خوب کنه.

کلیپ احساسی و زیبا راجب داشتن یک رفیق خوب.

کلیپ پسرونه داشتن دوست خوب.

رفیق خوب اونیه که در تمام لحظه های غم و شادی کنار تو باشه
حرفت رو بخونه قبل از اینکه خودت بخوای چیزی بگی
و حالت رو بهتر کنه فقط با بودن کنارت.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...