متن درباره آدم های لاشی

بعضی از آدم های لاشی و پست فطرت به گونه ای هستند که زندگی را به یک لجنزاری تبدیل کرده اند که دیگر نمی توان به ادامه زندگی با آن ها امیدی داشت. این آدم های سمی را باید برای همیشه از زندگی خود حذف کرد تا بتوان با حذف و از بین بردن این رابطه ها باری دیگر آرامش را به زندگی خود برگردانید.

متن واسه ادم لاشي

زمانه به طور کلی عوض شده. آدم ها این روزها خیلی لاشی شده اند. بوی لجن آن ها همه جا را پر کرده است. در لجنزار زندگی خیلی سخت می شود گل نیلوفری را در میان مردابی تماشا کرد. گول این آدم های لاشی را نباید خورد. آن ها با یک چشم به هم زدن خیلی زود عوض می شوند و زندگی شما را به تباهی می کشانند.

*******************************

آدم های لاشی هیچ گاه از این زندگی سیر نمی شوند. خیلی ساده شما را برای منفعت خود زیر پا می گذارند تا با بالا رفتن از سر و کول شما به قله های بالاتری برسند. آن ها کسانی اند که وقتی به مراتب بالایی از زندگی رسیدند؛ فراموش می کنند که با چه کسانی نشست و برخواست داشتند.

*******************************

آدم های لاشی فقط آن هایی که ادعایی دوستی داشتند ولی معنای دوستی را به گند کشیدند. با یک اسکناس پول کثیف، کثیفی و رذالت خودشان را نشان دادند. دل تنگ این آدم ها نباید شد. آن ها را باید برای همیشه در ذهن و فکر خود گور به گور کرد.

*******************************

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود که بی خود و بی جهت اسم بعضیا را گذاشتیم رفیق!!! رفیق مرام و معرفت دارد. اما شما چی؟ آدم های لاشی و منفعت طلب که فقط به فکر خودشان هستند و هیچ چیزی هم نمی تواند آن ها را از زندگی راضی کند.

متن در مورد ادم لاشي + عکس نوشته

این همه واحد در دانشگاه خواندیم و پاس کردیم. کاش دو واحد هم قواعد و احکام لاشی گری را می خواندیم تا زمانی که با رفیق های لاشی و پست فطرتی چون شما رو به رو شدیم؛ بتوانیم به خوبی از پس آن برآییم و بتوانیم چطور با شما برخورد کنیم.

*******************************

آدم های لاشی کسانی هستند که این همه خوبی به آن ها کردیم؛ هیچ ندیدند و پشت گوش انداختند. فقط منتظر یک تلنگر بودند تا با یک حرکت کوچک این گونه دمشان را روی شانه هایشان بگذارند و بروند برای همیشه. این درس زندگی نبود. لاشی صفت های پس فطرت این بود جواب آن همه خیر و خوبی که در حق شما کردیم؟!!!

*******************************

وقتی یک استخوان جلوی سگ می اندازی، دست کم صدایی از آن در می آید و تشکری از شما می کند. ولی شما آدم های لاشی فقط به فکر خودتان بودید و هستید. دوستی با شما بوی لجن می داد. ما را به خیر و شما را به سلامت.

*******************************

آی آدم های لاشی به خاطر داشته باشید که تقاص کارهای خود را می بینید. دنیا این جور نمی ماند. جواب لاشی گری خود را می بینید.

متن راجع به ادم لاشي

وقتی حرف از مرام و معرفت می شود و نگاهم به نگاه شما می افتد؛ ناخداگاه  نمی دانم چرا خندم می گیرد. نمی دانم درس مرام و معرفت را پیش چه کسی پاس کرده اید که همه چیز را برعکس به شما یاد داده اند.

*******************************

دوست دارم از تنهایی در خود غوطه ور شوم ولی لحظه ای خاطرات با شما آدم های لاشی را در زندگی خود مرور نکنم.

*******************************

آدم ها چوب انتخابشون را می خورند. انتخاب آدم های لاشی همچون شما که با وجود جوانی ناشی چون من در خامی و جوانی انجام گرفت؛ ناشیانه ترین انتخابی بود که لکه ننگ آن همیشه در زندگی من و اطرافیانم باقی خواهد ماند.

*******************************

یک بازی هم هست که به آن لاشی بازی می گویند. بعضیا در رده بندی آدم های لاشی باز در صدر آن قرار دارند و به یکه تازی خود روز به روز ادامه می دهند. داداش یواش تر برو.

*******************************

آن هایی که ناشیانه لاشی بازی می کنند و به همین ترتیب به زندگی ننگین خود ادامه می دهند. با این ها کاری نداشته باشید. این ها آدم به شو نیستند.

*******************************

نمی دانم چرا بعضی آدم های لاشی خیلی راحت خودشان را وارد زندگی یک دختر می کنند. او را وابسته خودش می کنند. وقتی که به هدف خود رسیدند. خیلی زود از زندگی او کنار می کشند و برای همیشه می روند. انگار نه انگار یک زمانی حسی میان آن ها بوده. این آدم های لاشی را باید آتیش زد و خاکسترش را هم دور ریخت. نمی دانم با خودشان چه فکری می کنند که شکستن دل آدم ها تاوان سختی دارد.

