متن زیبا درباره روز یکشنبه + عکس نوشته یکشنبتون بخیر

یک شنبه یه روز از روزهای هفته هست که مثل خیلی از روزهای دیگه ممکنه که در اون برای برخی از افراد اتفاقات خوبی بیفته و در کنار ممکنه برای برخی دیگه اتفاقات تلخ و ناگواری رخ بده. این روز میتونه مثل تمام روزهای هفته پر از اتفاقات خاص و مهیجی باشی که انسان اونها رو در زندگیش تجربه میکنه.

توی این مطلب میخوایم متن ها و جملات زیبایی در رابطه با روز یک شنبه رو باهاتون به اشتراک بگذاریم. همراه ما باشید.

جملات درباره روز یکشنبه

روز یکشنبه روز شانس منه چون توی این روز تموم اتفاقایی که میخوام میفته. نمیدونم اما حس میکنم هر آدمی یه روزی توی هفته داره که مختص خودشه و روز یه شنبه هم مختص منه و قراره توی اون روز کلی اتفاقای خوب رو تجربه کنم. این اعتقادی هم هست که ممکن خیلی ها نداشته باشن یا خیلی ها نادیده اش بگیرن اما قلباً باورش دارمچون هر بار که روز یکشنبه سر میرسه نشونه های خوشبختی هم به من نشون داده میشن. نمیدونم شاید این به خاطر اعتقادمه و همین اعتقاد کاری میکنه که توی این روز اتفاقات خوب رو تجربه کنم اما من کاری به این کارها ندارم. برای من مهم اینه که توی این روز قراره چیزایی رو تجربه کنم که توی سایر روزهای عادی هفته تجربه نمیکردم. نمیدونم انگار خدا خودش این اتفاقات رو دستچین میکنه و وارد زندگی من میکنه وگرنه این حجم از خوشی من توی این روز تعجب برانگیزه.

عکس نوشته روز یکشنبه بخیر

کاش هیچ وقت روز یکشنبه نیاد. این روز انگار روز نحسیه که شیطان با خدا دست به یکی میکنن تا من نهایت زجر رو تجربه کنم. نمیخوام کفر بگم اما زندگی من شاهد اینه که چقدر توی این روز اتفاقات تلخ و ناگوار مختلفی رخ میدن که همشون هم یه زخم عمیق در من به جا میذارن. حالا دیگه عادت کردم و خیلی هم خودم رو براش اذیت نمیکنم. هر هفته که قراره این روز نحس سر برسه، منم یه سپر از جنس فولاد روی روحم میذارم که با اتفاقای مختلف زیاد ضربه نبینه. خیلی ها میگن این اعتقاد و باور توئه وگرنه هیچ وقت چنین اتفاقی نمیفته. من نمیدونم از باورمه یا اینکه این روز واقعا نحسه اما هر چی که هست من اتفاقات تلخی رو تجربه میکنم، اتفاقاتی که توی هیچ روز از هفته نمیفته اما یکشنبه که سر میرسه انگار زنگ هم برای اونها به صدا در میاد و اونا هم وارد زندگیم میشن.

********************

روز یکشنبه مثل روز شانسه. انگار خدا توی این روز یه جعبه شانسی جلوت میذاره و توی هر قسمتِ این جعبه برات کلی اتفاقای خوب قراره میده که تو میتونی هر قسمت که خواستی رو انتخاب کنی و یه اتفاق خوب برای خودت رقم بزنی. در واقع باید بگم که تو با رفتارهات تعیین میکنی که کدوم قسمت از این جعبه انتخاب بشه. از نظر من که فوق العادست. من این روز رو بهترین روز در هفته میدونم چون میدونم که هر چی که قراره پیش بیاد، حتی اگه شانسی هم باشه خیره و یه حال خوبی توش داره که قراره وجود من رو غرق در شادی کنه.

