عکس نوشته های دخترونه برای پروفایل 1400-2021 جدید (2)

عکس نوشته های دخترونه برای پروفایل 1400-2021 جدید (2) ، به خوبی با دختران جوان و نوجوان به صحبت نشسته است و بسیاری از دغدغه های آن ها را در قابل عکس نوشته و با موضوعات مختلف بیان کرده است ، اینبار در سری دوم ، در این بخش از توپ تاپ شاهد عکس نوشته های دخترانه ای هستید که در سال 1400 و 2021  ارسال شده و به مطالب و موضوعات زیادی پرداخته است ، از تصاویر متن دار ، فانتزی و هنری پایین میتوانید برای عکس پروفایل خود و یا استوری در شبکه های اجتماعی استفاده بفرمایید.

عکس نوشته دخترونه برای پروفایل 1400 جدید

اینکه مدام بخوای توی یه ارتباط بودنتو باداوری کنی نه تنها فایده ای نداره بلکه عزت نفس و غرورت رو هم به باد میده ...نظر شما چیه؟؟

عکس نوشته دخترونه فانتزی برای پروفایل 1400 جدید

میون این همه هیاهو و جمله های پر سر و صدا که بعضیاشونم حالِ آدمو میگیره، امروز به این جمله بر خوردم که در عین سادگی و لطافت حالِ دلمو خوب کرد و امید رو برام پر رنگ تر کرد.امیدوارم این پست بتونه حالِ شما رو هم خوب کنه. به امیدِ روزای بهتر و پر شکوفه برای همتون.

عکس نوشته دخترونه برای مردم زندگی نکن

یه بزرگی میگه مردم همیشه دنبال اینن که حرفی برای زدن داشته باشن پس شما چه مطابق میلِ اونا رفتار کنید و چه مخالف اونا بالاخره حرفی برای گفتن پیدا میکنن پس خودتونو اسیر نظرات دیگران نکنید و به روش خودتون زندگی کنید؛ شما تا جایی که به کسی آسیبی نزنید مختارید هرجوری که شادتون میکنه زندگی کنید.شما جزءِ کدوم دسته اید؟ برای خودتون زندگی میکنید یا دیگران؟؟

عکس نوشته دخترانه برای پروفایل 2021 جدید

یادت باشه که فقط تویی که میدونی تو مسیر زندگیت چی کشیدی؛ پس بخاطر تمام پستی و بلندی هایی که ازشون عبور کردی قدر خودتو بدون و خودتو دوست داشته باش. تو لایق بهترینایی! باور کن! قدر خودتو میدونی؟ خودتو دوس داری؟

عکس نوشته دخترونه درباره احترام گذاشتن

هر موقع یه آدم شکاک یا وسواس فکری باهام صحبت میکنه، وقتی گذشتشو میگردم، میبینم یه روزی یه جایی یه زخم عمیق خورده که الان به همه چیز و همه کس شک داره! یاد اون ضرب المثل معروف میفتم که میگه مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسه ...شما در مواجهه با چنین افرادی چه واکنشی نشون میدید؟؟

عکس متن دار دخترونه واسه پروفایل 2021 جدید

به نظرم معنی اصلی جمله ی فروغ اینه که ؛ آدمی که توی تنهاییش احساس ضعف و تنهایی کنه برای فرار از اون به هر کسی پناه میاره، یجورایی  ارتباطش با بقیه از سر تمدن نیست از سر ترس از تنهاییه ...نظر شما چیه؟؟

تصاویر متن دار دخترانه برای پروفایل 1400 جدید

بارها گفتیم؛ زمانی آدم به آرامش میرسه که خودش رو نسبت به دیگران بی نیاز کنه، در واقع این توقعاتمون هستن که ما رو ضعیف میکنن و بهمون آسیب میزنن...قبول دارید؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره رفیق

دیوانگی با دوستانت ، تنها چیزی است که هیچگاه از یادت نمیرود.

عکس نوشته دخترونه زمستونی 1400-2021 جدید

شما بهترین ورژن خودتون باشید و هر آنچه که از دستتون بر میاد انجام بدید، نا امید نشید، مطمئن باشید بالاخره یجایی معجزه رخ میده.

عکس نوشته دخترونه درباره اشتباه کردن

گاهی اشتباهمان در زندگی این است که به برخی آدمها جایگاهی میبخشیم که هرگز لیاقت آن را ندارند.

