جملات جذاب و خوشگل برای تبریک تولد دختر عمه + عکس نوشته

دختر عمه میتونه یکی از بهترین دوستای آدم باشه، دوستی که توی تک تک لحظات زندگی کنار آدمه و اونو تنها نمیذاره. اگه دختر عمه داری به فکر روز تولدش باش و سعی کن با یک متن زیبا تولدش رو بهش تبریک بگی. اینجوری به اون میفهمونی که چقدر برات خاص و عزیز هست.

اگه دختر عمه ای دارید که تولدشه و میخواین با یک متن تبریک خاص تولدش رو بهش تبریک بگید پس جای خوبی اومدید چون در ادامه این مطلب ما انواع متن ها و جملات خوشگل و زیبا برای تبریک تولد دختر عمه رو تهیه کردیم که میتونید از اونها استفاده کنید و به بهترین شکل ممکن تولد دختر عمه تون رو بهش تبریک بگید. با ما همراه باشید.

عکس نوشته دختر عمه عزیزم تولدت مبارک + متن

متن برای تبریک تولد دختر عمه

امروز روز ولده دختر عمه خوشگل و نازنین منه و من میخوام یه متن تبریک تولد خاص و منحصر به فرد فقط و فقط مخصوص خودش بهش هدیه بدم. دختر عمه جونم، تو با تموم دنیا و آدماش برای من فرق داری، اصلا تموم دنیا و آدماش یه طرف، تو و تموم خوبی هات هم یک طرف، مطمئن باش من به طرف تو میام بس که دوستت دارم و بس که برای من با همه چیز و همه کس فرق میکنی. دختر عمه جذاب من، تولدت مبارک باشه و از خدا میخوام که یه عمر طولانی بهت بده که بتونی هر روز توی این دنیا کلی تجربه های شیرین و لذت بخش داشته باشی.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمه عزیزم، شنیدم تولدته، نمیدونی از این بابت چقدر خوشحالم. خیلی خیلی بهت تبریک میگم و امیدوارم که صد و بیست ساله بشی. دختر عمه، از خدا برات یک عمر طولانی میخوام که در این عمر طولانی با عمه و شوهر عمه یک زندگی فوق العاده رو با هم تجربه کنین و از زندگیتون بی نهایت لذت ببرید. جدای از یک عمر طولانی و لذت بخش من از خدا میخوام که هیچوقت اتفاق بدی رو توی طول زندگیت برات به وجود نیاره تا تو بتونی نهایت شادی و خوشحالی رو تجربه کنی. باز هم تولدت رو بهت تبریک میگم، بمونی برامون بهترین.

عکس نوشته تبریک تولد دختر عمه + جملات کوتاه

دختر عمه جان، وقتی تو و خوبی هات یه جا هستین و منم اونجا هستم دلم نمیخواد که دیگه هیچ کسی وارد اونجا بشه چون میخوام تموم خوبی هات برای من باشن و تموم عشق ورزیدن هات فقط و فقط مختص من باشن. چیکار کنم؟ تو اینقدر خوبی و اینقدر مهربونی که نمیتونم قبول کنم وقتی که در کنارت هستم کسی دیگه ای هم جای ما باشه چون میترسم اون موقع منو از مهربونی هات محروم کنی و فقط به اون شخص مهربونی هات رو نشون بدی. دختر عمه مهربون من، تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چه هوای فوق العاده ایه امروز، حتی آسمون و زمین و تموم دنیا هم دارن نشون میدن که از تولد دختر عمه جون من خوشحالن. مگه میشه خوشحال نبود؟ اون هم برای تولد یک آدم مهربون و ساده دل که دلش مثل آب زلال و صافه و تو هیچ سیاهی و کدری نمیتونی توی قلب و دلش ببینی! دختر عمه، از خدا میخوام که مهربونی ها و دل پاک و زلالت رو تا همیشه برات حفظ کنه و هر اتفاقی هم که افتاد نذاره که اونها از بین برن چون با همین ویزگی های تو هست که دنیا جای قشنگ تری برای زندگی کردن میشه. دختر عمه تولدت مبارک.

