نمونه متن تراکت تبلیغاتی بیمه

خدمات بیمه زیاد شدن و باید روشی پیدا کرد که مشتری هایی رو در این زمینه به دست آورد. میون بازار پر رقیب الان فقط تبلیغات میتونه این کارو بکنه. یکی از روش های تبلیغاتی تراکت ها هستن که برای بیمه مناسبن. شما میتونید یک متن تبلیغاتی بیمه خوب تهیه کرده و در اون تراکت برای تبلیغات حرفه ای قرار بدید تا مشتریان زیادی رو از آن خودتون کنید.

یکی از چیزایی که خیلی از آدما به اون احتیاج دارن بیمه هست. اما اگه همین بیمه هم به درستی بازاریابی نشه و افراد و دفاتر مربوط به بیمه یا کسایی که در اون مشغول به کارن نتونن در مورد بیمه شون تبلیغات درستی انجام بدن، مردم رغبتی به وارد شدن به بیمه اونها نخواهند داشت. حالا ما در این مطلب به شما آموزش میدیم که چطور برای بیمه تبلیغات کنید و در انتها هم چند متن تراکت تبلیغاتی برای بیمه میاریم. همراه ما باشید.

چرا باید برای بیمه تبلیغات کنیم؟

مهمترین دلیل تبلیغات در این حوزه زیاد شدن بیمه های مختلفه. وقتی که تعداد زیادی بیمه وجود داشته باشه، مردم نمیدونن که به پوشش کدوم بیمه در بیان. در اینجا دست برد رو بیمه هایی زدن که تبلیغات انجام دادن و توضیحاتی اولیه در مورد خودشون و کارشون به مردم دادن. این توضیحات مردم رو با روند کار اونها آشنا میکنه و در کنار این موضوع رغبت اونها رو هم بیشتر میکنه.

نحوه تبلیغات موثر برای بیمه

تمام روش هایی که در ادامه میگیم میتونن به نوعی تاثیر خودشون رو در بازاریابی تون بذارن و از تبلیغ شما یه تبلیغ کارا و موثر بسازن.

کاربردهای بیمه رو تیتروار ذکر کنید

کاربرد بیمه ای که در اون مشغول به فعالیت هستید رو به صورت تیتر وار ذکر کنید. منظور از کاربرد همون مزایا هستن. بیمه شما چه مزیت هایی داره؟ یادتون باشه که توضیحات زیادی میتونه به ضررتون تموم بشه پس به صورت تیتروار و به شکل تیترهایی جذاب کاربردها رو ذکر کنید.

یادتون باشه که هر چی تعداد مزایا بیشتر باشه، مخاطب بیشتر رغبت پیدا میکنه تا در بیمه ثبت نام کنه. اما این به معنی این نیست که یک مزیت رو به چند شکل مختلف تغییر بدین و بنویسین.

متن توضیحات باید مفید باشه

قبل از اینکه تبلیغات رو پخش کنین، از خودتون بپرسین اگر من جای مشتری بودم آیا واقعا این متن تبلیغاتی روم تاثیر میداشت یا با اون قانع میشدم که در بیمه مربوطه ثبت نام کنم؟ وقتی خودتونو جای مشتری بذارید به راحتی متوجه میشید که متن تون صلاحیت کافی رو داره یا نه باید تغییراتی در اون لحاظ بشه.

برای متن تبلیغاتی وقت کافی بذارید چون اگه کسی به صورت تیتر وار مزایا رو خوند و رغبت پیدا کرد، بعد میره به سراغ توضیحات و اگه از توضیحات چندان خوشش نیاد، کلا ممکنه تبلیغ تون رو نادیده بگیره.

