جملات تاثیرگذار عاشقانه روی مردان

کلمات و جملات تاثیر زیادی توی یک رابطه عاشقانه دارن پس ازشون استفاده کنید و تا میتونید با اون ها عشق تون رو ابراز کنید. جملات تاثیرگذار هستند و حسی که می خواستید با رفتار و عمل نشونش بدید رو به راحتی انتقال میدن. پس ازشون غافل نشید و برای عشق تون به دنبال جملاتی مناسب بگردید.

توی این متن میخوایم متن ها و جملاتی که روی مردها تاثیرگذار هستند و به واسطه اونها میتونید عشقتون رو به اونها ابراز کنید به اشتراک بذاریم. همراه ما باشید.

متن تاثیرگذار عاشقانه برای مردان

تکیه گاه من، چه خوب است که در زندگی دارمت و چه خوب است که پشت و پناهم شده ای. بودن تو به من امنیتی میدهد که حس آرامش را درونم بر می انگیزد. اکنون دلیل تمام آرامشی که درونم موج می زند تو هستی. مرد من، مرسی که هستی و مرسی از اینکه از خودت برای من سایه بانی در برابر مصائب و سختی های روزگار ساخته ای. امیدوارم که من هم بتوانم در تلافی کارهایت عشقی که لیاقت و شایستگی اش را داری ارزانی ات کنم.

********************

همسر عزیزم، تو برای من نه تنها تکیه گاهی امن و استواری، بلکه بزرگترین دلیل عاشق شدنم هم هستی و من عاشقی را برای وجود توست که یاد گرفتم. نمی دانم اگر تو نبودی، اگر وارد زندگی ام نمیشدی و اگر با تو آشنا نمیشدم شاید هیچوقت نه عاشقی و نه عشق ورزیدن را می آموختم. تو تمام دلیل عشق و احساس من هستی و برای همین از تو متشکرم، متشکرم که با آمدنت به من عشقی پاک داد، عشقی که به مانند آن را هیچ جا ندیده ام، عشقی که احساسی نسبت به تو درونم بر می انگیزد که وصف ناپذیر است و درونم را سرشار از آرامش میسازد.

********************

بوییدن عطر تن مردانه ات یکی از مهمترین دلایلی شده که من در زندگی آرامش دارم و آرام گرفته ام. وقتی مرا در آغوشت میکشی، وقتی نوازشم میکنی و وقتی که من در آغوشت عطر تنت را می بویم تمام وجودم سرشار از عشق و آرامش می شود. گویی دوست دارم زمان در همان جا ثابت شود و من در آغوشت برای همیشه بمانم. کاش همیشه باشی، کاش همیشه آغوشت را داشته باشم چون حالا دیگر یکی از مهمترین دلایل زندگی ام تو و آغوشت شده ای.

********************

زن منشا احساس است و تو خوب بلدی احساس او را سیر از عشق کنی. چه خوب که شناختمت، چه خوب که با تو آشنا شدم و تو را وارد زندگی ام کردم. حس میکنم بزرگترین لطفی که می توانستم در حق خودم بکنم بودن با تو بود. اما با این حال باز هم میگویم کاش به گذشته برمیگشتم، کاش می توانستم زمان را به عقب برگردانم تا از همان ابتدا، از همان اول به معنای کامل عاشقت باشم و با تمام وجودم به تو عشق بورزیم. حس میکنم در عشق به تو کم کاری کرده ام، حس میکنم عشقی که تو به من داری بسیار فراتر از عشق من است برای همین دلم میخواهد زمان را به عقب بازگردانم و جواب تمام عشقی که به من دادی را تمام و کمال تقدیمت کنم.

********************

اینکه برای من جلوی همه می ایستی، اینکه همیشه هوای مرا داری و نمی گذاری خدشه ای به احساسم وارد شود بزرگترین دلیل من برای عاشق شدن و عاشق ماندنم نسبت به توست. می گویند مردان روحیه ای خشن و سخت دارند، روحیه ای که خیلی کم عشق و احساس در آن وجود دارد اما نمی دانم درون تو چیست که با همان روحیه مردانه ای که داری عشق را به معنای کامل به من هدیه میدهی. نمی دانم لطف خدا بوده یا شانس ولی هر چه که بود از خدا و دنیا ممنونم که تو را به من دادند، عشقت را نصیب من کردند و فرصت داند تا من هم عاشق تو شوم و با تو باشد که عشق را بشناسم.

********************

با تو بودن یعنی زندگی و وقتی که کنارت نیستم و عطر مردانه ات را نمی بویم گویی زندگی متوقف شده و گویی دیگر دلیلی برای ادامه دادن ندارم. با تو بودن است که زندگی را برایم زیبا میکند و با تو بودن است که به من می گوید زندگی هنوز هم زیبایی های دارد پس از آن سیر نشو. نمی دانم اگر یک روز تو نباشی و حضورت را کنارم احساس نکنم چه بر من خواهد گذاشت ولی ترجیح میدهم هم اکنون به بودنت و عشقی که به من می ورزی توجه کنم و آن روزهای نحس را از مد نظر ببرم.

