کدام سوره برای ازدواج خوب است

ممکن است قصد ازدواج داشته باشید ولی خواسته تان برآورده نشود در این زمان شما می توانید از سوره طه استفاده کنید. طبق روایات نقل شده از حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، اگر بر اساس اصولی خاص از این سوره استفاده کنید، می توانید حاجت خود که ازدواج است را برآورده کنید.

اگر می خواهید ازدواج کنید ولی این امر میسر نمی شود و به هر دلیلی شما از ازدواج کردن بازمانده اید چه خوب است که به سراغ قرآن بروید. سوره طه در قرآن برای کسانی که خواستگاری ندارند و یا به خواستگاری هایشان جواب منفی می دهند مناسب است و آنها می توانند با خواندن این سوره به خواسته خود که ازدواج است برسند. در ادامه در مورد این سوره و فایده آن برای ازدواج صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

درباره سوره طه

سوره طه بیستمین سوره قرآن است که اگر بخواهیم ترتیب نزولش را بگویم، پنجمین آیه قرآن می شود. این سوره که در مکه نازل شده است شامل 135 آیه می شود. نام دیگر سوره طه، طاها (کلیم) است و دلیلش هم این است که در مورد حضرت موسی علیه السلام و نحوه صحبتش با خدا سخن به میان آورده.

سوره مناسب برای ازدواج

سوره طه همانطور که گفتیم سوره ای مناسب برای ازدواج می باشد. از حضرت محمد (ص) نقل شده است که هر کسی این سوره را خوانده و در پارچه ای سبز رنگ قرار داده و سپس به خواستگاری برود، خواستگاری اش رد نخواهد شد و او جواب خواهد گرفت.

همچنین روایتی دیگر از امام صادق علیه السلام وجود دارد که می گوید هر کسی که خواستگاری ندارد و یا به خواستگاری هایش جوابی مثبت نمی دهند، می تواند سوره طه را نوشته و سپس آن را بشوید و آب آن را به صورت خود بریزد. طبق این روایت اگر کسی این کار را انجام دهد خداوند حاجتش را برآورده خواهد نمود.

خب امیدواریم که از خواندن این مطلب بازخورد مثبت گرفته باشید. استفاده از قرآن و همچنین دعا برای برآورده شدن برخی از حاجت ها به مانند ازدواج مناسب است و انجام دادن دستوراتی مشابه به این دستوراتی که در این مطلب نقل شده خالی از لطف نیست.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...