جملات انگیزشی و زیبا درباره خودباوری

خودباوری یکی از قوی ترین سلاح های انسانه که وقتی اون رو به کار ببره، هیچ مشکل و چالشی نمیتونه در مقابل اون قد علم کنه. انسان به واسطه خودباوری میتونه در هر کاری بدرخشه و در اون بهترین عملکرد رو از خودش نشون بده. برای اینکه بدرخشی و موفق بشی، اولین گام یعنی خودباوری رو باید برداری.

در ادامه این مطلب انواع متن های انگیزشی و تاثیرگذار در مورد خودباوری رو باهاتون به اشتراک میذاریم که پیشنهاد میکنیم حتما اونها رو بخونید و ازشون در مسیر رسیدن به خواسته ها و بهتر کردن زندگیتون بهره ببرید. همراه ما باشید.

متن انگیزشی خوباوری

خودت رو بپذیر و باور داشته باش. چرا خودت رو کوچیک میدونی؟ چرا خودت رو لایق چیزی نمیدونی؟ چرا عالم و آدم رو از خودت برتر و بهتر میدونی؟ مگه اونها چه ویژگی بهتری نسبت به تو دارن؟ مگه بین خلقت اونها با تو فرقی بوده؟ نه! تو فقط نتونستی ویژگی های مثبت خودت رو پیدا کنی، تو فقط نتونستی خودت رو باور کنی و برای خودت ارزشی قائل بشی و برای همین هست که احساس میکنی عالم و آدم از تو بهترن و تو در نقطه صفر قرار داری. برای شروع خودباوریت اول از همه باید ویژگی های مثبتت رو درون خودت پیدا کنی، این ویژگی ها چیزهایی هستن که باعث میشه خودت رو به خاطر اونها دوست داشته بشی. اگه در این بین ویژگی های منفی ای هم داری، خودت رو محصور اون ویژگی های منفی نکن و سعی کن که از بند اونها رها بشی!

*************

خودت رو بپذیر و باور داشته باش حتی اگه تموم دنیا تو رو باور ندارن. آدم های موفق اول تونستن خودشون رو باور کنن و نقاط قوت خودشون رو بشناسن تا بعد به موفقیت رسیدن. تو هم اگه میخوای موفق بشی و ازت در آینده به عنوان الگو یاد کنن، اگه میخوای موفق بشی و همه با دست تو رو به عنوان یک انسان خوشبخت نشون بدن، پس خودت رو هر چی که هستی بپذیر، باور داشته باشه و با همون چیزی که هستی سعی کن که حق خودت رو از این دنیا بگیری و به اون چیزی که میدونی لیاقتت هست برسی.

*************

به تعریف های دیگران در مورد خودت توجه نکن. اگه بخوای با تعریف های اونها زندگی کنی بیشتر باید از خودت بدت بیاد چون این مردم از خودشونم متنفرن و نباید توقعی داشته باشی که از تو خوششون بیاد و تو رو باور کنن. همونجور که هستی خودت رو بپذیر و زندگی کن چرا که راز سعادت تو در همین هست.

*************

خودت رو باور داشته باش و به اینکه فلانی و فلانی در موردت چی فکر میکنن و چه حرف هایی میزنن توجه نکن. بذار اونها حرف بزنن، حرف های اونها به هیچ جایی نمیرسه و هیچ نتیجه ای نداره به شرط اینکه تو خودت رو باور داشته باشی و از توانایی های خودت اطمینان حاصل کرده بشی. وقتی که تو خودت رو بپذیری و باور کنی، دیگران هر چقدر هم حرف بزنن، هر چقدر هم حرفاشون به گوشت برسه، دیگه برات اهمیتی نداره چون تو خودت میدونی چی هستی و کی هستی و همین برات کافیه تا حق خودت رو از این دنیا بگیری.

