همه چیز درباره تعبیر خواب گوشی موبایل

همه آنچه که قرار است درباره تعبیر خواب گوشی موبایل بدانید
آیا می دانید دیدن موبایل در خواب نشانه چیست؟ بسیاری روانشناسان و خواب‌گزاران غربی درباره تعبیر خواب گوشی موبایل براین باور هستند از آنجایی که موبایل یکی از لوازم های بسیار شخصی برای صاحب خود محسوب می شود در نتیجه دیدن آن در خواب صرفه نظر از نوع، برند و اندازه آن به ضمیرناخودآگاه همان شخص بازمی گردد.

 آنچه که حقیقت دارد این است که خواب گذاران کهن، واژه نامه هایی درباره چنین خوابی ارائه نداده اند. علت اصلی آن هم این است که در آن زمان ها که واژه نامه هایی درباره تعبیر و تحلیل خواب ها به نگارش در آمد به هیچ عنوان چیزی به نام گوشی موبایل و یا حتی اجسامی مشابه آن ها وجود نداشت.

به عبارتی ساده تر در آن زمان ها هنوز این وسیله و نمونه های آن اختراع نشده بود. با تمامی این تفاسیر معبران غربی و یا حتی تفسیرگران امروزی برای تحلیل و تعبیر رؤیاهای مربوط به گوشی موبایل، به تعابیر خواب مربوط به تلفن و سایر تعابیر مرتبط با آن مراجعه کرده اند.

ما هم در این بحث خود تصمیم گرفتیم تا با شما درباره چنین خوابی با تمامی جزئیات صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین­باره ما را تا اتمام شدن مطلب همراهی کنید.

تعبیر خواب گوشی موبایل چیست؟

برخی معبران درباره تعبیر خواب گوشی موبایل بر این باور هستند که در خواب خود بینید که گوشی موبایلتان زنگ بخورد تعبیرش آن است که هدفی جدید در زندگی تان به وجود می آید که بایستی مهارت هایتان را برای پیشبرد آن تقویت کنید.

بسیاری روانشناسان غربی همچون زیگموند فروید نیز درباره تعبیر چنین خوابی براین باور هستند گوشی موبایل یک وسیله ارتباطی است که به کمک آن می توان از اوضاع احوالات اطرافیان خود باخبر شد لذا دیدن این وسیله در خواب بر پذیرش مهارت های جدید و تحرک و پویایی شخص خواب بین دلالت دارد.

تعبیر خواب گوشی سامسونگ چیست؟

زیگموند فروید می گوید اگر در خواب دیدید که گوشی موبایل سامسونگ در دست دارید و شخصی ناآشنا با شما تماس گرفت تعبیر چنین خوابی به پیام و نشانه هایی دلالت دارد که از جانب روحتان شما را آگاه می سازد.

به تعبیر چنین خوابی احتمال دارد شما در موقعیت جدیدی از زندگی قرار گیرید که با افراد جدید و ناآشنایی به معاشرت تازه ای بپردازید. زیگموند فروید می گوید دیدن خواب گوشی سامسونگ و صحبت کردن با کسی می تواند به شیوه جدیدی از راهنمایی تلقی گردد که در آن عملکرد شما از زندگیتان را نشان می دهد.

تعبیر خواب خریدن گوشی اپل

بسیاری خواب گزاران غربی و شرقی درباره خریدن گوشی اپل در خواب چنین تعبیر کرده اند. خریدن گوشی اپل در خواب به معنای تازه کردن دیدار شخص خواب بین با دوستان و اقوام است. اگر شما در خواب بینید که در جلوی مغازه موبایل فروشی قرار دارید و یک عدد موبایل اپل توجهتان را به خود جلب نموده نشانه آن است که در میان سایر اقوام و فامیل، عزیزی که مدت ها است او را ملاقات نکرده اید به دیدارتان خواهد آمد.

لیلا برایت درباره چنین خوابی می گوید خرید گوشی اپل در خواب به معنای دیدار با مسافری است که مدت های زیادی است که انتظارش را می کشید.

تعبیر خواب هدیه دادن گوشی لمسی

آنلی بیتون هدیه دادن گوشی لمسی در خواب را بر پنج وجه تعبیر می کند. اول خبرهای خوش/ دوم برقرار رابطه با بیگانگان/ سوم تولد فرزند/ چهارم ازدواج و شروع یک رابطه جدید/ پنجم به ارث رسیدن مال و مکنت فراوان.

علی مدنی می گوید اگر شخصی در خواب بیند که به یکی از نزدیکان خود گوشی لمسی هدیه داده است تعبیرش پایدار بودن عمق رابطه است. چنانچه شخص خواب بین، هدیه مورد نظر را به عشق خود دهد معنی اش آن خواهد بود که بر پایداری و دوام رابطه آن ها افزوده شده و در نهایت بر ازدواج و وصلتی عاشقانه می انجامد. اما اگر هدیه از جانب بیننده خواب به دوست یا شریک کاری داده شود معنی اش آن خواهد بود که بر سر یک معامله پرسود، قرارداد رضایت بخشی میان هردو بسته خواهد شد.

