متن تبلیغاتی برای لوازم خانگی

یک فروشگاه لوازم خانگی با رعایت چند نکته ساده در تبلیغات میتونه مشتریانی عالی هم پیدا کنه. اگه صاحب فروشگاه محصولات خانگی هستید، چه خوب که به دنبال تبلیغاتی درست برای فروشگاه تون باشید تا اینجوری مشتریان بیشتری به دست بیارید. اگه تبلیغات تون موثر باشه، مشتریان جدید تبدیل به مشتریان دائمی هم خواهند شد.

افرادی که در زمینه فروش لوازم خانگی کار میکنند، باید به واسطه تبلیغات مردم را به سمت خود جذب نمایند تا به این شیوه بتوانند کسب سود کنند. اما چطور می توان تبلیغ کرد؟ چه تبلیغاتی موثر است و چطور لوازم خانگی مان را تبلیغ کنیم تا مشتری ترغیب شود خریدش را از ما انجام دهد؟ در این مطلب در این باره صحبت میکنیم و در انتها چندین متن تبلیغاتی برای لوازم خانگی را در اختیارتان خواهیم گذاشت. همراه ما باشید.

اهمیت تبلیغات برای لوازم خانگی

لوازم خانگی توسط شرکت های مختلفی تهیه و تولید می شوند. حال ممکن است شما لوازمی را از برندی برای فروشگاه تان انتخاب کرده باشید که نظر بازار و یا بهتر است بگویم نظر اغلب مشتریان نه آن مارک بلکه مارک دیگریست.

در اینجا اگر دست نجنبانید، به دلیل تقاضای بازار و همچنین نیاز مشتریان خیلی زود دچار ضرر و ورشکستگی خواهید شد.
برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از تبلیغات استفاده کنید. به واسطه تبلیغات در مورد مزایای مارک و برندی که می فروشید صحبت میکنید، در مورد کارایی های محصولات خود می گویید و ماندگاری آنها را به مشتری گوشزد می کنید. به واسطه ی تداوم در تبلیغات مشتری رغبت پیدا می کند تا برای خرید نزد شما بیاید.

اما اهمیت تبلیغات برای لوازم خانگی در همین جا تمام نمی شود. فرض کنید تا مدتی دیگر ممکن است بنا بر برخی مسائل قیمت برخی اجناس پایین تر از حد ممکن برود و این در حالی است که شما آن ها را با قیمت بالایی خریداری کرده اید. در اینجا هم تبلیغات به کمک شما می آیند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید محصولات تان را به فروش برسانید.

به صورت کلی تبلیغات به عنوان دستیار شما در فروش لوازم خانگی کنارتان خواهد بود تا مشتریان تان را بیابید و در زمان مناسب محصول تان را به فروش برسانید.

نحوه تبلیغات برای لوازم خانگی

خب حالا که اهمیت تبلیغات برای لوازم خانگی را توضیح دادیم، بد نیست که در مورد نحوه و شیوه تبلیغات لوازم خانگی هم صحبت کنیم.

مانور دادن بر روی نام برندها و مارک ها

وقتی قرار است برای لوازم خانگی موجود در فروشگاه تان تبلیغی انجام دهید، بهتر است روی مارک و برند خاصی که موجود دارید و این برند شهرت زیادی در بین مردم دارد مانور داده و در مورد آن صحبت کنید.

در واقع به واسطه انجام این کار مارک و برند محصولات تان تبلیغی مضاعف خواهند کرد و اینگونه درصد اینکه مشتریان بیشتری به دست آورید بیشتر خواهد بود.

اگر محصولات مارک و برند معروفی در فروشگاه تان ندارید، پس سعی کنید مردم را با مزایای خودِ محصول آشنا سازید و به این صورت ترغیب شان کنید که از شما خرید کنند.

دلیل انتخاب شما را ذکر کنید

چرا مشتری باید لوازم خانگی خود را از شما بخرد؟ آیا ضمانت نامه خاصی ارائه می دهید؟ آیا خدمات حمل و نقل رایگان برای حمل محصولات خانگی سنگین دارید؟ آیا تخفیفی روی اجناس خود قرار داده اید؟ در هر صورت هر چه که هست، باید وجه تمایز خود را با رقیبانتان ذکر کنید تا مشتریان ترغیب شوند برای خرید نزد شما بیایند.

