متن در مورد انسانهای دوست داشتنی

آدم های دوست داشتنی ممکنه توی زندگی هر کسی وجود داشته باشن که اونا باید قدرشون رو بدونن. ویژگی ها و خلق و خوی آدم های دوست داشتنی خیلی با آدمای دیگه فرقی نمیکنه و اونا فقط بلد شدن چه کارهایی بکنن که دوست داشتنی باشن. اگه تو هم میخوای اینطوری باشی باید سعی کنی رو برخی ویژگی هات فیلتر بذاری و بعضی رو هم در خودت پررنگ تر کنی.

در این مطلب قصد داریم در مورد آدم های دوست داشتنی متن های زیبایی رو براتون به اشتراک بذاریم. همراه ما باشید.

جملات کوتاه درباره آدمهای دوست داشتنی

متن درباره آدم های دوست داشتی زندگی

بعضی از آدما توی زندگی هستن که هیچ کاری هم برات نکردن اما دوست داشتنی ان. اونا یه ستاره خاصی داره که همون ستاره باعث میشه که تو اونا رو با تمام وجودت دوست داشته باشی. امیدوارم که تو زندگی همتون از این آدما وجود داشته باشه. آخه نمیدونید که وقتی کنارتونن، چقدر حس آرامش بهتون دست میده.

*******************************

توی زندگی من آدمای دوست داشتنی ای هستن که سرشون تو زندگی خودشونه و به زندگی من دخالتی ندارن. برعکس بعضیا، من از روی چهره آدما اونا رو قضاوت نمیکنم و همه برای من دوست داشتنی اند تا وقتی که به زندگی من و کار من دخالتی نکنن.

*******************************

دوست داشتنی ترین آدما همونایی هستن که درکت میکنن. اونا ممکنه که خوشگل نباشن، اونا ممکنه که پولدار نباشن، حتی ممکنه که شخصیت درست و حسابی هم نداشته باشن اما همین که درکت میکنن تو اونا رو دوست داری و میخوای که بیشتر وقتت رو با اونا بگذرونی.

*******************************

خیلی ها ملاک دوست داشتن رو توی زندگی بر اساس چهره آدما قرار میدن اما نمیدونن که زیباترین چهره ها هم بعد از مدتی تکراری میشه. زیبایی منش هستن که آدما رو دوست داشتنی میکنه. کاش یاد بگیریم که آدما رو بر اساس زیبایی منششون دوست داشته باشیم نه فقط زیبایی چهره شون.

*******************************

قدر آدمای دوست داشتنی زندگیت رو بدون. همون ها هستن که باعث میشن تو لبخند بزنی و همون ها هستند که هنوز هم امید رو در دل تو زنده نگه داشتن. یادت باشی که همون قدر که دوستشون داری، باید کاری کنی که به همون اندازه دوستت داشته باشن. تو باید باعث آرامششون باشی! اینجوریه که قدرشون رو میدونی و اونا هم متقابلاً قدر تو رو میدونن.

*******************************

آدمای دوست داشتنی زندگی من همون کسایی هستن که در زمان مشکلاتم پشتم رو گرفتن و نذاشتن که تنها بمونم. این آدما رو من حتی از خودمم بیشتر دوست دارم چون میدونم که اونا همه جوره هوام رو دارن و فقط تو خوشیام کنارم نیستن.

*******************************

همیشه هم آدمای زندگیت رو بر اساس چهره شون دوست نداشته باش. گرچه که چهره میتونه یک ملاک باشه اما همه چیز هم نیست. اونا رو بر اساس رفتارهاشون دوست داشته باش. هر کدوم که رفتارش صادقانه تر بود، هر کدوم که رفتارش بی شیله پیله تر بود و هر کدوم که رفتارش نشون میداد که قصدش کمک کردن به تو هست، همون ها دقیقا باید آدمایی باشن که تو تو زندگیت دوستشون داری.

