نمونه متن تبلیغاتی برای کیف و کفش

کیف و کفش یکی از محصولات پر رقیب توی بازار ایرانه که بد نیست برای جذب مشتری های بیشتر در این بازار از تبلیغات درست و حسابی استفاده کرد. برای تبلیغات درست و حسابی هم نیاز به یک متن تاثیرگذار و فوق العاده دارید که بیشترین تاثیر رو روی مشتریان تون بذاره.

کیف و کفش یکی از اقلام مهم و ضروری در سطح جامعه به خصوص برای خانم هاست، از این رو عرضه و تقاضای بسیاری در رابطه با این محصول در بازار شاهد هستیم. به واسطه تبلیغات درست می توان شدت این عرضه و تقاضا را بیشتر نمود اما چطور باید برای کیف و کفش تبلیغ کنیم؟ این سوالیست که در این مطلب پاسخش را خواهید گرفت. همچنین چندین نمونه متن تبلیغاتی هم آورده ایم تا از آنها به عنوان الگو استفاده کرده یا همان ها را در تبلیغات تان بگنجانید. همراه ما باشید.

تبلیغات برای کیف و کفش

همانطور که گفتیم کیف و کفش جزو اقلام ضروریست و به هیچ وجه نمی توان آن را از لیست خریدهای افراد حذف کرد. روز به روز شاهد تولید کیف و کفش های مختلف هستیم که همین ها باعث به وجود آمدن سلایق مختلف در بین افراد می شود.

حال فروشگاهی در این بین برگ برنده را دارد که انواع و اقسام کیف و کفش ها را دارا باشد. اما خیلی از فروشگاه ها هم این امکان را ندارند و نمی توانند کیف و کفش هایی در انواع و اقسام مختلف تهیه کنند. این فروشگاه ها ملزم به تبلیغات هستند تا به این شیوه بتوانند محصولات خود را عرضه نمایند.

مسئله فروش امر مهمیست و به راحتی صورت نمی پذیرد. در واقع تبلیغات برای کیف و کفش یک علاقه اولیه در مشتری به وجود خواهد آورد و او را به سمت فروشگاه شما هدایت خواهد کرد. اگر بتوانید نیاز مشتری را پس از مراجعه برطرف نموده و به آنها محصولی بفروشید، در واقع شما از تبلیغات تان سود کرده اید و توانسته اید علاقه مشتری را به خرید تبدیل کنید.

شیوه تبلیغات برای کیف و کفش

کیف و کفش در دسته مد و فشن قرار می گیرند و برای اینکه تبلیغی با کیفیت در این زمینه بسازید باید بر اساس مد و فشن پیش بروید. در ادامه نکاتی به شما میگوییم که به واسطه آنها به بهترین شیوه تبلیغات تان را انجام دهید.

ذکر نام و برند تولیدی کیف و کفش ها

برند تولیدی کیف و کفش برای برخی از افراد اهمیت فراوانی دارد. پس حتما در بخش توضیحات مربوط به متن تبلیغاتی تان برند کفش ها و کیف ها را ذکر کنید. از گفتن دو یا سه نمونه و سپس استفاده از غیره بپرهیزید. هر آنچه برند دارید معرفی کنید اینگونه تمام مشتریانِ آن برندها را از آن خود خواهید کرد.

ذکر اصل بودن جنس محصولات

حتما ذکر کنید که محصولی که در حال فروش آن هستید اصل است اینگونه مشتریان علاقه بیشتری برای خرید از شما پیدا خواهند نمود. اگر اجناس تان غیر اصل است بهتر است که اصلا به این موضوع اشاره ای نداشته باشید و با گفتن مزایای دیگر تبلیغ تان را به شیوه ای درست انجام دهید.

برای این موضوع زیاد لازم نیست وارد جزئیات شوید ولی اگر جنس به کار رفته در محصولات را نام برده و در مورد کیفیت آنها در حد چند کلمه توضیح دهید بد نیست و مشتری اطلاع بیشتری در مورد کیف و کفشی که به فروش می رسانید پیدا خواهد کرد.