عکس نوشته یکشنبتون گلباران

باز روز یکشنبه و باز کلی اتفاقای خوب دیگه. من تموم روزای هفته رو دوست دارم چرا که هر روز مثل یک رنگ میمونه که خوشگلی خودش رو داره. الان هم که روز یکشنبه هست و قراره رنگ جدید و زیبایی به زندگی من پاشیده بشه. من این اتفاق رو خیلی دوست دارم. من سعی میکنم زندگی رو همینطوری ببینم و روزهایی که قراره بگذرونم رو به این شکل تجربه کنم تا هیچوقت زندگی برام کسل کننده و خسته کننده نشه..

********************

اگه چندین رنگ مختلف رو کنار هم قرار بدی بالاخره یک رنگ در بین اونها از بقیه قشنگ تره. حالا اگه تمام روزهای هفته رو در کنار هم قرار بدی، یه روز هست که از همه قشنگ تره و اون روز یکشنبه هست. این روز کلا خاصه و میدونم که در اون قراره شادی به معنای واقعی رو تجربه کنم. روز یکشنبه زیباترین و جذاب ترین روز هفته هست که من با هر بار سر رسیدنش کلی خدا رو ممنون میشم و کلی ازش بابت این روز سپاسگزاری میکنم.

عکس نوشته یکشنبتون شاد

من روز یکشنبه رو روز سپاسگزاری از خدا میدونم. توی این روز تموم داشته هام رو به یاد میدارم، تموم چیزایی که باعث میشن احساس خوشبختی کنم رو به یاد میارم و تمام وجودم غرق در حس سپاسگزاری از خدا میشه. اونقدر این حس منو در بر میگیره که اصلا نمیخوام یکشنبه تموم بشه و وارد یه روز دیگه از هفته بشم.

********************

اگه به من باشه میگم که کاش دنیا توی همین روز یکشنبه بمونه و هیچوقت وارد روز دیگه ای نشه. آخه یکشنبه اونقدر روز قشنگ و پر انرژی ای برای من هست که دلم نمیخواد زودی تموم بشه. هر حس خوبی که توی روزای دیگر هفته تجربه میکنم توی یکشنبه چند برابره و همین باعث میشه که این خواسته رو داشتم باشم.

عکس نوشته یکشنبتون عالی

روز یکشنبه رو روز عشاق میدونم. نمیدونم چرا، ولی حس میکنم این روز، روز عشقه و عاشقا خیلی راحت تر میتونن به همدیگه عشق بدن و عشق رو بگیرن. میدونی این روز مثل همون ولنتاین هست. ما توی هر سال یه روز مختص ولنتاین داریم ولی چیزی که خیلیا نمیدونن اینه که توی هر هفته هم یه روز این چنینی داریم و اون هم یکشنبه هست. شاید هم این به خاطر انرژی وصف ناپذیری هست که من از این روز میگیرم و برای همین اون رو به ولنتاین تشبیه میکنم.

********************

هر روز خدا قشنگه و نمیتونی بین اونها خوب و بد رو تعیین کنی. فقط انتخاب ها و تصمیمات ما هستن که یک روز رو خوب یا بد میکنن. پس الکی برای خودمون روز شانس نسازیم. چه شنبه، چه یکشنبه، چه دوشنبه و چه هر روز دیگه ای زیبایی هایی داره که ما میتونیم اونها رو تجربه کنیم و این فقط بسته به انتخاب ها و واکنش های ما در اون روز داره.