*******************************

آدمای دوست داشتنی زندگی من به چند دسته تقسیم میشن. دسته اول اونایی هستن که به هر شکلی در یک بازه زمانی به من و بهبود زندگی من کمک کردن و پشتم رو توی مشکلات گرفتن؛ دسته ی دوم کسایی هستن که با من رفتار خوب و مناسبی داشتن؛ دسته ی سوم کسایی هستن که با اینکه به من کمکی نکردن اما مشکلی هم برام به وجود نیاوردن و در نهایت دسته ی چهارم اونایی هستن که به من و زندگی من احترام میذارن. هر کدوم از این چهار دسته رو توی زندگیتون دارید، قدرشون رو بدونید. آخه مثل اینا خیلی کم پیدا میشه.

متن درباره ویژگی های انسانهای دوست داشتنی

میخوای آدم دوست داشتنی ای بشی ولی نمیدونی چطوری؟ یکی از بهترین راه هایی که میتونی دوست داشتنی باشی اینه که شخصیت خودت رو فراموش کنی. بله درسته! آدمی که میخواد دوست داشتنی به نظر برسه باید خودش رو فراموش کنه. چون از نظر هر کسی آدم دوست داشتنی متفاوته و ویژگی های خاص خودش رو داره و اگه تو بخوای برای همه دوست داشتنی به نظر برسی، باید کلا شخصیت خودت رو فراموش کنی و بشی اون چیزی که بقیه دوست دارن.

*******************************

تنها روشی که به واسطه ی اون میتونی دوست داشتنی به نظر برسی اینه که خودت باشی. اینجوری آدمایی که با تو راحت نیستن خیلی آسون از زندگیت میرن بیرون و فقط همون هایی توی زندگیت میمونن که واقعا از ته دل دوستت دارن. خودت رو برای کسی تغییر نده و سعی نکن که دوست داشتنی باشی. همونی باش که خودت میخوای. اینجوری بقیه از ته دل دوستت خواهند داشت.

*******************************

آدمای دوست داشتنی توی زندگی بقیه دخالت نمیکنن. اونا برای اینکه دوست داشتنی باشن بقیه رو هر جور که هستن میپذرن نه اونجور که خودشون دلشون میخواد. اونا برای تغییر کسی تلاش نمیکنن و میذارن که اون خودش تغییر کنه. اینجور آدمایی همیشه و در همه حال دوست داشتنی هستن و دوست داشتنی خواهند موند.

*******************************

اگه کسی میخواد دوست داشتنی باشه باید بدونه که توی دل خودش هم باید نسبت به بقیه عشق و محبت وجود داشته باشه. اون نمیتونه دوست داشتنی باشه ولی از همه هم کینه به دل بگیره. اون باید بخشش و محبتش زیاد باشه و اینقدر عشق بورزه که بالاخره تبدیل بشه به یک انسان دوست داشتنی که بیشتر آدمای دورش بهش احترام میذارن و دوستش دارن.

*******************************

کسی که میخواد دوست داشتنی باشه باید یاد بگیره که به سلایق بقیه احترام بذاره. هر کسی هر طوری میتونه زندگی کنه تا وقتی که به کسی لطمه ای وارد نکرده و این آدم که میخواد دوست داشتنی باشه باید این تبدیل به شعار زندگیش بشه. وقتی که به سلایق آدما و نحوه زندگیشون احترام گذاشتی، دیگه دلیلی نداره که اونا ازت بیزار باشن.

*******************************

آدمای دوست داشتنی با اینکه سبک زندگی خاص خودشون رو دارن و به هیچ وجه حاضر نیستن اون رو تغییر بدن اما با این حال نمیگن که بقیه هم حتما باید سبک زندگی من رو داشته باشن و مثل من زندگی کنن. اونا میدونن که آدما آزادی عمل دارن و هر طور که بخوان میتونن زندگیشون رو بگردونن.

*******************************

یکی از بارزترین ویژگی های آدمهای دوست داشتنی توی این دوره و زمونه اینه که از خودشون برای بقیه میگذرن. اونا باید کلا خودشون رو نادیده بگیره و همش زندگیشون رو فدای بقیه کنن. وای که نمیدونید چقدر اینجور آدما برای بقیه دوست داشتنی به نظر میرسن. اما خدا نکنه که یک بار بخوان برای زندگی خودشون تصمیم بگیرن و اون رو مدیریت کنن. اون موقع اونا تبدیل به نفرت انگیزترین آدمی میشن که روی کره زمین وجود داره.