توجه کنید که ملاک برتری تان باید حتما در شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال برخی در تبلیغات وعده تخفیف و ضمانت نامه می دهند ولی در هنگام مراجعه مشتری تمام این وعده ها را فراموش خواهند کرد. قاعدتاً در این موقع هم مشتری مغازه را ترک خواهد کرد و برای خرید به جای دیگری می رود. اگر نمی خواهید که این اتفاقات بیفتد پس فقط در مورد کارهایی که می توانید در قبال مشتری انجام دهید صحبت کنید.

ذکر مزایا و ویژگی های محصولات

یادتان نرود که در مورد مزایا و ویژگی های محصولات و لوازم فروشگاه صحبت هایی به میان آورید. به عنوان مثال در مورد کم مصرف بودن کالاهای برقی یا با دوام بودن کالاهای دیگرتان صحبتی به میان آورید تا به مشتری گوشزد کنید که به این دلیل باید از شما خرید کند.

در ارائه مزایا و ویژگی ها هم زیاده روی نکنید تا مبادا مشتریان از تبلیغ تان خسته شده و خیلی راحت از کنارش بگذرند. دقیقا همان چیزی را به زبان آورید که مشتری دوست دارد آن را بشنود. این راز افزایش فروش و بازدهی تبلیغات است.

نقش مشاور را بازی کنید نه فروشنده

در تبلیغات تان به مشتری یادآور شوید که شما در ابتدا به عنوان یک دوست و مشاور در کنار او هستید. کاری کنید که مشتری به شما اطمینان لازمه را به دست آورد تا به این واسطه درصد فروش تان بالا برود.

اگر از همان اول حرف از فروش به میان آورید، ممکن است احساس بی اعتمادی در مشتری شکل بگیرد. اغلب فروشنده ها فقط به فکر فروش محصول هستند و از کمک به مشتری سر باز میزنند. برای همین مشتریان هم به کمتر فروشنده ای اعتماد خواهند کرد. اگر مشتری شما را به عنوان یک دوست بشناسد، درصد بیشتری امکان خرید وجود خواهد داشت.

برای همین بهتر است در تبلیغات خود کمتر از واژه فروش استفاده کنید و تا جایی که می توانید به مشتری گوشزد کنید که تا پایان خرید مانند یک دوست همراه شان هستید تا بهترین محصول را خریداری نمایند.

گوشزد کردن دارا بودن محصولات در قیمت های مختلف

لوازم خانگی علاوه بر تنوع مدل و برند، قیمت های متفاوتی هم دارند. حتما در بخش تبلیغات خود ذکر کنید که شما برای هر قشر از جامعه محصولی دارید و آنها می توانند برای خرید نزد شما بیایند. حتما در جریان روند افزایشی و رو به رشد قیمت محصولات خانگی هستید. اگر در تبلیغ فقط از خرید و فروش توسط مشتری حرفی به میان آورید اما از قیمت ها چیزی نگویید، مشتری ها تبلیغات تان را زیاد جدی نخواهند گرفت چرا که ممکن است وضع مالی آنها به هم تراز با کالایی که شما می فروشید نباشد.

همچنین یادتان باشد در تبلیغات فقط از کالاهای لوکس و لاکچری صحبت نکنید چرا که مشتریان شما فقط خریداران ثروتمند نیست، در بیشتر مواقع مشتریان تان می توانند قشر متوسط و کم درآمد جامعه باشد. با تبلیغات لوکس فقط به آنها می گویید که اینجا جای شما نیست پس بهتر است روی آن حساب باز نکنید. شما می توانید با صحبت در مورد انواع برند ها و قیمت هایشان این مشکل را هم حل کنید.

ذکر خدمات پس از فروش

در تبلیغات ذکر کنید که حتی بعد از خرید هم پا به پای مشتری خواهید بود و به او خدمات پس از فروش ارائه می دهید. بسیاری از افراد از ترس خراب شدن لوازم یا از کار افتادن آنها اقدام به خرید نمی کنند اما وقتی این مسئله در تبلیغات به چشم آنها بخورد، قطعا ترغیب می شوند تا در مورد خرید فکر کنند.

همچنین باید توجه کنید که وعده های تان در تبلیغات باید درست و حقیقی باشند، یعنی اگر مشتری در استفاده از کالا به مشکل خورد، خدمات مربوطه را به او ارائه دهید.

ارائه فیلم و عکس محصولات

درست است که عکس های بسیاری از یک محصول خاص در اینترنت یافت می شود، اما اینکه عکس محصول حقیقی را به مشتری نشان دهید، تاثیر دیگری در او می گذارد. در تبلیغات چند عکس یا فیلم با کیفیت تهیه کنید و به واسطه آنها محصول را به مشتری معرفی نمایید.