*************

راز محبوب شدن در این نیست که مدام به دنبال تایید بقیه باشی و مدام بخوای که بقیه دوستت داشته باشن، راز محبوب شدن خودباوریه. فقط کافیه نگاهی به اطرافت بندازی تا ببینی آدمایی که خودشون رو دوست دارن و برای خودشون ارزش قائل میشن چقدر نسبت به افرادی که مدام به دنبال تایید بقیه هستن و مدام میخوان نظر بقیه رو به خودشون جلب کنن محبوبترن. وقتی که آدمی خودش رو باور کنه و خودش رو بپذیره و دوست داشته باشه، به پای اینها، دیگران هم به اون علاقه مند میشن و جذب اون میشن.

*************

در هر چیزی اول باید خود باوری باشه تا قدم اول برای موفقیت برداشته بشه. تا وقتی که خودباوری وجود نداشته باشه نمیشه انتظاری هم داشت که موفقیتی حاصل بشه. به عنوان مثال شخصی میخواد کسب و کاری رو شروع کنه اما اصلاً به خودش و توانایی هاش باوری نداری. این شخص وقتی که کسب و کارش رو شروع میکنه، در هر مسئله ای تردید میکنه و همین باعث قدم به قدم نزدیک شدنش به شکست میشه. خودباوری پله اولین موفقتیه که اگه کسی پاش رو روی این پله بذاره و خودش رو باور کنه، پیمودن دیگر پله های موفقیت براش کار مشکلی نخواهد بود.

*************

خودت رو باور کن تا دیگران هم تو رو باور کنن. تا وقتی که خودت از خودت بدت میاد، تا وقتی که خودت برای خودت ارزشی قائل نمیشی و مدام خودت رو مسخره میکنی، چطور توقع داری که دیگران نکته مثبتی در تو پیدا کنن و تو رو به خاطر اون دوست داشته باشن؟ هر جوری که خودت، خودت رو ببینی، دیگران هم به همون شکل تو رو میبینن و از تو یاد میکنن. اگه خودت رو یه آدم منفور ببینی و یاد کنی، دیگران هم تو رو منفور میدونن اما اگه خودت رو دوست داشته باشی، دیگران هم از تو به عنوان یک آدم محبوب یاد خواهند کرد. سعی کن بیشتر به جای جلب نظر دیگران روی خودت کار کنی، به خودت احترام بذاری و خودت رو بیشتر دوست داشته باشی تا اینجوری نظر اونها رو هم به خودت جلب کنی و کاری کنی که نکته های مثبت زیادی در تو پیدا کنن.

*************

آدمهایی که خودشون رو باور ندارن و آدمهایی که ویژگی مثبتی در خودشون نمیبینن میشن ابزاری برای آدم هایی که خودباوری دارن. آدم هایی که خودشون رو باور کردن سعی میکنن مدام به بهترین ها برسن و بهترین ها رو برای خودشون به ارمغان بیارن ولی آدم هایی که برای خودشون ارزشی قائل نیستن و توانایی های خودشون رو باور ندارن، خودشون رو تبدیل به ابزاری برای آدم های خود باور میکنن چرا که فکر میکنن اینجوری به سهم خودشون از این دنیا میرسن. چیزی که این آدم ها نمیدونن اینه که دنیا به اونها از مسیر شخص دیگه ای سهمشون رو نمیده، اونها باید مسیر خودشون رو پیدا کنن تا دنیا هم اونها رو لایق سهم بدونه.

*************

خودت رو هر چیزی که هستی بپذیر و باور داشته باش. از همین حالا تا هر وقت میخوای مدام خودت رو به زمین و آسمون بزن، از همه چیز شکایت کن، مدام گله کن که چرا این هستی، چرا فلان ویژگی رو داری و چرا با فلان ویژگی به دنیا اومدی تا اون وقت ببینی چه چیزی تغییر میکنه. در واقع هیچ چیز تغییر نمیکنه و تو فقط چند وقت از فرصتی که خدا در اختیارت گذاشته بود رو از دست دادی، همین! خودت رو هر چی که هستی بپذیر و سعی کن با توجه به همون چیزی که هستی حق خودت رو از دنیا بگیری. اگه نخوای خودت رو بپذیری، چیزی که نصیبت میشه نه تنها پیشرفت نیست بلکه پسرفته.

