آموزش نقاشی آسان کرگدن برای کودکان

کرگدن یا هیپوپتاموس یک پستاندار بزرگ آفریقایی است. کلمه hippopotamus به معنای اسب رودخانه مب باشد. کرگدن ها در گروه های بزرگی زندگی می کنند. آنها گوشتخوار نیستند و فقط از علف ها تغذیه می نمایند.

کرگدن‌ها ساکن مناطق گرمسیری هستند. این حیوانات به خاطر نیاز آبی بیشتر همیشه در نزدیکی آب‌ می باشند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک کرگدن را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن کرگدن برای کودکان:

آموزش نقاشی کرگدن مرحله اول

1- با استفاده از چندین خط خمیده شروع به محصور کردن یک شکل گرد نامنظم کنید. توجه کنید که شکل از دو قسمت تشکیل شده باشد. قسمت پایین آن بزرگتر از قسمت بالایی است. این شکل سر کرگدن را نشان می دهد.

آموزش نقاشی کرگدن مرحله دوم

2- در این مرحله، بینی و پوزه را بکشید. ابتدای پوزه را با استفاده از یک خط خمیده بلند بکشید. با استفاده از یک خط M شکل گرد، قسمت بالای بینی را نقاشی کنید.

آموزش نقاشی کودکانه کرگدن مرحله سوم

3- اکنون فک پایین را بکشید. از یک خط خمیده برای اتصال پوزه فوقانی به قسمت داخلی سر استفاده کنید. سپس یک خط خمیده دیگر را از لبه پوزه به سمت قسمت فک بکشید و قسمت داخلی دهان را نقاشی کنید.

آموزش نقاشی کرگدن مرحله چهارم

4- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر تصویر پاک کنید.

روش کشیدن نقاشی کرگدن مرحله پنجم

5- یک خط به شکل (C) را در گوشه فک بکشید که گونه کرگدن را نشان می دهد. با استفاده از یک خط منحنی کوتاه، این کار را به قسمت بالای پوزه وصل کنید. بالاتر از پوزه، دو چشم بکشید. برای هر چشم، سه بیضی یکی در داخل دیگری را بکشید. بین دو بیضی کوچکتر را سایه بزنید تا مردمک تشکیل شود. بالاتر از هر چشم، با استفاده از دو خط کوتاه، یک شکل منحنی را محصور کنید.

نقاشی کرگدن برای بچه ها مرحله ششم

6- برای محصور کردن گوش ها در هر طرف سر کرگدن از خطوط C شکل استفاده کنید. سپس با استفاده از خطوط خمیده، قسمت داخلی هر گوش را بکشید.

آموزش نقاشی کرگدن مرحله هفتم

7- با استفاده از دو خط منحنی بلند و طولانی، بدن کرگدن را رسم کنید. یک جفت خط منحنی از پشت سر آن بکشید که قسمت پشت کرگدن را نشان می دهد. شکل دم را با استفاده از دو خط منحنی محصور کنید تا در انتها در یک نقطه گرد قرار بگیرند.

نقاشی کرگدن برای بچه ها مرحله هشتم

8- پاهای کرگدن را بکشید و در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. برای هر پا، دو خط منحنی موازی را به سمت پایین از بدن بکشید. توجه کنید که خطوط کمی منحرف شوند. خطوط را در پایین با استفاده از یک خط منحنی وصل کنید. سپس یک خط گرد (M) شکل را در قسمت جلویی هر پا بکشید. انگشتان پا را نشان می دهد. در آخر، یک خط منحنی زیر سر بکشید تا جزئیات گردن را مشخص کنید.

نقاشی آسان کرگدن مرحله نهم

9- صورت کرگدن را کامل کنید. دو بیضی بزرگ را در نوک پوزه بکشید. اینها بینی را نشان می دهد. یک خط منحنی را از طریق هر سوراخ بینی بکشید تا جلوه ای سه بعدی به آن داده شود. سپس یک خط خمیده را به سمت پایین بینی بکشید. از خطوط منحنی برای محصور کردن دندانهای کرگدن استفاده کنید. یک خط منحنی دیگر را در کنار هر کدام بکشید تا آنها سه بعدی شود. در آخر از خطوط خمیده داخل دهان استفاده کنید تا زبان مشخص شود.

رنگ آمیزی نقاشی کرگدن

    نقاشی خود را رنگ کنید. در طبیعت، کرگدن ها خاکستری یا قهوه ای با لکه های صورتی ظاهر می شوند. اما در کارتون ها اغلب به رنگ بنفش هستند.


    سایر مطالب پیشنهادی و آسان :

    آموزش نقاشی بچه گربه برای کودکان

    آموزش نقاشی آسان نهنگ برای کودکان

    آموزش نقاشی آسان الاغ برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...