********************

مرد من، در روزگار سختی که داریم، فقط بودن با توست که مرا آرام میکند و بار سختی ها را از روی دوشم بر می دارد. حتی همین حالا که در اوج سختی ها هستیم من فقط زیبایی ها را میبینم و زیبایی ها را احساس میکنم. دلیل این اتفاق تو هستی، تو هستی که با بودنت زیبایی ها را به وجود می آوری و زیبایی ها را تقدیم من میکنی. نمی دانم، شاید برای آنکه زندگی را زیبا ببینم سختی بسیار میکشی یا شاید برای اینکه احساس خوبی داشته باشم خودت بدترین احساس ها را تحمل میکنی اما میخواهم بگویم که من نیز در مسیر عاشقی برایت دست کم نخواهم گذاشت. آنقدر از عشقی که در وجودم نهادینه کرده ای تو را لبریز خواهم کرد که تو هم مانند من جز زیبایی و عشق چیزی نبینی.

********************

مرد من، اگر بگویم تو همان خورشیدی هستی که آسمان تیره زندگی مرا روشن و زیبا کرد دروغ نگفته ام. زمانی بود که زندگی ام در دل تاریکی فرو رفته بود طوری که دیگر حضور در آن حتی برای خودم هم معنایی نداشت چون سویی نداشت، روشنایی ای نبود و فقط تاریکی محض بود که تمام زندگی ام را تحت سلطه اش فرا گرفته بود. میان این تاریکی ها زمانی فرا رسید که تو وارد زندگی ام شدی، از آن موقع به بعد تنها چیزی که احساس میکنم روشناییست. تو آمدی و با نور وجودت تمام دنیای مرا روشن کردی. درست است که دنیای من سویی نداشت، اما تو چراغ و سوی دنیایم شدی. چراغ زندگی من از اینکه در کنارم هستی و مرا از بودنت بهره مند میکنم سپاسگزارم.

********************

نمیدانم با چه واژه هایی شکر خدا را به جا آورم که تو را به من داد، تویی که با مردانگی ات دنیای ظریف زنانه مرا آنقدر قوی و قدرتمند ساختی که اکنون آوازه اش میان همه مردم پیچیده. مرد من، تو تمام دلیل عزت و غروری هستی که من دارم، تو با آمدنت به زندگی ام و ساختن آن کاری کردی که عزت و غروری که همه از آن حرف میزنند درون من به وجود بیاید. من به خود نمیبالم بلکه به داشتن تو میبالم چون بنای تمام آن عزت و غرور تو بودی و هستی. مرسی از اینکه در زندگی ام هستی و مرسی که اینقدر به من عزت می بخشی.

********************

وقتی که زنی حاضر باشد برای مردش تمام وجودش را بدهد یعنی مرد در عاشقی کردن کم نگذاشته و هر آنچه زن از عشق نیاز داشته را به او بخشیده. خواستم بگویم تو برای من چنین مردی بوده ای و هستی. بودن با تو مرا از هر عشقی بی نیاز ساخته چون تو وجود مرا از عشق لبریز میکنی و آنقدر احساسم را بر می انگیزی که قلبم به هر عشق دیگری بی نیاز می شود. مرد من، مرسی از اینکه وارد زندگی ام شدی و به دل و قلب من عشق را وارد کردی.

********************

تجربه عاشقی فقط با تو است که زیباست. وقتی که تو نباشی، وقتی آغوش مردانه ات نباشد که مرا در بر بگیرد، دیگر هیچ عشقی نمی خواهم، دیگر هیچ احساسی نمی خواهم. مرد من، تویی که دلیل عاشق شدن من هستی، تویی که باعث شدی من به عشق بها دهم و تویی که باعث شدی برای یک بار هم که شده طعم عاشقی را بچشم.

********************

زندگی با مردی زیباست که تو را بفهمد، خواسته هایت را درک کند و وقتی هنوز خواسته ای را به زبان نیاورده متوجه آن شود. مرد من، وقتی هنوز خواسته ام را به زبان نیاورده ام تو آن را میفهمی و وقتی که هنوز لب به سخن نگشاییده ام تو متوجه حرفم میشوی. این یعنی من و تو یکدیگر را بلد شده ایم، این یعنی من و تو همان نیمه گمشده ای برای هم هستیم که همه از آن سخن می گویند، این یعنی عشق من و تو عشقی بی مثال است که دنیا مانند آن را خیلی کم به خود می بیند.

