نمونه متن مجری گری ولادت امام رضا

روز ولادت امام رضا، برنامه های مختلفی برگزار می گردد و افراد مختلفی مجری گری این برنامه ها را بر عهده دارند. اگر شما به عنوان مجری یکی از برنامه های مربوط به ولادت امام رضا هستید، یادتان باشد از جملات و متن هایی زیبا در این برنامه استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را روی مخاطبان و حضاری که در مجلس حاضر شده اند بگذارید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی آورده ایم که به کار کسانی می آید که مجری برنامه ای خاص هستند و میخواهند در مورد ولادت امام رضا علیه السلام سخنانی به میان بیاورند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

جملات مجری گری ولادت امام رضا

در امروز که ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت است، برای تمام عزیزان و حضاری که در این مجلس جمع شده اند آرزوی سعادت و نیک فرجامی در بخش بخش زندگی شان را دارم. امیدوارم که با الگو گرفتن از ائمه اطهار در زندگی و پیشبرد مسیری که آنها در پیش گرفته بودند، سعادت به معنای کامل و حقیقی را در زندگی تجربه نمایید. روز ولادت امام رضا علیه السلام را به شما عزیزان حاضر در جمع تبریک عرض می کنم.

********************

یا امام رضا، همه ما به شفاعت تو برای سعادت در این دنیا نیاز داریم، شفاعت تو راه کامیابی بخشیست که ما را از ظلمت به روشنایی هدایت می کند. امروز همه ما جمع شده ایم تا ولادت تو را جشن بگیریم و با شادی و نشاط، این روز خجسته در تقویم اسلام را به یکدیگر تبریک بگوییم. یا امام رضا، از تو طلب شفاعت داریم، شفاعت مان را نزد خدا بکن و از او بخواه تا گناهان ما را بخشیده و ما را در مسیری که حق است و درست قرار دهد. روز ولادت امام رضا علیه السلام را به تمامی عاشقان هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت تبریک عرض می کنم.

********************

امروز به طلب شفاعت آمده ایم. یا امام رضا، امروز روز ولادت توست پس ما را از شفاعتت بی بهره مگذار. همه ما بندگانی نیازمند و مفلس هستیم که در پیشگاه تو برای توبه و طلب آمرزش جمع گشته ایم. شفاعت مان را نزد خدا کن. بی تردید تو واسطه ای ارزشمند و آبرو دار نزد خدا هستی و با شفاعت توست که ما می توانیم آرامش و آسایشی واقعی برای پذیرش توبه مان از سوی خدا داشته باشیم. ولادت امام رضا علیه السلام را به تمامی عاشقان این حضرت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که امام رضا شفاعت کننده تان در زندگی دنیویی و اخروی باشد.

********************

یا امام رضا، به پای ضریحت آمده ام، قلبم در شور و شعف است و عشق از آن لبریز می گردد. به پای ضریح هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت آمده ام، مگر می شود که حال دلم خوب نشود؟ مگر می شود که احساسم از عشق لبریز نشود؟ از روشنایی ستاره تو، قلب من هم روشن می گردد و من در عشق و محبت تو غرق می شوم. یا ضامن آهو، امروز روز ولادت توست و عاشقان تو همگی از تو طلب شفاعت دارند، شفاعت برای آمرزش تمام گناهانشان و روشن شدن راه بندگی و ایمان شان، ما را در نزد خدا شفاعت کن. روز ولادت امام رضا علیه السلام را به تمامی مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.

********************

روز عاشقیست امروز، امروز جهان غرق در عشق و محبت است، امروز روز ولادت امام رضا علیه السلام است. این روز زیبا و فرخنده را به تمامی مسلمانان جهان، به تمامی آنهایی که آرزویشان یک بار زیارت حرم این حضرت است، تبریک می گویم. امیدوارم که خداوند عمر و فرصتی به همه شما بدهد تا بتوانید از نزدیک حرم ایشان را زیارت نموده و این توفیق بزرگ و الهی را خدا نصیب تان گرداند.

********************

یا امام رضا، چراغ راه ما در بیراهه ای باش که در آن گرفتار شده ایم. زینت های دنیایی بسیار هستند و بسیاری از ما در آنها دست و پا می زنیم و هر بار بیش از پیش غرق در مرداب تله های این زینت ها می شویم. چراغ راهی باش که ما را هدایت می کند تا از این بیراهه خارج شویم و دست مان را بگیر تا در این مرداب غرق نشویم. از چه کسی جز تو کمک بخواهیم؟ از چه کسی مهربان تر از تو کمک بخواهیم؟ تو که ضامن آهو شدی، یقیناً می توانی ضامن مایی که میخواهیم دل و قلب مان امام رضایی باشد هم شوی. روز ولادت امام رضا را به همه عزیزان و حاضران این جمع تبریک گفته و امیدوارم که این حضرت در زندگی تان شفاعت گر شما باشند.