عکس نوشته دخترونه درباره آدمهای بی ارزش

کینه و انتقام فقط خودِ آدم رو بیشتر آزار میده، گاهی باید گذشت کرد، نه واسه اینکه اون آدم لایق گذشت کردن باشه، بلکه بیش از این ارزش موندن در فکر و قلبِ ما رو نداره ...صادقانه بگید، شما در مواجهه با بدیها چه واکنشی نشون میدید؟ انتقام یا بی توجهی؟؟

عکس نوشته دخترونه هوای بارونی

اونی که به هر دلیلی یه بار میذاره و میره ، باعث میشه تو هم یه بار ناراحت بشی و بالاخره باهاش کنار بیای، اما آدمایی که تکلیفشون با خودشون معلوم نیست و هی میرن و برمیگردن خیلی آسیب های بیشتری به طرف مقابل میزنن.

عکس نوشته دخترونه درباره لذت بردن از جوانی و زندگی

از جوانیت لذت ببر ، هیچوقت جوان تر از همین لحظه ای که در آن هستی نخواهی بود.

آلبوم عکس نوشته دخترونه برای استوری و پروفایل 1400 جدید

گهگاهی که احساس تنهایی میاد سراغم، نصف شبا میرم تو تراس یه پتو میگیرم دورم و آسمون و ستاره هاشو نگاه میکنم! کمی هم درد و دل با اون منبعی که ازش آرامش میگیرم ...آرامش عجیبی داره شما وقتی احساس تنهایی میاد سراغتون چیکار میکنید؟

عکس نوشته دخترونه درباره قضاوت کردن برای پروفایل

به قول ویکتور هوگو تا کفشای کسی رو نپوشیدی راه رفتنشو قضاوت نکن ...شما اهل قضاوت و سرزنش دیگران هستید؟

عکس نوشته شاد دخترانه برای پروفایل

انقدر به حرف و نظر بقیه اهمیت ندید، شما تا زمانیکه به کسی آسیبی نزنید حق دارید به میل و روشی که دلتون میخواد زندگی کنید ...به ذوق خودتون دیوانه اید یا به میل دیگران عاقل؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره زندگی

هر کسی که به دیگری بدی میکنه ریشه ی عملکردش در خلا و ناکامی های درونیشه، کسی که از درون آرام باشه هیچوقت آزاری به بقیه نمیرسونه! قبول دارید؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره تنهایی 1400 جدید

بد نیست آدم گاهی اوقات از تمام شلوغیا دور بشه و بی دغدغه یه خلوت فکری داشته باشه تا خودشو پیدا کنه ...مگه نه؟؟

عکس نوشته دخترونه با متن 1400 جدید

چه نیازی هست به اثبات خوب بودنمون وقتی خوبی هامون با نیت درست باشه؟ نظر شما چیه؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره مستقل بودن

مردها در مواجهه با زنان مستقل به خودشون اجازه نمیدن فقط با پولشون به اونها نزدیک بشن ، چون میدونن که باید روی اخلاق و استانداردهای دیگشون کار کنن.

عکس نوشته دخترونه درباره اعتماد کردن

یجورایی هرچی سنت بالاتر میره و عاقل تر میشی به مقوله ی اعتماد بیشتر از علاقه اهمیت میدی چون فهمیدی فقط روی آدمایی میشه حساب باز کرد که قابل اعتمادن ...نظر شما چیه؟ شما به اعتماد بیشتر اهمیت میدین یا علاقه؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره احترام به عقاید

متن این پست انقدر کامله که نیازی به کپشن نداره فقط اینو بگم که دوستانِ محجبه مدام به ما انتقاد میکنن که چرا تو پست هاتون تصویر افراد محجبه نمیذارید! دوستان سایتایی که ما ازشون تصویر برمیداریم اکثرشون غیر ایرانیه خب طبیعیه که بیشتر تصاویر به این شکل باشن، اما برا پست امشب هرجوری بود گشتیم یه تصویر با حجاب پیدا کردیم به احترام شما.

عکس نوشته دخترونه درباره شجاع و قوی بودن

انگیزه و امیدتونو حفظ کنید، بالاخره یه روزیم نوبت شما میشه.

عکس نوشته پروفایل دخترونه درباره سکوت

بعضی نوشته ها هست که وقتی خسته ای خوندن و عمل کردن بهش یکم آرومت میکنه، ای یکی از اون متن هاس ... شما وقتی روح و جسمتون خستس چیکار میکنید؟

عکس نوشته دخترونه درباره دل شکسته شدن 2021 جدید

دلامون که شکست خیلی درد کشیدیم ولی خب بعدش تصمیماتمون عاقلانه تر شد.

عکس نوشته دخترونه درباره تنهایی آدم

تنهایی آدم با ارزشه چون حداقل توی این وضعیت، آرامش و امنیت شخصیتی داری، پس اگه وارد رابطه میشی حداقل کسی رو انتخاب کن که به آرامش و پیشرفتت اضاف کنه نه اینکه اونو ازت بگیره.