ذکر رنگ بندی انواع کیف و کفش

برای دسته ای دیگر از مشتریان، رنگبندی کیف و کفش ها اهمیت فوق العاده ای دارد. بیشتر افراد به جای اینکه به دنبال اصل یا کیفیت محصول باشند، به دنبال ست کردن آن با دیگر لوازم شان هستند. پس حال که شما این موضوع را راجع به آنها می دانید، در تبلیغات تان در مورد رنگبندی ها صحبت کنید.

البته منظور این نیست که تک تک رنگ های موجود در فروشگاه را نام ببرید بلکه منظورمان این است که به مشتری گوشزد کنید انواع و اقسام رنگ های مختلف و متنوع را دارا هستید و او برای ست کردن می تواند روی شما و محصولات تان حساب باز کند.

ذکر تنوع محصولات

متنوع بودن محصولات یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که افراد به آن توجه دارند. فروشگاهی با تعداد محصولات بالا، تنوع بسیار کمی در محصولاتش دارد و همین باعث می شود که مشتری رغبت خاصی برای رفتن به آنجا پیدا نکند. در درجه اول این خود تصمیم گیرنده هستید که به محصولات تان تنوع دهید یا نه اما اگر تنوع زیادی در محصولات دارید، بهتر است این موضوع را به گوش مشتری برسانید تا او شما را در دسته فروشگاه هایی با محصولات کم تنوع و یکنواخت نداند.

یک مشاور باشید

تعجب نکنید، کیف و کفش هم نیاز به فردی متخصص برای مشاوره و راهنمایی دارد. حتما تا به حال مشتری هایی داشته اید که مدت ها در فروشگاه تان مدل های مختلف را بررسی کرده و در آخر هم به نتیجه ای نرسیده اند. در متن تبلیغاتی خود با ذکر کردن اینکه افراد می توانند از شما مشاوره دریافت کرده تا مناسب ترین مدل کیف و کفش را انتخاب کنند صحبت کنید.

راهنمایی هایی در مورد انتخاب برند، مدل، رنگبندی، جنس، سایز و ... همگی مسائلی هستند که خیلی ها در مورد آنها اطلاعات درستی ندارند و شما به راحتی از همین مسئله می توانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده نمایید.

به مشتری احساس آرامش دهید

به مشتری اطمینان دهید که وقتی وارد فروشگاه شما شد، دست خالی خارج نشده و حتما محصول مورد نظرش را خواهد یافت. این در صورتیست که واقعا توانایی برآورده کردن نیاز اکثر مشتری های خود را داشته باشید. وقتی این کار را بکنید، به نوعی ترسی خفیف در دل مشتری ها را کشته اید.

این ترس به دلایلی مانند اینکه اگر نتوانستم کیف و کفشی که میخواستم را بخرم چه؟ اگر وقت گذاشتم و به آنجا رفتم اما دست خالی از آنجا بیرون آمدم و وقتم تلف شد چه؟ به وجود می آید. تمام این ها دغدغه هایی هستند که در ذهن مشتری شکل می گیرند و شما با یک متن تبلیغاتی مناسب می توانید این ترس و دغدغه ها را در آنها از بین ببرید.

مشتری را فریب ندهید

تبلیغات گول زدن مشتری نیست بلکه راضی کردن او نسبت به استفاده از خدمات یا محصولات شماست. هر گونه متن غیر واقعی می تواند تاثیری منفی در بازخورد شما از تبلیغات تان داشته باشد.

حتی اگر خدمات خیلی اندکی در این زمینه ارائه دهید، با یک متن حرفه ای و مناسب می توانید به بهترین شکل تبلیغات تان را انجام دهید. پس به جای اینکه به دنبال متنی نادرست در مورد خود و محصولات تان باشید، متنی را تهیه کنید که واقعا شما و خدمات تان را به صورت کامل و بدون هیچ گونه فریب شرح میدهد.

شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید

شبکه های اجتماعی بهترین بستر برای قرار دادن نمونه عکس هایی از کیف و کفش های موجود در فروشگاه تان هستند، از آنها غافل نشوید.

***************************

با فعالیت در شبکه های اجتماعی و ذکر آدرس شبکه های اجتماعی خود در تبلیغات می توانید از مشتری بخواهید که اگر نمونه های بیشتری از محصولات تان میخواهند میتوانند به فلان شبکه اجتماعی شما مراجعه کنند. اینگونه آنها به چشم محصولات را می بینند و متوجه خواهند شد متنی که خوانده اند صرفاً یک متن تبلیغاتی ساده نبوده.

نمونه متن تبلیغاتی کیف و کفش

از اینجا به بعد تعدادی متن تبلیغاتی برای کیف و کفش آماده کردیم که باهاتون به اشتراک می ذاریم.

***************************

انواع کیف و کفش مختلف بچگانه و بزرگسال را در فروشگاه فلان بیابید. سایزها و مدل های مختلف زیادی در فروشگاه موجود است که قطعا رضایت شما مشتری محترم را به ارمغان خواهد آورد.

***************************

حراجی بهاره/تابستانی/پاییزه/زمستانی کیف و کفش در فروشگاه فلان به مدت محدود. اگر میخواهید کیف و کفش های مارک و برند را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار تهیه کنید اکنون زمانش فرا رسیده. کافیست به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

***************************

تولیدی کیف و کفش فلان افتخار دارد که به اطلاع مشتریان محترم برساند مدل ها و سایزهای مختلفی را در فروشگاه با قیمتی مناسب و مقطوع عرضه می کند. منتظرتان هستیم.

***************************

فروش کیف و کفش خاص برای افراد خاص در فروشگاهی خاص به نام فلان. اگر خاص هستید و روی چیزهای خاص دست می گذارید، اکنون زمانش فرا رسیده که به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

***************************

مکمل یک استایل شیک و زیبا کیف و کفشی مناسب و ست می باشد. در فروشگاه ما می توانید انواع کیف و کفش های ست در مدل های مختلف و متنوع را بیابید و آنها را با نازلترین قیمت خریداری کنید.

***************************

بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید کیف و کفش است که هر دوی آنها را می توانید در فروشگاه ما بیابید. ما با قیمتی مناسب و مقطوع هدیه ای در خور شان شما تهیه و به حضورتان تقدیم خواهیم کرد.

***************************

در ایام تابستان وجود کیف و کفشی که مناسب باشد بسیار الزامیست. در هوای گرم تابستانی، قطعا دوست ندارید از استایل زمستانه خود استفاده کنید. خب کافیست تا به فروشگاه ما بیاید تا با مدل های مختلف کیف و کفش تابستانی رو به رو شوید و متناسب با سلیقه تان کیف و کفش مورد نظرتان را خریداری نمایید.

***************************

در ایام زمستان دوست دارید کیف و کفشی مناسب با همین فصل را خریداری کنید. فروشگاه ما، با مدل ها و طرح های متنوع خود، شما را در خرید یاری خواهد کرد و بهترینِ آن چرا که میخواستید تقدیم حضورتان می کند.

***************************

در فروشگاه کیف و کفش فلان دست تان باز بوده و می توانید هر مدلی که خواستید را پیدا کنید. کافیست یک بار به فروشگاه ما مراجعه کنید. به شما قول خواهیم داد که دست خالی بیرون نمی روید.

***************************

آیا سایز پای شما بیش از حد کوچک است؟ آیا سایز پای شما بیش از حد بزرگ است؟ آیا دنبال کیف های خاص هستید که کمتر در سطح بازار یافت می شود؟ پس چرا سری به فروشگاه ما نمی زنید؟ فروشگاه فلان با عرضه انواع کیف و کفش در سایزهای مختلف حتی برای خاص پسندان هم اقلامی مناسب دارد. منتظرتان هستیم.

***************************

در فروش فوق العاده پیش رو قصد داریم تا نیاز کامل شما مشتریان محترم را به کیف و کفش برطرف نماییم. هم اکنون زمانیست که باید دست بجنبانید، فرصت اندک و تقاضا زیاد است.