********************

مرد زندگی من مرسی از اینکه وارد زندگی ام شدی و معنای و تعریف مرا از عشق تغییر دادی. تا قبل از تو حس میکردم دنیای عشق را فراموش کرده و تنها چیزی که در آن وجود دارد سوءاستفاده است اما تو آمدی و به من گفتی که اشتباه میکنم، تو با زبانت این کار را نکردی بلکه با عملت به من فهماندی که در اشتباهم. حالا عشق تو تمام زندگی مرا فرا گرفته، عشقی که زیباترین حس دنیاست را من از تو میگیرم و همین شده دلیل خوشبختی ام، دلیل زندگی زیبایی که دارم و دلیل تمام خنده هایم.

********************

می گویند مرد بودن به زور و بازو نیست، قبول دارم، وقتی تو وارد زندگی ام شدی، با زور و بازویت مردانگی ات را به رخم نکشیدی، تنها کاری که کردی درست عشق ورزیدن بود. تو تنها با همان عشق ورزیدنت کاری کردی که تمام وجودم وابسته به تو شود. وقتی که وارد زندگی ام شدی طوری مرا به خود وابسته کردی و طوری عاشقم کردی که گویی قبل از تو زندگی سوءتفاهمی بیش نبود. مرسی که مرا از سوءتفاهم در آوردی، مرسی که به من معنای واقعی زندگی را چشاندی و مرسی که عشقت را به پای من ریختی.

********************

لازم نیست با من از عشق سخن بگویی، لازم نیست با من حرف های عاشقانه و جملات تاثیرگذار بزنی، لازم نیست که همواره برایم آهنگ ها و شعرهای عاشقانه بسرایی. اگر یک زن عاشق می شود دلیلش این نیست که برای زندگی اش نیاز به تکیه گاه دارد، نیاز به مامنی امن دارد، او نیاز به هیچ کدام از چیزهایی شبیه به اینها ندارد، یک زن برای عاشقی اش تنها نیاز به یک مرد دارد، مردی که بدون آنکه زن لب از لب بگشاید او را بفهمد و خواسته هایش را درک کند. تو نقش این مرد در زندگی منی که زن هستم را داری. برای همین است که میگویم نیاز نیست با من از عشق سخن بگویی چرا که رفتار تو، عملکرد تو و کردار تو همان عشقی که همیشه انتظارش را داشتم به من هدیه می دهد. تو با فهمیدنم تمام عشقی که من لازم دارم را به من می دهی.

********************

می گویند آن شاهزاده سوار بر اسب سفید برای دختران نمی آید، منتظرش نباشند و به همان اندک ها بها دهند اما چرا برای من اینطور نشد؟ شاهزاده زندگی من سوار بر اسب سفید نیامد، اما با ورودش به زندگی ام تمام توقعی که از یک شاهزاده داشتم را برآورده کرد. شاهزاده من، مرد رویاهای من، تو به من ثابت کردی که رویاهای دنیای کودکانه دختران میتواند تحقق یابد، تمام همان مردی هستی که عشق او را از بس پاک و زیباست فقط می توان در داستان ها خواند. چه میدانم، شاید روزی هم داستان عشق من و تو را روایت کنند، عشقی که پاک بود، عشقی که از ته دل بود.

********************

تمام خواسته یک زن از مرد زندگی اش این است که برایش پشتوانه ای امن و استوار باشد. مرد من، پشتوانه من، مرسی که هستی، تو تمام خواسته ام از خودت را برآورده کردی. به راستی که اگر بخواهم در مورد فرشته زندگی ام صحبت کنم، نام تو را به زبان می آورم چون تو در برآورده کردن آرزوها دست کمی از فرشته ها نداری. تو تمام خواسته های مرا از عشق و عاشقی برآورده میکنی و تمام احساسی که نیاز دارم را در درونم لبریز کردی. چه زیباست و چه دلنشین است بودنت در زندگی ام.

********************

نمیدانم شاید عاشق شدن های قبل تو سوءتفاهمی بیش نبود اما می خواهم بگویم معنای واقعی عشق در همان عشقی که تو به من داشتی خلاصه می گردد. قبل از تو بسیار به دنبال عشق میگشتم، آن را جستجو میکردم اما نمی یافتم تا وقتی که تو وارد زندگی ام شدی. از وقتی تو را دیدم، لازم نبود به دنبال عشق بگردم چرا که تو بدون درخواست آن را به من میدادی. مرد زندگی من، مرسی از اینکه زیباترین حس دنیا یعنی عشق را بدون آنکه از تو طلب کنم به من هدیه کردی.

********************

عشق یک مرد غرور یک زن می شود. وقتی که مردی عاشقی را برای زنش آموخته و آن را به کار ببرد، عزت و غرور همسرش را افزایش خواهد داد. همسرم، مرسی از اینکه عزت و غرور مرا هر روز زیاد و زیادتر میکنی.


سایر مطالب پیشنهادی :

جملات عاشقانه تاثیرگذار روی دخترها

متن کوتاه درباره ناراحتی از همسر

زیباترین جملات درباره مردانگی

متن زیبا در مورد قوی بودن زن

جملاتی که دل زنان را آب میکند


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...