جملات کوتاه درباره ی آدم های لاشی

این آدم های لاشی امروز همان کسانی اند که یک روزی ادعای رفاقت و دوستی می کردند. به خودم قول داده ام که دیگر گول ظاهر آدم ها را نخورم.

*******************************

هزاران فرهنگ لغت را گشتم تا به طور دقیق و کامل معنای لاشی بودن را دریابیم ولی هیچ کسی اندازه تو و آدم هایی مثل شما به من به معنای واقعی کلمه لاشی بودن را یاد نداند. از پس شما بدی کرده اید و در دنیا پستی و کصافط راه انداخته اید که بوی لجنزار شما به همه جا کشیده شده است. خود واژه لاشی در فرهنگ لغت هم باید معنای واقعی کلمه را از روی شما تقلید کند.

*******************************

از بس شما دروغ گفته اید که گاهی اوقات به خودم هم شک می کنم که نکند واقعا من همان کسی هستم که شما آدم های لاشی دور و برم برای من ساخته اید!!!

*******************************

لاشی بودن خودت را نشان دادی حالا هری برو به سلامت. شکستن قلب یک دختر تاوان دارد فهمیدی آقاااا تاوااااان دارد. این که پا روی دل یک دختر می گذاری و با تحریک احساسات او مال و اموال او را صاحب می شوی و یک شبه می زنی به چاک و میری؛ زرنگی نیست. دقیقا عین لاشی بازیه که شما لایق این صفت هستید.

متن درباره ادم لاشي

هیچ گاه برای حذف آدم های سمی و لاشی در زندگیت احساس گناه و خجالت زدگی یا پشیمانی نکن. حتی هیچ فرقی نمی کند که این دسته از آدم های لاشی و پست فطرت جزء آشنایان، بستگان، یا حتی عشقت هم باشد. باید در نظر داشته باشی که تو مجبور نیستی برای کسی که سبب رنجش خاطر و احساس حقارت در تو می شود؛ جایی را در زندگیت باز کنی. هر چند که جدایی های تلخ و گزنده هستند. اما باید در نظر داشت که از دست دادن کسی که قدر تو را نمی داند و به تو احترام نمی گذارد؛ در حقیقت منفعت است نه خسارت. پس هرگز سعی نکن کسی را متوجه ارزشت کنی. اگر فردی قدر تو را نمی داند؛ این یعنی لیاقت تو را ندارد. پس به خودت احترام بگذار.

*******************************

به بعضی ها می گویند آدم های لاشی!!! تعجب می کنم که چرا اسم آدم را روی آن ها گذاشته اند. این ها حتی آدم ها نیستند. سگ شرفش به مراتب خیلی بالاتر از این آدم های پست فطرت است.

*******************************

هرگز فکر نمی کردم کسی که تا دیروز اسمش داخل گوشیم عشقم سیو شده بود؛ امروز انقد آدم پست و لاشی شده باشد که حتی حاضر نیستم که دیگر قیافه اش را هم ببینم. نمی دانم از کجا آمده اند و چه کسی آن را تریبت کرده است که این گونه حرمت این همه سال را زیر پا می گذارند و شروع به فحاشی می کنند. آهای آدم های لاشی و پست فطرت یا شما معنای عشق و عاشق را نفهمیده اید و یا این که این جا را با طویله خود اشتباه گرفته اید.

*******************************

آدم ها را باید فقط در حد سلام و احوالپرسی و یا کمی حال و احوال شناخت. هر چقدر شناختت نسبت به آدم ها طولانی تر می شود؛ بیشتر به نحس بودن آن ها پی می بری. یک آدم لاشی همان روز اول خود را لاشی جا نمی زند. همه آدم ها اوایل ارتباطشان آدم های مهربون و قابل اعتمادی هستند. کافیست وارد کنه آدم ها بشوی؛ آن جاست که وارد لجنزاری شده اید که آن ها غرق در آن شده اند و شما را هم با خود به تالاب نامردی شان می کشانند. با احتیاط از کنار این آدم های لاشی عبور کنید.

متن و عکس پروفایل در مورد آدم لاشی

آره سرشت شما با آدم های لاشی عجین شده است. همان آدم هایی که تا یک دختر ساده و دل پاک را می بینند؛ سعی بر تیغ زدن و شکستن دل آن می زنند. طوری با دل یک دختر جوان بازی می کنند که آن ها برای همیشه از ساده لوحی خود و احساس حماقت و جوانی خود پشیمان و نادم گردند.

*******************************

از وقتی با آدم های لاشی مثل شما در زندگی خود برخورد داشته ام؛ به دل خودم صابون زده ام که مِن بعد بایستی با هر کسی درست مثل خودش برخورد کنم. لاشی نبودم ولی لاشی شدن را از شما یاد گرفتم تا خیال نکنید که با آدم های ساده لوحی طرف هستید و می توانید ما را هم مثل بقیه فریب بدهید.