تعبیر خواب صحبت کردن با گوشی موبایل

شیخ طوسی می گوید در هر شرایطی صحبت کردن با گوشی موبایل به حالات و موقعیت شخص خواب بین بستگی دارد. اگر کسی در خواب خود بیند که با معشوق یا یکی از عزیزان خود در حال صحبت کردن با گوشی موبایل است اگر در حین صحبت کردن احساس خوشحالی و شادمانی در شخص خواب بین به وجود آمد به گونه ای که لبخند بر لب های وی محو نشد تعبیرش آن خواهد بود که در آینده ای نزدیک خبرهای غیرمنتظره خوشحال کننده ای خواهد شنید.

این خبرها می توانند به نوعی زندگی شخص خواب بین را دگرگون سازند. اما چنانچه در حین صحبت کردن، حالات غمگین و ناراحت کننده ای در بیننده خواب ایجاد شود به نوعی که مدت هایی پس از بیدار شدن هم در همان حس و حالات باقی بماند به این موضوع اشاره دارد در موقعیتی غم انگیز و تلخ خواهد گرفت.

تعبیر خواب گوشی موبایل شکسته به روایت منوچهر تهرانی

منوچهر تهرانی تلفن همراه را بر عمیق بودن رابطه میان شخص خواب بین و بستگانش تعبیر می کند. چنانچه شخصی خواب بیند که گوشی موبایل به دست دارد و به ناگاه بر زمین افتد و شکسته شود نشانه آن خواهد بود که رابطه عاطفی میان شخص خواب بین و یکی از بستگانش شکسته خواهد شد.

به تعبیر دیگری از ایشان اگر خواب بینید که گوشی موبایل شکسته و خراب در دست دارید به گونه ای که امکان صحبت کردن با آن وجود ندارد معنی اش آن است که از آزردگی خاطر میان دوستی و الفت بیننده خواب و یکی از عزیزانش به وجود می آید.

تعبیر خواب گوشی موبایل شکسته به روایت آنلی بیتون

آنلی بیتون گوشی موبایل شکسته در خواب را بر سرگردانی و حیران ماندن شخص خواب بین در اهداف خود تعبیر می کند. اگر در خواب دیدید که گوشی موبایل شکسته در دست دارید نشانه آن است که در به انجام رساندن اهدافتان


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب گوشی پیدا کردم چیست

تعبیر خواب دزدیدن گوشی موبایل

تعبیر خواب گوشی موبایل شکسته

تعبیر خواب موبایل هدیه گرفتن


24 نظر

  1. مرتضیمرتضیsays:

    سلام من بعد از نماز صبح خواب دیدم که بابام میخواد یه گوشی j1 سامسونگ بخره بعد دادشم گفت این گوشی بدرد نمیخوره گوشی بهتری برو بخر تعبیرش چی میشه

  2. محمد مهدی موسویمحمد مهدی موسویsays:

    سلام من یه خوابی دیدم که خیلی کنکاوم لطفا جوابشو بدید‌. من خواب دیدم که تو کوچه شب بود یه نفری هم بود کنارم نمیشناختمش بعد نمیدونم چی شد یه گوشی هواوی دزدیدم و یه طاووس اون گوشی رو به مامانم دادم اون طاووس هم به دختر همسایمون البتع من اصلا هم دختر همسایمون رو دوست ندارم ولی تو خواب بهش طاووس دادم

  3. پردیس کاوسیپردیس کاوسیsays:

    سلام ، ممنونم. ولی چه طور انتظار دارید بنویسید «نظر زیگموند فروید در مورد گوشی سامسونگ» و انتظار داشته باشید مردم باور کنند ؟ واقعا از نظر خودتان به سخره گرفتن عقل خوانندگان نیست ؟ مول این که بنویسید نظر دانیال نبی در مورد اینترنت. من واقعا احساس بدی داشتم.

  4. مسعودمسعودsays:

    سلام. من خواب دیدم که گوشی اپل دارم فکر کنم که رنگش هم سیلور یا طوسی اینطورا بود، ذوق داشتم و خوشحال بودم و احساس خفن بودن و باکلاس بودن داشتم تعبیر چیست؟

  5. مسعودمسعودsays:

    سلام. من خواب دیدم که گوشی اپل دارم فکر کنم که رنگش هم سیلور یا طوسی اینطورا بود، ذوق داشتم و خوشحال بودم و احساس خفن بودن و باکلاس بودن داشتم تعبیر چیست؟

  6. علیزضا رضائیعلیزضا رضائیsays:

    سلام من خواب دیدم گوشیم توسط یکی از دوستام که اصلا هک بلد نیست هک شده تعبیرش چی میشه. بعدی یه چیز هم موند بگم امروزه با یکی از دوستام که هک تا حدودی بلده دعوام شده

  7. فرزانهفرزانهsays:

    من خواب دیدم که تلفن همراه شکسته ای پیدا کردم ک صاحبش را قبلا دیده بودم و گوشی کوچک پر از عکس بود ومی خواستم ب او برگردانم😐از سطل زباله اونو در اوردم

  8. مارتینمارتینsays:

    من خواب دیدم بابام داره گوشی شیاومی ردمی ۸ منو چک می کنه که تو واقعیت هم همین گوشی دارم با قاب قرمز که توی خواب هم یه قاب قرمز داشت

  9. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب دیدم که گوشی سانسونگم هک شده و همه چیزش داره خود به خود پاک میشه مثل مومو لطفا کمکم کنید.