عکس های متن دار دخترانه برای پروفایل 1400 جدید

امشب نه توصیه ای برای کسی دارم و نه هیچ چیز دیگه ای،فقط این جمله حرف دلم بود و خیلی به دلم نشست، واسه همینم پستش کردم.

عکس نوشته پروفایل دخترونه درباره باارزش بودن

قدر خودتونو بدونید، هیچوقت جایی قرار نگیرید که بهتون بی احترامی میشه، نذارید عزتتون لکه دار بشه! باور کنید هرچقدر بیشتر برای خودتون احترام قائل باشید دیگران هم بیشتر براتون ارزش و عزت خرج میکنن.

عکس نوشته دخترونه درباره آدمهای مهربان

یه روز یکی میگفت اگه در برابر مهربانی و محبتی که میکنی توقع چیزی داری عملا محبت نمیکنی تجارت میکنی ...موافقید با این قضیه؟

عکس نوشته دخترونه درباه بی لیاقتی

ما مسئول رفتار آدمها نیستیم ، خوبی اگر میکنیم باید برای دل خودمان باشد حالا یا قدر میدانند و یا بی لیاقتی اشان را فریاد می زنند.

عکس نوشته دخترونه درباره اعتماد به نفس

طبیعیه که در هر مبحثی یه عده با ما هم عقیده نباشن، اینکه در قبالش چه واکنشی نشون میدیم مهمه! افراد بالغ بجای پرخاشگری توی این وضعیت ترجیح میدن به طرف مقابلشون احترام بذارن . چون در شخصیت یه آدم بالغ و تحصیل کرده چیزی جز احترام نمیگنجه.

عکس نوشته دخترونه درباره آدمهای بی خیال

کاری به دلایل علمی و منطقی ای که میتونه پشتش باشه ندارم یعنی حتی نمیخوامم زیاد بهش فکر کنم، فقط اینو میدونم که توی زندگی خودم همیشه این قانون جواب داده! همیشه بهترین عملکردت رو نشون بده و بقیشو بسپار به خدا، رها باش ، قطعا نتیجه میگیری.

عکس نوشته دخترونه 2021

آدم از یه جایی به بعد یه حصار میکشه دور خودش و فقط درشو رو به آدمایی باز میکنه که میفهمنش، تو این مرحله تعداد آدمای زندگیت خیلی کم میشه ولی همونایی که هستن خیلی خالص و صادقن .. شما به این مرحله رسیدین؟

عکس نوشته دخترونه درباره جذاب بودن

قطعا آراستگی و تلاش برای آراسته بودن چیز بدی نیست، اصلا یکی از نیازهای بنیادی بشره و موضوع این پست، انتقادی هست بر خودنمایی نه آراستگی.

عکس نوشته دخترونه درباره حال من خوب است

وقتی از کسی توقعی نداشته باشی، وقتی فقط به خودت وابسته باشی و روی پای خودت بایستی، انجام یا عدم انجام هر کاری از جانب دیگران نمیتونه تمرکزتو از بین ببره و ناراحتت کنه.

آلبوم عکس نوشته دخترونه برای پروفایل 1400 جدید

شما کسی رو دارید که بفهمتتون؟؟

عکس نوشته غمگین دخترونه برای پروفایل 2021 جدید

یا بهتره بگیم آدمای اصیل تنهایی رو ترجیح میدن به بودن در رابطه های بی ریشه و همراهی با آدمای مسخره.نظر شما چیه؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره اصالت و شخصیت

هیچ چیز به اندازه ی اصالت و شخصیت  متین باعث زیبایی انسان نمی شود.

عکس نوشته دخترونه درباره خوشخبتی

فکر کنم جمله ی عکس انقدر عمیق، واقعی و کامله که نیازی به نوشتن هیچ کپشنی برای توضیح بیشتر نداشته باشه؛ فقط امیدوارم که هممون این ویژگی رو داشته باشیم.شما اینجوری هستید؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره توجه و احترام

البته منظورمون این نیست که پول اهمیتی نداره؛ بالاخره هر زندگی ای هزینه های خودشو داره که باید از پسش برد اومد؛ منظور کلی اینه که اولویت های مهمتری هم وجود داره که اگر پول باشه و اونا نباشن زندگی زودتر از هم می پاشه...شما اولویت اصلیتون چیه؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره پدر و دختر

قدر پدر و مادرا رو خیلی زیاد بدونید؛ وقتی ازشون دور میشید تازه میفهمید حضورشون چه نعمتیه!روح پدر و مادرای از دست رفته هم شاد ، یه جمله در وصف پدر؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره آرامش

اعصاب و آرامشت رو فدای چیزای بی ارزش نکن مگه آدم چقدر قراره زندگی کنه؟؟؟ قبول دارید؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره انتظار