*******************************

دنیای امروز دنیای نامردی شده ک آدم هایی همچون شما راست راست در هر کوی و برزنی می چرخید و همه را به کام دل خود با زبان چرب و نرم خود فریب می دهید و خیال می کنید که همه عین همان کسانی اند که شما آن ها را فریب داده اید. نه داداش درسته دنیا نامرد شده ولی همین نامردیش هم سراغ شما را خواهد گرفت.

*******************************

خود شیطان از اعمال پست و لاشی گری های شما به شرم آمده است. بابا شما دیگر چه آدم هایی هستید. حرمت هر آدمی را به معنای واقعی کلمه آدم شکسته اید. شما را نه آدم های لاشی، بلکه باید آشغال های لاشی نام نهاد.

متن با عکس درباره آدم لاشی

ملتمسانه و از ته دل یک خواهشی از شما دارم: کمتر لاشی باشید. بگذارید زندگی بر مدار عادی خود در جریان باشد. کسی را نیازارید. دل کسی را نشکنید. ادعای زرنگی و خود بزرگ بینی نداشته باشید. عادی باشید ولی هیچ گاه لاشی و پست فطرت نباشید.

*******************************

بزرگترین موفقیت در زندگی کنار زدن آدم های لاشی در زندگی است. با حذف کردن آن ها آرامش را به زندگی خود ببخشید.

*******************************

واقعا نمی دونم که به شما آدم های لاشی چه چیزی بگویم؟!!! شما همان کسانی هستید که اگر مسابقات پرتاب خنجر از پشت هم جزء رشته های ورزشی بود؛ به طور قطع به یقین شما در سطح بین المللی برای کشور کلی افتخار آمیزی می کردید. این رسم زندگی نیست که شما آدم های نمک نشناس را جزء آدم حساب کنند.

*******************************

ای کاش به جای باشگاه «پرورش اندام» باشگاهی هم به نام «پرورش افکار» داشتیم تا به برخی از آدم ها افکار و اندیشه های درست و شیوه صحیح زندگی را یاد دهیم. مشکل ما اندام های نحیف و ضعیف نیست؛ بلکه مشکل ما افکار نحس و شوم نهفته در دل ماست. پس باید به زیبایی افکار خود به جای زیبایی اندام خود ارج نهیم.

*******************************

از وقتی که شما پا روی زندگی من گذاشته اید؛ دیگر به بردها و موفقیت هایی که من خودم به دست می آورند؛ خوشحال نمی شوم؛ دوست دارم باختن و زمین کوبیدن شما را هم تماشا کنم. شمایی که با ورودتان به زندگی من آتیش به جان من زده اید.

*******************************

خسته شدم از آدم هایی که همیشه موقع رفتن می گویند: تو خیلی خوبی!!! من لیاقت تو را ندارم!! بی لیاقت عزیز لطفا مِن بعد برای رفتن های خود یک ذره خلاقیت هم خرج کنید؛ بد نیست. شما مثل همان آدم های لاشی و بی لیاقتی می مانید که برای رفتن خود دست به هر حرف و حدیثی می زنید.

*******************************

شاید هم مشکل از ما بوده و هست که ما خودمان به شما آدم های لاشی یاد دادیم که چطور و به چه سبکی ما را زجر بدهید. وگرنه شما که شیوه ورود به زندگی و زجر دادن ما را که بلد نبودید.

*******************************

در زندگی یاد گرفتم که نباید به تعریف هایی که بقیه از من کردند، توجهی کنم. تعریف هایی که یک سری آدم لاشی فقط و فقط بر حسب نیاز خود و برای خام کردن ما رو به تعریف کردن از ما می کنند. درست عقیده بعضی از آدم ها بر حسب عُقده شان شکل می گیرد.

متن براي ادم هاي لاشي

از بس آدم های لاشی و بی لیاقتی شده اید که حتی سکوت شما هم صدای دروغ می دهد. بس کنید دیگر حتی طاقت دیدار شما را هم ندارم.

*******************************

طوری شما وارد زندگی ما شده اید و با لاشی گری های خود به گونه ای با ما رفتار کرده اید که دیگر از اینکه حتی ما نگرانتان هم شویم؛ احساس تأسف و پشیمانی می کنیم.

*******************************

بعضی آدم ها درست با یک لحظه و با یک حرکت و یا یک حرف خودشان را برای همیشه طوری از چشمت می اندازند که دیگر حتی یادشان هم شما را خوشایند نمی سازد. آی آدم های لاشی فقط پاهایتان را از زندگی ما بردارید و بروید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن های زیبا درباره نمک نشناسی آدمها

متن های سنگین درباره فروختن رفیق

جملات انگلیسی در مورد خیانت به همراه ترجمه فارسی

مجموعه متن زیبا درمورد ذات خراب

کوبنده ترین جملات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی


3 نظر

  1. لاشیلاشیsays:

    بیچاره دل پری داشت!

  2. لاشی۲لاشی۲says:

    کی خانم رو کر ده پ ولشو نداده؟

  3. لاشی۲لاشی۲says:

    کی کرد تش پولشو نداده فشاری شده بیاد پولشو بده