متن زیبا درباره گریه مرد + عکس نوشته

گاهی دردناک ترین اشک ها از چشم های مردهاست که سرازیر میشه. مردها معمولا به دلایل مختلفی مثل مشکلات، عشقشون و یا خانواده شون گریه میکنن ولی این گریه ها اغلب در تنهایی هاشونه به شکلی که شاید هیچوقت کسی متوجه گریه اونها نشه و وقتی که این مرد رو از نزدیک ببینه، شاید هیچوقت نفهمه که اون هم گریه میکنه.

توی این مطلب قصد داریم در مورد گریه مرد صحبت کنیم. معمولا مردها خیلی کم گریه میکنن ولی اگه گریه هم بکنن، گریه هاشون دلایل خاصی داره. ما توی این مطلب سعی کردیم در مورد گریه های مرد در تنهایی، برای عشقش، برای خانواده اش و برای مشکلات، متن های زیبایی رو آماده کنیم. اگه دوست داشتید میتونید اونها رو با دوستانتون و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید. همراه ما در ادامه مطلب باشید.

عکس نوشته گریه مرد + جملات کوتاه

متن درباره گریه مرد در تنهایی

یک مرد عادت نداره صدای گریه هاش به گوش بقیه برسه. یک مرد وقت تو تنهایی هاشه، با خودش و خدای خودش خلوت میکنه و اونجاست که اشک هاش سرازیر میشه. چشم های یک مرد اقیانوسی از اشکه اما خوب بلد شده جلوی اونها رو بگیره! اون میتونه بغض هاش رو نگه داره و در تنهایی هاش اونها رو فریاد بکشه.

******************

تو تنهایی یک مرد هیچوقت نمیتونی اون شجاعت همیشگیش رو ببینی، هیچوقت نمیتونی اون غرور همیشگیش رو ببینی. یک مرد برای اینکه احساس امنیت به تو بده، خیلی چیزها رو تحمل میکنه. وقتی که تو تنهایی هاش میری و وقت غم و غصه اش رو میبینی، اونجاست که پی به احوالش میبری! اونجاست که غم هایی که هیچوقت از اون ندیده بودی رو میبینی. یک مرد خوب بلده اینها رو از تو پنهان کنه؛ جوری که هیچوقت اونها رو در وجودش احساس نکنی.

عکس پروفایل و متن گریه مرد

گاهی مردها هم باید گریه کنن! نه در تنهایی هاشون بلکه در هر جایی که غمی داشتند یا اندوهی با اونها بود تا این فرهنگ غلط شکسته بشه که مرد فقط در تنهایی هاش باید گریه کنه یا مرد که گریه نمیکنه.

******************

شخصیت یک انسان با گریه کردن پایین نمیاد. یک مرد هم باید گریه کنه! یک مرد هم باید گاهش غم هاش رو فریاد بزنه. اون محکوم به جنسیتش نیست. فرهنگی که وجود یک انسان رو به خاطر جنسیتش نادیده میگیره، باید هر چه زودتر از بین بره. فرهنگی که مردها رو محکوم به گریه در تنهایی هاشون کرده باید هر چه زودتر محو بشه. هر انسانی حق این رو داره که احساسات خودش رو فارغ از جنسیتی که داره بروز بده.

عکس نوشته گریه مرد

اگه میپرسی غم انگیزترین جای دنیای کجاست، من بهت میگم که تنهایی یک مرده. غم انگیزترین و اندوهناک ترین صحنه رو وقتی میبینی که یک مرد توی تنهایی هاش فرو رفته و اشک میریزه. اشک هایی که شاید هیچوقت توقعش رو نداشتی که از گونه های اون پایین بیاد.

******************

یک مرد مثل خورشید میمونه! میسوزه اما نور میبخشه. با هر بار سوختنش، گرمای نورش هم کمتر میشه اما تا آخرین لحظه دووم میاره. با هربار از این سوختنا، اشک های زیادی از چشم هاش میاد که شاید هیچوقت اونها رو نبینی؛ اشک هایی که فقط در تنهایی های یک مرد ریخته میشه.