***************************

بهترین ها را از ما بخواهید. عرضه کننده کیف و کفش هایی اصل در فروشگاه فلان. به فلان نفر اولی که برای خرید کیف و کفش های فلان به فروشگاه ما مراجعه میکنن، فلان درصد تخفیف داده خواهد شد. بشتابید و تا فرصت به اتمام نرسیده از این تخفیف استثنایی استفاده کنید.

***************************

یک استایل شیک و متفاوت را با کیف و کفش های ما تجربه کنید. ارائه انواع کیف و کفش ست، برند و با مدل های متنوع.

***************************

کیف و کفش میخوای؟ نمیدونی باید از کجا بخری؟ نگرانی که اصل نباشن؟ نگرانی که زود خراب بشن؟ چرا به فروشگاه فلان نمیری؟ اونجا علاوه بر اینکه مدل های متنوعی از کیف و کفش میبینی، فروشنده ها راهنمایی و مشاوره هم دارن و به راحتی با کمی صحبت خواسته و نیاز اصلیت رو تشخیص میدن و بهت بهترین برند و مدل کیف و کفش رو معرفی میکنن. همین حالا به فروشگاه ما مراجعه کنید.

***************************

خاص ترین و زیباترین مدل های کیف و کفش، بچگانه و بزرگسال در رنگبندی هایی که عاشق آنها خواهید شد. منتظرتان هستیم.

***************************

مژده به تمام عاشقان کیف و کفش های ست، شما می توانید این مدل کیف و کفش ها را در طرح های متنوع و خاص در فروشگاه ما بیاید.

***************************

اگر خاص پسند هستید و هر نوع کیف و کفشی را نمی پسندید، کافیست به فروشگاه ما مراجعه کنید. با محصولات متنوعی که ما در اختیار مشتریان گذاشته ایم، هر نوع نیاز خاص پسندان را برطرف خواهیم نمود. برای خریدهای خاص، به فروشگاه های خاص بروید.

***************************

یکی از معیارهای زیبایی داشتن کیف و کفش زیباست اما خیلی ها آن را جدی نگرفته و هر نوع کیف و کفشی را انتخاب میکنند. این تاثیری منفی در ظاهر و پوشش شما خواهد داشت. برای اینکه زیبایی را احساس کنید، باید کیف و کفشی متناسب با نوع پوشش تان انتخاب کنید. ما در اینجا هستیم تا به شما راهنمایی های لازمه را داشته باشیم. کافیست سری به فروشگاه ما بزنید.

***************************

اگر نمی دانید چه مدل کیف و کفشی بخرید، سلیقه تان را با فروشندگان ما در میان بگذارید تا بهترین ها را به شما معرفی کنند. تنوع در فروشگاه ما بالاست و هر نوع کیف و کفش متناسب با سلیقه های مختلف در آن یافت می شود. منتظرتان هستیم.

***************************

فروشگاه کیف و کفش فلان افتخار دارد تا انواع کیف و کفش مدل های فلان را در سایزهای مختلف به مشتریان محترمش عرضه دارد. خوشحال می شویم پذیرای شما در فروشگاه باشیم.


مطالب پیشنهادی :

نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

متن تراکت تبلیغاتی پوشاک بچه گانه

متن های تاثیرگذار برای تبلیغ انواع کانال های تلگرام

اسم شیک برای مغازه کفش فروشی


2 نظر

  1. فائزه قدوسیفائزه قدوسیsays:

    سلام وقتتون بخیر برای شرکت تو نمایشگاه خارج از کشور میخام یه متن برای بروشور بنویسم اما نمیدونم باید چی بنویسم میشه کمکم کنید

  2. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام واقعا راجب نحوه گفتار در فروشگاه خوب توضیح دادید و همچنین متن های جدید و بسیار مقبولی بودند ممنون از عوامل سایت و سازندش واقعا زحمت کشیدین 🙏🌹