جملات زیبا در مورد کودکان سرطانی

کودکان سرطانی، گرچه مجبورند نام منحوس سرطان را با خود یدک بکشند، اما قلب بزرگ و دل پر امیدشان هرگز به آن اجازه نمی دهد که به زندگی شان چیره شود و امید به زندگی را از آنها بگیرد. این کودکان از همان دوران کودکی قدرتمند شدن و قدرتمند بودن را یاد می گیرند چرا که در نبرد با این بیماری، از خود انسانی قوی می سازند.

متن هایی که در ادامه براتون قرار میدیم از سه بخش تشکیل شده که بخش اول اون درباره دعا برای بچه های سرطانیه، بخش دوم اون در مورد جملات انگیزشی ای هست که میتونید به این بچه ها بگید و بخش سوم هم جملات زیبایی هست که میتونید در رابطه با این بچه ها، اون ها رو بخونید. همراه ما باشید.

متن های کوتاه و زیبا درباره کودکان سرطانی

متن دعای زیبا برای کودکان سرطانی

در بهشت وجود تو، باید سرو و چمن بروید. چه کنیم با غم روزگار که بهشتت را آفت زده. امیدوارم هر چه زودتر از شر بیماری سرطان خلاص شوی.

******************************

خدایا به دل شکسته ی مادرش، به دست های رنج دیده ی پدرش و به قلب مهربون خودش سرطان رو ازش دور کنه. اون هنوز آینده ای داره که باید اون رو بسازه.

******************************

خدای من، سرطان هرچقدر هم که بیماری بزرگی باشد، در برابر بزرگی تو هیچ است. به پای بزرگی ات به زندگی کودکانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند رحم کنن و به خاطر بخشندگی ات به آنها زندگی ای دوباره را عنایت فرما.

******************************

خدایا، الان که این بچه سرطان گرفته، او رو به تو واگذار می کنم. چون بزرگتر از تو نیست و تو درمان همه ی ناامیدی ها و بیمناکی ها هستی. این بچه رو ناامید از تموم دنیا به تو می سپارم و تمام بیم و ترس خودم رو از بین می برم چون میدونم که تو به پاس بزرگی ات به این بچه رحم میکنی.

******************************

خدایا به حرمت معصومیت کودکی این بچه، شر سرطان رو از وجودش کم کن و دل غم دیده ی خانواده اش رو شاد بفرما.

******************************

پروردگارا، دل این بچه به اندازه ی وسعت تمام دنیا بزرگه. به خاطر بزرگی دل این بچه هم که شده، سرطانی که وجودش رو در بر گرفته شفا بده. شفای تو، فرصت زندگی رو به این بچه میده.

******************************

خدایا، تو مظهر عشق در جهانی و از این عشق در وجودت بندگانت هم قرار دادی. اما گناه بچه هایی که بیمار هستن چیه؟ بچه هایی که سرطان گرفته و فرصت عاشقی کردن ندارن؟ خدایا فرصت عاشق شدن رو به اونها بده تا بزرگی و عظمت تو رو بیش از پیش درک کنن.

******************************

خدای من، تخت بیمارستان جای بچه ای که این همه امید و آرزو داره نیست. درسته که سرطان اون رو روی این تخت آورده اما تو با بخشندگی و شفا، اون رو از روی این تخت پایین بیار. آمین.

******************************

پروردگارا، دست کوچک و خسته ی کودکان سرطانی که به سویت دراز شده را بگیر و به آن ها شفا عنایت کن. خدای من، این دست ها به جای دعا برای شفا می توانند زندگی ای زیبا برای آن کودک بسازند.

******************************

خدای من، لباسی برای این کودک سرطانی درست کن! لباسی از جنس عافیت. شفا بخش او باش که او جز تو، به چه کس باید پناه برد؟

******************************

نمی دانم چیزی به اسم سرنوشت وجود دارد یا نه. اما میدانم که خدا ارحم الراحمین است و برای این کودک سرنوشتی به جز زجر از سرطان را هم در نظر گرفته. خدای من سرنوشت خوب این کودک را هر چه زودتر نصیبش گردان. آمین.