اینگونه علاوه بر اینکه مشتری در مورد خدمات شما اطلاع پیدا میکند، عکس هایی را هم خواهد دید که این تاثیر بیشتری در وی می گذارد. پس به این نکته مهم هم در تبلیغات لوازم خانگی توجه داشته باشید.

متن تبلیغاتی مناسب

در متن تبلیغاتی تان از ادبیات کوچه و بازاری استفاده نکنید. مشتری را به مانند رئیس خود فرض کنید. با رئیس تان چگونه صحبت می کنید؟ با او هم دقیقا همین گونه صحبت کنید تا متوجه شود متن تبلیغی که خوانده یک متن تبلیغاتی و فریبکارانه نیست بلکه متنی با نهایت احترام است که قرار است او را دعوت به خرید از یک فروشگاه لوازم خانگی نماید.

کلمات و جملات متن هم درجه اهمیت بسیاری دارد. بهترین کلمات را پیدا کرده و آنها را کنار هم بچینید تا در نهایت یک متن حرفه ای و فوق العاده داشته باشید. هر چقدر لازم است برای این کار صبر کرده و زمان صرف کنید تا در نهایت یک متن خوب و مناسب پیدا کنید. 

اگر خودتان نمی توانید این متن را بنویسید می توانید از یک شرکت تولید محتوای متنی بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد و همچنین می توانید از متن هایی که در ادامه قرار خواهیم داد هم استفاده کنید.

خب بیشتر از این در مورد نحوه تبلیغات صحبت نمی کنیم. در ادامه برایتان نمونه متن هایی تبلیغاتی خواهیم آورد که به واسطه آن ها می توانید متن تبلیغات خود را برای لوازم خانگی انتخاب کنید. همراه ما باشید.

نمونه متن تبلیغاتی لوازم خانگی

فروش بهترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی اصل و اورجینال. اگر قصد خرید محصولی برای خانه و منزل تان را دارید، چه خوب که همین حالا با ما تماس گرفته و در مورد محصول تان مشاوره دریافت کنید. فروشگاه لوازم خانگی ......

***************************

فروشگاه لوازم خانگی ..... افتخار دارد به حضور مشتریان ارجمندش برساند که تمامی لوازم و کالاهای موجود در این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه ..... ماهه می باشند. پس با خیال راحت خریدتان را از ما انجام دهید.

***************************

به دنبال لوازم خونگی اصل میگردی؟ دوست داری موندگاری بالایی داشته باشه؟ دلت نمیخواد خیلی زود خراب بشه؟ پس چرا یه سر به فروشگاه لوازم خانگی ..... نزدی؟؟ تو این فروشگاه علاوه بر اینکه همه محصولات اصل و با قیمت مناسب هستند، ضمانت نامه و خدمت پس از فروش هم به شما ارائه میشه تا یک خرید مطمئن رو تجربه کنید.

***************************

مدیریت فروشگاه لوازم خانگی ..... تمام سعی خود را خواهد کرد تا لبخند رضایت شما مشتری گرامی را پس از خرید به لبان تان هدیه دهد. شما می توانید برای خرید انواع لوازم خانگی روی ما حساب باز کنید.

***************************

محصولی که میخواهید به همراه هزینه ای که قرار است برای آن بکنید را به ما بگویید تا ما بهترین ها را معرفی کنیم. با مراجعه به فروشگاه لوازم خانگی .....، با توجه به میزان بودجه تان مشاوره خرید دریافت نمایید.

***************************

ما کنارتان خواهیم بود تا یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید. سود اصلی ما در لبخند رضایت مشتریان ارجمندمان نهفته است. فروشگاه لوازم خانگی ......

***************************

عرضه جدیدترین محصولات برند ..... و عرضه جدیدترین لوازم ..... در فروشگاه لوازم خانگی ...... اگر دوست دارید خاص باشید و جزو اولین کسانی باشید که این محصولات و لوازم را استفاده میکنند، همین حالا به فروشگاه ما مراجعه کنید.

***************************

فروشگاه لوازم خانگی ..... با سال ها تجربه در این زمینه به عنوان مشاور و راهنمایی دلسوز کنارتان خواهد بود تا با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، لوازم خانگی برند و خوبی را تهیه کنید.

***************************

همیشه گفتن هر چقدر پول بدی آش میخوری اما این توی مغازه ما صدق نمیکنه. ما اینجا کاری کردیم که شما با همین پول کم یه آش خوشمزه بخورید. فقط کافیه به فروشگاه لوازم خانگی ما سر بزنید تا با نازلترین قیمت، بهترین محصولات رو در اختیارتون بذاریم.