در مورد مضرات بیمه نشدن بگید

توی متن تبلیغاتی تون بهتره در مورد این هم صحبت کنید که اگه طرف خودشو بیمه نکنه چه ضررهایی میکنه و ممکنه چه خسارت هایی دامنگیر اون بشه. وقتی این ها رو میگید در ذهن مشتری نوعی ترس به وجود میارید و بعد با گفتن مزایا و توضیحات متن بیمه، این ترس رو در اون برطرف میکنید. این تاثیر خوبی روی افراد داره و میتونه اونها رو به مشتری تبدیل کنه.

وقتی از مضرات حرف میزنید، ضررهایی رو نام ببرید که واقعا فرد ممکنه دامن گیر اونها بشه. از گفتن چیزهای دور از ذهن بپرهیزید. شما باید ترس واقعی در ذهن مخاطب ایجاد کنید و این نیازمند گفتن حقایقه.

ارائه مشاوره رایگان

در تبلیغ تون ذکر کنید که به کسایی که دوست دارن در مورد بیمه بیشتر بدونن مشاوره رایگان میدین. وقتی صحبت از یه چیز رایگان وسط میاد، افراد بیشتر مایل میشن تا به سمتش برن. شما هم که در مورد مشاوره رایگان حرف زدید، مشتری هاتون رو ترغیب کردید که باهاتون تماس بگیرن.

جدای از متن تبلیغات میتونید برای مشاوره هم مضرات، مزایا و توضیحات داشته باشید تا اینجوری مجددا ترس رو در مشتری ایجاد و سپس از بین ببرید.

بقیه بیمه ها رو زیر سوال نبرید

کار اشتباهی که ممکنه بعضیا بکنن زیر سوال بردن بیمه های رقیب برای گرفتن ثبت نام کننده هست. این کار اعتبار شما رو زیر سوال میبره. شما هر چه دارید باید از همون ها مایه بذارید و بقیه اش رو به عهده مخاطب بذارید که تصمیم بگیره دوست داره وارد بیمه شما بشه یا نه.

البته نوع ارائه داشته هاتون هم خیلی مهمه. یعنی اگه طوری به اونها آب و تاب بدید که هیجان انگیز و خاص بشه، مطمئن باشید مردم شما رو به عنوان کسی که قراره توسط اون بیمه بشن انتخاب میکنن.

مثل یک دوست باشید

توی متن تون بیشتر از یک ارائه دهنده بیمه، به عنوان یک دوست با مخاطب تون صحبت کنید. وقتی فردی از یک دوست به بیمه ای پیشنهاد میشه، درصد پذیرشش بیشتره تا اینکه بدونه با یک بازاریاب و فروشنده طرفه.

متن تون رو در قالب دوستانه اما نه تا حدی که از اعتبار متن کاسته بشه ارائه بدید تا به مشتری ثابت بشه قبل از اینکه به فکر ثبت نام کردن اون باشید، به فکر مزایایی هستید که طرفتون قراره از بیمه ببره.

دلیل برتری تون رو بگید

چه چیزی وجود داره که شما رو نسبت به سایر بیمه ها برتری میبخشه؟ حتما این مسئله رو خاطر نشون بشید و روی اون مانور زیادی بدید. در واقع ملاک برتری شما نسبت به سایر بیمه ها هست که میل اصلی مردم رو بر می انگیزه و باعث میشه تا برای ثبت نام پیش شما بیان.

تا میتونید توی تبلیغات تون به این موضوع اشاره کنید اما منظور این نیست که اونقدر ازش حرف بزنید که فردی که داره متن تبلیغات شما رو میخونه ازش خسته بشه و اون رو کنار بذاره.

در مورد هزینه ها صحبت نکنید

قیمت ها رو داخل متن تبلیغات نگید. بهتره بذارید تا باهاتون تماس بگیرن. وقتی تماس گرفتن به واسطه فن بیان و تکنیک های مذاکره جوری با طرف تون صحبت کنید که قیمت نسبت به مزایا خیلی کمه و در واقع اون با یه مبلغ کم از کلی مزیت های بیمه شما برخوردار میشه.