عکس نوشته یکشنبتون بخیر

یک شنبه برای بعضی ها مثل روز شانسه و برای بعضی ها هم مثل روز بدبیاری محضه. دنیا برای هر کسی خودش رو به یه شکل نشون میده. اون روزی که یکی کاملا خوشحاله، یکی هم ممکنه که از درون غم بزرگی داشته باشه و این غم عذابش بده. همین باعث میشه که دنیا اینقدر تنوع داشته باشه. حالا برای من روز یکشنبه روز شانسه و برای یکی دیگه روز بدشانسی اما از تموم این ها میشه یک درس گرفت و اون هم اینه که اتفاقات خوب یا بد موندگار نیستن پس نباید بهشون وابسته بشیم. این وابستگی میتونه فقط منجر به عذاب ما بشه. اگر من به یکشنبه و اتفاقای خوبش وابسته بشم، شاید نتونم لحظات بدی رو که در روزهای دیگه ممکنه تجربه کنم بپذیرم و همین منجر به عذاب من بشه. و حتی همون کسی که از یکشنبه ها بدش میاد، اگه به اتفاقای بد اون وابستگی پیدا کنه ممکنه این اتفاقات بد اونقدر جلوی چشمش رو بگیرن که حتی اگه قرار باشه در آینده و روزهای دیگه اتفاقای خوبی براش بیفته، نتونه اون اتفاقات رو ببینه.

********************

یه روز فوق العاده شاد و پر انرژی به اسم یکشنبه شروع شده. بیایم در این روز بیشتر به هم خوبی کنیم، بیشتر به هم عشق بدیم و بیشتر خاطراتی خوش از هم در ذهنمون به یادگار بذاریم. اگه یه سری به قبرستون ها بزنیم میبینیم اونجا پره از آدمایی که فکر میکردن تا همیشه زنده هستن و با کینه و نفرت زندگیشون رو گذروندن اما حالا زیر خروارها خاک خوابیده و تنها چیزی که از خودشون به جا گذاشتن نفرته بیشتره. بیایم ما جزو اونها نباشیم! قرار نیست تا همیشه زندگی کنیم، قرار نیست تا همیشه زنده باشیم پس بیایم در این روز یکشنبه زیبا، زیبایی ها رو نثار هم کنیم و از زشتی ها دوری کنیم.

عکس نوشته یکشنبتون خوش + متن

امروز روز یکشنبه هست، یه روز فوق العاده. چطور دلت میاد امروز رو جشن نگیری؟ چطور دلت میاد امروز رو شادی نکنی؟ منظور از جشن گرفتن مهمونی و اینجور چیزها نیست، منظور اینه که برای خودت یه جشن از حس و حال خوب بگیر و خودت رو بهش دعوت کن. اونقدر حالتو خوب کن، اونقدر انرژی مثبت باش که هیچ چیز منفی و بدی نتونه درونت تاثیر بذاره و حالت رو خراب کنه. توی این روز یکشنبه زیبا، تو هم با ذهنی زیبا به مصاف هفته پیش رو برو و کاری کن تا پیروز میدون بشی. خوشحالیت، خوش خنده بودنت و حس و حال خوبت رمز پیروزیت توی این مصافه.

********************

با یک یکشنبه متفاوت رو به رو هستیم. این یکشنبه قراره متفاوت ترین یکشنبه عمرمون باشه پس از کنارش ساده عبور نکنیم. بیایم امروز به سمت هدف مون یک قدم برداریم، امروز یک کار مثبت انجام بدیم و امروز کمی به گسترش جهان کمک کنیم. هر روز که سر میرسه همین رو به خودت بگو تا اون روزت فوق العاده بشه. بگو امروز میخوام متفاوت تر باشم، امروز میخوام قدمی بزرگتری بردارم، امروز میخوام کارهای مثبت بیشتری انجام بدم تا اینجوری از خودت انسانی مفید و کارا بسازی، انسانی که جهان برای گسترده تر شدنش به اون نیازمنده.

جملات زیبا درباره روز یکشنبه + عکس نوشته

امروز یکشنبه هست، همون یک شنبه رویایی که قراره تو خاطراتت برای همیشه ثبت بشه و با مرور کردنش لبخند به لبات بیاد. تو لیاقت این رو داری که توی این یکشنبه شاد باشی و شادی کنی پس این شادی ها رو از خودت محروم نکن. بذار تا در این روز اینقدر خاطرات خوب و خوش بسازی که هر بار که در آینده به یاد این خطرات افتادی از ته دل لبخند بزنی و به خودت افتخار کنی که این روز رو ساختی و این خاطرات رو رقم زدی.