******************

اشک های مردها در تنهایی هاشون غم انگیزترین صحنه ی تاریخه. مردی که به خاطر خانواده اش، به خاطر شرایطش، به خاطر زندگیش نمیتونه غمش رو فریاد بزنه رو کافیه در تنهایی هاش ببینی. یک مرد یاد گرفته که با گریه در تنهایی هاش به خودش قدرت بده و با دردها و اشک هایی که اون رو قوی تر کردن، به سراغ مشکلات بره.

عکس نوشته راجب گریه مرد

اگه یه مرد رو دیدی که تو تنهاییش، یه سیگار و یه گیتار کنارش بود، بدون غم انگیزترین اشک ها در اون لحظه ریخته شده. یک مرد خوب بلده غم هاش رو از بقیه مخفی کنه و در خلوتش اونها رو بروز بده. غم هایی که شونه های هر کسی تحمل بار اونها رو نداره.

متن درباره گریه مرد برای عشقش

گریه ی مرد جلوی عشقش یعنی مرگی که توی اون محکوم به نفس کشیدنه. یک مرد برای عشقش خودش رو خیلی قوی جلوه میده، خودش رو خیلی محکم جلوه میده، اما وقتی که اشکی از چشمان اون ریخت، بدون که آخر خطه و بدون که هیچی برای از دست دادن نداره.

عکس نوشته عاشقانه ی گریه مرد + متن

وقتی که مردی برای تو اشک ریخت، بدون که عشق اون نسبت به تو پاک ترین و زیباترین عشق در دنیاست. میگن مرد فقط یک بار عاشق میشه؛ پس اگه گریه ی اون رو دیدی، بدون که عشق اون تو بودی. حرمت این عشق رو نگه دار و ارزش اشک هایی که از چشم های اون مرد ریخته میشه رو همیشه حفظ کن.

******************

همه مردا رو قوی میدونن، همه مردا رو خشک و بی احساس میدونن و همه فکر میکنن که مردها هیچ عشقی در وجودشون نیست. اینها شاید درست باشه اما نه در رابطه با عشقشون. وقتی که مردی عاشق کسی میشه، اون موقع تو میتونی با احساس ترین موجود دنیا رو در وجود اون ببینی. اون موقع میتونی از چشم های اون که شاید فکر میکردی هیچ موقع اشکی نداشته باشن، اشک هایی که سرازیر شدن و بند نمیان رو ببینی.

عکس پروفایل گریه مرد + متن

مردها معروف هستن به داشتن غرور. مخصوصا وقتی که جلوی عشقشون باشن سعی میکنن که این غرور بیش از پیش حفظ بشه. اما وقتی که یک مرد جلوی عشقش گریه میکنه، بدون که حاضر شده به خاطر اون از باارزش ترین چیزی که داره یعنی غرورش بگذره. اگه کسی رو داری که اینطور برات گریه کرده، صاحب این گریه ها رو ارزون نفروش.

******************

خیلیا گریه ی مرد رو با پایین آوردن غرورش مساوی میدونن اما این اشتباهه. مردی که جرات داشته و برای عشقش یا هر چیز دیگه ای گریه کرده، اینقدر شهامت داشته که این تابوهای مسخره رو از بین ببره. تابوهایی که اون رو محکوم کردن به بروز ندادن خودش؛ به شکست احساس در وجود خودش.

عکس نوشته مرد که گریه نمیکنه + متن

میگن که مردها خوب بلدن هرز بپرن، مردها هیچوقت عاشق نمیشن و مردها معروف هستند به ماهرترین سوءاستفاده گرها. اما کسایی که این حرف ها رو میزنن، تا به حال گریه های یک مرد برای عشقش رو ندیدن. وقتی که یک مرد حاضر میشه برای عشقش گریه کنه، یعنی عشق اون پاک ترین عشقی هست که تو میتونی توی دنیا پیدا کنی. دقیقا اون موقع میتونی زیباترین عشق دنیا رو در وجود کسی ببینی که اون رو معروف به سوءاستفاده گر بودن یا هرز پریدن میدونستی.

