متن تیکه دار به آدم درغگو

آدمهای دروغگو کم نیستن و روز به روز انگار داره به تعدادشون اضافه میشه. میون این آدما هر چقدر دروغگو تر باشی انگار جذاب تری و اونا دوست دارن از زبونت دروغ بشنون آخه خودشونم دروغ گو هایی هستن که با دروغ زندگی شون رو میگذرونن. توی این دنیا اگه صادق باشی انگار از خودت یه جور حماقت نشون دادی.

توی این مطلب قصد داریم باهاتون متن هایی تیکه دار و زیبا در مورد آدمهای دروغگو به اشتراک بذاریم. اگه آدم دروغگویی اطرافتون هست و میخواین با تیکه هاتون به اون شخص بفهمونید که متوجه دروغ هاش شدید این متن ها بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید.

جملات تیکه دار به آدم دروغگو

متن برای آدم درغگو

دلم برای چوپان دروغگو میسوزه آخه توی بد زمانی متولد شده بود. اگه توی دوره و زمونه الان بود، نه تنها انگشت نما نمیشد و مردم ترکش نمیکردن بلکه بیشترم عاشقش میشدن. زمان حالا به هر کی بیشتر دروغ بگی و سرش رو شیره بمالی انگار براش عزیزتری.

********************

یه سری از آدما هم باید برای برای چوپان دروغگو کلاس خصوصی برگزار کنن بس که تو این زمینه حرفه این لامصبا..

********************

چیزی که از زهر تلخ تره، صداقتیه که با آدمای دروغگو داری. وقتی جواب صداقتت رو با دروغ میگیری، حتی نسبت به خودت هم بدبین میشی. کاش آدمای دروغگو نباشن، اینا اثرشون روی آدمای صادق از زهر هم بیشتره.

********************

عزیزی که برای هر دروغت یه توجیهی داری، خواستم بگم من برای نگه داشتنت توی زندگیم نیازی به توجیه ندارم. یک دفعه گفتیم از مصلحتت بود، دفعه دوی خداحافظی سنگین ترین کاریه که میتونی انجام بدی.

********************

آهای دروغگوی عزیزی که با دروغ هات زندگیتو ساختی و ما رو هم کنارت نگه داشتی، خواستم بهت بگم اعتماد ما که ازت سلب شد اما یادت باشه اونقدری دروغ نگو که حتی خودتم نتونی به خودت اعتماد کنی.

********************

یه سری از آدمای دروغگو هم هستن که به بقیه دروغ نمیگن، به خودشون دروغ میگن. سال ها توی یه رابطه تلخ میمونن، سالها کاری که دوست ندارن رو انجام میدن، سال ها با کسایی که دوست ندارن هنوز ارتباط برقرار میکنن و سال ها نقابی که هیچوقت نمی خواستنش رو به صورتشون میزنن و به دورغ به خودشون میگن حالشون خوبه. از نظر من اینا دروغگو ترین آدمای روی زمینن چون آدمی که بتونه به خودش دروغ بگو، نقش استاد رو توی این حوزه ایفا میکنه.

********************

یه پیشنهادی برات دارم، ده تا دشمن برای خودت بتراش، یه دوست دروغگو هم پیدا کن، یک مدت با تمام این ها زندگی کنی اون موقع میبینی که اثر منفی ای که ده تا دشمنت روت گذاشتن از اون دوست دروغگوت کمتره. هزارتا دشمن صادق بهتر از یه دوست دروغگوئه.

********************

از بعضیا اونقدر دروغ میشنوی که وقتی یه حرف راست میزنن و میدونی که اون حرف هم راسته بازم بهش شک میکنی صرفاً برای اینکه از دهن اون آدم این حرف خارج شده.

********************

میون آدمایی که دورویی و دورنگی رسم زندگیشون شده و با دروغ کارشون رو پیش میبرن، اگه آدم صادقی باشی، صرفاً در تله اونها گرفتار شدی و طوری ازت سوءاستفاده میکنن که خودتم نمیفهمی. تنها کاری که میتونی با این آدما بکنی اینه که تنهایی رو به بودن با اونها ترجیح بدی. اینجوری حداقل شاید تنهایی اما میدونی که ضربه ای هم نمیخوری.

