نمونه متن تبلیغاتی برای کابینت سازی

کابینت سازی شغلی پردرآمد اما در عین حال پر رقیب است. برای دوام آوردن در بین رقیبان خود ملزم به تبلیغاتی حرفه ای هستید، تبلیغاتی که مشتریان را ترغیب کند تا به جای دیگران شما را انتخاب کنند و همچنین به آنها دلیلی برای در اولویت دانستن شما نسبت به دیگران بدهد.

یکی از مهمترین اجزایی که باعث می شود آشپزخانه شیک و مدرن دیده شود، کابینت است. امروزه شغلی با عنوان ساخت و نصب انواع کابینت به وجود آمده اما در همین حوزه شغلی هم تعداد زیادی استادکار و افراد متبحر مشغول به کارند برای همین باید به دنبال تبلیغاتی منحصر به فرد برای خود باشند تا به این وسیله مشتریان را از آن خود کنند.
در ادامه درباره تبلیغات در کابینت سازی صحبت میکنیم و در انتها چند نمونه متن تبلیغات برای این حوزه کاری را در اختیارتان خواهیم گذاشت. همراه ما باشید.

تبلیغات برای صنعت کابینت سازی

امروزه کمتر خانه ای را می توان دید که در آشپزخانه اش کابینت کار نشده باشد. حتی در قدیمی ترین خانه ها هم می توان این ابزار یا نمونه هایی مانند آن را یافت که افراد برای قرار دادن وسایل و مسائل دیگر از آنها استفاده می کنند.

همین مسئله نشان دهنده این است که این شغل فرصت درآمدزایی فوق العاده ای را برای متخصصان خود به وجود می آورد اما از آنجا که تعداد متخصصان زیاد است، باید به فکر راه چاره ای بود تا بتوان در میان این بازار پر رقیب مشتریان را به دست آورد. بهترین راه و روش تبلیغات درست و سودمند است که به واسطه آن بتوان مشتری را به کار خود علاقه مند و او را ترغیب کرد تا از خدمات ما استفاده کند.

همچنین عده زیادی از متخصصان همه مدل های کابینت را کار نمی کنند و یا توانایی ساخت و نصب چند مدل خاص از کابینت را ندارند. برای همین مسئله می توانند با استفاده از تبلیغات مشتریان مخصوص به خود را بیابند و خدماتشان را به آنها ارائه دهند.

اما دلیلی دیگر هم وجود دارد که ما را ملزم به تبلیغات در این عرصه از صنعت میکند. هر روزه مدل های شیک و جدیدی از انواع کابینت ها به بازار وارد می شوند. معمولا هم این مدل ها در آن روزهای اولیه مشتریان فراوانی پیدا می کنند. اگر شما تبلیغی نکنید، مشتری نخواهد فهمید که این مدل از سمت شما ارائه می شود و به راحتی او را از دست خواهید داد. پس با تبلیغات مستمر در واقع نوعی اطلاع رسانی هم می کنید و مشتری را در جریان روند کاری و همچنین مدل های جدید خود می گذارید.

بسیار خب فکر میکنیم همین مقدار توضیحات کافیست تا برای تبلیغات در این عرصه ترغیب شده باشد. اما حالا به این مرحله می رسیم که چطور برای کابینت سازی تبلیغ کنیم که آن را هم در ادامه به شما مذکور خواهیم شد.

شیوه تبلیغات برای کابینت سازی

کابینت سازی شغلی پردرآمد و در عین حال بازاری پر رقیب دارد و فقط کسانی که باهوش و ذکاوت بالا هستند می توانند در این بازار باقی بمانند. بیشترین هوش و ذکاوت مربوط به کسانیست که به بهترین شیوه تبلیغات شان را انجام داده و خدمات خود را به مشتریان ارائه می کنند. اما آنها چطور تبلیغاتی انجام می دهند؟ در ادامه چندین شیوه تبلیغاتی برای کابینت سازان را ذکر خواهیم کرد که اگر به آنها عمل کنید، می توانید تبلیغاتی هدفمند و خوب انجام دهید.