*******************************

یک آدم دوست داشتنی خودشه. اون از اینکه خودشه بقیه دوستش دارن نه اینکه رول یک آدمی رو بازی میکنه که اصلا نیست. اون اگه بخشنده هست این ویژگی در درونش وجود داشته، اگه مهربونه این ویژگی در درونش وجود داشته و اگه از خود گذشتگی میکنه باز هم به خاطر اینه که این ویژگی در درونش بوده. اون برای اینکه بقیه رو از خودش راضی نگه داره این ویژگی ها رو در خودش به وجود نیاورده بلکه از ابتدا اونها در درونش وجود داشتن. البته منظور این نیست که برای به وجود آوردن ویژگی های خوب در خودمون تلاش نکنیم بلکه منظور این هست که نقش بازی نکنیم.

متن درباره خلق و خوی انسان های دوست داشتنی

اگه به خلق و خوی آدمایی که دوستشون داریم نگاه کنیم، می بینیم که خلق و خوی اونها اصلا به سمت صفات بد نمیره یا اگه میره اون صفات بدشون خیلی کمرنگه. اونا پشت سر کسی غیبت نمیکنن، اونا بد کسی رو نمیگن و اونا همیشه سعی میکنن فقط سرشون توی زندگی خودشون باشه. همین خلق و خوهای زیباشونه که باعث میشه بیشتر آدما اونا رو دوست داشته باشن.

*******************************

خلق و خوی آدمای دوست داشتنی اینطوریه که اونا به بقیه احترام میذارن و به بقیه محبت میکنن اما هیچکدوم از این محبت کردن ها و احترام گذاشتن ها از روی قصد و نیت نیست بلکه کاملا صادقانه این کار رو انجام میدن. اگه چنین ویژگی ای در درون شما وجود داره بهتون تبریک میگم چون شما هم یک آدم دوست داشتنی هستید.

*******************************

انگار خدا توی خلق و خوی آدما دوست داشتنی کاملا دقت نظر به خرج داده. آخه اونا خیلی کم عصبانی میشن یا به ندرت کینه ای هر چند اندک از کسی به دل میگیرن. اونا اینقدر خوبن که هیچ کس از دل نمیاد باهاشون بد باشه یا اصلا دوستشون نداشته باشه. راستی چرا بعضیا اینطورین؟

*******************************

گرچه که خودمون رو به خاطر بقیه تغییر بدیم بده اما برای اینکه کیفیت زندگیمون تغییر کنه و بهتر بشه مجبوریم بعضی وقت ها بعضی تغییرات رو توی خلق و خوی خودمون به وجود بیاریم. مثلا بیشتر عشق بورزیم، کمتر کینه از بقیه به دل بگیریم و محبت کردن رو یاد بگیریم. اینجوری نه تنها سبک زندگیمون تغییر میکنه و بهتر میشه بلکه از نظر بقیه هم دوست داشتنی تر شناخته میشیم.

*******************************

خلق و خوی آدمای دوست داشتنی مثل همه ی آدمای دیگه هست. یعنی اونا عصبانی میشن، ناراحت میشن، فریاد میزنن، حسودی میکنن، کینه میگرن و ...؛ اما اونا یاد گرفتن که برای اینکه زندگی شادی داشته باشن، باید خلق و خوی خودشون رو کم کم تغییر بدن و به سمت ویژگی های مثبت ببرن. اونا گرچه ویژگی های منفی هم دارن اما هر روز سعی میکنن که این ویژگی های منفی رو به حداقل خودش برسونن.

*******************************

اگه کسی رو دیدی که سعی کرد برات دوست داشتنی باشه و سعی کرد که حس خوبی بهت بده فکر نکن که دیگه میتونی هر جور با اون رفتار کنی. خلق و خویی که اون داره باعث میشه که همچین رفتار کنه و اگه روزی دید که تو داری از این کارش سوء استفاده میکنی ممکنه خلق و خوی خودش رو با تو تغییر بده. پس اگه نمیخوای این اتفاق بیفته، برای اینکه اون اینطوری باهات رفتارش ادامه پیدا کنه، براش ارزش قائل شو و همیشه ا*حترامش رو نگه دار.