*************

اگه میخوای توی این دنیا به خوشبختی و سعادت واقعی برسی پس باید خودت رو باور داشته باشی و برای اونچه که هستی ارزش قائل بشی، این راز سعادت هست که کمتر کسی از اون با خبره. وقتی تو خودت رو بپذیری و دوست داشته باشی، وقتی خودت رو باور کنی، اون موقع دنیا از دیدت خیلی قشنگ میشه و حتی گه ثروت چندانی نداشته باشی، حتی اگه زندگی لاکچری و خیلی خفنی هم نداشته باشی مهم نیست چون اون موقع تو خودت رو دوست داری و همین دوست داشتن باعث میشه از همون چیزی که در لحظه هستی لذت ببری.

*************

اولین گام توی مسیر رسیدن به هر هدفی اینه که خودباوری رو در خودت به وجود بیاری. تو باید خودت رو باور کنی تا در کنکور موفق بشی، تو باید خودت رو باور کنی تا در فلان مصاحبه شغلی قبول بشی، تو باید خودت رو باور داشته باشی تا فلان کسب و کار رو شروع کنی، تو باید در هر چیزی اول از همه خودت رو باور کنی تا بعد بتونی در اون موفق بشی. وقتی که خودت و توانایی های خودت رو قبول نداری هیچ وقت نمیتونی دستاوردی که میخواستی رو به دست بیاری! پس خودت رو باور کن و با قدرت وارد هر مسیری که میخوای شروع کنی بشو.

*************

خودباوری به آدم قدرت میده و همین قدرت باعث میشه که از پس هر کاری بر بیاد. خودباوری نیروی اعتماد به نفس رو زیاد میکنه و وقتی که اعتماد به نفس کسی زیاد باشه اون موقع خیلی با انگیزه تر و با انرژی تر میتونه کاری رو شروع کنه و اون رو به پایان برسونه. یادت باشه اگه میخوای به خودت انگیزه بدی، اگه میخوای انرژی مضاعفی به خودت بدی تا با اون در مسیر موفقیت بیشتر بدرخشی پس باورت رو نسبت به خودت بیشتر کن.

*************

خودباوری داشتن خوبه اما یه جاهایی میتونه به ضرر آدم تموم بشه. خودت رو باور کن اما در زمینه ای که ضعف داری، در زمینه ای که مشکلی داری و میدونی دچار نقص هستی هیچ وقت خودباوری کاذب به وجود نیار و سعی کن ضعف خودت رو از بین ببری. اگه خودباوری کاذب به وجود بیاری بعد از مدتی ضربه هایی از این کارت میخوری که ممکنه واقعا شدید باشن و تو رو از پا در بیارن. بذار باوری که نسبت به خودت در وجودت شکل میگیره واقعی باشه نه یه تصویر فیک که از خودت در ذهنت ساختی و در اعماق قلب و ذهنت میدونی که اون تصویر درست نیست.

*************

آدمایی که به خودشون باور دارن نیازی ندارن که خودشون رو برای بقیه ثابت کنن. اونها صبر میکنن تا نتیجه همه چیز رو به بقیه ثابت کنه، اونها کمترین تلاشی برای اینکه نظر بقیه رو جلب کنن انجام نمیدن و بیشتر روی خودشون و افزایش توانایی هاشون تمرکز دارن. اینجور آدما در اغلب مواقع موفق میشن و میتونن یک زندگی فوق العاده برای خودشون بسازن. اگه جزو این دسته از افراد هستی بهت تبریک میگم اما اگه نیستی از همین امروز تصمیم بگیر روی خودباوریت کار کنی چون اینجوری زندگیت زیباتر از حد تصور میشه.

