تعبیر خواب قاب عکس مرده (2)

میتوان گفت که قاب عکس در واقع تعبیری به جز اینکه چیزی برای شما عزیز است ندارد. لحظاتی چند فکر کنید، شما عکسی را درون قاب عکس قرار می دهید که میخواهید برای همیشه به یاد بسپارید. آنچه که باید بدانید این است که قاب عکس در واقع برای شما عزیز و ماندگار است. 

این در حالی است که چیزی که شما در قاب نگه میدارید هم برای شما زیبا خواهد بود. حال اگر شما عکس مرده ای را در قاب بگذارید و خواب ببینی که این عکس درون قاب است، نشان دهنده این است که شما هنوز از نظر احساسی به وی وابستگی دارید. البته گفته می شود که تعبیر خواب قاب عکس مرده اگر مرده لبخند به لب داشته باشد نشانی از خوشی است و اینکه او در جایگاهی عالی قرار دارد.

تعبیر خواب عکس گرفتن و یا عکسای با مرده چیه؟اگر کسی در خواب با مرده ای عکس بگیرد علت بر اینکه بزودی به کاری بزرگ و یا پست و مقامی منصوب شود ادوراد عکس دریافت با مرده در خواب را انگیزه بر شغل و یا مقام دولتی میداند.

اگر ببیند در خانه ی او دوربینی برای عکس دریافت بود بی مشقت و دردسر مال به دست آورد اگر ببینید روی خاک نشسته و مشغول به عکس اخذ می باشد دلیل بر اینکه مال خویش را خرج کند اگر ببیند.

جابر مغربی در این مورد می گوید کشیدن نقاشی یا چهره ی مرده که در اینجا قصد همان عکس اخذ است انگیزه بر اینکه با مردی رباخوار برادر شود و با مفسد هم گفتگو گردد و از صحبت با وی ملامت و اتهام و فساد در آیین او حاصل شود.

اگر کسی خواب ببینید در کناره دختران و یا زنانی که از پیش میداند اینها مرده اند در حال عکس دریافت باشد درمانده و فرومایه شود اگر ببیند با زن و فرزند خویش که مرده اند عکس میگیرد تعبیر این است که خوشبختی دنیایی یابد اگر ببیند بر روی خر و یا اسب عکس گرفت دلیل بر تنگدستی و درازی عمر بود اگر ببینید در اسمان بود و بد است به اخص در کارهای دینی.

تعبیر خواب عکس مرده

تعبیر خواب عکس گرفتن با موبایل : اگر ببینید که مرده ای از خویش عکس میگیرد (در دنیای امروزی منظور همان سلفی است) علت بر اینکه به مادیات گیتی دلبستگی پیدا میکند.

تعبیر خواب عکس دریافت با کسان نامی : اگر ببیند با فرد مشهوری مثلا بازیگر فوتبالیست ...در حال عکس دریافت است انگیزه بر اینکه به واسطه رابطه به یک پست گمارده میشود.

یکی از کاربران نیز در این تقدیر سوالی را مطرح کرده بودند با سوژه تعبیر خواب عکس عروسی اخذ چیه ؟دقت داشته باشید اگر چنین رویایی را ببینید انگیزه بر اینکه یگانه از دوستان و یا آشنایان خود را بدلیل بیماری و مرض از دست دهد.

خواب دیدم به همراه یگانه از رفقا به انجمن عروسی دعوت شده بودیم و کل جمع بودیم سپس گوشی خودم را درآورد و از رقاصی و جمعی که در آن محل حضور داشتند عکس های پی متعاقب میگرفتم  آیا این خواب حائز تعبیر است؟

پاسخ : عروس و عروسی همش نشان ی اجل جدایی دشواری ها و مرض بوده است حال عکس اخذ از این مناظر نیز دلیل بر همان معنی و تعبیر دارد.