***************************

اگه از گشتن به دنبال فروشگاه های لوازم خانگی خسته شدی، فقط کافیه یه سر به فروشگاه ما بزنی. توی اینجا از شیر مرغ تا جون آدمیزاد موجوده و تو میتونی همه چی رو با بهترین قیمت خریداری کنی. کافیه یه سر به فروشگاهمون بزنی تا متوجه این موضوع بشی.

***************************

ارائه تخفیف های بهاره/تابستانه/پاییزه/زمستانه فروشگاه ..... شروع شد. از هم اکنون می توانید لوازم خانگی مورد نیازتان را با مبلغی کمتر از آنچه در بازار هست تهیه کنید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام کنید.

***************************

توی فروشگاه لوازم خونگی .....، بیشتر از اینکه یه فروشنده باهاتون حرف بزنه، یه دوست باهاتون حرف خواهد زد! دوستی که به دنبال اینه تا بهترین لوازم و محصولات رو خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ماست پس اونو به راحتی از دست نمیدیم و به عنوان یک دوست تا پایان خرید کنارتون هستیم. فروشگاه لوازم خانگی ......

***************************

به حسن انتخاب مشتریان گرانقدر مفتخر به اعلام شروع تخفیفات زمانی و مدت دار هستیم. از هم اکنون می توانید اجناس و کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه لوازم خانگی ..... با قیمتی مقتوع و کمتر از بازار تهیه کنید. این فرصت محدود بوده و به زودی به اتمام می رسد. پس چه خوب که همین حالا دست بجنبانید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن های تاثیرگذار برای تبلیغ انواع کانال های تلگرام

متن تراکت تبلیغاتی پوشاک بچه گانه


13 نظر

  1. سینا غفوریسینا غفوریsays:

    سلام و درود فراوان. من در شهر ارومیه لوازم آشپزخانه دارم و تبلیغات و مشتری مداری برام خیلی ارزشمند هست. اما در این زمینه نیاز به تحقیق و آموزش دارم. جدیدا در سایت تخفیفی ویرا برگ هم با 15 درصد تخفیف همکاریم رو شروع کردم و ازم خواستن که یک متن تبلیغی از خودم براشون بفرستم و همین سبب شد که با سایت پر بار شما آشنا بشم. سایتتون رو بوک مارک کردم و ازتون واقعا متشکرم.

  2. RebfanilkRebfanilksays:

    cialis [canada - https://rcialisgl.com/ cialis self life

  3. LbsoanilkLbsoanilksays:

    buycialisonline http://ucialisdas.com/ cialis with dapoxetine online

  4. RebfanilkRebfanilksays:

    free shipping for cialis http://rcialisgl.com/ really really cheap cialis

  5. JebgWelryJebgWelrysays:

    online rx pharmacy https://pharmacylo.com/ Forzest

  6. RebfanilkRebfanilksays:

    generic cialis usps priority mail https://rcialisgl.com/ cheapest generic cialis australia

  7. RaceSwaRaceSwasays:

    cialis on lone https://ckacialis.com/ - buy cialis no prescription overnight cialis free sample

  8. FeessAsdFeessAsdsays:

    cialis vi https://cialisjla.com/ - cheap online cialis cialis con alimentos

  9. anilkVedanilkVedsays:

    when does cialis become generic https://krocialis.com/ - does 20mg cialis work generic cialis 7days

  10. WelryAniWelryAnisays:

    walmart pharmacy online account https://pharmacyken.com/ - online pharmacy from canada is it illegal to carry prescription drugs without the bottle in florida

  11. هاشم حیاویهاشم حیاویsays:

    با سلام فروش لوازم آشپز خانه بندر دیلم عمده و تک در خدمتم عزیزان هستیم شماره تماس 09358487343

  12. هاشم حیاویهاشم حیاویsays:

    با سلام فروش لوازم آشپز خانه بندر دیلم عمده و تک در خدمتم عزیزان هستیم شماره تماس 09358487343

  13. محسن کلانتریمحسن کلانتریsays:

    با سلام بازرگانی لوازم خانگی بصورت تکی و عمدە با قیمت دبی تعداد با کانتینر موجود میباشد تکی نیز با قیمت زیر کل ایران قابل فروش میباشد ٠٩١٤١٦٧٩٦٧٨ شهر تجاری پیرانشهر