*************

آدمی که خودشو باور داشته باشه مهم نیست که شکست بخوره، مهم نیست که زمین بخوره، مهم نیست که با فلان مشکل خاص رو به رو بشه، اون در هر صورت میدونه که در نهایت قراره به چیزی که میخواد برسه و به این اعتماد کامل داره و همین باعث میشه که حتی با بدترین زمین خوردن ها ناامید نشه و دوباره از نو شروع کنه و همه چیز رو از نو بسازه. خودباوری نیروی خیلی فوق العاده ای هست که اگه توی خودمون به وجود بیاریمش میتونه مثل یک سپر قوی در برابر تمام شکست ها و مشکلات باشه و ما رو در برابر تموم اونها حفظ کنه.

*************

توی جنگ رسیدن به خواسته هات، قوی ترین سلاحی که میتونی داشته باشی خودباوریه. این سلاح وقتی توی جنگ به کار برده میشه، حریفت که دنیا و آدماش هستن خلع سلاح میشن و هیجوره نمیتونن در مقابلت مقاومتی از خودشون نشون بدن. وقتی آدمی خودش رو باور داشته باشه همین باور باعث میشه که هیچوقت به دیگران و دنیا اجازه نده اون رو زمین بزنن و حتی اگه دنیا و آدماش به اون صدمات زیادی زدن با این حال اون به واسطه این سلاح باز دوباره از جاش پا میشه و جنگش رو از سر میگیره.

*************

آدمی که خودباوری داره دنبال ثابت کردن خودش به بقیه نیست. بذار بقیه هر چی دوست دارن در موردت فکر کنن، بذار هر چی میخوان ازت غیبت کنن و پشت سرت حرف بزنن، بذار هر چی حرف توی دلشون هست رو در موردت بزنن، مهم نیست، مهم اینه که تو میدونی تموم حرف ها و افکار و باور اونها در موردت اشتباهه، چون تو خودت رو میشناسی و باور داری و میدونی که تصویری که اونها ازت ساختن یه تصور فیک و اشتباهه. اگه به دنبال ثابت کردن خودت به بقیه باشی، نشون میده که از نیروی خودباوری کمی برخورداری و همین باعث میشه که به حرف های اونها بها بدی و کاری کنی که حرف هاشون در زندگی تاثیر بذاره.

*************

خودت رو باور کن و به خودت ایمان داشته باش! توی این دنیا تنها کسی که میتونی بهش تکیه کنی و مطمئن از این باشی که بهت خیانت نمیکنه فقط و فقط خودت هستی پس خودت رو باور کن، بیشتر از همه برای خودت ارزش قائل شود، خودت رو دوست داشته و به توانایی هات ایمان بیار.


جملات بیشتر و جدیدتر درباره خودباوری :

خودت رو باور داشته باش خودت رو دوست داشته باشد و به عقاید، تصمیمات و انتخابات خودت پایبند باش. هیچوقت برای اینکه کسی چیزی بهت میگه مسیرت رو تغییر نده. این مردم همیشه حرف میزنند و اگه بخوای طبق حرف اونها پیش بری در بیراهه زندگی گرفتار خواهی شد. اون مسیری که خودت میدونی درسته رو در پیش بگیر، اون راهی که بهش ایمان داری رو انتخاب کند و در اون قدم بذار و فارغ از اینکه بقیه بهت چی میگن باور داشته باش که در اون مسیر و راه موفق خواهی شد.

*************

موفقیت تنها با یک اصل امکان پذیره و اون هم خودباوریه. تا وقتی که نتونی خودت رو باور کنی موفقیتی هم در کار نخواهد بود. تو باید خودت، توانایی هات و هدف هات رو باور کنی تا در نهایت بتونی در یک زمینه به موفقیت برسی. اگه به خودت ایمان نداشته باشی هیچوقت در راهی با قطعیت قدم نمیذاری، اگه به توانایی هات ایمان نداشته باشی هیچ وقت هیچ کاری رو با جدیت انجام نمیدی و وقتی که به هدف هات باور نداشته باشی هیچ وقت براشون اقدامی نمیکنی پس حالا که این ها رو میدونی این چند اصل خودباوری رو در خودت به وجود بیار و بعد به سمت اهداف و خواسته هات حرکت کن.

