جملات کوتاه و زیبا درباره برادرزاده دختر و پسر

اگر برادرزاده دختر یا پسری دارید و میخواین که عشق تون رو نسبت بهش بروز بدید، میتونید از متن ها و جملاتی خاص که در این زمینه وجود دارن استفاده کنید. این جملات میتونن تاثیر فوق العاده ای روی اون داشته باشن و اون رو از عشقی که درون تون نسبت بهش موج میزنه با خبر کنند.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی درباره برادرزاده دختر و پسر آوردیم. شما میتونید از این جملات برای ابراز احساسات تون به برادرزاده تون استفاده کنید. خوب متن ها رو بخونید و همونی که میدونید تاثیرگذارتر هست رو برای برادرزاده تون گلچین کنید. همراه ما باشید.

جملات درباره برادرزاده دختر

برادرزاده زیبا و خوشگلم، اینو بدون که عموت/عمه ات قد تموم دنیا دوستت داره و هر کاری میکنه تا دنیای دخترونه و رنگین تو زیباتر از هر وقت بشه. درسته که من عمو/عمه تو هستم اما تو رو به مانند پدر و مادرت دوست دارم و عشقی فراوان نسبت به تو در قلبم نهادینه شده پس این رو بدون در هر جا که لازم بود تو کمک و یاری من رو خواهی داشت. برادرزاده جانم، من تو رو در دریای عشق و محبتم غرق خواهم کرد چرا که تو رو به مانند فرزند خودم دوست دارم.

*************

برادرزاده جان، لبخندای زیبای تو نقاشی خاص خداونده که حس میکنم ساعت ها خدا وقت گذاشته تا این لبخندها رو طراحی کنه. تو دخترکِ زیبا وقتی که لبخند میزنی انگار که شکوفه های بهاری باز میشن و عطرشون تمام فضا رو در بر میگیره. با لبخند زدن تو گویی حس و حال تازه ای در وجود من و اطرافیانت شکل میگیره که همین باعث میشه بیش از پیش به تو علاقه مند بشیم.

*************

برادرزاده جان، دنیای دخترانه تو باید زیبا و رنگین باقی بمونه، تو باید دنیای صورتی دخترانه ات رو به زیباترین شکل بسازی! مبادا مشکلات روزگار کاری کنن که تو از این دنیا فاصله بگیری، مبادا غم دنیا کاری کنه که تو دیگه علاقه ای به این دنیای رنگی و زیبا نداشته باشی. جهانی که ما در اون زندگی می کنیم با دنیای دخترانه تو و امثال توست که زیبا شده، اگه میخوای جهان هنوز هم زیبا بمونه، اگه میخوای جهان هنوز هم قشنگ و خاص باقی بمونه پس دنیای دخترانه ات رو همینطور رنگی و زیبا بساز و هیچوقت از اون فاصله نگیر.

*************

برادرزاده جان، وقتی که لبخند رو به لب های تو میبینم از ته دل حال و احساسم خوب میشه و هر چی خستگی داشتم از تنم در میره. به راستی خدا در وجود تو دخترک نازنین چه چیزی قرار داده که به محض اینکه تو رو میبینم و تو رو در آغوش میگیرم وجودم سرشار از آرامش میشه؟ وقتی که تو هستی وجود من غرق در حس لذت و حال خوبه پس ازت میخوام که همیشه پیش عموت/عمه ات باشی و هیچوقت اونو تنها نذاری چون اون تو رو از ته دل دوستت داره.

*************

برادرزاده جان، میگن به دخترا باید عشق و علاقه زیادی ابراز کرد تا از این حس لبریز بشن، اما من صرفاً برای اینکه تو دختری بهت عشق نمی ورزم، تو چیزی در وجودت داری که من رو مجذوبت میکنه و همین باعث میشه که از اعماق قلبم هر چی احساس خوب هست رو به پات بریزم. برادرزاده نازنینم، تو نعمتِ فوق العاده زیبا و خاصی هستی که خدا به خانواده ما بخشید! اون خواست که با وجود تو ما خوشبختی واقعی رو تجربه کنیم. مرسی از اینکه توی زندگی هممون هستی،؛ اینو بدون که عمه ات/عموت خیلی دوستت داره.

*************

برادرزاده خوشگلم، اگه میخوای عمه ات/عموت همیشه لبخند به لب داشته باشه، هیچوقت احساس ناراحتی نکنه، هیچوقت خستگی رو احساس نکنه و همیشه انرژی داشته باشه پس قول بده که همیشه لبخند بزنی و همیشه صورت زیبات با خنده تزیین شده باشه. نمیدونی وقتی که میخندی چقدر وجود من سرشار از حس انرژی و انگیزه میشه و گویی اون موقع من از هر چی حس بد و منفی هست به دور هستم. دختر ناز، بخند و لبخند بزن، همیشه دلیلی برای لبخند زدن هات پیدا کن چون اینجوری عمه ات/عموت هم شاده و از صمیم قلب خوشحاله.