******************************

گاهی به آدمای دوست داشتنی حسودیم میشه. آخه خلق و خوی اونا جوریه که هر کسی رو به سمت خودشون جذب میکنن و باعث میشن که پیش همه عزیز و دوست داشتنی بشن. با خودم میگم که مگه این آدما چه ویژگی ای دارن. خوبی که فکر میکنم میبینم که اونا هم میتونن خلق و خوی بد داشته باشن اما یه چیز دیگه رو انتخاب میکنن. همه چیز برمیگرده به انتخاب ما آدما! اونا انتخاب کردن که دوست داشتنی باشن و برای همین هم اینطوری هستن. کاش ما آدما هممون متوجه انتخاب هایی که میکنیم باشیم.

متن درباره نحوه دوست داشتنی شدن

یک فرمول مناسب برای دوست داشتنی شدن: سعی نکن دوست داشتنی باشی! تمام. بله درست شنیدید. اگه میخواید که دوست داشتنی باشید، اصلا براش سعی نکنید. البته منظور این نیست که خودتون رو ارتقا ندید بلکه منظور اینه که خودتون رو برای دوست داشتنی شدن عوض نکنید. هر کسی خودش باشه قشنگه و اینجوری محبوب همه میشه. اما اگه اون فرد خودش رو تغییر بده همه متوجه این موضوع میشن و به جای اینکه دوستش داشته باشن، ازش دور میشن. برای اینکه دوست داشتنی باشیم، ما باید ویژگی های بد خودمون رو بشناسیم و اونا رو تغییر بدیم و در نهایت ویژگی های خوب رو در خودمون ارتقاء ببخشیم تا بتونیم دوست داشتنی باشیم.

*******************************

آدمایی که دوست داشتنی هستن برای دوست داشته شدن تلاشی نمیکنن. اونا از با خودشون بودن لذت میبرن. آیا تو هم همینطور هستی؟ آیا از خودت لذت میبری؟ وقتی که خودت، خودت رو دوست نداری، چطور توقع داری که بقیه دوستت داشته باشن؟ آدما دوست داشتنی تلاش خاصی نمیکنن فقط بلد شدن که خودشون رو توی هر موقعیتی دوست داشته باشن؛ توجه کن هر موقعیتی! یعنی اونا زمانی هم که گند میزنن، باز هم خودشون رو دوست دارن.

*******************************

برای اینکه دوست داشتنی بشی، باید کلا بشی عروسک خیمه شب بازی که هر کسی هر طوریکه خواست با تو بازی کنه. وگرنه کلی آدم روی کره زمین هست که همه سلایق شون متفاوته. از نظر یکی ممکنه دوست داشتنی به نظر برسی و از نظر یک هم نفرت انگیز. آدمایی که تو تصور میکنی دوست داشتنی ان، شاید از نظر اشخاص دیگه ای نفرت انگیز به نظر برسن. پس سعی کن برای دوست داشتنی شدن بین کسایی باشی که از شخصیت و وجود تو لذت میبرن نه کسایی که به هیچ جوره آبشون با تو توی یک جوب نمیره.

*******************************

حتی پاک ترین آدما هم مثل پیامبرا و معصومین (ع) مخالف داشتن و از سمت بعضی ها دوست داشتنی نبودن، اون موقع تو میخوای که همه رو از خودت راضی نگه داری و همه تو رو دوست داشته باشن؟ باید بهت بگم که این امکان پذیر نیست. توی این دنیا آدم ممکنه که مخالفینی داشته باشه و بهترین کاری که میتونه در قبال این مخالفین انجام بده اینه که روی خودش رو از اونها برگردونه و به زندگی خودش مشغول بشه.

*******************************

یک فرمول طلایی برای دوست داشتنی شدن وجود داره و اون هم موقعیت شناسی هست. آدمای موقعیت شناس رو معمولا همه دوست دارن چون به موقع حرفی که باید بزنن رو میزنن یا عملی که باید انجام بدن رو انجام میدن. اگه دوست داری یک دوست داشتنی به تمام معنا بشی، سعی کن روی وقت شناسی خودت کار کنی و هر کاری رو در بهترین موقع خودش انجام بدی.


در ادامه حتما ببینید :

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته

جملات ناب و عاشقانه درباره دوست داشتن

جملات زیبا درمورد عشق واقعی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...