تبلیغات مدرن برای کابینت سازی

از تبلیغ های سنتی دست بکشید. مردم هر روزه با هجمه زیادی از تبلیغات سنتی رو به رو هستند. کارت ویزیت، تراکت، بنر و ... شیوه های خوبی هستند اما از مد افتاده و کمتر کسی به آنها بها میدهد. امروزه تبلیغات به شیوه ای مدرن انجام می شود که به آن دیجیتال مارکتینگ می گویند. از آنجا که صنعت کابینت سازی هم روز به روز پیشرفت کرده و همواره طرح های جذاب و شیک تری از کابینت ها را در بازار شاهدیم، تلفیق این دو با یکدیگر می تواند تاثیر خوبی روی مشتریان بگذارد.

در سطح فضای مجازی، چندین عکس یا فیلم حرفه ای از نمونه کارهای خود تهیه کنید و در بسترهایی که می دانید مشتریان شما در آنجا حضور دارند تبلیغات را انجام دهید. این کار به همراه یک متن حرفه ای، تاثیرگذاری اش دو چندان خواهد بود.

ارائه مدل های مختلف کاری

هر نوع کابینتی که توانایی ساخت و نصب آن را دارید ذکر کنید. اشتباهی که خیلی از افراد می کنند این است که دو یا سه نمونه کار خود را نام برده و بعد از آن از غیره استفاده می کنند. تمام نمونه های کاری خود را ذکر کنید. بگذارید مخاطب یا مشتری شما متوجه شود که مدل های زیادی را در چنته دارید و هر کدام را که بخواهد برایش انجام خواهید داد.

اگر طبق تعریف قبلی پیش بروید یعنی در فضای مجازی تبلیغ کنید، چه خوب است که از هر نوع خدماتی که ارائه می دهید نمونه عکس یا فیلمی حرفه ای تهیه کنید و به همراه مدل مربوطه در اختیار مشتری ها قرار دهید. این مسئله تاثیرگذاری فوق العاده ای روی آنها خواهد داشت.

انتخاب کلمات و جملات مناسب برای متن تبلیغ

متن تبلیغ به اندازه عکس ها و فیلم ها مهم و ارزشمند است و نباید به راحتی از کنارش گذشت. روی تک تک کلمات و جملاتی که در متن تبلیغاتی خود استفاده کرده اید به خوبی فکر کنید. ببینید چه کلماتی در صنعت کاری شما وجود دارند که وقتی مشتری آنها را می شوند سر شوق آمده و به هیجان خواهد آمد. از همین کلمات استفاده کنید تا تاثیرگذاری متن تبلیغاتی تان را بیشتر کنید.

به عنوان مثال ممکن است برای بسیاری از افراد جمله "دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را همانگونه که در ذهن تصور می کنید با خدمات ما بسازید" می تواند بسیار ترغیب کننده باشد چرا که مشتری احساس میکند هر چه در ذهن دارد قرار است پیاده شود پس به فکر استفاده از خدمات شما خواهد افتاد.

پس یادتان نرود که به خوبی روی این مسئله فکر کنید و کلمات و جملاتی مناسب برای تبلیغات انتخاب نمایید.

عدم استفاده از توضیحات طولانی

فراموش نکنید که هر چقدر هم که مردم به مدرن شدن و زیبا شدن آشپزخانه شان اهمیت دهند اما حوصله گوش دادن و خواندن توضیحات اضافه را ندارند. در تبلیغات خود وارد جزئیات نشود و فقط همان چیزی را به مشتری بگویید که دوست دارد بشنود.

به عنوان مثال شخصی کابینت های ام دی اف را دوست دارد پس در اینجا فقط کافیست در مورد طرح ها و مدل های آن سخن بگویید و از اینکه قرار است چگونه نصب شود، نصب آن چقدر طول میکشد یا چقدر ماندگاری و دوام دارد حرفی به میان نیاورید. هر چند این حرف ها مهم هستند اما بگذارید خود مشتری در مورد آنها از شما سوال بپرسد. شما فقط در مورد مسائل مهم مانند همان طرح ها و مدل ها صحبت کنید.