********************

بعضیا هم کمپانی دروغ های راستن. اینجور آدما جوری دروغ تولید میکنن و تحویلت میدن که اگه قرار بود حرف راستو از دهنشون بشنوی اینقدر باور نمیکردی.

********************

توی خلقت بعضی از آدما هم باید شک کرد آخه با خودت میگی چجوری توی زبون چند گرمیش اون همه دروغ رو جا داده، توی چشمای به اون کوچیکی اون هم خیانت رو جا داده و میون دل با اون بزرگی یه قلب کوچیک جا داده.

********************

به نظرم باید روی آدمای دروغگو یه جور آزمایش انجام داد تا ببینیم چطور میتونن اینقدر راحت با قلب آدمای اطرافشون بازی کنن و اینقدر راحت اونا رو گول بزنن.

********************

دروغگویی که هنر نیست، یه جور ترسه، ترس از اتفاقاتی که قراره بیفته و نمیتونی کنترلشون کنی. اینکه با وجود این ترس ها حقیقت رو بگی یعنی شجاعی. پس اگه هنوز به این درجه نرسیدی لطفاً به زندگی من پا نذار چون از نظر من تو یک انسان حقیری که با ترس هاش زندگی میکنه.

********************

از غرور بعضیام خوشم میاد آخه غرورشون تشکیل شده از چندین دروغه که نه به قیافشون میخوره و نه به تیپ و شخصیتشون. اونا با دروغ گفتن یه شخصیت فیک مغرور برای خودشون به وجود آوردن و اونقدر این کار رو ادامه دادن که حتی خودشونم باور کردن که مغرورن. نکشیمون با غرورت، مغرور لعنتی.

********************

وقتی کنار بعضی از آدما هم هستی دوست داری فقط صدای نفس هاشون رو بشنوی و دوس داری بین تون فقط سکوت حکم فرما باشه. این دفعه این مسئله به خاطر عاشقی و عاشق بودن نیست که بگی ساکت باشه تا خوب نگاش کنی و از شنیدن صدای نفساش لذت ببری نه، این دفعه به خاطر اینه که اگه اون شخص دهنش رو باز کنه اینقدر دروغ از هنش میشنوی که حالت از هر چی حقیقته به هم میخوره چون فکر میکنی اونا هم دروغی بیش نیستن؛ پس ترجیح میدی که ساکت باشه چون شنیدن صدای نفساش از حرفاش آرامش بخش تره.

********************

دروغگوی عزیز برای اینکه روی دروغ هات پافشاری کنی و اونا رو حقیقت جلوه بدی مرگ کسی رو قسم نخور چون به مرگ تو حنای حرفات دیگه برای کسی رنگی نداره.

********************

به بعضی از دروغگوها هم باید حق داد آخه اونا اینقدر توی زندگیشون دروغ شنیدن، اونقدر کلک خوردن و اینقدر بازیچه شدن که تصمیم گرفتن خودشون تبدیل به یک دروغگوی بزرگ بشن. با اینجور آدما کاری نداشته باشید فقط از زندگیتون حذفشون کنید که با دروغ هاشون سر شما هم بلایی که سر خودشون اومده رو نیارن.

********************

یه حقیقت آزاردهنده از صد تا دروغی که تمام وجودت رو آروم میکنه اما بعد از اون جهنمی به پا میکنه بهتره. کاش قبل از اینکه دروغ بگین، قبل اینکه طرف مقابلتون رو فریب بدید، به این فکر کنید که اگه در آینده اون شخص دروغ شما رو متوجه بشه، چقدر ارزشتون پایین میاد و چقدر موقعیت رو برای اون شخص دشوارتر می کنید.

********************

به کسی که دروغ گفتن جزو عادتاش شده نمیتونی راستگویی رو آموزش بدی. این یه چیزیه که تو ضمیر ناخودآگاهش ثبت شده و تو نمیتونی مغز اون رو بیرون بیاری و ازش دروغ رو بیرون بکشی تا راستی و حقیقت رو جایگزینش کنی. به اینجور آدما فقط خودشون میتونن کمک کنن ولی دروغ برای خودشون هم شده بخش اصلی زندگیشون.

