آموزش نقاشی آسان تمساح برای کودکان

تمساح ها خزندگان بزرگ آبی هستند. دو گونه تمساح وجود دارد که بومی آمریکای شمالی و چین هستند. تمساح ها گوشتخوار می باشند و اغلب در رودخانه ها و نهرها زندگی می کنند. رنگ تیره آنها کمک می کند تا در آب های گل آلود پنهان شوند. تمساح ها می توانند فریاد بزنند و حتی غرش کنند.

تمساح ها نیز والدین خوبی هستند. آنها لانه می سازند و تا 60 تخم می گذارند. مادر تمساح ها، تا زمان بزرگ شدن از آنها مراقبت خواهد کرد.

 تمساح ها و کروکودیل ها بسیار شبیه به هم هستند. برای جدا کردن این حیوانات به پوزه آنها دقت کنید. تمساح ها دارای پوزه های U شکل هستند. در حالیکه کروکودیل ها دارای پوزه های باریک  Vشکل می باشند. همچنین ، تمام دندانهای پایین تمساح هنگام بسته شدن دهانش پنهان می شوند. اما بسیاری از دندانهای پایین کروکودیل قابل مشاهده هستند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک تمساح را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن تمساح:

آموزش نقاشی تمساح مرحله اول

1- با کشیدن دو بیضی که روی هم قرار دارند شروع کنید. یکی از بیضی ها کوچکتر از دیگری است. این قسمت ها سر و بدن تمساح را تشکیل می دهند.

آموزش نقاشی تمساح مرحله دوم

2- بیضی ها را در پایین با استفاده از یک خط منحنی به هم وصل کنید. برای گردن تمساح در قسمت بالای سر در بیضی کوچکتر از یک سری خطوط منحنی کوتاه استفاده کنید. به منحنی های بزرگتر که لبه های چشم تمساح را تشکیل می دهند توجه کنید.

آموزش نقاشی تمساح مرحله سوم

3- از خطوط خمیده کوچک برای تشکیل قسمت بالای پوزه تمساح و یک خط موج دار برای تشکیل قسمت زیرین آن استفاده کنید. سپس از یک خط خمیده بلند برای ترسیم نیمی از قسمت پایین فک تمساح استفاده کنید.

نقاشی آسان تمساح مرحله چهارم

4- دو خط طولانی و منحنی خمیده را از بیضی بزرگتر بکشید تا دم تمساح ایجاد شود. البته خطوط در یک نقطه واضح به هم کی رسند.

آموزش نقاشی تمساح برای کودکان مرحله پنجم

5- یک جفت دیگر از خطوط خمیده را از نوک و طرف دم بکشید تا خطوط در یک نقطه واضح قرار بگیرند. این خم در دم جلوه ای سه بعدی به آن ایجاد می کند.

آموزش نقاشی تمساح مرحله ششم

6- پاها را بکشید. از خطوط خمیده برای شانه و باسن و همچنین زانوهای خمیده استفاده کنید. پا را با استفاده از خطوط U شکل نقاشی کنید تا انگشتان پا ظاهر شوند. در نوک هر انگشت، یک مثلث کوچک را بکشید. مثلت ها را سایه بزنید، که پنجه ها را نشان می دهد.

آموزش نقاشی کودکانه تمساح مرحله هفتم

7- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک کنید.

چگونگی کشیدن نقاشی تمساح مرحله هشتم

8- صورت تمساح را کامل کنید. برای محصور کردن دهان از یک خط خمیده و طولانی استفاده کنید. در داخل دهان، شکل نامنظمی را بکشید تا زبان ایجاد شود. یک خط از مرکز زبان بکشید و چهار دندان مثلثی بکشید. برای بینی، گوشه دهان و قسمت بالای پوزه از خطوط خمیده استفاده کنید. برای هر چشم یک شکل گرد بکشید. یک دایره بکشید تا مردمک تشکیل شود و یک دایره کوچکتر در داخل آن رسم کرده و بین دو دایره را سایه بزنید.

گام به گام نقاشی تمساح مرحله نهم

9- بدن تمساح را با  کشیدن یکسری خطوط خمیده کامل کنید. پشت و دم را با مثلث های کوچک زینت دهید.

رنگ آمیزی نقاشی تمساح

    اکنون نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید. اکثر تمساح ها به رنگ سبز، قهوه ای یا خاکستری هستند.


    سایر آموزش های پیشنهادی و آسان :

    آموزش گام به گام نقاشی جوجه تیغی برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی ستاره دریایی برای کودکان

    آموزش نحوه کشیدن نقاشی جانور درختی


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...