خود را مشاور بدانید

اگر واقعا کابینت سازی حرفه ای هستید، در تبلیغات تان خود را مشاوری معرفی کنید که وظیفه طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را بر عهده دارد. در تبلیغات از الفاظی مانند متخصص، کارشناس و ... هم می توانید استفاده کنید. شنیدن چنین جمله هایی برای مردم لذت بخش است و وقتی که بفهمند و درک کنند که شما یک متخصص هستید آرامش بیشتری در سپردن کارشان به شما خواهند داشت و این از فکر پس گرفتن کار از شما و سپردن آن به دیگران خواهد کاست. این اتفاق فقط به خاطر استفاده از همان واژه کارشناس یا متخصص است.

در واقع در تبلیغات باید طوری وانمود کنید که فقط کافیست مشتری با شما تماس بگیرد و بعد از آن صفر تا صد کار را شما انجام خواهید داد. وقتی این را متوجه شود قطعا رغبت بیشتری خواهد داشت که نسبت به سپردن کار به شما اطمینان حاصل نماید.

ملاک برتری خود بر دیگران را ذکر کنید

این به معنی کوبیدن تخصص دیگران یا زیر سوال بردن آنها نیست بلکه فقط گفتن وجه تمایزتان است که مشتری باید به خاطر آن به سراغ شما بیاید. چه چیز در کسب و کار شماست که مشتری باید شما را انتخاب کند؟ چه مدل ها و سبک هایی ارائه می دهید که مشتری بیشتر به شما دل خوش کند؟ این ها سوالاتیست که باید به آنها پاسخ دهید و همین پاسخ را در تبلیغات خود هم ذکر کنید تا اعتماد مشتری را کسب نمایید.

خب تا به اینجا در مورد دلیل تبلیغات و شیوه تبلیغات برای صنعت کابینت سازی و کابینت سازان توضیحاتی را ارائه کردیم. از اینجا به بعد می خواهیم برایتان چندین نمونه متن تبلیغاتی قرار دهیم که از آنها ایده بگیرید و یا از همان ها برای تبلیغات تان استفاده کنید. همراه ما در ادامه مطلب باشید.

نمونه متن تبلیغاتی کابینت سازی

طراحی دکوراسیون داخل آشپزخانه خود را به ما بسپارید. ساخت و نصب انواع کابینت در مدل های فلان با نازلترین قیمت. منتظر تماس تان هستیم.

***************************

ارائه انواع خدمات در رابطه با کابینت سازی با چندین سال سابقه کار در زمینه فلان توسط فلانی با نازلترین قیمت ممکن. کیفیت بالا را از ما بطلبید.

***************************

سابقه کاری و نمونه کارهای ما به شما ثابت خواهد کرد که ما گزینه خوبی برای سپردن طراحی دکوراسیون داخل آشپزخانه تان و کابینت هایتان خواهیم بود. داشتن آشپزخانه ای زیبا و مدرن را با خدمات ما تجربه کنید.

***************************

خدمات ساخت و نصب کابینت ها در طرح ها و مدل های مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن از ما بخواهید. متخصصان و کارشناسان متبحر ما با توجه به خواست شما بهترین سبک کابینت را با در نظر گرفتن آشپزخانه تان معرفی کرده و بعد از بسته شدن قرارداد، در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه را به شما تحویل خواهند داد. گروه کابینت سازان فلان.

***************************

کابینت سازی فلانی افتخار دارد بعد از چندین سال سابقه کاری در این زمینه، طرح ها و مدل های جدیدی را وارد عرصه بازار کند. اگر دوست دارید در ردیف اولین کسانی باشید که این طرح و مدل ها را برای آشپزخانه خود انتخاب میکنند، همین حالا با ما تماس بگیرید.

***************************

کابینت سازی فلانی مجری انواع طرح ها و مدل های کابینت در خدمت شماست تا با توجه به محیط آشپزخانه و منزل تان، کابینت هایی مدرن و شیک به شما هدیه دهد.