وقتی قیمت ها رو مستقیم داخل تبلیغ ذکر میکنید، فرد با یک حساب دو دو تا چهارتا که به قول خودش هم منطقیه تبلیغ رو کنار میذاره اما اگه حس کنجکاویش رو بر انگیخته کنید تا باهاتون تماس بگیره، درصد تبدیل شدنش به مشتری بسیار زیاد میشه.

نوع صحبت تون با مشتری ها رو تغییر بدید

شما توی تبلیغات تون با سه مدل آدم طرفید. دسته اول اونهایی هستن که به تبلیغ توجهی نکرده و از کنارش رد میشن، دسته دوم اونایی هستن که نسبت به تبلیغ کنجکاو میشن و احتمال مشتری شدنشون وجود داره و دسته سوم هم کسایی هستن که رغبت دارن تا مشتری شما بشن.

بیشتر افرادی که تبلیغ رو میبینن در دسته اول و دوم هستن که ما به دسته اول کاری نداریم اما برای دسته دوم باید برنامه داشته باشیم. یا متن تبلیغ تون رو باید بیش از حد جذاب بنویسید تا حس کنجکاوی تبدیل به حس خواستن بشه یا باید بعد تماس گرفتن فرد طوری با اون صحبت کنید که کنجکاویش برطرف شده و بخواد که از خدمات تون استفاده کنه.

با همه به یک مدل صحبت نکنید و یک متن تبلیغاتی خاص برای همه به کار نبرید. با توجه به محیط که قراره در اونجا تبلیغات کنید، متن خاصی رو برای تبلیغات آماده کنید.

فعالیت در فضای مجازی

اغلب افراد به شکل تراکت نسبت به تبلیغات بیمه اقدام میکنن. خب در این روش بهتره که کانال های ارتباطی خودتون رو هم ذکر کنید تا کاربر وقتی وارد اونها میشه، اطلاعات بیشتری از شما به دست بیاره. اینجا منظورمون از راه های ارتباطی تلفن نیست بلکه شبکه های اجتماعیه.

در شبکه های اجتماعی تون هم سعی کنید رضایت مشتریان و توضیحات تکمیلی تر قرار بدید تا وقتی فرد وارد اونجا میشه و محیط رو میبینه، احساس امنیت بیشتری کنه و بخواد که مشتری شما بشه.

این کار تاثیر فوق العاده ای داره چرا که امروزه همه مردم از شبکه های اجتماعی استفاده میکنن. پس اون رو هم در تبلیغات تون مد نظر قرار بدید. البته یادتونم نره که خود شبکه های اجتماعی هم بستر مناسبی برای تبلیغات هستند و شما لازم نیست حتما از تراکت یا روش های سنتی تبلیغاتی استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغاتی بیمه

خب فکر میکنیم تا به همینجا کافی باشه و شما به اطلاعات مفیدی در رابطه با تبلیغاتی که قراره انجام بدید دست پیدا کردید. از اینجا به بعد چند متن تراکت تبلیغاتی موثر و خوب با توجه به حرف هایی که زدیم براتون میاریم که از اونها ایده بگیرید یا همون ها رو در تراکت هاتون قرار بدید. همراه ما باشید.

***************************

آیا میدانستید هر ساله ..... نفر به خاطر ..... مسئله دچار ..... می شوند؟ آیا می دانستید این مسئله چقدر برای آنها مشکل زا می شود؟ این در صورتی است که آنها به راحتی می توانستند از بروز آن جلوگیری کنند. ممکن است بپرسید چطور؟ آنها به راحتی می توانستند تحت پوشش بیمه مربوط به آن مشکل و مسئله در آیند و از بروز آن جلوگیری کنند. شرکت بیمه ما خدماتی مشابه انجام داده و با تحت پوشش قرار دادن شما، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری میکنند. برای خود و سلامت تان/امنیت تان اهمیت قائل شوید. منتظرتان هستیم.