به قول یه بزرگی موندنِ تو دو راهی و تردید کشندس ...قبول دارید؟؟؟

عکس نوشته دخترونه خودم را دوست دارم

نمیگم هیچ عشقی واقعی نیست قطعا عشق های واقعی زیادی تویِ دنیا وجود داره اما واقعیت اینه که خودت تنها کسی هستی که بی مزد و منت به خودت عشق میدی و نشونه ی عشق واقعی همین بی توقع عشق ورزید نه! (البته عشق پدر و مادر رو از تمام اینا جدا میکنیم.) قبول دارید؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره دلتنگی

باور کنید این جملات تشویق به تنها بودن نیست؛ اصل مطلب اینه که هر آدمی اول باید حالش با خودش و تنهاییاش خوب باشه تا بتونه با یه نفر دیگه هم سازگاری داشته باشه.قبول دارید؟؟؟

عکس نوشته دخترونه به خودم قول دارم

قوی بودن یعنی همینکه انقدر ثابت قدم باشی که حرف و رفتار و کردار بقیه هیچ تاثیری روی حال و هدفت نذاره؛ شما چی؟ انقدر قوی شدین؟؟؟

عکس نوشته دخترونه گاهی باید

رفتن و دلتنگ شدن به از ماندن و بی ارزش شدن ...نظر شما چیه؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره وفادار بودن

البته به نظرم این حرف معنیش این نیست که نباید خوب و وفادار باشیم؛ شاید منظور اصلیش اینه که تو این دنیا آدمای زیادی هستن که در مقابل تو بی لیاقتی نشون میدن و تو باید انتظارشو داشته باشی؛ قبول دارید؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره دوست داشتن

این ذات هر انسانیه که هرچیزی کهه زیاد باشه رو بعد از یه مدت پس میزنه استثناء هم نداره. ، قبول دارید؟؟؟؟

عکس نوشته دخترونه درباره شک کردن

هرچی فکر کردم نتونستم کپشن مناسبی بنویسم چون تمام حرفا تو جمله گفته شده

عکس نوشته های دخترونه برای پروفایل 1400-2021 جدید (2)

من خودم اینجوریم که تو هر جمعی همه رو میخندونم کلیم میخندم انقدری که دوستام میگن اگه تو نباشی بهمون خوش نمیگذره مدام بهم میگن کاش ما هم مثله تو شاد بودیم اما خبر ندارن تو خلوتم چجوریم ... شما چی؟ شمام اینجوری هستید؟

عکس نوشته دخترونه درباره مادر

خدا تموم مادرا رو حفظ کنه و اگر هم کنارتون نیستن خدا روحشونو شاد نگه داره.

عکس نوشته دخترونه درباره بخشیدن

کینه توزی فقط روح و روان آدمو ضعیف می کنه. به قول یه بزرگی: بزرگترین انتقام بی تفاوت بودنه.

عکس نوشته دخترانه برای پروفایل 1400

انسانها از این دنیا چیز زیادی نمیخواهند، تنها کسی باشد که با تمام وجودش برای تو بماند. همین.

عکس نوشته دخترونه درباره خوش بودن

بعضی چیزها در جهان مهمتر از دارایی هستند ، یکی از آنها توانایی خوش بودن با چیزهای کوچک است.

عکس نوشته دخترونه درباره من را قضاوت نکن

هر وقت خودت یه آدم عالی بودی ، اون موقع اجازه داری منو قضاوت کنی.

عکس نوشته دخترونه درباره بغل کردن تنهایی

بعضی وقتها که تنهایی ، غرق در خواب گذشته می شوی ، یادآوری گذشته و آدم هایش ، همچون کابوسی تو را از خواب می پراند...و تو تنهاییت را محکمتر بغل میکنی.

عکس نوشته دخترونه درباره بی توجهی برای پروفایل

آدم ها با همه چیز کنار میان ، اما با دیدن بی توجهی ، خیلی آهسته از زندگیتون کنار میرن.

عکس نوشته دخترانه راجب هیچ کس را نداشتن بهتر هست

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است...باور کن بعضی ها تنهاترت میکنند...

عکس نوشته دخترونه عروسکی برای پروفایل 1400 جدید

باید نشست تا اونی از راه برسه که کنارش میتونی خود واقعیت باشی ، همونی که کنارش محبور نیستی نقش بازی کنی تا مبادا از دستش بدی.


در ادامه تماشا کنید :

آلبوم عکس پروفایل فانتزی دخترونه 1400-2021 جدید

آلبوم عکس پروفایل دخترونه 2021 جدید شیک و باکلاس

آلبوم عکس پروفایل دخترونه شیک 1400 جدید


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...