عکس نوشته در مورد گریه مرد

یک مرد هم گریه میکنه! یک مرد هم عشق و احساس حالیشه و وقتی که عشقش رو از دست میده، در وجودش غوغایی به پا میشه. اما سختی های روزگار اون رو قوی کرده؛ سختی های روزگار به اون یاد داده که چطور جلوی خودش رو بگیره. مردها رو به بی احساس بودن متهم نکن. وقتی که یک مرد عشقش رو از دست میده و واکنشی نشون نمیده، بدون که واکنش اصلی در درون اون رخ داده؛ جایی که شاید هیچوقت من و تو ازش مطلع نشیم.

متن درباره گریه مرد برای خانواده

یکی از بهترین اشک هایی که میتونه ریخته بشه، گریه ی یک مرد برای خانوادشه. وقتی که یک مرد برای خانواده اش گریه میکنه، یعنی اینکه اونها باارزش ترین دارایی های اون مرد هستند.

عکس نوشته گریه مرد ها

یک مرد تمام تلاشش رو برای خانواده اش میکنه تا اونها همیشه رفاه و آرامش داشته باشن. وقتی که میبینی مردی برای خانواده اش در حال گریه کردنه، به خاطر دلیل گریه هاش اون رو سرزنش نکن. به این فکر کن که اون تا خونه ی آخر رفته و به هیچ نتیجه ای نرسیده و الانه که به درجه ای رسیده که داره گریه میکنه.

******************

برای مرد اعضای خانواده مثل اعضای بدنش هستند و تک تک اعضا به وجود اون وصلن. وقتی که یکی از اعضای خانواده صدمه ای ببینه، حتی قوی ترین مرد دنیا هم ممکنه که به گریه بیفته. به خاطر گریه های یک مرد، اون رو متهم نکن و هیچوقت انگشت اشاره ات رو به سمت اون نبر. صدمه به خانواده برای یک مرد یعنی صدمه به خودش.

عکس نوشته های گریه مرد

مردها معمولا گریه نمیکنن اما اگه گریه کنن یکی میتونه برای خانواده شون باشه و یکی هم برای عشقشون. چون روی این دوتا حساسیت خاصی دارن و هیچوقت حاضر نمیشن که به این دو صدمه ای وارد بشه.

******************

اگه عضو خانواده ای هستی که مرد اون خانواده برای اینکه نمیتونه نیازهای تو رو برطرف کنه، گریه میکنه، هیچوقت اون رو ملامت نکن. اتفاقا این شخص از ارزش بالایی برخورداره وگرنه بسیاری از انسان ها هستند که هیچکسی حتی خانواده شون هیچوقت براشون اهمیت نداشته. به جای متهم کردن اون، درکش کن! چون حداقل اینقدر براش اهمیت داشتی که برات گریه کنه.

******************

یک مرد حتی اگه هیچوقت گریه کردن رو تجربه نکنه، وقتی که صاحب خانواده شد، ممکنه به بدترین شکل اون رو تجربه کنه. چون وقتی که ببینه به هر دلیلی خانواده اش در رنج و سختی هستند و اون کاری از دستش بر نمیاد، خیلی عذاب میکشه؛ عذابی که بدترین اشک های دنیا رو به چشم های اون میاره.

متن زیبا با عکس نوشته گریه مرد

مردها برای اینکه در خانواده شون آرامش به وجود بیارن ممکنه همیشه بخندن. اما تو به این خنده ها نگاه نکن چون فقط خدا از دل بیشتر مردها خبر داره. خیلی از مردها در تنهایی هاشون غریبانه ترین گریه ها رو میکنن و عذاب آورترین اشک ها رو میریزن اما وقتی جلوی خانوادشون قرار میگیرند، لبخندهایی بزرگ میزنن! لبخندهایی که فریب دهنده هست و فکر میکنی که صورت اون مردها شاید هیچوقت طعم گریه رو نچشیده باشه.

******************

مردها معمولا یک بار عاشق میشن ولی اگه عاشق بشن، تمام وجودشون رو برای عشقشون میدن. حالا یک مرد میتونه عاشق همسر خودش بشه یا عاشق خانواده اش. در هر صورت مهم اینه که اون از تمام وجودش برای عشقش مایه میذاره. اما خدا روزی رو نیاره که عشق اون مرد در سختی و تنگنا قرار گرفته باشه و اون واسه در آوردنش از سختی هیچ کاری از دستش بر نیاد. اون موقع هست که تو میتونی گریه ی واقعی اون رو ببینی.