********************

اینقدر به دروغ نگید برات میمیرم، برات جونمم میدم، من اینجور آدمای دروغگویی رو نمیخوام من اون آدم راستگویی رو میخوام که بگه باهات میمونم و باهات زندگی میکنم.

********************

بعضی از دروغگوها هم هستن که میگن برات جونمم میدم اما وقتی سر دُنگ شون میشه زمین و آسمون رو به هم میبافن تا دنگشون رو ندن. نکشیمون با فداکاری هات جان فدا.

********************

دوستان دروغگویی که حتی ذات مقدس عشق رو هم با دروغ هاتون کثیف کردید، به نظرم بیشتر از این لازم نیست تعفن تون رو فریاد بزنید. همه فهمیدن چه آدمای گندیده و فاسدی هستید. بهتره تا قبل از اینکه کسی مثل لجن از زندگیش پرتتون کنه بیرون، خودتون تشریف ببرید.

********************

به بعضی از آدما وقتی دروغ میگن کاری نداری آخه اونا ارزششون در حد همون دروغ هایی هست که میگن. اما از بعضی از آدما که دروغ میشنوی، دلت میخواد زمین دهن باز کنه و بری توی زمین چون با ارزشی که براشون قائل بودی میفهمی که قبل از اون شخص بزرگترین دروغ رو خودت به خودت درباره اون شخص میگفتی چون به خودت می قبولوندی که اون شخص ارزشمندیه و هیچ وقت دروغ نمیگه.

********************

میدونی درد چیه؟ خوندن پیام های آدم دروغگویی که روزی از خودت بیشتر بهش ایمان و اعتماد داشتی، خوندن پیام هایی هست که یه زمانی فکر میکردی راست ترین حرف ها هستن اما به مرور فهمیدی بوی گند دروغشون همه جا رو گرفته بود اما تو نمیخواستی بوشون رو احساس کنی.

********************

بعضیا هم هستن که حتی وقتی سکوت میکنن، نفس هاشون دروغ رو فریاد میکشن. لامصبا چقدر پیشرفت کردین که حتی توی ساکت بودنتونم باید دنبال یه ریشه ای از دروغ و حیله باشیم.

********************

بعضیا هم قرار بوده روباه آفریده بشن اما آدم آفریده شدن. اینجور آدما اینقدر خوب نیله و حیرنگ دارن و اینقدر خوب دروغ میگن که باور میکنی ذاتشون انسانه. ولی نه، همیشه یادت باشه ذات اینجور آدما روباه آفریده شده و روباه باقی میمونه.

********************

بعضیا هم اینقدر توی دروغگویی مهارت پیدا کردن که طرفشون میدونه دارن دروغ میگن اما دلش نمیخواد باور کنه. اونا اینقدر این دروغ رو شیرین و قشنگ بیان میکنن که طرفشون با جون و دل و با آگاهی کامل از این دروغ حرفشون رو باور میکنه.

********************

بودن با آدمای دروغگو و باور کردن حرفاشون یعنی دروغ گفتن به خودت چون میدونی اونا بهت دروغ میگن اما با این حال سر خودت رو شیره میمالی و میذاری که توی زندگیت بمونن.

********************

به آدمای دروغگو مهلت نده و به خودت برای اونها دروغ نگو. یه آدم دروغگو تا خودش نخواد نمیتونه دروغ هاش رو به اتمام برسونه و این حقیقت مسلمیه که تو میدونی اما اینکه بهش مهلت میدی و میدونی که اون قصد تغییر نداره یه نوع دروغ گفتن به خودته و این جا تو هم یک دروغگویی منتهی دروغگویی بدتر از اون چون در اینجا تو به خودت دروغ گفتی.

********************

به دوستت دارم های بعضیا توجه نکنید. دوستت دارم برای اونها مثل نفس کشیدنه یه کاریه که باید انجام بشه، یه حرفیه که باید گفته بشه وگرنه بدون اون نمیتونن زندگی کنن. شما که این رو میدونن محترمانه با یه اردنگی از زندگیتون پرتشون کنید بیرون. این بهترین کاریه که میتونین در حق خودتون و قلب تون انجام بدین.