عکس پروفایل تولدت مبارک دختر عمه مهربونم

دختر عمه، میشه توی روز تولدت بهم چند تا قول بدی؟ اول قول بده که تا ابد ارتباطت رو باهام حفظ میکنی و هر اتفاقی هم که افتاد با من قطع رابطه نمیکنی چون من فوق العاده تو رو دوست دارم و میخوام که تا ابد باهات در ارتباط باشم، دوم اینکه قول بده همیشه مراقب خودت باشی چون به خاطر اینکه دوست دارم نمیتونم تحمل کنم که یک خط کوچیک هم روی بدنت بیفته و سوم اینکه قول بده همیشه خوشحال باشی و حال درونیت خوب باشه چون به پای عشقی که به تو دارم نمیتونم ببینم که حالت بده و ناراحتی. دختر عمه، میشه این سه تا قول رو توی روز تولدت به من بدی؟ خیلی دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خورشید آسمون زندگی عمه و شوهر عمه تولدت مبارک. دختر عمه جون، تا وقتی که تو نبودی زندگی عمه و شوهر عمه تعریفی نداشت چون من غم رو توی چهره هر دوشون احساس میکردم اما به جرات میتونم بگم که از روزی که تو به دنیا اومدی همه چیز فرق کرده و عمه و شوهر عمه خوشحال ترین آدمای روی زمین شدن. دروغ چرا ما هم به همون اندازه خوشحال شدیم و از ته دل خدا رو شکر کردیم که چنین نعمت بی بدیلی به ما داده. دختر عمه، از بودنت توی زندگیمون فوق العاده خوشحالیم، بازم تولدت مبارک.

عکس نوشته تولد دختر عمم نزدیکه

دختر عمه، تو حکم قلب خانواده ما رو داری پس همیشه باید در شادی باشی، همیشه باید در تکاپو باشی و همیشه باید حالت خوب باشه تا حال کل اعضای خانواده هم خوب باشه. نکنه از تپیدن بایستی، نکنه دیگه در وجودت حال خوب و احساس خوب وجود نداشته باشه چون اگه این اتفاق بیفته من و تموم خانواده هم از کار می افتیم و اون موقع انگار قلبمون آسیب میبینه. هیچوقت چنین کاری نکن و همیشه و در همه حال مراقب خودت باش. خیلی دوستت دارم و خیلی میخوامت، تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمه جونم، کم کم داری وارد مراحل جدی زندگی میشی و من از خدا برات میخوام تا یک زندگی فوق العاده زیبا و خاص رو برای خودت بسازی. دختر عمه، من از خدا آرزو میکنم تا قدرتی بی نظیر بهت بده تا همیشه بهترین انتخاب ها رو برای زندگیت داشته باشی، من از خدا میخوام که قدرتی بهت بده تا همیشه با اراده زندگیت رو پیش ببری و هیچ وقت در هیچ کدوم از قسمتای زندگیت دچار ضعف و بی ارادگی نشی. همین ها کافی هستن تا تو با اونها بتونی خوشبختی رو احساس کنی و من همه اینها رو برات از خدا میخوام. در آخر تموم این آرزوهای قشنگ، تولدت رو بهت تبریک میگم.