تصاویر متن دار و غمگین گریه مرد

متن درباره گریه مرد برای مشکلات

گاهی وقتا گریه هم میتونه باعث بیشتر شدن انرژی در مردها بشه. پس مردی که به خاطر مشکلاتش داره گریه میکنه رو صرفاً به خاطر اینکه مرده سرزنش نکن. شاید بعد از گریه کردن بتونه راه حل مناسبی برای مشکلش پیدا کنه و حتی اگه راه حل هم پیدا کرد، حداقلش اینه که روحش با اون گریه ها آروم میگیره.

******************

گریه کردن شاید برای زن ها یعنی آرامش ولی برای مردها در اغلب اوقات گریه کردن یعنی آخرین خونه ای که توش قرار دارن. پس اگه یه مردی رو دیدی که داره گریه میکنه، سعی نکن آرومش کنی چون اون تمام تلاشش رو برای آروم کردن خودش کرده اما نتیجه ای نداشته.

عکس نوشته گریه مرد + متن های کوتاه و زیبا

در تعجبم از بعضیا که میگن گریه مال مرد نیست و مرد برای مشکلاته. با همین حرف ها هست که یک مرد به جای اینکه کمی گریه کنه و حالش بهتر بشه، دست به خودکشی و ... میزنه! آخه توی ذهنش تداعی شده که اگه گریه کردی یا دیگه مرد نیستی یا دیگه کار از کار گذشته. کاش بشه این مثل های بی مورد و زیان بار رو نیست و نابود کرد.

******************

مشکلات میتونه کمر هر انسانی رو خم کنه و این زن و مرد نداره. این یعنی اگه دیدی که مردی از فشار مشکلات در حال گریه کردنه، به هیچ وجه بهش نگو که تو مردی و گریه نکن. نه! اون هم انسانه و گریه هم بخشی از وجود اونه. بذار تا برای مشکلاتش گریه کنه؛ اینجوری حداقل از باری که روی دوشش به وجود اومده، مقداری کم میشه.

******************

گریه کردن رو به جنسیت انسان ها ربط ندیم. همونطور که آدم برای داشتن ایده های جدید و بکر به خنده و شاد بودن نیاز داره، همونطور بعضی وقتا به گریه و تنهایی نیازمنده. چون این هم یک حسه و خداوند در وجود انسان نهادینه کرده و باید ارضا بشه. پس وقتی که مردی رو دیدی که در حال گریه کردنه، مانع این کارش نشو. شاید همین گریه ها بهترین ایده ها رو برای حل مشکلاتش به اون بدن.

متن گریه مرد + عکس نوشته

بعضی وقت ها، وقتی که دیدی یک مرد داره برای مشکلاتش گریه میکنه، به جای اینکه بری و آرومش کنی، بهتره که تنهاش بذاری. در این لحظه اون بیشتر از هر چیزی نیاز به تنهایی داره. پس با این کارت خلوت اون رو بهم نزن یا کاری نکن که غرورش شکسته بشه. فقط رهاش کن در تنهایی هاش!

******************

مردها قدرت خاصی در برابر مشکلات دارن که همین باعث میشه زود خم به ابرو نیارن. اما در هر صورت به هر دلیلی ممکنه گریه به سراغ اونها هم بیاد. اگه یه مردی و داری این رو میخونی، باور کن که گریه ارزش تو رو پایین نمیاره. پس با صدای بلند گریه کن. همین گریه میتونه آرامشی بهت بده که بلند ترین خنده ها هیچوقت بهت نخواهند داد.

تهیه کننده : توپ تاپ


پیشنهاد داغ :

متن تنهایی و سیگار کشیدن


مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. زیبا احمدپورزیبا احمدپورsays:

    بدترین چیز اینه گریه یک مردو دربیاری. 6 سال پیش همچین غلطی کردم هنوز که هنوز دارم تاوان پس میدم. روم هم نمیشه برم ازشون طلب حلالیت کنم.