********************

امروز قراره یه یکشنبه دیگه شروع بشه. توی این روز میتونی هم شاد باشی هم غمگین، انتخاب با خودته. اما یادت باشه این تاریخ هیچ وقت دوباره رقم نمیخوره. یعنی دیگه این یکشنبه که فلان روز از فلان ماه در فلان سال هست رو تجربه اش نمیکنی و اگه بگذره دیگه گذشته. پس اینقدر ساده از دستش نده. تک تک روزای تو همین جوری هستن و نباید به سادگی از کنارشون عبور کنی. زمان خیلی ارزشمنده، روزها یکی پس از دیگری میگذرن پس اینقدر خوبی کن، اینقدر عشق بورز که شادی تمام زندگیت رو غرق در خودش کنه.

عکس پروفایل درمورد صبح دوشنبه + متن

امروز یکشنبه هست و تو میتونی در این روز هم خوب باشی هم بد. تو میتونی این روز رو زیباترین یکشنبه عمر یک انسان کنی و همینطور هم میتونی این روز رو به بدترین یکشنبه ای که کسی در عمرش تجربه کرده تبدیل کنی. تو خودت چی رو انتخاب میکنی؟ اینکه بد باشی یا خوب؟ یادت باشه که این دنیا قانونی داره به اسم کارما و اگه خوبی رو انتخاب کنه یکشنبه خودت هم زیبا میشه اما اگه بدی کنه، کارمای اون بدی ها به زندگی خودت هم وارد میشن و نه تنها برای شخص مقابل بلکه برای خودت هم یکشنبه نازیبایی خواهی ساخت.

********************

این یکشنبه که قراره بیاد دیگه تکرار نمیشه. تو در فلانمین روز در فلانمین ماه از فلانمین سال قرار داری و این یک روز خاصه که تاریخ دیگه به خودش نمیبینه. این طرز تفکر رو در خودت به وجود بیار تا ببینی که چطور از زندگیت لذت میبری. فکر کن که هر روزی که میگذره دیگه تکرار نمیشه و هر روز رو یه فرصت نایاب بدون که خدا در اختیارت گذاشته! اون موقع تو میمونی و کلی اتفاقات ناب و زیبا که خودت برای خودت رقم میزنی. وقتی که ما حس میکنیم یه چیزی خاصه، ارزش بیشتری براش قائل میشیم و همین ارزش گذاری باعث میشه تا نسبت به اون عملکرد بهتری داشته باشیم و این در مورد روزهای که یکی پس از دیگری می گذرند هم صدق میکنه.

عکس نوشته سلام یکشنبه

امروز یکشنبه هست و من عاشق یکشنبه ام، من عاشق تمام روزهایی هستم که خدا در اونها به من فرصت زندگی میده. به واسطه این فرصت ها من این امکان رو دارم که دنیا رو تجربه کنم و چیزای بیشتری بفهمم و درک کنم. وقتی که این فرصت به من داده شده، این خیلی سادگیه که بخوام روزم رو با غم و ناراحتی سپری کنم و از اون روز در زندگیم متنفر باشم. پس من نه تنها عاشق این یکشنبه بلکه عاشق تک تک روزهایی هستم که خدا در اونها به من فرصت زندگی میده.

********************

یکشنبه خاصه و من هم چیزهای خاص رو دوست دارم. این روز، روز خاصه منه. در این روز از همون صبح که بیدار میشم تا آخر شب فقط لبخند به لب دارم و لذت میبرم. این نشون از خاص بودن این روز زیبا داره وگرنه در روزهای دیگه هفته برای من چنین اتفاقی نمیفته. من یک شنبه رو با تمام وجودم دوست دارم و قطعا اگه کار مهمی قرار باشه انجام بدم، سعی میکنم اونو به روز یکشنبه موکول کنم.


در ادامه ببینید :

عکس نوشته ی سلام و صبح بخیر گفتن (آلبوم تصاویر)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...