عکس نوشته تولد دختر عمه فاطمه

دختر عمه، به نظر من تو یکی از بهترین دخترای روی کره زمینی چون همیشه به فکر خانواده ات هستی و همیشه و در همه حال تلاش میکنی تا بتونی به اونها کمک کنی و رفاه بیشتری براشون فراهم کنی. توی دوره و زمونه الان اینجور چیزا رو نمیشه از بچه ها توقع داشت چون خیلی راحت طلب شدن اما تو حتی گاهی اوقات از راحتی خود هم میزنی تا راحتی خانواده ات رو فراهم کنی و این واقعاً قابل ستایشه و برای همین هم هست که من تو رو یکی از بهترین دخترای روی زمین میدونم. دختر عمه جون، در پایان این حرفها، تولدت رو هم بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمه، وجود تو نه تنها توی زندگی و پدر و مادرت تاثیر بسیار مثبتی گذاشته بلکه در زندگی ما هم تاثیرگذاره و با وجود تو ما کلی حالمون خوبه و کلی احساس خوب داریم. تو یک آدم فوق العاده با انگیزه و با انرژی هستی و همین ویژگیت هست که باعث میشه نه تنها توی خانواده خودت بلکه توی اطرافیانت هم تاثیر مثبت بذاری و باعث بشی که اونها کلی حال دلشون خوب بشه. دختر عمه مرسی از اینکه توی زندگی هممون هستی، کلی قَدرت رو میدونیم، تولدت مبارک.

عکس نوشته تولدت مبارک دختر عمه برای پروفایل

دختر عمه جان، میدونستی که تو یکی از الگوهای زندگی منی؟ دختری که بتونه با شرایط سخت جامعه پیشرفت کنه و به تعالی برسه واقعاً جای ستایش داره و باید از اون برای خودت الگو بگیری تا بتونی به یک آدم هدفمند و تلاشگر تبدیل بشی. دختر عمه جونم، تو با شرایط سختی که جامعه برای دخترها فراهم کرده بود جنگیدی و تونستی به خیلی از خواسته هات جامه عمل بپوشونی و همین تو رو برای من قابل ستایش میکنه. دختر عمه، اول از همه آرزو میکنم که خدا بقیه خواسته هات رو هم برآورده کنه و دوم میخوام بگم که تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

..... سالِ پیش یه دختر نازنین و خوشگل توی خانواده ما به دنیا اومد که الان وجود هممون به وجود اون دختر گره خورده. اون دختر وقتی که به زندگیمون اومد کلی با اومدنش حس و حال خوب به خانواده آورد و کاری کرد که همه از ته دل لبخند بزنن. همه اعضای فامیل وقتی که این دختر خاص و دوست داشتنی رو میدیدن تموم غم هاشون یادشون میرفت و برای لحظاتی هم که شده سرشار از حال خوب میشدن. اون دختری که دارم در موردش حرف میزنم دختر عمه ام هست. دختر عمه جان، به دنیا اومدن تو تنها باعث خوشحالی عمه و شوهر عمه نشد، تو وقتی که به دنیا اومدی تموم فامیل خوشحال شدن. الان هم روز تولدته و خواستم با گفتن این نکته بهت یادآوری کنم که چقدر از همون اول خاص و دوست داشتنی بودی. تولدت مبارک باشه.

زیباترین عکس نوشته های تبریک تولد دخترعمه با متن

تولد دختر عمه ام هست و نمیتونم یکجا بشینم. میخوام براش بهترین تولد رو بگیرم، میخوام تولدش بهترین تشریفات رو داشته باشه، دختر عمه من لیاقت یک تولد خاص و منحصر به فرد رو داره و من باید هر کاری که از دستم بر میاد رو انجام بدم تا اون بهترین جشن تولد عمرش رو تجربه کنه. من و اون مثل دو تا دوست بودیم و هستیم، من و اون کلی همدیگه رو دوست داشتیم و داریم و همین باعث میشه که کلی احساس وظیفه کنم و بخوام که جشن تولدش رو به بهترین شکلی که امکان داره برگزار کنم. دختر عمه جونم، تولدت یه دنیا مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمه، حتی اگه تموم دنیا و آدماش باهات بد شدن مبادا بد به دلت راه بدیا، من هستم و همیشه در کنارتم و هر کاری میکنم تا تو بتونی از پس چالش هایی که داری بر بیای. حتی اگه در پس چالشی که داشتی تموم دنیا و آدماش علیه تو بودن باز هم نگران نباش چون تو من رو در کنار خودت داری و من هر کاری که از دستم بر میاد برای تو انجام میدم. مهربونی کردنات و دوست داشتنی بودنت باعث میشه که من چنین حرفی بزنم و بخوام که با تموم دنیا و آدماش به خاطر تو در بیفتم. دختر عمه تولدت مبارک باشه.