*************

اگه خودت رو باور کنی، به خودت ایمان داشته باشی و به توانایی هایت شک نکنی مطمئن باش که حتی از دل سرسخت ترین اتفاقات باز هم فرصت هایی رو خلق خواهی کرد و از طریق اونها به موفقیت خواهی رسید. ولی اگه خودباوری نداشته باشی، حتی اگه فرصت ها خودشون با پای خودشون وارد زندگیت بشن از اونها خواهی گذشت و یا نادیده شون خواهی گرفت. برای اینکه از خودت یک انسان قدرتمند بسازی لازمه که خودت رو باور کنی و به خودت و توانایی هات ایمان داشته باشی.

*************

بذار یه سوال بپرسم، کیه که توی این دنیا از خودت مهمتره؟ کیه که از خودت عزیزتره؟ کیه که نیازهایش از تو واجب تره؟ چرا خودت رو دوست نداری؟ چرا به خودت احترام نمیذاری و اصلا حواست نیست که بهت چی میگذره؟ تو مهمترین آدم توی این دنیا برای خودت هستی. این رو بارها به خودت تکرار کن و از همین امروز تلاش کن خودت رو باور کنی و خودت رو بیشتر از هر کسی و بیشتر از هر چیزی دوست داشته باشی. این راز موفقیت تو توی این دنیاست و این روز محبوبیت تو بین آدماست، فقط باید خودت رو باور کنی تا در نهایت بتونی هم موفق و هم محبوب بشی.

*************

بذار یه چیزی بهت بگم، تا وقتی که خودت رو باور نکنی هیچ کس تو رو باورت نمیکنه و هیچکس اون احترامی که میخوای رو بهت نمیذاره. چجوری خودت رو باور نداری و انتظار داری دیگران بهت اعتماد کنن؟ چجوری به خودت بی احترامی میکنی و بعد انتظار داری که بعد بهت احترام بذارن؟ یادت باشه اعتماد، باور، احترام و هر چیزی شبیه اینها اول از خودت شکل میگیره. اگه میخوای مردم جوری که دوست داری باهات رفتار کنن پس خودت هم دقیقا باید همونطور با خودت رفتار کنی.

*************

خودباوری وسیله ای برای رسیدن به موفقیت ها و سعادت های بی شماره. تا وقتی که از این وسیله استفاده نکنی موتور حرکتت برای رفتن به سمت موفقیت ریپ میزنه و خیلی کند حرکت میکنه اما وقتی که این وسیله رو استفاده میکنی این موتور نه تنها ریگ نخواهد زد بلکه با سرعت هر چه تمام تر تو رو به سمت چیزهایی که میخوای خواهد برد. فقط خودت رو باور کن و بعد نتیجه استفاده از این وسیله فوق العاده برای رسیدن به موفقیت هات رو در زندگی ببین.

*************

خودباوری صفر یا صد نیست. نمیتونیم بگیم که یک آدم به هیچ وجه خودش رو باور نداره یا اینکه یک آدم کاملاً خودش رو باور داره. ما در زمینه های مختلف یا به خودمون ایمان و باور داریم یا هیچ اعتمادی به خودمون نداریم. همیشه سعی کن توی زمینه هایی که به خودت باور داری قدرتمندتر عمل کنی تا این باور روز به روز بیشتر بشه و همچنین تلاش کن تا توی زمینه هایی که به خودت باور نداری کم کم ایمان و باور به وجود بیاری تا در نهایت نیروی خود باوریت روز به روز بیشتر و بیشتر بشه.

*************

تو به واسطه خودباوری میتونی از صفر به صد برسی. کسی که خودش رو باور نداره حتی برداشتن قدم اول هم براش سخته و از این کار صرف نظر میکنه اما کسی که خودش رو باور داره هر روز سعی میکنه تا روش های جدیدی پیدا کنه که یک پله هم که شده خودش رو بالاتر ببره و موجب رشد و پیشرفت خودش بشه. همیشه سعی کن نیروی خود باوری رو درون خودت تقویت کنی و از خودت یک من قوی بسازی تا به این شکل بتونی به دستاوردهای زیادی توی زندگیت برسی و موفقیت های زیادی رو از آن خودت کنی.