  10. سهیل kingسهیل kingsays:

    من هرروز خواب میبینم که دارم با گوشی موبایلم بازی فری فایر بازی میکنم تعبیرش چیست؟؟

  11. محمد حسنمحمد حسنsays:

    من هم خواب دیدم گوشی شیائومی نوت ۹ داداشم شکسته این چه معنایی داره؟

  12. امین علی زادهامین علی زادهsays:

    سلام من خواب دیدم که به 4 سال بعد رفتم بعد ما تو حیاط بزگمون چند تا نهال داریم بعد در خواب دیدم که فقط دوتا از درختا بزرگ شده بودن و بقیه بریده شده بودن بعد پسر عمم اومد دنبالم پسر عمم انگار میدونست از چهار سال پیش اومدم و پسر عمم که اسمش ماهان بود گفت دستتو بکن تو جیبت بعد دیدم یه گوشی که دایره ای بود بعد نه تا دوربین داشت بعد من زوق زده شده بودم و یه عکس از اطراف گرفتم بعد دیگه چیزی یادم نمیاد

  13. ستاره توحیدیستاره توحیدیsays:

    سلام خواب دیدم به یک نفر زنگ زدم با موبایل اصلا زنگ نمی خورد می خواستم تعبیرش بدونم

  14. NeginNeginsays:

    من خاب دیدم ک از خونه میرم بیرون و موقع برگرشتن با یکی ک نمیشناسم مواجه میشم و اون گوشی ای رو بم میده ک من اون گوشی رو میشناختم و صاحب اون گوشی رو میدونستم کیه گوشی رو ازش میگیرم و خیلی زود ب خونه میام رمز گوشی رو باز میکنم و بلافاصه توی واتساپ میرم و با یکی ب جای صاحب گوشی چت میکنم و چت هارو میخونم و بدش ب صاحب گوشی زنگ میزنم ک بیاد گوشی رو ازم بگیره و اون میخنده ولی من خیلی ناراحت هستم وقتی از خاب بیدار میشم همون حس ط خاب رو داشتم و تا نیم ساعت همون جوری ک تو خاب بودم بودم .

  15. AylinAylinsays:

    باسلام من دیشب خواب دیدم که خودم و زن داداشم داریم با هم حرف می‌زنیم بعد که که کوشیشو بهش میدم می بینم از وسط به دو نیم شده ، گوشی خودمم که بر میدارم بازم اون از وسط نصف شده تعبیرش چیست،؟

  16. AylinAylinsays:

    ولی با اینکه از وسط نصف شده بازم یه ذره از صفحش نمایش داده میشه ولی نصف صفحش نیمه سوز ه

  17. KYKYsays:

    من خواب دیدم که گوشیم که سامسونگه شکسته و از وسط نصف شده😐میتونم بپرسم تعبیرش چی میشه؟؟ ممنون میشم جواب بدین🙏🏻🙏🏻❤❤

  18. KYKYsays:

    من خواب دیدم که گوشیم که سامسونگه شکسته و از وسط نصف شده😐و دارم براش گریه میکنم!! ممنون میشم جواب بدین🙏🏻🙏🏻❤❤

  19. لیلیلیلیsays:

    باسلام سایت خوب شما قبلن نه تنها پاسخ کاربران رو میداد بلکه بنا بر قول شما ما تا اندازه ایی منتظر پیشگویی در تعبیر خوابهامونم بودیم ولی الان میبینم حتی پاسخی برای تعبیر خواب ها داده نشده

  20. AVAVsays:

    من خواب دیدم یکی به گوشی خواهرم زنگ زده و میگه چون اینکارو کردی گوشیتو هک میکنم گفتم بفرما هک کن رفت توی پرده سبز به زبون جاوا داشت مینوشت خواموش رو با صدا کم کن زدم یارو هک شد😅اگه صدا زیاد. کنو میزدم اطلاعات توی یع پوشع میومد چه ربطی به اینا داشت

  21. avaavasays:

    سلام ، من خواب دیدم که یکی از فامیل نام گوشیم رو گرفت و هم کرد ، میدونید تعبیرش چیه من هر چی تو اینترنت سرچ کردم چیزی در مورد هم شدن گوشی پیدا نکردم لطفاً بهم بگید

  22. avaavasays:

    سلام ، من خواب دیدم که یکی از فامیل هام گوشیم رو گرفت و هک کرد ، میدونید تعبیرش چیه ؟

  23. اسرایتاسرایتsays:

    دیوانه ها اینجا نظر بنویسین۲

  24. RRRRRRsays:

    سلام من خواب دیدم که مامانم گوشی خریده وگوشیه قبلیشو به من داده ولی من گوشی جدید میخوام تعبیرش چیه؟