********************

یا امام رضا، ما عاشقان و تشنگان محبت تو در این مجلس جمع شده ایم و می خواهیم عشق و محبت را از تو طلب کنیم. در ادامه مسیر زندگی، اتفاقات بیشماری هستند که ممکن است ما را از ادامه دادن بازدارند، امیدمان را ناامید کنند و حال دلمان را از خوبی به بدی تبدیل کنند، ما را در این مسیر که موانعی بی شمار دارد حفظ بفرما و از عشق و محبتت توشه راه ما کن تا با آن به جنگ هر اتفاق بد برویم و پیروز شویم. ولادت امام رضا را به شما عزیزان تبریک عرض می کنم.

********************

امروز قرار است به عنوان مجری در مورد ولادت امام رضا علیه السلام سخن بگویم. اما چه سخنی می توان گفت وقتی که تمام حرف ها را می توان در دو کلمه به نام عشق و محبت خلاصه کرد؟ آری امام رضا علیه السلام نمونه بارز عشق و محبت است! کسی که به درگاه ایشان با خلوص نیت و قلبی پاک رفته باشد و بی جواب بازگشته باشد وجود ندارد. امام رضا علیه السلام با شفاعت نزد پروردگار، روشنی و هدایت را توشه راه ما در مسیر بندگی و زندگی می کنند، با عشق و محبت شان قلبی سرشار از احساس خوب را به ما هدیه می کنند و این است ثمرات روی آوردن به دامان پر مهر امام رضا علیه السلام. روز ولادت امام رضا را به تمام عاشقان این حضرت که در این جمع حاضر شده اند تبریک عرض می کنم.

********************

امروز روز ولادت است، چه می توانم بگویم جز عشق؟ چه می توانم بگویم جز محبت؟ آری عشق و محبت از بارزترین ویژگی های امامان است و این ویژگی ها را به روشنی در امام رضا علیه السلام می بینی. کافیست به مرقد ایشان بروی، کافیست دلت را عاری از هر بدی و کینه کنی و با قلبی سرشار از عشق و احساس به دامان ایشان روی بیاوری تا ببینی که چگونه از عشق و محبت امام رضا بهره مند می گردی.

********************

در روز ولادت امام رضا علیه السلام، برای شما عزیزانی که قلب تان به عشق امام رضا می تپد، آرزو می کنم که شفاعت ایشان روزی تان گردد و توفیق زیارت شان نصیب تان بشود. امیدوارم که زندگی تان امام رضایی گونه باشد و عشق به امام رضا همواره در تک تک مراحل زندگی در قلب و خاطره تان هک شده و ماندگار شود تا مبادا به بیراهه قدم بگذارید و مسیر عشق و عاشقی را به فراموشی بسپارید.

********************

روز ولادت امام رضا علیه السلام است، امام مهربانی ها، امامی که رئوفیت و محبتش حتی از آهو دریغ نشد. امیدوارم که در زندگی تان از محبت این اختر تابناک که در آسمان ولایت و امامت می درخشد بی بهره نمانید و ایشان شفاعت گر شما نزد پروردگارتان باشد. یقیناً اگر امام رضا علیه السلام کسی را شفاعت کند، آن شخص در زندگی جز عشق و محبت چیز دیگری را احساس نخواهد کرد. امیدوارم که توفیق زیارت و شفاعت امام رضا در تقدیر همه تان نهفته شده باشد.

********************

ضمن عرض تشکر بابت اینکه در این مجلس حاضر شده و قدم رنجه فرمودید، ولادت امام رضا علیه السلام را به شما تبریک عرض می کنم و از شما می خواهم که با ذکر و گوش فرا دادن به صلوات خاصه ایشان، این جمع را تطهیر از هر گونه گناه و زشتی کنید و گوش و قلب و زبان تان را با نام مبارک امام رضا علیه السلام زینت بخشید. یقیناً وقتی نام امام رضا را به زبان می آوری، زبانت عاری از هر گونه زشتی و پلیدی خواهد شد، وقتی نام امام رضا را به گوش می شنوی یقیناً گوشَت از هر گونه گناه و حرف ناپسندی که شنیدی تطهیر خواهد گشت و وقتی نام امام رضا در قلبت حک شود، چیزی جز احساس عشق و بندگی در زندگی تجربه نخواهی کرد.