******************************

از کنار تخت بیمارستان، نگاه پر امیدش را به پدر و مادرش گره می زند. آخر فکر میکند که پدر و مادر او تنها حامیانش هستند. پروردگارا، نور امیدت را به این کودک بتابان و از درگاهت شفا عنایتش کن تا قدرتی ماوراء قدرت پدر و مادرش را هم ببیند. خدایا سرطان هر چه که باشد، با امید درمان می شود. کاری کن که با معجزه امید این کودک درمان شود.

******************************

خدایا، می دانم در زمان ناراحتی، تو انتظار میکشی تا تو را یاد کنم تا خیالی راحت به من عطا کنی. همچنین می دانم که تو در حق تمام بندگانت این لطف را داری. حال این کودکی سرطانی در اوج ناراحتیست و کسی را جز تو ندارد که در زمان دردها یاد کند. یاری گرش باش که هیچ یاری قدرتمندتر از تو وجود ندارد. آمین.

******************************

خدایا، فقط گوشه چشمی از تو کافیست تا کودکان سرطانی شفا یابند. نگاهت را از این بندگان کوچکت برندار که گرچه کوچکند اما قلبی به بزرگی آسمان ها و دلی به پهناوری دریاها دارند.

******************************

می دانم که دست گیر هر نیازمندی و فریادرس هر مظلومی. اکنون بیماری ای ظالم بر جسم و جان این کودکان سلطه گر شده. آنها سرطان گرفته اند. خدایا، از تو میخواهم که فریادهایشان را از دست این بیماری ظالم شنوا باشی و دستگیرشان در رنج و درد از این بیماری باشی. آمین.

******************************

سرطان چیزی است که حتی بزرگترها طاقت و توان آن را ندارند حال چگونه قرار است کودکان آن را به جان بخرند؟ خدایا جسم و جان تمام کودکان سرطانی را به سلامتی کامل عنایت فرما و از درگاه رحمتت به آنها زندگی ای دوباره ببخش.

******************************

گل های باغچه ی دلشان خشکیده اند! خدایا گلی در باغچه هایشان برویان که زیباتر از همه گل های عالم است. در دل کودکان سرطانی، گل امید را برویان تا به داشتن زندگی ای سالم و طبیعی که حق تمام آنهاست، امیدوار باشند.

جملات انرژی بخش برای کودکان سرطانی

می گویند با خدا باش و پادشاهی کن و بی خدا باش و هر چه خواهی کن. امیدت را از او از دست نده که او امید بخش ترینِ امید بخش هاست. دلت را به او گره بزن و قلبت را به او وابسته کن. اگر خانه ی قلبت، خانه ی خدا باشد، آن موقع دیگر هیچ بیماری ای حتی سرطان به سراغت نخواهد آمد.

******************************

می گویند که سرطان گرفته ای و گلهای وجودت تک تک پر پر شده. ناراحت نباش! شاید برخی از گل های جسمت پرپر شده، اما گل های روحت هنوز زنده و سرحال هستند. با زیبایی آن، به گل های جسمت هم دوباره زیبایی خواهی بخشید. امیدت را از دست نده. باشد که خداوند نگاه مهربانش را از تو دریغ نکند.

******************************

وقتی که سرطان سراغ تو اومد، انگار نمی دونست که با بد مبارزی سروکار داره. حتم دارم که شکستش میدی! آخه میدونم که آدم قوی ای هستی و همچین راحت تن به اسارت نمیدی. یادت باشه سرطان میخواد اسیرت کنه اما تو باش که با قدرت روحیه ات اون رو اسیر میکنه. امیدوارم که هر چه زودتر حالت خوب بشه.