*************

تو اگه خودباوری نداشته باشی تمام رابطه هات خیلی زود از بین میرن، اگه خود باوری نداشته باشی توی هیچ کاری موفق نمیشی و اگه خودباوری نداشته باشی خیلی زود تبدیل به ابزاری برای افرادی که خودباوری دارند میشی تا اونها به موفقیت برسند. یادت باشه اگه نمیخوای توی زندگیت نقش یک آدم ضعیف رو بازی کنی و همچنین اگه نمیخوای توی زندگیت شکست های متوالی رو تجربه کنی همیشه خودت رو باور کنی و به خودت و توانایی هات ایمان داشته باشی.

*************

آدمی که خود باوری داره براش مهم نیست که بقیه در موردش چی میگن، اون کار خودش رو انجام میده، تلاش میکنه، همت به خرج میده و هر کاری میکنه تا در نهایت بتونه به اون چیزی که میخواد برسه. حالا بقیه هر چقدر میخوان حرف بزنن و بگن که اون نمیتونه، برای اون این حرفا مهم نیست چون خودش رو باور داره. اگه به خودت باور داشته باشی اون موقع میبینی که حرف مردم چقدر برات پوچ و بی اهمیت میشه اما اگه نیروی خود باوریت رو از دست بدی کوچکترین حرف مردم هم روت تاثیر میذاره و موجب میشه که تو از رسیدن به خیلی از موفقیت هات دست برداری و دیگه براشون کاری انجام ندی. نذار که این اتفاق توی زندگیت رخ بده و تو خودباوریت رو از دست بدی.

*************

خودت رو باور داشته باش و دوست داشته باش و اینو بدون که توی این دنیا هیچکسی مهمتر از خود تو نیست. هر کاری میدونی خوشحالت میکنه انجام بده و همیشه به دنبال این باش که خودت رو بیشتر از هر کسی دوست داشته باشی. مبادا به خاطر حرف کسی، چیزی که میشنوی یا هر چیزی بخوای باورت رو نسبت به خودت از دست بدی و اون عشق و علاقه همیشگیت رو در وجودت از بین ببری. سعی کن نسبت به این حرفها یا هر چیزی شبیه به این حرفها بی تفاوت باشی و نذاری که اونها ذره ای روی ای اعتماد به نفس و عزت نفست تاثیر بذارن..

*************

خودباوری یعنی اینکه نسبت به خودت برای انجام یک کار باور داشته باشی. حالا اگه یک کاری رو میخوای انجام بدی در خودت خودباوری به وجود بیار و به این شکل اون کار رو انجام بده. تا وقتی که خودت و توانایی هات رو باور نکردی بهتره که هیچ کاری نکنی چون احتمال موفقیتت توی اون کار خیلی کم میشه. تو اول باید روی حس خود ارزشمندیت کار کنی و بعد از اون اعتماد به نفس رو درونت شکل بدی تا بعدش بتونی در هر کاری بدرخشی.

*************

خودباوری کلید رسیدن به سعادته. اگه در موفقیت با هر کلیدی باز نشه به طور قطع با کید خودباوری باز میشه و تو میتونی به واسطه اون به موفقیت دست پیدا کنی. خودباوری نیرویی هست که بهت انگیزه میده یک کار رو انجام بدی و از پسش بر بیای. اگه خودباوری وجود نداشته باشه ممکنه یک کار رو هم شروع کنی اما شاید اصلا اونو به اتمام نرسونی و در همون اوایل رهاش کنی. همیشه با کلید خودباوری به سمت موفقیت حرکت کن و اینجوری اطمینان داشته باش که اون از آن تو خواهد شد.