*************

برادرزاده جان، دخترک نازنین، از خدا میخوام که یه عمر طولانی هم به من و هم به تو بده تا با هم بتونیم کلی اتفاقای قشنگ و ناب رو تجربه کنیم. من و تو خیلی با هم صمیمی هستیم و همین صمیمیت باعث میشه که خاطره هایی خوشگل و زیبا از کنار هم بودن به جا بذاریم.

*************

برادرزاده جان، خوشگل ترین دخترِ دنیا، خواستم بدونی که تو از نظر من نظیر نداری، تو خیلی خاص و منحصر به فردی و همین منحصر به فرد بودنته که باعث میشه عموت/عمه ات اینقدر دوستت داشته باشه. تو مثل خیلی از دخترا عادی نیستی، تو در وجودت عشق و انگیزه ای داری که باعث میشه به تموم خواسته هات برسی و یک زندگی فوق العاده قشنگ و زیبا برای خودت بسازی. نمیدونی از اینکه تو چنین دختری هستی، عموت/عمه ات چقدر خوشحاله. همیشه همینجوری بمون. برادرزاده خوشگلم، کلی دوستت دارم.

*************

برادرزاده آدم که دختر باشه اون دیگه به هیچ چیزی روی زمین خدا نیاز نداره چون همه چیز رو میتونه در وجود اون پیدا کنه، اون میتونه عشق، محبت، حال خوب، شادی، نشاط و هر چی حس ناب توی دنیا هست رو در وجود برادرزاده اش کشف کنه. برادرزاده جان، حس نکنی دروغ میگم، من در وجود تو حال خوب رو پیدا میکنم و تو برای من مثل منبع فوق العاده ای از انرژی و حال خوب هستی. خیلی زیاد دوستت دارم.

*************

برادرزاده نازنینم، آرزوم اینه که بتونم لباس عروس پوشیدنت رو ببینم، آرزوم اینه که ببینم داری میری خونه بخت. آرزوی هر پدر و مادری اینه که لباس عروس پوشیدن دخترشون رو ببینن، اما میخوام بدونی که در کنار پدر و مادرت که این آرزو رو برای تو دارن، من هم واقعا این آرزو رو از اعماق قلبم برای تو میکنم و از خدا میخوام که اون روز زودتر فرا برسه. برادرزاده، عموت/عمه ات خیلی دوستت داره و برات هر چی حال خوب توی دنیا هست رو در کنار آرزویی که همیشه برات داشته و داره آرزو میکنه.

*************

برادرزاده خوشگل من، من حس میکنم قلب تو بی نهایت بزرگه آخه هر چی حس خوب هست رو در درونش جا داده. چطور میشه که قلب دختری به این کوچیکی اینقدر بزرگ باشه؟ چطور میشه که قلب دختری به این کوچیکی هر حس و حال خوب رو در خودش جای داده باشه؟ آدم وقتی که کنار تو قرار میگیره به هیچ منبع حس و حال خوب دیگه ای نیاز نداره چون تو رو در کنارش داره و تو اون حس و حال خوب رو براش تامین میکنی. نمیدونی که چقدر خوشحالم که عمو/عمه تو هستم. همیشه بمونی برام.

جملات درباره برادرزاده پسر

برادرزاده جان، یادت باشه باید پا در جای پای پدرت بذاری، یادت باشه که مردونگی رو باید از اون یاد بگیری و برای خانواده ات مثل کوهی استوار باشی تا بتونن بهت تکیه کنن. تو مردی، تو قراره افسار یه زندگی رو در دست بگیری پس مبادا در مسیر زندگیت کوتاه بیای. از همین الان دارم اینارو بهت میگم تا بدونی وظیفه یک مرد چیه و چطور باید از خودش مردونگی به خرج بده. پدر تو نمونه بارز مردی و مردانگی هست پس سعی کن در مسیر زندگیت از اون الگو برداری تا یک مرد واقعی بشی.

*************

برادرزاده جان، میگن پسرا احساس ندارن و مهم هم نیست که براشون احساسی خرج کنی اما من میگم این اشتباهه و همونقدر که یک دختر به حس عشق و محبت نیاز داره، یک پسر هم به این احساسات نیازمنده و باید به اون این احساسات رو هدیه داد. حالا میخوام بدونی که قلب عمه ات/عموت نسبت به تو سرشار از عشق و احساسه، میخوام بدونی که بی نهایت دوستت دارم و بی نهایت عاشق تو هستم. از خدا میخوام که هر چی اتفاق خوب هست رو وارد زندگی کنه.

*************

برادرزاده نازنینم، از وقتی که تو پسرک ناز و شیطون متولد شدی، لبخند واقعی رو روی لب های برادرم و همسرش دیدم. مرسی از اینکه با اومدنت لب های مادر و پدرت رو خندون کردی. تو از همین ابتدای راه نشون دادی که چقدر قراره زندگی اونها رو شیرین و لذت بخش تر از همیشه اش کنی. امیدوارم که خدا هم یک عمر طولانی به تو و هم به پدر و مادرت بده تا بتونین سالیان سال در کنار هم خوشبخت و خوشحال زندگی کنین و همدیگه رو از هر حس و حال خوب بهره مند کنید.