********************

گاهی وقتا به خودم میگم کاش حداقل از زبون کسی دروغ می شنیدم که بی ارزش بود نه آدمی که فکر میکردم از اون آدم تر وجود نداره.

********************

دروغ گفتن برای بعضیا مثل اکسیژنه. بهش نیاز دارن وگرنه بدون اون نمیتونن به زندگی ادامه بدن.

********************

یک حقیقت خیلی خیلی بزرگ، از یه دروغ خیلی خیلی کوچک بهتره. حقیقت هر چقدر هم سنگین باشه، هر چقدر هم روی دوش یکی سنگینی کنه، سنگینیش از اون دروغ کوچولویی که مصلحت هست هم بهتره. کاش اینو یه گوشه از مغزتون بنویسید که اینقدر راحت به آدمایی که بهتون اعتماد کردن دروغ نگید.

********************

دوست عزیزی که به مصحلت به من دروغ گفتی و اسم دروغت رو گذاشتی پنهون کاری، باید بدونی که ضربه ای که این پنهون کاریت به من زد چند برابر بیشتر از ضربه ای بود که با شنیدن حقیقت به من وارد میشد. کاش قبل از اینکه مصلحت کسی رو در نظر بگیریم ببینیم که عقل و درایت خودمون چقدره و بعد اقدام به انجام این کاری کنیم.

********************

دروغگوهای محترم، توی زندگی من جایی براتون نیست اگرم باشه فقط به عنوان یه آدم بی ارزشه. پس اگه میخواستین پیش من با دروغ هاتون ارزشتون رو بیشتر کنین، یا اگه میخواستین با دروغهاتون یه جایی توی زندگی من داشته باشین باید بگم که گند زدین. بهتره خودتون با پای خودتون بذارید برید وگرنه با یک اردنگی بدرقه تون میکنم. با تشکر.

********************

بعضیا هم هستن که اینقدر ماهرانه دروغ می گفتن و دروغ میگن که دلت برای شیطون بیچاره میسوزه. اینجور آدما حتی دست اونو هم از پشت بستن و شیطون باید چند دوره آموزشی پیش اونا بگذرونه.

********************

آدمای دروغگوی عزیز، خوبه بدونید خود شیطون هم حقیقت رو گفت در صورتی که میتونست دروغ بگه و از درگاه خدا رونده نشه. این یعنی دروغ گفتنر به قدری منفوره که حتی شیطون هم انجامش نداده. دیگه خودتون درجه منفوریت تون رو تشخیص بدید.

********************

بهتون پیشنهاد میکنم هیچوقت برای عشق، علاقه، دوست داشت و یا هر حسی شبیه به اینها دروغ های کسی رو تحمل نکنین. چون اونا اینقدر با دروغ هاشون فریب تون میدن که روزی بر میگیردین و میبینن حتی زندگی شما رو هم با دروغاشون پوچ و تهی کردن.

********************

بودن با آدمای دروغگو یعنی یه دروغگوی دیگه شدن. توی این دنیا چیزی که کمه انسانه و ترجیح میدم تو همون اقلیت ها باشم تا اینکه ذاتم رو از انسان به روباه تغییر بدم.

********************

اینقدر دورغ میگین که حتی روباه و شیطون هم باید دوره های کارشناسی ارشد و دکتراشون رو بیان پیش شما پاس کنن تا بتونن خیلی خوب توی این زمینه حرفه ای بشن.

********************

به بعضیا هم اگه دروغگویی شون رو گوشزد کنی انگار خوبشون رو گفتی و به خودشون افتخار میکنن چون یه زمانی تونستن شما رو گول بزنن. شما این آدما رو به شخصیت کم و کوچیک شون ببخشید و به عنوان هدیه یه اردنگی تقدیمشون کنید و با تیپا از زندگیتون بندازیشون بیرون.

********************

دروغ گفتن به آدمایی که براتون ارزش قائلن بزرگترین خیانتیه که به خودتون میتونید بکنید چون خودتون رو از یه عشق پاک و بی دریغ محروم کردین.


در ادامه تماشا کنید :

متن درباره دروغ و دروغگویی

عکس نوشته دروغ

عکس نوشته درمورد دورویی و دورنگی برای پروفایل

عکس نوشته های زیبا درباره تهمت زدن برای پروفایل


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...