*************

خودباوری گنجی پنهانه که هر کسی پیداش کنه ثروتمندترین انسان روی این زمین میشه. خیلی ها این گنج رو تا آخر عمرشون هم پیدا نمیکنن و هیچوقت در زندگیشون طعم خوشبختی و سعادت رو نمیچشن. این گنج در درون آدمها نهفته شده. اگه تو میخوای که گنج خودباوری رو پیدا کنی پس به دنیای درونت سفر کن و سعی کن این دنیا رو زیباتر از هر وقتش کنی اون موقع میبینی که این گنج خود به خود نمایان میشه و تو رو به درجات بسیار بالایی در زندگیست میرسونه.

*************

خودباوری این نیست که از الکی بگی میتونم از پس کاری بر بیام بلکه خودباوری همونطور که از اسمش پیداست یک نوع باوره و بیشتر باید در ذهنت شکل بگیره تا اینکه اونو به کلام بیاری. هر چقدر بگی من میتونم فلان کارو انجام بدم اهمیت نداره، مهم اینه که توی ذهن و افکارت چی میگذره. اگه توی ذهنت واقعا گفته شد که میتونم یعنی تو خودباوری داری اما اگه غیر از این بود هزاران بار هم که بگی میتونم اینو بدون که نخواهی تونست چون تو نیروی خودباوری که باید در درونت شکل بگیره رو هنوز نداری. سعی کن همیشه روی ذهنت و روانت کار کنی و اونجا خودباوری رو به وجود بیاری.

*************

نیروی خودباوری همیشه به انسان ها کمک میکنه که از زندگیشون لذت ببرن و حال دلشون خوب باشه. خودباوری افسردگی، حال بد، اندوه و ناراحتی رو از انسان دور میکنه. قتی که انسانی خودش رو باور داره میدونه که میتونه از پس شرایط سخت بر بیاد پس اونقدر که باید افسرده و ناراحت نمیشه و بیشتر خود رو آماده میکنه و عزمش رو جزم میکنه تا بتونه از دال شرایط سخت عبور کنه و خودش رو به آسونی ها و حال خوبی که خدا براش در زندگی تدارک دیده برسونه.

*************

آدمی که خودباوری داره هیچوقت به کسی وابسته نیست چون خودش برای خودش کافیه. اون آدما رو به زندگیش دعوت میکنه و از بودن با اونها لذت میبره اما این به این معنا نیست که حتما اون آدمها باید حضور داشته باشن تا حال دل اون خوب باشه. آدمی که خود باوری داره خودش رو میشناسه و به نیازهای خودش واقفه و برای همین هم خودش سعی میکنه حال خودش رو خوب کنه و احساس خوب رو به خودش هدیه بده. اگه خودباوری داری باید بهت تبریک بگم چون تو یک آدم کاملا مستقل و بی نیاز به کسی هستی اما اگه این حس رو نداری هر چی زودتر خودت رو بپذیر و باور کن تا بتونی از شر وابستگی ها رها بشی.

*************

خودت رو باور کن و خودت رو بپذیر. توی این دنیا هر کسی که خودش رو باور نکنه ابزاری میشه برای اون کسایی که خودشون رو باور کردن و پذیرفتن. همیشه توی هر زمینه ای سعی کن ابتدا خودت رو باور کن و به توانایی های خودت ایمان بیاری و بعد از اون به اون زمینه وارد بشی. اگه کاری غیر از این رو انجام بدی احتمال شکستت خیلی بالا میره. تو تا وقتی که نتونی خودت رو باور کنی نه خدا و نه کانات هم بهت باوری نخواهند دلشت و همین باعث میشه که در این دنیا به زمین بخوری.

*************

خودباوری بهت حس شادی و نشاط میده و باعث میشه که از با خودت بودن لذت ببری. وقتی که خودت رو باور داری حتی اگه تنهاترین آدم این شهر هم باشی باز هم خوشحالی و باز هم از زندگیت لذت میبری. ادمایی که خودباوری دارن خوب بلدن که خودشون رو خوشحال نگه دارن و برای این خوشحالی به هیچ چیز و هیچ کسی نیازی ندارند. سعی کن با نیروی خود باوری از خودت یک انسان قوی در زندگیت بسازی، انسانی که فوق العاده شاده و هیچ چیزی در زندگی اونو به زمین نمیزنه.

از شما متشکریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...