********************

از تمامی شما عزیزانی که مرحمت نمودید و اوقات شریف تان را برای حاضر شدن در این مجلس نورانی که به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام تدارک دیده شده به ما دادید، تشکر می نمایم. یقیناً این لحظات جزو ملکوتی ترین لحظاتی است که قرار است در زندگی تجربه کنید چرا که این مجلس مختص به هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت است و قرار است شما قلب تان را به این حضرت سپرده و اندکی هم که شده از غم و درد روزگار فارغ شده و حال دل تان را با عشق به امام رضا عوض کنید.

********************

ولادت امام رضا علیه السلام است و این روز زیبا را به تمامی عاشقان این حضرت، به تمامی کسانی که آرزوی زیارت ایشان در دل و قلب شان است، به تمامی کسانی که سعی می کنند امام رضا گونه زندگی را زندگی کنند تبریک عرض می کنم. امیدوارم که ثمره این همه عشق و محبت شما به امام رئوف مان، شفاعت تان از طرف ایشان نزد پروردگار باشد.

********************

یا امام رضا، آرزوی زیارتت را داریم اما چه کنیم که میسر نمی شود، امسال کاری کن که عاشقان تان ضریح مبارکت را زیارت نموده و با بودن در حَرَمَت دل و قلب شان را تطهیر از هر گونه زشتی و بدی نمایند. یا امام رضا، با عشق و محبت خود، توفیق زیارتت را نصیب ما گردان و ما را مفتخر به این کن تا در جوار امام هشت مان حاضر شویم و با خواندن صلوات خاصه در آنجا، دلم و قلبمان را امام رضایی کنیم.

********************

چه چیزی زیباتر از اینکه زندگی ات را با عشق به امام رضا تزیین کرده باشی؟ چه چیزی زیباتر از اینکه تمام هدف و آرزویت این باشد که امام رضا شفاعتت را نزد پروردگار کند و از عشق و محبت امام هشتم بهره مند گردی؟ یقیناً چیزی زیباتر از این را نمی توانی در این دنیا بیابی، پس من زیباترین چیزی که در این دنیا هست را برای شمایی که در این مجلس آماده شده اید آرزو می کنم. امیدوارم که زندگی تان با عشق به امام رضا زیباتر از هر وقتش شود و همچنین توفیق شفاعت امام رضا در زندگی را به دست آورید.

********************

از ته قلبم برای تمام شما عزیزانی که در این مجلس حاضر گشته اید آرزو می کنم که حداقل یک بار بتوانید به جوار امام رضا علیه السلام تشریف ببرید تا ببینید که عشق و محبت چگونه در آن لحظات در دل و قلبتان می جوشد و غلیان می کند. وقتی که در جوار امام رضا حاضر می شوی، گویی تمام مشقت ها و سختی هایت را به فراموش می سپری. امام رضا میزبان خوبیست، خوب بلد است که مهمان داری کند، وقتی که در حرم ایشان هستی، گویی تمام مشکلات و سختی ها پایان یافته اند و زندگی تو به همان چند روزی که در جوار ایشان هستی خلاصه می گردد. از خدا می خواهم که این توفیق را نصیب تان گرداند تا به زیارت امام رضا بروید و عشق و محبت به معنای حقیقی را درک کنید.

********************

روز ولادت امام رضا هست و چه خوب است که در این روز از ویژگی های ایشان برای بهتر کردن و زیباتر کردن زندگی مان بهره ببریم. یقیناً با خوشحالی و شور و نشاط نمی توان جشن کاملی برای ولادت ایشان گرفت، جشن واقعی زمانی گرفته می شود که ما زندگی مان را امام رضایی گونه کنیم. آن موقع هر روزمان را با خوشحالی و نشاط خواهیم گذراند و هر روزمان یک روز خاص خواهد بود. از خدا می خواهم که توفیقش را نصیب تان گرداند تا زندگی تان را با الگو برداری از زندگی امام رضا علیه السلام زینت دهید.

********************

عاشق امام رضا بودن توفیقی خاص است که نصیب هر کسی نمی شود. عشق و محبت به امام رضا علیه السلام تنها در دل و قلب کسانی وجود دارد که در مسیر بندگی قدم نهاده اند و خوشا به حال شما عزیزانی که در این مسیر هستید و امشب در این مجلس حاضر شده اید. ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام رئوف، امام مهربانی ها، ضامن آهو، امام رضا علیه السلام را به شما عزیزان تبریک عرض می نمایم. امیدوارم که توفیق زیارت ایشان نصیب تان گردد و شفاعت ایشان توشه راه زندگی تان شود.


مطالب پیشنهادی  بیشتر :

عکس نقاشی شده امام رضا

متن پروفایل برای رفتن به مشهد

متن ادبی زیبا در مورد شهادت امام رضا


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...