******************************

نام خدا رو بر گوشه های دل و قلبت حک کن. نام خدا، ترسی بزرگ در دل این بیماری میندازه. آخه نمیدونی که چقدر از دست خدا فراریه. وقتی که تمام وجودت خدایی باشه، این بیماری از ترسش هم که شده تو رو ول میکنه و میره.

******************************

زندگی مثل یک سازه! بعضی وقتا ساز خوشحالی رو مینوازه، بعضی وقتا ساز ناراحتی، بعضی وقتا ساز امید و بعضی وقتا هم ساز بیماری. مهم اینه که زندگی همیشه یک ساز نمیزنه! پس امیدت رو از دست نده. سرطان هر چی هم که باشه، فقط سازیه از سازهای زندگیت. به زودی ریتم این ساز عوض میشه و سرطان هم شرش از زندگیت کم خواهد شد.

******************************

اونقدر پر انرژی باش و اونقدر لبخند بزن که چهره ی زمخت سرطان رو از قبلش هم زمخت تر کنی. وقتی که ببینه از هر راهی وارد میشه نمیتونه اخم رو به ابروهات بیاره، خودش خسته میشه و دو پا داره، دوپای دیگه هم قرض میگیره و برای همیشه میره.

******************************

سرطان فکر کرده خیلی شاخه ولی نمیدونه که این بار با بد کسی در افتاده. فکر کرده که تو ضعیفی و اومده تو وجودت خونه ساخته. اما نمیدونه که خونه خراب کن قهاری هستی. این بار رو بهت اجازه میدم تا هر چی دلت میخواد شیطنت کنی. خونه ی سرطان رو روی سرش خراب کن تا برای همیشه بذاره و بره.

******************************

میدونی، همه فکر میکنن خدا به اونایی سلامتی میده که زبوناً دعا میکنن. این هم درسته اما نه واسه اونایی که فقط زبونشون کار میکنه ولی ته دلشون ناامید و خسته هستن. آدم باید قلباً چیزی رو از خدا بخواد تو اون بهش بده. دنیا رو دیدی چقدر بزرگه؟ فکر کردی که کی اون رو اداره میکنه؟ آفرین خداست. پس خدایی که دنیای به این بزرگی رو اداره میکنه، میتونه از پس سرطان هم در وجود تو بر بیاد. فقط از ته ته قلبت ازش درخواست کن.

******************************

سرطان فکر کرده که خیلی قویه اما نمیدونه که تو از اون قوی تری. تازشم تو یک یار خیلی خیلی قوی به اسم خدا هم در برابر اون داری. حالا هر چقدر میخواد زورش رو بزنه، اولاً که نمیتونه از پس تو بر بیاد ثانیاً حتی اگه بر اومد هم ناراحت نباش. فقط کافیه از این یار قویت کمک بخوای تا سرطان رو نیست و نابود کنه.

******************************

میدونی، سرطان رو هیچکسی دوست نداره. آخه به وجود هر کسی که میره، باعث میشه اون شخص ناراحت و غمگین بشه. اون شخص به جای اینکه بره با سرطان دوست بشه، میره با خدا دوست میشه چون میدونه که خدا هم مهربونه و هم هر چی بخواد بهش میده. حالا تو هم به این دوست بد بها نده. فقط با خدا رفیق شو و از اون هر چی دوست داری بخواه. اگه از ته دل ازش درخواست کنی، یقه پیرهن سرطان رو میگیره و از زندگیت پرتش میکنه بیرون.

******************************

سرطان هر چی که میخواد باشه! اصلا بگیم بدترین بیماری؟ مگه پسر/دختر ما هم کم آدمیه که جلو اون کم بیاره؟ سرطان طفلی قراره از دست این پسر/دختر چی بکشه. میدونم که تو اونقدر قراره این بیماری رو اذیت کنی تا رهات کنه و بره :) خواستم بگم اگه ناراحت نشی و قول بدی تا آخرش بخندی و امیدت رو هم از دست ندی، سرطان دمش رو میذاره رو کولش و برای همیشه در میره.