البته دقت داشته باشید خیلی از تعابیری که جدیدا در دنیای معاصر و نسل اخیر بدست کاربران سرچ می شود دارای معنای و تعابیری از طرف معبرانی بزرگ همچون ابن سیرین و یا جابر مغربی نیستند مثلا همین عکسهای سلفی دریافت با موبایل های هوشمند و خواب هایی مثل این را دیگر معبران امروزین بر پای بست، تحلیل های دقیق طبق نوشته دیگران معنی کرده اند.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب قاب عکس

تعبیر خواب عکس معشوق | توپ تاپ

تعبیر خواب عکس مرده در خواب


12 نظر

  1. ShShsays:

    سلام خسته نباشید، من خواب دیدم دوست پسر سابقم یه عکس برام فرستاد تو گوشی،، تو اون عکس خودشو برادرش بودن با سه تا پیرمرد که هر سه تا فوت شدن،،یکیشون پدربزرگشون بود، یکیشون دایی پدرشون، یکی دیگه هم همسایه ی ما بود که چند روز پیش فوت شد، پُشتشونم یه پنجره بزرگ بود، تعبیرشو میگید لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است وبیانگر درگیری ذهنی است

  2. ناز نازناز نازsays:

    من چند روز پیش زن داییم فوت کرده و دیشب خیلی ناراحت بودم تا صبح نخوابیدم ساعت ۸ صبح که خوابیدم خواب دیدم که یه آلبوم عکس آوردیم و صفحه ی اول عکس زن داییم بود و صفحه ی دوم عکس های مامانم خیلی نگرانم میشه بگید تعبیر خوابم چیه؟؟

  3. آذر امجدیآذر امجدیsays:

    سلام دوستم داداشش فوت کرده وچند عکس دارد که خواهراش بهش فروختن .خواب دیده یکی از اون عکسها یک گوشه اش پاره شده و سوراخ وخواهراش میگن باید عکسها رو بهمون پس بدی

  4. قنبرعلی فلاحقنبرعلی فلاحsays:

    من خواب دیدم پدرم که فوت کرده قاب عکسی دردست دارد که درآن عکسی ازخودش و من درکنارهم بوده به طرف من می آید وگریه میکند لطفا تعبیرخواب من رابفرمایید

  5. بارانبارانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم دارم عکس بچگی نامزدم با پدرشون ک فوت شدن رومیبینم و در واقعیت من هیچ چیزی از پدرشون نمیدونم و قبل از مرگ هم ندیدمشون. ممنون میشم راهنمایی کنید.

  6. سجادسجادsays:

    با سلام به نظر میرسه خیلی از خوابها تعبیری ندارن و ناشی از افکار و عوامل مختلفی می باشد

  7. ریحانریحانsays:

    سلام وقت بخیر من پدرم هفت هشت ماه پیش فوت کردن توی خواب دیدم که دوستم عکسایی که باهم یک مدت پیش گرفتیم رو توی گوشی نشونم میده بالاعکس یک صخره بود پشت آبشار پدرم اونجا نشسته بود و ژست همیشگیشو گرفته بود (درصورتی که عکس ها بعد از فوت پدرم گرفته شده بود) اگه میشه تعبیر کنید🌸

  8. سعیده موسویسعیده موسویsays:

    با سلام در خواب دیدم که عکسهای برادرم که فوت شده در آسمان است و دارند عکس هایش را در آسمان میچسبانند.تعبیرش چیست

  9. سارا امیریسارا امیریsays:

    سلام امشب من خواب دیدم توی یه روستا دارم با دوست پسرم چت میکنم بعدش سوار یک ماشین شدم رفتم طرف یه خونه عکس یه پسر زده بودن که مرده بود تعبیرش چیه؟

  10. matinmatinsays:

    سلام خسته نباشید من پدر و پدر بزرگم فوت شده و چند وقت پیش خواب دیدم که بین قاب عکس پدر و پدربزرگم یک قاب عکس سیاه هستش ولی عکسی توش نبود میخواستم ببینم تعبیری داره؟ اگرم داره تعبیرش چیه ممنون میم اگه بگید

  11. . هه. ههsays:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز من دو ماهی است ک پدرم را از دست داده ام من دیشی خواب دیده ام ک عمه ام قابی را تهیه کرده ک اصلا وجود خارجی نداره ولی خیلی شیک بود عکس های پدرم در ان قاب چوبی قشنگ بود ممنون میشم بهم بگیدتعبیرش چیه

  12. منممنمsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم که پدرم که دو سالی هست به رحمت خدا رفتن عکسشون با مادربزرگم که ایشون هم فوت شدن صفحه اول یک قران قدیمی بود البته عکس پدرم مال وقتی که جوان بودن بود سرحال بودن ایا تعبیری منم