*************

برادرزاده جان، قلب عموت/عمه ات برای تو میتپه، فقط میخوام بدونی که من چقدر تو رو دوستت دارم و چقدر نسبت بهت در قلبم حس عشق نهفته هست. تو پسرک شیطون، کاری با قلب عمه ات/عموت کردی که هیچکس نمیتونست اون کار رو با قلبم بکنه، تو زیباترین احساس یعنی عشق رو در قلب من به وجود آوردی چیزی که به وجود آوردنش در قلبم کار سختی بود و از پس هر کسی بر نمیومد. مرسی از اینکه من رو با احساس عشق آشنا کردی و مرسی از اینکه در زندگی پدر و مادرت و من حضور داری. بی نهایت بار دوستت دارم و بی نهایت بار عاشقتم. پسر نازنین و شیطون، همیشه برای پدر و مادرت و من بمون.

*************

یه پسر شیطون و بلا هدیه خدا به خانواده ما بود و من الان برای اومدنش به زندگیمون هر روز خدا رو شکر میکنم. برادرزاده جان، درسته که فرزند برادرم هستی اما با اومدنت حتی چراغ زندگی من رو هم روشن کردی و برای این بی نهایت بار ازت ممنونم. پسرک نازنین، تو برای ما مثل یک نعمتی، تو برای ما مثل یک معجزه ای پس قدر خودت رو بدون و همیشه به خودت یادآوری کن که چقدر برای خانواده ات ارزش داری.

*************

خدایا شکرت که برادرزاده ای دارم که مثل باباش توی غیرت و مردونگی حرف برای گفتن داره و همیشه هر کاری میکنه تا به خانواده اش سخت نگذره. خدا رو شکر که برادرزاده ام پا در جای پای پدرش گذاشت و حالا مثل اون یک مرد شده، مردی قوی و غیرتمند. برادرزاده جانم، از اینکه در زندگیت مسیر درست رو انتخاب کردی و در مسیر درست قدم میذاری بی نهایت خوشحالم. این رو بدون که در این مسیر حال و احساس بسیاری خوبی در انتظار تو هست که قراره لحظه به لحظه زندگیت رو شیرین تر از هر وقتش بکنه.

*************

برادرزاده جانم، از همین الان که هنوز سنی نداری میخوام نصیحتی بهت بکنم که ازت انتظار دارم تا همیشه به یاد داشته باشی. هیچوقت صرفاً برای اینکه مرد هستی، خودت رو از داشتن احساسات لطیف و زیبا منع نکن. خدا زیباترین احساسات دنیا رو در اختیار بندگان خاصش میذاره پس اگه میخوای یکی از بنده های خاص خدا باشی به حرف تابوها و فرهنگ های غلط جامعه نکن و هر احساس خوب و زیبایی که بهت آرامش میداد رو بروز بده. این راز خوشبختی و سعادت هر انسانی توی دنیاست که خیلی ها اون رو نمیدونن و به راحتی خودشون رو صرفاً برای اینکه مرد هستند یا هر دلیل دیگه ای محدود میکنند.

*************

برادرزاده عزیزم، نمیدونی چقدر از اینکه به دنیا اومدی خوشحال و خرسندم. تو قراره یک زندگی شاد و فوق العاده رو تجربه کنی چون پدر و مادری فوق العاده داری، تو قراره یک زندگی شاد و مرفه داشته باشی چون خانواده ای داری که برای شاد بودن و رفاهت هر کاری که از دستشون بر بیاد رو انجام میدن. الان وجود من غرق در حس سپاسگزاری از خدا شده برای اینکه تو سالم و سلامت به دنیا اومدی، برای اینکه خدا پسرکی زیبا و ناز رو در دامن برادرم و همسرش گذاشت. خدایا شکرت که برادرزاده نازنینم، این پسر نازنین که از همین الان نشون میده قراره عصای دست پدر و مادرش بشه رو به زندگی خانواده ما وارد کردی.

*************

یک پسر شیطون هدیه خدا به برادر من بود و من چقدر برای هدیه ای که خدا به برادرم داد اون رو شکرگزاری میکنم. برادرزاده، دوست داشتنم نسبت به تو اونقدر زیاده که در کلمه و جمله نمیگنجه و نمی تونم احساسی که نسبت به تو دارم رو در یک متن کوتاه ابراز کنم. فقط میخوام بدونی که آهای پسرک شیطون، من و خانواده ات همیشه مثل کوه پشتت هستیم، همیشه دستمون توی دستاته تا تو هم بتونی مثل پدرت یک مرد قوی و نمونه بشی. خیلی دوستت دارم.


در ادامه حتما تماشا کنید :

جملاتی زیبا در مورد عشق عمه به برادرزاده

مجموعه شعر درباره برادرزاده

متن زیبای تبریک تولد به برادرزاده + آلبوم عکس نوشته

متن زیبا برای خواهر زاده 96 جدید

جملات زیبا برای قربون صدقه رفتن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...