***************************

شرکت بیمه ..... مفتخر است به حضور مردم عزیزمان برساند که هم اکنون امکان ثبت نام در آن به وجود آمده و آنها می توانند با تحت پوشش قرار گرفتن در آن از مزایای بسیاری از جمله ..... بهره مند گردند. بدیهی است که در صورت بیمه نشدن مشکل ها و ضررهای احتمالی مانند ..... همیشه در کمین آنها خواهد بود. با تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه ما، مشکلات را مهار کنید.

***************************

بیمه ..... در خدمت شماست تا حافظ ..... شما باشه. اگه در مورد امنیت ..... نگرانی دارید، حق دارید، نگهداری، حفظ و امنیت ..... از جمله مسائل و دغدغه های مهم زندگی انسانهاست. حال ما در خدمت شماییم تا به واسطه خدمات مختلف خود این امنیت را به شما هدیه دهیم.

***************************

بیمه ..... با فعالیت در حوزه ..... به شما ..... را هدیه می دهد. هم اکنون ثبت نام کرده و از مزایای بی نظیر آن که شامل ..... است استفاده نمایید.

***************************

اگر دوست دارید طعم واقعی امنیت را بچشید، همین حالا با مشاوران ما در بیمه ..... تماس بگیرید. از جمله خدمات ما می توان به ..... اشاره کرد. اگر دوست دارید شما هم تحت پوشش بیمه ما در بیایید، هم اکنون این امکان به وجود آمده. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

***************************

چرا وقتی می توانید در سایه امنیت ..... زندگی کنید، خود را از این امنیت محروم می کنید؟ به واسطه خدمات بیمه ما با هزینه ای کم و اندک، امنیتی که نمی توان جای خالی آن را با هیچ چیز پر کرد به خود هدیه دهید.

***************************

این یک متن تبلیغاتی نیست، این یک پیشنهاد است به آن فکر کنید! تا به حال چند بار برای ..... متضرر شده اید؟/چند بار برای ..... دچار آسیب دیدگی شده اید؟ حال زمانش نرسیده تا جلویی ضررها/آسیب های احتمالی بعدی را بگیرید؟ بیمه ما در خدمت شماست تا به شما در این زمینه کمک نماید. منتظرتان هستیم.

***************************

با خدمات بیمه .....، آرامش در سایه امنیت را تجربه کنید. مزایایی که با تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه ما از آنها بهره مند می شوید عبارت هستند از ...... کارشناسان ما در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کرده و توضیحات تکمیلی را خدمت تان خواهند گفت. همین حالا با ما تماس بگیرید.

***************************

اگه همین الان خودتو یه بیمه ساده بکنی، از کلی مشکلات پیچیده در آینده جلوگیری کردی. به واسطه خدمات بیمه میتونی یک آرامش فوق العاده رو به خودت هدیه بدی. میخوای این کارو بکنی؟ اگه آماده ای همین حالا با شماره موجود در این تراکت تماس بگیر.

***************************

با بیمه .....، از هر بیمه دیگر راحت شوید. به واسطه خدمات بیمه ما دیگر لازم نیست به بیمه ای دیگر فکر کنید. مزایا و امکاناتی که ما برایتان مهیا کرده ایم بسیار زیاد بوده و شما را کاملا بی نیاز از تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه های دیگر خواهد نمود. همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی را با شما در میان بگذارند.

***************************

بیمه ..... آماده است تا با خدمات و امکاناتی که به شما ارائه می دهد، برایتان زندگی ای همراه با آرامش و سلامتی/امنیت را به ارمغان آورد. با کمترین هزینه، خودتان را از شر ..... راحت نموده و یک آسایش طولانی مدت به خود هدیه دهید.

***************************

اگر میخواهید از مزایای ..... بهره مند گردید، بیمه ما بهترین گزینه است. توضیحات کامل تر را می توانید با تماس با مشاوران ما دریافت کنید.


مطلب پیشنهادی :

نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری


1 نظر

  1. دنیزدنیزsays:

    عالی بود خیلی استفاده کردم teşekkürler