متن های زیبا درباره کودکان سرطانی

هنوز زود بود برای اینکه با بدی های روزگار مواج بشی. این بار روزگار خیلی بد با تو تا کرد. اما تو سعی کن خوب تا کنی! اونقدر خوب باش که دنیا از ظلمی که به تو کرد شرمنده بشه. درسته که دنیا به تو سرطان رو هدیه داد، اما تو به اون لبخندی مهربان هدیه بده تا ضعیف بودنش رو به رخش بکشی.

******************************

خدای من، در حکمت تو جای هیچ شکی نیست و ما انسان ها را چه به اینکه در حکمت تو دخالت کنیم. اما به خاطر وجود احساسی که در دل ما نهادینه کرده ای از تو میپرسم که آیا برای این کودک زود نبود؟ چرا باید سرطان او را محدود به زندگی کند؟

******************************

چه در وجود این کودک دیده بودی که از بین این همه آدم، وجود او را برای خانه ساختن انتخاب کردی؟ مگر نمی دانی وجود نحیف و کوچک او هنوز توانایی تحمل خانه ی بزرگ تو رو ندارد؟ می گویند خانه خراب کن هستی! لااقل خانه ی کسی را خراب کن که خانه ای برای خود ساخته باشد نه این کودکی که هنوز در اوایل بنای خانه اش است. خدای من، نام این دشمن چه می خواهد سرطان باشد و چه هر چیزی دیگری، می دانم که تو قدرتمندتر از آن هستی. پس دستان نحیف این کودک را رها نکن.

******************************

به زندگی کودکان سرطانی که می نگرم، از خود ناامید می شوم. آنها با همان سن کم شان درحال دست و پنجه نرم کردن با بیماری ای هستند که خیلی از ما حتی از شنیدن نامش هم وحشت داریم. آنها کودکی شان را به پای این بیماری می گذارند اما هیچوقت منحنی های روی صورت شان غم را به خود نمی بیند. لب های آنها همیشه می خندد.

******************************

آدمها با یک اتفاق زندگیشان دگرگون می شود. فرقی نمیکند سن شان چقدر باشد. می خواهد کوچک باشند یا بزرگ. این دنیا رسمش همین است. بخواهد حمله کند، حمله می کند؛ حتی به همان کودکانی که هیچ دفاعی از خود ندارند. گویا نامردی را خوب آموخته. به یکی سرطان می دهد و به یکی دردی دیگر. اما شاید نداند که از او قدرتی فراتر هم وجود دارد، قدرتی به نام خدا.

******************************

پس کی قراره زندگی بچه های سرطانی از تو پیج در بیاره و راه خودش رو در پیش بگیره؟ خدایا، حتی بزرگترین راننده ها هم توی پیچ های زندگی خسته میشن. بسه دیگه، هر چی زودتر اونها رو در مسیر هموار و مستقیم زندگی قراره بده که این پیچ هر کسی رو کلافه میکنه.

******************************

کودکان سرطانی، بزرگترین الگو برای موفق شدن و خوشبختی هستند. آنها گرچه با یک اهریمن دست و پنجه نرم میکنند، اما وقتی با آنها به صحبت می نشینی، گویی از آن اهریمن بزرگ هیچ خبری نیست. این کودکان خوب یاد گرفته اند اهریمن زندگی شان را پشت لبخندشان مخفی کنند. کاش از همین کودکان درس زندگی بگیریم. درسی که به ما می گوید برای لذت بردن از زندگی، مهم نیست اهریمن رو به رویت چقدر بزرگ باشد مهم این است که تو شیوه رو در رویی با آن را یاد بگیری.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن التماس دعا برای شفای مریض (2)

متن های زیبا و محترمانه برای تشکر از دکتر


1 نظر

  1. روزی آسمانیروزی آسمانیsays:

    آهای کودک سرطانی در انشایت هر چه می خواهی بنویس هر آرزویی که داری من با خدا بزرگت می کنیم به اندازه عمر نوح تا سلامت ابدی تو هر چه می خواهی بخواه