عکس تولد دختر عمه جان تولدت مبارک

دختر عمه، امسال که قراره شمع تولدت رو فوت کنی لطفا آرزو کن که من و تو بیشتر بتونیم هم رو ببینیم و بیشتر بتونیم با هم وقت بگذرونیم. من تو رو به اندازه کل دنیا دوست دارم اما احساس میکنم اونقدر که باید نمیتونم ببینمت و اونقدر که باید باهات در ارتباط نیستم. من میخوام باهات ارتباط بیشتری داشته باشم تا حدی که رفیق صمیمی های همدیگه بشیم پس اگه میشه این دعا رو زمانی که شمع ها رو فوت میکنی با خودت بکن تا آرزوی قلبی من هم برآورده بشه. به اندازه کل دنیا دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمه، میشه بگی مگه چقدر شیرین و خاصی که اینقدر همه رو جذب خودت میکنی؟ بابا بسه اینقدر جذاب بودن، جذابیت بیشتر از حد هم کار دستت میده ها! این جذاب بودنت کلی عاشق و دلباخته روی دستت میذاره و تو مجبوری با همشون صبح تا شب بجنگی. دختر عمه منی دیگه چه کنیم باید هم جذاب باشی اما اون دلبری هاتو یکم کمتر کن تا مبادا برق دلبری ها و جذابیت هات اطرافیانت رو بگیره. دختر عمه عزیزم، خوشگل و جذاب من، تولدت رو بهت تبریک میگم و از ته دل از خدا برات آرزو میکنم که یه عمر طولانی بهت بده.

متن با عکس نوشته دختر عمه تولدت مبارک

میخوام تولد خوشگل ترین و جذاب ترین دختر روی زمین رو بهش تبریک بگم، اون دختر، دختر عمه ام هست. دختر عمه جون، راستش رو بخوای من تا حالا جذاب تر از تو ندیدم. مگه میشه تو باشی و اسم یکی دیگه رو جذاب گذاشت؟ نه اصلاً! تو توی جذابیت و خاص بودن و دوست داشتنی بودن تکی و هیچ کسی توی دنیا نمیتونه جای تو رو بگیره. حالا تولد این دختر جذاب و دوست داشتنیه و خوبه که بدونی من میخوام برات یه تولد در خور شان و شخصیت جذاب ترین دختر جهان بگیرم. دختر عمه، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دختر عمه جونم، تولدت رو با یه دنیا عشق و محبت تبریک میگم. از خدا میخوام که توی تک تک سالهای زندگیت بتونی به اون چیزی که میخوای برسی و از خودت همونی شخصیتی که میخوای رو بسازی. امیدوارم که هر سالی که از عمرت میگذره تو بتونی کلی پیشرفت کنی و کلی به اون چیزی که در ذهن داری نزدیک و نزدیکتر بشی. با اراده ای که من از تو میشناسم، با پشتکار و همتی که من از تو سراغ دارم حتم دارم که میتونی به همه اون چیزی که در زندگیت میخوای برسی. دختر عمه، در کنار اون اراده و همت دعای من هم بدرقه راهت هست و امیدوارم که خدا دعام رو برآورده کنه و تو به راحتی بتونی به همه خواسته هات برسی. کلی دوستت دارم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

دختر عمه  جونم تولدت مبارک

مطالب پیشنهادی :

جملات تبریک تولد کودکانه دختر عموی عزیزم + عکس نوشته

عکس نوشته های تولدت مبارک برای تمام اعضای خانواده 98 ، 2019

متن زیبای تبریک تولد به برادرزاده + آلبوم عکس نوشته

متن تبریک تولد به عزیزانی که فوت شده اند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...