***************************

با کابینت سازی فلان فضای خانه تان را زیباتر از هر وقت کنید. آشپزخانه قلب خانه است و اگر ظاهری ناپسند داشته باشد بر روی زیبایی کلی خانه تاثیر خواهد گذاشت. قلب آشپزخانه نیز کابینت های آشپزخانه است پس قلب آشپزخانه تان را زیبا کنید تا قلب خانه تان زیبا شود و پس از آن تمام منزل تان زیبا گردد.

***************************

با طرح ها و مدل های مختلفی که ما در زمینه کابینت خدمت تان ارائه می دهیم، خاص بودن را تجربه کنید. ارائه طرح هایی خاص و منحصر به فرد طبق هر آنچه که مشتری در ذهن می پروراند. ایده و طرح از شما، پیاده سازی از ما.

***************************

سابقه کار طولانی و رضایت مشتریان مان راز ماندگاری ما در بازار کابینت سازیست. ارائه انواع کابینت در مدل های مختلف با توجه به سلیقه مشتری، هم اکنون منتظر تماس تان هستیم.

***************************

کابینت سازی فلان با متخصصان و کارشناسانی حرفه ای در نظر دارد تا با ارائه خدمات با ضمانت خود، رضایت مشتریان محترمش را به دست آورد. از هم اکنون می توانید برای طراحی کابینت های مخصوص آشپزخانه تان با مشاوران ما وقت مشاوره تنظیم کنید.

***************************

نصب و اجرای انواع کابینت های حرفه ای و زیبا که مخصوص شیک پسندان است. اگر دوست دارید خانه ای شیک و زیبا داشته باشید، کافیست همین حالا با ما تماس گرفته و وقت مشاوره تان را با مشاوران ما تنظیم نمایید.

***************************

کابینت سازی فلان با متخصصینی حرفه ای و کاربلد افتخار دارد تا نمونه های زیبایی از انواع کابینت های مدرن و شیک را به مشتریانش عرضه کند. انتخاب مدل از شما و طراحی و پیاده سازی آن در کمترین زمان ممکن از ما.

***************************

در زمانی اندک، به شما کابینت هایی شیک و مدرن با توجه به محیط آشپزخانه تان هدیه خواهیم داد. کافیست به ما اعتماد کنید تا با نازلترین ها قیمت بهترین خدمات را ارائه نمایم.

***************************

ارائه زیباترین طرح ها و مدل های کابینت موجود در سطح بازار توسط کابینت سازی فلان. اگر دوست دارید فضای آشپزخانه تان خاص و منحصر به فرد باشد، پس باید به دنبال چیزهای منحصر به فرد باشید. ما منحصر به فردترین ها را به شما هدیه می دهیم.

***************************

با کابینت های فلان آشپزخانه تان که نگین خانه تان است را درخشان و زیبا کنید. کارشناسان ما با در نظر گرفتن محیط، به شما بهترین نوع کابینت را معرفی خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی :

اسم برای مغازه دکوراسیون


7 نظر

  1. احمدیاحمدیsays:

    بسیار عالی والهام بخش بود واقعا از شما ممنونم

  2. محمد بیاضیمحمد بیاضیsays:

    عالی بود.چند نکته ی مهم برداشت کردم.ممنون از زحمتتون

  3. یحیییحییsays:

    عالی و پسندیده مرسی

  4. مرتضی سام نژادمرتضی سام نژادsays:

    ممنون از لطف تون

  5. احمدرضاشجاعیاحمدرضاشجاعیsays:

    عالی و ارزشمند🥰

  6. فریبرز محمدیفریبرز محمدیsays:

    سلام بنده مغازه ندارم و ده سال سابقه کار دارم ولی مردم خیییلی کم اعتماد میکنن چون مغازه ندارم، اگه راه حلی چیزی دارید ممنون میشم راهنماییم کنید

  7. مجید آمادهمجید آمادهsays:

    درود بر شما . واقعا عااااالی و کارآمد بود نمونه تبلیغات شما . سپاسگزارم